Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12544 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~methyl / 2023-08-29 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Tydzień temu, w porę zauważyłem zmianę statusu mojej paczki nr 1000639320536U na "doręczona". Dostałem też SMS od kuriera że nie było mnie w domu więc paczkę wrzucił za ogrodzenie. Problem w tym że byłem cały czas w domu a paczkę wrzucił komuś kilka ulic dalej. Nie odbierał telefonu, przypadkiem zauważyłem że wjechał na sąsiednią ulicę i nastąpiła konfrontacja. Cudem odzyskałem paczkę. Słowa przepraszam, nie usłyszałem.

    Dzisiaj znowu problem. Widzę zmiana statusu paczki 0000435457326W "Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny". Cały czas byłem przed domem. Dla pewności sprawdziłem monitoring. Nie było żadnego kuriera. Telefon kuriera milczy-poczta głosowa. Na infolinii można sobie porozmawiać jedynie z BOTEM. Żenada to mało powiedziane. Po rozmowach z sąsiadami z ulicy okazało się że ostatnio mają ten sam problem. "Kurier widmo".
    Zaletytandeta nie zaleta !
    Wadynieterminowość, kłamliwe manipulacje przy statusach paczek, brak kontaktu z kurierami, brak kontaktu z infolinią itd... "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?",,,
  • ~MIa / 2021-12-08 12:45
    Ocena: 2.00 / 5
    nadałam paczkę 29 listopada do Danii i od 2 grudnia stoi w Melle De nigdzie nie mozna sie dodzwonić złozyłam reklamacje do tej pory wszystko było ok a teraz szlak mnie trafia że nie mozna uzyskac zadnych informacji .juz ostatni raz wysłalam przez dpd
    Zaletyjeżeli chodzi o tą przesyłkę nie widzę żadnych zalet
    Wadykompletny brak dostępu do informacji
  • ~Michał / 2020-06-17 10:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier który dostarczył pasczke to chyba musi mieć miliony w portfelu skoro zostawia paczke pod dolem lub mieszkaniem i nie daje znac ze paczka jest do odebranie i taka packa lezy przed drzwiami i czeka zeby ją ktos ukradł zero urzywania mózgu
    ZaletyDostarczono
    WadyKurierzy
  • ~Michał / 2020-08-11 15:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma tragedia! Przyszła mi druga paczka ta firma, uszkodzona doszczętnie że nie nadaje się do niczego. Wygląda jakby ktoś po paczkach skakał. Najpierw rama rowerowa poobijana i wgniecenie w miejscu gdzie wchodzi łożysko (główka ramy), tak mocne że nic nie da rady zrobić. Dziś przyszedł okap kuchenny z potłuczonymi szybami i wygięta blacha. Odradzam !! WYBIERAJCIE inne firmy
  • ~Michał / 2021-04-29 15:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka dostarczona do sąsiada na parterze, ja mieszkam na 3 piętrze. 0 jakiegokolwiek telefonu od kuriera. Nagle dostaje maila ze paczka doręczona. Do kuriara nie mogę się dodzwonić... dopiero w centrali dowiedziałem się gdzie jest moja paczka. Brawo dpd... Sam osobiście nigdy was nie wybiore do nadania paczki
  • ~Michał / 2022-03-10 19:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Skandaliczne naciągane dopłaty za rzekomo niestandardowe paczki. Wymiar, kształt i opakowanie nie mają znaczenia. Nie polecam
    ZaletySpoko kurierzy
    WadyOszukiwanie przy rozliczeniach
  • ~Mick / 2022-06-22 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówione wysłanie paczki, kurier nie zjawia się dalej po 3 dniach, porażka, kiepski kontakt.
    ZaletyCena
    WadyDługi czas, brak kontaktu, brak pomocy z obsługi
  • ~Miedzianin / 2020-04-18 11:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nie chciał poczekać na sprawdzenie przesyłki mimo sprzeciwu odbierającego ponieważ "nie ma czasu".
    Zaraz po odbiorze przesyłki okazało się, że zawartość jednej z paczek jest uszkodzona.
    Po rozmowie telefonicznej z kurierem (5 min po odbiorze) kurier odmówił podpisania protokołu szkody.
    Stwierdził, że pojawi się następnego dnia ponieważ nie ma przy sobie formularza.
    Po sporządzeniu protokołu szkody z kurierem, dpd ponownie wymaga uzupełniania dokumentów, pomimo wysłania ponownie wszystkich dokumentów reklamacja zostaje odrzucona.
    Brak współpracy ze strony dpd, utrudnianie w celu pozbycia się problemu bez rekompensaty szkód.

    Szkoda czasu i pieniędzy, polecam wybrać inny sposób dostawy.
    Zaletybrak
    WadyUtrudnianie złożenia reklamacji, narażanie klienta na stratę czasu przez irytującą biurokrację
  • ~Mieszkam na przeciwko automatu / 2022-12-01 16:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka miała zostać umieszczona w automacie paczkowym. Dostałam informację, że nie została dostarczona z powodu błędnego adresu (?) i muszę przekierować paczkę lub zostanie zwrócona do nadawcy. Żadnego telefonu ani nic innego nie miałam. Paczkę przekierowałam do innego punktu w sklepie, tam już paczkę odebrałam, ale nie dostałam nawet kodu sms, a o tym, że paczka już jest do odbioru dowiedziałam się od sklepu z którego zamawiałam i po sprawdzeniu śledzenia na Internecie.
    Co jeszcze, po przejrzeniu naklejek widać zaklejoną informację od kuriera o powodzie braku dostawy (zaklejona białą naklejką, ale idzie się doczytać). Powód braku dostawy - brak podanej ulicy. A co jest na naklejce adresowej? (pierwotnej, nie tej z drugiego punktu) adres automatu, z ulicą i numerem, brakowało tylko litery przy numerze (to jedyny automat na całej ulicy!!!). Dodatkowo numer telefonu też był, ale żadnego kontaktu od nich nie było.
