Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12788 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mick / 2022-06-22 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówione wysłanie paczki, kurier nie zjawia się dalej po 3 dniach, porażka, kiepski kontakt.
    ZaletyCena
    WadyDługi czas, brak kontaktu, brak pomocy z obsługi
  • ~Miedzianin / 2020-04-18 11:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nie chciał poczekać na sprawdzenie przesyłki mimo sprzeciwu odbierającego ponieważ "nie ma czasu".
    Zaraz po odbiorze przesyłki okazało się, że zawartość jednej z paczek jest uszkodzona.
    Po rozmowie telefonicznej z kurierem (5 min po odbiorze) kurier odmówił podpisania protokołu szkody.
    Stwierdził, że pojawi się następnego dnia ponieważ nie ma przy sobie formularza.
    Po sporządzeniu protokołu szkody z kurierem, dpd ponownie wymaga uzupełniania dokumentów, pomimo wysłania ponownie wszystkich dokumentów reklamacja zostaje odrzucona.
    Brak współpracy ze strony dpd, utrudnianie w celu pozbycia się problemu bez rekompensaty szkód.

    Szkoda czasu i pieniędzy, polecam wybrać inny sposób dostawy.
    Zaletybrak
    WadyUtrudnianie złożenia reklamacji, narażanie klienta na stratę czasu przez irytującą biurokrację
  • ~Mieszkam na przeciwko automatu / 2022-12-01 16:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka miała zostać umieszczona w automacie paczkowym. Dostałam informację, że nie została dostarczona z powodu błędnego adresu (?) i muszę przekierować paczkę lub zostanie zwrócona do nadawcy. Żadnego telefonu ani nic innego nie miałam. Paczkę przekierowałam do innego punktu w sklepie, tam już paczkę odebrałam, ale nie dostałam nawet kodu sms, a o tym, że paczka już jest do odbioru dowiedziałam się od sklepu z którego zamawiałam i po sprawdzeniu śledzenia na Internecie.
    Co jeszcze, po przejrzeniu naklejek widać zaklejoną informację od kuriera o powodzie braku dostawy (zaklejona białą naklejką, ale idzie się doczytać). Powód braku dostawy - brak podanej ulicy. A co jest na naklejce adresowej? (pierwotnej, nie tej z drugiego punktu) adres automatu, z ulicą i numerem, brakowało tylko litery przy numerze (to jedyny automat na całej ulicy!!!). Dodatkowo numer telefonu też był, ale żadnego kontaktu od nich nie było.
    Zakładam, że kurierowi nie chciało się po prostu tego dostarczyć.
    Jak napisałam do DPD o powód niedostarczenia przesyłki do automatu ani żadnego kontaktu z ich strony w tej sprawie, to nie dostałam na to odpowiedzi, tylko napisali że paczka zostanie dostarczona do punktu.
    NIE POLECAM
    WadyBrak odpowiedzi na pytania, niedostarczenie z powodu braku nazwy ulicy, która była podana
  • ~Miki / 2021-11-23 18:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak słów... Kurier obowiazku dzwonic nie ma, rzuci paczke gdzie popadnie i odjazd... Ta firma to dno
  • ~Milka / 2020-11-20 17:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam towar z salonu Empik w sobotę (z tygodniowym wyprzedzeniem), zapłacony z góry. W następnym tygodniu w piątek, o godzinie 9 dostałam wiadomość z DPD, że paczka zostanie dostarczona właśnie w ten dzień.Po upływie pięciu godzin, otrzymałam kolejną wiadomość, że jednak termin dostawy został przełożony tzn. otrzymam go po weekendzie tj. w poniedziałek. Zadzwoniłam na infolinię DPD, gdzie niezbyt uprzejma Pani poinformowała mnie,że kurier (ponoć ma takie prawo) ze względu na ilość przesyłek zmienił sobie termin dostawy.Próbowałam dodzwonić się do kuriera, ale oczywiście nie odebrał. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że córka ma w niedzielę urodziny i nie dostanie prezentu.Jestem zawiedziona takim podejściem i traktowaniem odbiorców.
