Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12544 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Olo / 2024-03-23 17:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Największe gówno w Polsce opłaciłem przesyłkę na sobotę a zryty łeb napisał że mnie w domu nie było żenada nasrać na nich
    ZaletyPss
    WadyGówno w h..
  • ~ONA / 2024-07-23 11:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier dostarcza paczkę w której zawartość jest kompletnie roztrzaskana .
    Po zwróceniu uwagi że nawet słychać iż w środku wszytko jest potłuczone i chce rozpakować ja przy nim, spisać protokół zostawia paczkę i w pośpiechu odjeżdża.
    Nie polecam!!!!
    Ewidentne rzucanie paczką na której jest nawet prośba" błagam nie rzucaj mną"

  • ~Ona 11225346 / 2020-10-02 16:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Pomimo oczekiwania na paczkę w domu paczka cofnięta (zaginięcie paczki/ nikogo nie było w domu) dwie różne odpowiedzi.. Mija ocena DPD Grudziądz wielkie 1!!!!!
  • ~Ondet / 2022-09-15 16:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma DPD ma w nosie klientów. Nie wiem z jakiej pyrzyczyny cztery dni krążył towar zanim trafił do kuriera.
    Szukają jakich kolwiek pretekstów, żeby nie uznać reklamacji.
    WadyNie uznają relamacji mimo, że ewidentną jest ich wina.
    Opóźniają przesyłki
  • ~Oszukana przez DPD / 2019-08-06 00:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Skandaliczne praktyki w stosunku do wysyłających związanych umową abonamentową,
    Po zakończeniu umowy,jeśli przegapisz termin jej skończenia naliczą opłaty jak w cenniku,czyli najwyższe z możliwych. zanim się zorientujesz ( bo fakturę dostajesz po upływie pełnego miesiąca) jesteś parę tysięcy w plecy- reklamacja nie uznana!!!
    Od trzech miesięcy naliczają opłaty za rzekome przesyłki niestandardowe. Takie same wysyłam od dwóch lat i nagle zmiana kuriera i zaczęły się niestandardowe.trzeci miesiąc dorabiają sobie w ten sposób.
    Nie wierzcie, że będziecie mieli jakiegokolwiek opiekuna-załatwiacie wszystko przez wsparcie sprzedaży, czyli infolinia i kontakt mailowy.
    Nie polecam zdecydowanie- była klientka biznesowa.
    Zaletybrak
    WadyBrak odpowiedzi na reklamacje.Srak szacunku dla klienta tzw.abonamentowego. Brak etyki biznesowej.
  • ~oszukany klient / 2020-12-11 13:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedyną zaletą przewoźnika są umiarkowane ceny, bo jakość obsługi, czas przesyłki i jakość informacji jest żenująco słaba. Pytanie konsultanta z działu obsługi klienta to jest loteria - dotychczas tylko raz trafiłem na pracownika, któremu się chciało mi pomóc!
    Zaletyumiarkowana cena usługi
    WadyCzas przewozu przesyłki dwa, trzy razy dłuższy niż przewidywany, jakość obsługi - notoryczny brak aktualizacji historii przesyłki i graniczące niemal z cudem uzyskanie wiarygodnej informacji, co dzieje się z przesyłką
  • ~P. / 2023-10-12 08:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie wiem skąd tyle dobrych opinii o tej firmie ponieważ uważam że to jest najgorsza firma kurierska w Polsce. Przekierowanie paczki do wybranego punktu nie zawsze działa (BRAK WIADOMOSCI, albo paczka przychodzi pod pierwotny adres) ,
    Kurier nie zawsze dzwoni i nie zawsze wysyła sms-y mówię to na podstawie woeloltniego doświadczenia (z konieczności ) z tą firmą. Prywatnie jeżeli mam możliwość omijam szerokim łukiem. Ocena negatywna.
    ZaletyMałe zamówienia firmowe ok
    WadyPrywatne zamówienia beznadziejnie, trzeszczy system przekierowania, nie przychodzą wiadomości o możliwości przekierowania, nie działają przekierowania. Trudno się porozumieć z kurierem (bariera jezykowa)
  • ~Paczkomat / 2022-03-16 17:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Opcja zmiany godziny czy terminu doręczenia paczki jest bezużyteczna, bo kurierzy i tak tego nie przestrzegają.