    Wadyczas dostawy
  • ~Minionek96 / 2021-03-22 19:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety nie mam dobrej opinii o tej firmie. Miała przyjść do mamy paczka z zagranicy i nie dotarła do niej a jak dzwonilam do firmy kurier zaznaczył że jest odebrana. Dzwoniłam parę razy do Dpd i ani razu nie udało się dodzwonić do tego kuriera który rozwoził paczki i było tłumaczenie że on rozwozi tyle paczek dziennie że nie pamięta co tydzień temu rozwoził. Chciałam prosić poprostu o potwierdzenie kto odebrał paczkę w takim razie ale firma mnie ciągle zbywała i paczki nie ma. Nie rozumiem jak firma może nie mieć w systemie zapisane gdzie ten kurier ja zostawił skoro nie u moje mamy. Wychodzi na to że ukradł a firma ma to w nosie. Proszę uważać na kurierów w tej firmie.
  • ~Mirek / 2022-12-12 12:56
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD najgorsza firma kurierska ,kontakt kuriera z odbiorca zerowy wyślą maila i myślą ze człowiek będzie czekał cały dzień na nich ,kurier nie odbiera telefonu , biuro obsługi nie odpisuje na skargi żenada
    ZaletyBrak
    WadyDpd
  • ~Mirek1969 / 2022-07-22 14:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy tej firmy zostawiają paczki "samopas" i uciekają do samochodu. Chciałem sprawdzić w obecności kuriera , czy towar ( element szklany ) nie został uszkodzony - odpowiedź kuriera " Mnie to nic nie obchodzi , niech sobie pan wyjaśnia sprawę z nadawcą. PODSUMOWANIE - takie firmy nie powinny funkcjonować na rynku.
    ZaletyCena za przesyłkę , ale to jest plus dla nadawcy.
    WadyNIGDY NIE POLECIŁBYM TEJ FIRMY JAKO KURIERA.
  • ~Mirosław / 2020-04-16 20:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma opcji wygrania jakiejkolwiek odszkodowanie za uszkodzenia w trzansporcie
    Zaletyszybkosc
    Wadynie docierają zadne aggumenty dowody na uszkodzenia
  • ~Mis / 2023-04-12 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiepska obsluga przez kuriera. Nie chcialo u sie wjachac z paczką na 10 pietro windą
  • ~Misiek / 2022-10-12 15:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Ile razy korzystam z usług bo innej opcji nie ma paczki przychód a uszkodzone i opóźnione. Sam kilkukrotnie widziałem jak kurierzy traktują przesyłki i nimi rzucają z jednego samochodu do drugiego a jak opakowanie się uszkodzi kleją firmowa taśma. Jak taka firma trwa tyle czasu na rynku ?
  • ~Mitahezyf / 2022-12-02 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    paczka ZNOWY przyszła zniszczona a kurier juz zacza rzucac nastepną przy odebraniu jej jeszcze u mnie w mieszkanie
    Zaletybrak
    Wadyszanowanie paczek
  • ~mme / 2020-10-19 15:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka dotarła do mnie w 10 dniu od daty nadania. Kiedy doczekałam się po 4 dniach komunikatu, że paczka jest w drodze, przekierowałam przesyłkę na adres punktu odbioru. Następnego dnia otrzymałam info, że paczka zostanie doręczona tego samego dnia, ale ok. 2 godz. później, że nie została doręczona z powodu...błędnego adresu. Dodam, że adres domowy i adres punktu odbioru dzieli ok. 200 m i oczywiście kurier dysponuje moim nr telefonu i adresem e-mail. Naiwnie sądziłam, że uda się sprawę wyjaśnić przez infolinię. Udało się jedynie potwierdzić to co już było wiadomo i uzyskać informację, że paczka zostanie doręczona za 3 dni(był piątek). Poirytowana złożyłam reklamację na formularzu DPD. Domagałam się symbolicznej rekompensaty w formie zwrotu opłaty za przesyłkę (mimo, że zgodnie z prawem mogła to być dwukrotna opłata). Otrzymałam odpowiedź, że prawo do reklamacji ma nadawca. W tej całej historii zabrakło mi słowa "przepraszamy" lub choćby tłumaczenia, że to wina kuriera, systemu, a może nadawcy paczki. Chciałabym też wiedzieć w jakim celu firma zatrudnia konsultantów telefonicznych (i płaci im wynagrodzenia), którzy nie mogą albo nie chcą zrobić nic poza tym, co można uzyskać korzystając z opcji śledzenia przesyłki.
    Wadyfatalna obsługa klienta
  • ~Mmm / 2020-05-23 16:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zbulwersowana zachowaniem kuriera z dpd (woj. pomorskie, kurier Paweł). Kurier miał być do godz. 16:00. Po 17:00 musiałam pilnie wyjść z domu, ale byłam 200 metrów dalej. Kurier zadzwonił ok. 18:30 z wielkimi pretensjami, że moim obowiązkiem jest siedzenie w domu i czekanie na niego. Prosiłam, żeby zatrzymał się 200 metrów dalej i odbiorę przesyłkę, na co usłyszałam tylko krzyk, że jestem bezczelna i go wykorzystuję. Paczki oczywiście tego dnia nie dostarczył. Przyjechał 2 dni póżniej i kazał mi wyjść na zewnątrz przed klatkę schodową, bo nie będzie nigdzie wchodził. Czytałam, że w uzasadnionych przypadkach kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod drzwi, ale ciekawi mnie, jakie to te uzasadnione przypadki. Kurier nie chciał wejść do klatki, ale maseczki na twarzy nie miał. Nigdy więcej nie zamówię żadnych zakupów, które miałby dostarczyć kurier z dpd.
    ZaletyBrak
    WadyBezczelny kurier
  • ~Mona / 2020-04-23 11:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier bezczelny i bardzo nieprzyjemny zachowywał się jak by to on był klientem A nie na odwrót
    WadyBrak szacunku do klienta
  • ~mona / 2020-12-26 15:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety bardzo spowolnialy serwise.Co do samego dostawcy nie mam zastszerzen.Pan zawsze usmiechniety i mily.Niestety czas dostawy bardzo sie wydluza.Ostatnim razem paczka byla zalana olejem do silnikow...Ogolnie nie polecam
    ZaletyUsmiechniety i przyjemny dostawca
    Wadydlugi czas dostawy.paczki zle wazone.kilkakrotnie naliczona doplata bez udowodnionej dokumentacji
  • ~Monika / 2020-12-30 14:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem rozczarowana, kurierka nie miała terminala chociaż w mailu powiadomiono mnie,że można płacić kartą?! Zresztą płaciłam poprzednio kartą... podobno Pani była w zastępstwie i nie miała terminala?! Tak nie powinno być. Po co zatem podaje się numer telefonu?
  • ~Monika / 2023-03-25 07:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy mają wysokie ambicje i niespełnione marzenia.
    Firma powinna zahamować chamstwo wobec klientów.
    Wyciągać wnioski z negatywnych opinii oraz konsekwencje wobec pracowników.
    Sugeruję bardziej szczegółowo przeprowadzać rekrutację.
    Kupujący pewnie nie mają większego wyboru przy opcjach dostawy dlatego trafia na Was.
    Mam nadzieję, że opinie czytają także sprzedawcy.. wybierając firmę kurierską, wybierzcie taka, gdzie obydwie strony będą zadowolone.
    ZaletyNie widzę
    WadyBrak komunikacji i zerowe pojęcie o pracy na w/w stanowisku.
    Kultura osobista pozostawia wiele do życzenia.
    Widać,że chamstwo ma tutaj porządek dzienny.
  • ~Monika / 2024-01-31 14:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny raz zamówiona paczka do punktu jest uszkodzona. Tym razem dziura wielkości dłoni. Dobrze, że niczego nie brakuje w przesyłce. Nie polecam.
  • ~Mort / 2021-10-27 17:05
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD to jakiś żart - stworzyli system przekładania daty dostawy i on nie działa!
    Dwa razy klikałam, że chcę zmienić datę na następny dzień, kurier i tak próbował dostarczyć towar w niezmienionej dacie - zadzwonił, że jest na miejscu, jak powiedziałam, że data zmieniona - rzucił słuchawką.

    Na drugi dzień paczka bez żadnego powiadomienia o kolejnej próbie dostawy skończyła w punkcie odbioru 15 min drogi ode mnie, paczka waży 30 kg. Na infolinii powiedzieli, że może coś zrobią, a może nie. Paczka dalej w punkcie...

    Kurier w moim rejonie zawsze jest niemiły, nigdy nie pomoże, nie powie nawet dzień dobry. Rzuca paczkami.
    Unikam DPD jak mogę i Wam zalecam to samo!
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury u kurierów
    kurier niepomocny, ucieka od razu
    nie można się dodzwonić
    system przekładania paczek nie działa
    paczki przyjeżdżają uszkodzone
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12788
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8213
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7803
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4158
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2489
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167