    Jeśli kurier nawalił to powinien wrócić się pod wskazany adres w godzinach podanych przez odbiorcę, chociażby z drugiego końca miasta! Co to ma znaczyć, że kurier nie da rady? Za coś chyba w końcu im płacą.
    Klient w tej firmie stoi na ostatnim miejscu.
    Obsługa klienta beznadziejna i niepomocna.
  • ~PaniX / 2020-04-17 12:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Beszczelność kuriera jak można kogoś takiego zadrudniać. Pan który mi przywiózł dzisiaj paczkę to pracuje w tej firmie za karę. Zamykanie mi przed nosem drzwi samochodu i grożenie że odmawia przyjęcia paczki !!!!!!
    Już na pewno nigdy nie skorzystam z formy kurierskiej DPD póki nie zaczną szanować klienta.
    ZaletyŻadnych jedynie szybkość dostawy
    WadyZłe traktowanie klienta
  • ~Patrycja / 2021-12-07 10:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Reklamacja w firmie DPD to istna kpina! Wysłaliśmy paczkę z listwami wykończeniowymi do lakierni poprzez firme Dpd,po odpakowaniu paczki poprzez adresata okazało się że listwy w środku są po prostu zmasakrowane! Listwy z mdf dosłownie rozpadły się na kilka części, nie nadawały się już do niczego. Złożyliśmy reklamację i musieliśmy pokryć ponowny koszt zamówienia i wysłania listew, a firma Dpd nie uznała reklamacji bo paczkę odebrano bez zastrzeżeń i protokół szkody sporządziliśmy później więc może ktoś inny je zniszczył po odebraniu!!! To jest po prostu brak profesjonalizmu i uczciwości wobec stałych klientów! Po co jest te ubezpieczenie paczki jak i tak ich nie uznajecie???!! Będę już omijać ta firmę z daleka,zawsze zamawiam paczki za ich pośrednictwem, ale za to jak zostaliśmy potraktowani, że musieliśmy ponieść podwójne koszty, a jeszcze robienie z nas idiotów sugerując, że zniszczył je ktoś inny skreśliło na zawsze tą firmę! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
    Wadybrak profesjonalizmu, nieuczciwość
  • ~Patryk / 2022-04-02 04:08
    Ocena: 2.00 / 5
    "WARTO PRZECZYTAĆ" Tym kurierom to się chyba pracować nie chcę albo pracują za karę. W tym roku korzystałem z usług DPD pięć razy z czego cztery razy płacąc za przesyłkę przelewem z czego dwie przesyłki zostały dostarczone jak należy,w przypadku kolejnych dwóch wcale nie została podjęta próba doręczenia pod wskazany adres, mimo oczekiwania na kuriera nie pojawił się nawet nie raczył użyć telefonu do kontaktu, paczki trafiały od razu do sklepu z punktem odbioru. Co najlepsze za jedną paczkę miałem zapłacić przy odbiorze kurier nie zapowiadając się przyjechał zadzwonił do drzwi i od razu oddalił się dojście do drzwi zajęło mi może 15 sekund po otwarciu drzwi kuriera nie było zdążyłem podejść do okna i zobaczyć jak odjeżdża bus oznakowany "DPD". Co najlepsze dostałem maila ze sklepu internetowego że MUSZĘ ZAPŁACIĆ ZA WYSŁANIE PACZKI 56 ZŁ I KUPIĆ PONOWNIE DANY TOWAR . Szczerze nie polacem firmy DPD ma ona głównie minusy a jedynym plusem tej firmy jest to że faktycznie szybko dostarczają przesyłki "o ile uda im się to niezwykle skaplikowane zadanie jakim jest użycie telefonu do kontaktu i za pukanie do drzwi"
    ZaletyJedyna zaleta firmy kurierskiej jest taka że w miarę szybko dostarczają przesyłki chodź nie zawsze chce im się jechać pod wskazany adres i wolą zostawiać paczki w punktach odbioru...
    Wady Nie dostarczają przesyłek pod wskazany adres, pukają do drzwi i praktycznie natychmiast odchodzą można powiedzieć że zbiegając po schodach RZUCAJĄC PACZKĘ DO BUSA i odjeżdżają. Rzadko się zdarza kurier tej firmy co wykonuje swoją pracę prawidłowo i szanuje przesyłki za które klient zapłacił.
  • ~Paula / 2019-12-11 19:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy raz miałam, sytuacje w której kurier był tak chamski i arogancki. Uważał się za osobę, której wszystko można i nie trzeba szanować drugiego człowieka. Moim zdanie chyba nie lubi swojej pracy! Nie polecam! Następnym razem wybiorę inną firmę dostawy.
    Zaletyzero zalet!
  • ~Paulina / 2021-03-16 15:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Ogólnie trauma. Pan niemowa bez kultury i chyba pracuje za darmo bo wiecznie niezadowolony. Paczka im większa tym bardziej zniszczona bo przecież nie ma to jak porzucać sobie cudzą własnością. Koszmar a nie firma kurierska :-/
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Paulina / 2021-10-01 14:52
    Ocena: 2.00 / 5
    MiFirma chwaląca się dostawą 1-2dni. Paczka nadana 28.09. 2021 a 1.10. dostaję informacje że dopiero wyrusza z sortowni. Dramat. Poprzednim razem dostałam SMS,że paczka przyjedzie dziś popołudniu. Do 18 czekałam w domu do momentu aż się nie wkurzyłam chciałam wyjść do sklepu a ku mojemu zdziwieniu paczka leży sobie pewnie od dobrych kilku godzin na dworze. Żadnej informacji, żadnego potwierdzenia,żadnego nawet dzwonka. Za taką cenę przesyłki liczyłabym na jakość, niestety już nawet poczta polska list polecony dostarczy niż człowiek doczeka się własnej przesyłki dostarczonej przez DPD
    ZaletyŻadnej
    WadyCena wzięta z nieba a jakości i poszanowania klienta brak
  • ~Paulina / 2022-04-09 13:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostałam kilka dni temu informację, że przesyłka jest dostarczona. Zero kontaktu z kurierem. Paczki na oczy nie widziałam, nigdzie jej nie ma. Dramat
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem
  • ~Pawel / 2022-03-24 14:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Kpina! Kurier obslugujacy Nadodrze Wrocław nie odbiera telefonu ( nigdy ) zdaza mu sie nie robic odbioru, i nie dostarczac paczki! Gdybym mial mozliwosc skorzystania z innej firmy kurierskiej napewno bym to zrobil! - NIE POLECAM DPD
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy
  • ~paweldzi / 2021-06-23 14:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na firmę DPD zmienia wagi i oszukuje klientów, paczka standardowa o wymiarze 140x38x32 (waga 9 kg) została zmieniona bez powodu na wymiar 142x103x42 i policzono za gabaryt (120,00 zł netto). Reklamacja oczywiście nie została uznana. 10 lat współpracy i taki brak poszanowania dla klienta. Radzę uważać bo kwota na Fakturze może zaskoczyć.
  • ~Paweł / 2022-04-13 08:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja paczka miała 2 razy zmieniony termin doręczenia oraz gdy zadzwoniłem na infolinię DPD to nie dostałem okazji rozmawiać z czlowiekiem
  • ~PDLODZ / 2020-05-27 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa reklamacji tragiczna. Ludzie nie kupować od niech ubezpieczenia przesyłki bo jest to bezużyteczne i tak odmówią reklamacji. Wprowadzaja ludzi w blad dajac im możliwość zlozenia po odjechaniu kuriera ktory notabene ucieka w najszybszym możliwym czasie po wciśnięciu przesylki. Czas odpowiedzi na reklamacje miesiac przy czym i tak jest negatywna. Ogolem nie jest to firma godna zaufania
    ZaletyBrak
    WadyOpcja ubezpieczenia nie dziala. Dlugi i problematyczny czas skladania reklamacji
  • ~Perun / 2023-03-24 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nie polecam tego przewoźnika kurierskiego. Kurier nie zadzwoni jak nikogo nie ma.Po 2 dniach niedoręczonych mimo zmian ugodzony paczka do odesłania. Kurier stwierdził że mogę go szukać na mieście jak będzie rozwoził - nie płaciłam za to by biegać i szukać kuriera. Inna paczka nawet nie dotarła do punktu, rzekomo źle nadana - pytam się jak ja przyjęli... Szkoda gadać o jakości usług. Pisze że elastyczna - g.... Prawda!
    Omijajcie jak tylko się da
    ZaletyMiły głos pana od obsługi klienta
    WadyWszystko co oferują
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4597
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976