    Zakładam, że kurierowi nie chciało się po prostu tego dostarczyć.
    Jak napisałam do DPD o powód niedostarczenia przesyłki do automatu ani żadnego kontaktu z ich strony w tej sprawie, to nie dostałam na to odpowiedzi, tylko napisali że paczka zostanie dostarczona do punktu.
    NIE POLECAM
    WadyBrak odpowiedzi na pytania, niedostarczenie z powodu braku nazwy ulicy, która była podana
  • ~Miki / 2021-11-23 18:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak słów... Kurier obowiazku dzwonic nie ma, rzuci paczke gdzie popadnie i odjazd... Ta firma to dno
  • ~Milka / 2020-11-20 17:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam towar z salonu Empik w sobotę (z tygodniowym wyprzedzeniem), zapłacony z góry. W następnym tygodniu w piątek, o godzinie 9 dostałam wiadomość z DPD, że paczka zostanie dostarczona właśnie w ten dzień.Po upływie pięciu godzin, otrzymałam kolejną wiadomość, że jednak termin dostawy został przełożony tzn. otrzymam go po weekendzie tj. w poniedziałek. Zadzwoniłam na infolinię DPD, gdzie niezbyt uprzejma Pani poinformowała mnie,że kurier (ponoć ma takie prawo) ze względu na ilość przesyłek zmienił sobie termin dostawy.Próbowałam dodzwonić się do kuriera, ale oczywiście nie odebrał. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że córka ma w niedzielę urodziny i nie dostanie prezentu.Jestem zawiedziona takim podejściem i traktowaniem odbiorców.
    Wadyczas dostawy
  • ~Minionek96 / 2021-03-22 19:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety nie mam dobrej opinii o tej firmie. Miała przyjść do mamy paczka z zagranicy i nie dotarła do niej a jak dzwonilam do firmy kurier zaznaczył że jest odebrana. Dzwoniłam parę razy do Dpd i ani razu nie udało się dodzwonić do tego kuriera który rozwoził paczki i było tłumaczenie że on rozwozi tyle paczek dziennie że nie pamięta co tydzień temu rozwoził. Chciałam prosić poprostu o potwierdzenie kto odebrał paczkę w takim razie ale firma mnie ciągle zbywała i paczki nie ma. Nie rozumiem jak firma może nie mieć w systemie zapisane gdzie ten kurier ja zostawił skoro nie u moje mamy. Wychodzi na to że ukradł a firma ma to w nosie. Proszę uważać na kurierów w tej firmie.
  • ~Mirek / 2022-12-12 12:56
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD najgorsza firma kurierska ,kontakt kuriera z odbiorca zerowy wyślą maila i myślą ze człowiek będzie czekał cały dzień na nich ,kurier nie odbiera telefonu , biuro obsługi nie odpisuje na skargi żenada
    ZaletyBrak
    WadyDpd
  • ~Mirek1969 / 2022-07-22 14:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy tej firmy zostawiają paczki "samopas" i uciekają do samochodu. Chciałem sprawdzić w obecności kuriera , czy towar ( element szklany ) nie został uszkodzony - odpowiedź kuriera " Mnie to nic nie obchodzi , niech sobie pan wyjaśnia sprawę z nadawcą. PODSUMOWANIE - takie firmy nie powinny funkcjonować na rynku.
    ZaletyCena za przesyłkę , ale to jest plus dla nadawcy.
    WadyNIGDY NIE POLECIŁBYM TEJ FIRMY JAKO KURIERA.
  • ~Mirosław / 2020-04-16 20:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma opcji wygrania jakiejkolwiek odszkodowanie za uszkodzenia w trzansporcie
    Zaletyszybkosc
    Wadynie docierają zadne aggumenty dowody na uszkodzenia
  • ~Mis / 2023-04-12 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiepska obsluga przez kuriera. Nie chcialo u sie wjachac z paczką na 10 pietro windą
  • ~Misiek / 2022-10-12 15:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Ile razy korzystam z usług bo innej opcji nie ma paczki przychód a uszkodzone i opóźnione. Sam kilkukrotnie widziałem jak kurierzy traktują przesyłki i nimi rzucają z jednego samochodu do drugiego a jak opakowanie się uszkodzi kleją firmowa taśma. Jak taka firma trwa tyle czasu na rynku ?
  • ~Mitahezyf / 2022-12-02 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    paczka ZNOWY przyszła zniszczona a kurier juz zacza rzucac nastepną przy odebraniu jej jeszcze u mnie w mieszkanie
    Zaletybrak
    Wadyszanowanie paczek
  • ~mme / 2020-10-19 15:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka dotarła do mnie w 10 dniu od daty nadania. Kiedy doczekałam się po 4 dniach komunikatu, że paczka jest w drodze, przekierowałam przesyłkę na adres punktu odbioru. Następnego dnia otrzymałam info, że paczka zostanie doręczona tego samego dnia, ale ok. 2 godz. później, że nie została doręczona z powodu...błędnego adresu. Dodam, że adres domowy i adres punktu odbioru dzieli ok. 200 m i oczywiście kurier dysponuje moim nr telefonu i adresem e-mail. Naiwnie sądziłam, że uda się sprawę wyjaśnić przez infolinię. Udało się jedynie potwierdzić to co już było wiadomo i uzyskać informację, że paczka zostanie doręczona za 3 dni(był piątek). Poirytowana złożyłam reklamację na formularzu DPD. Domagałam się symbolicznej rekompensaty w formie zwrotu opłaty za przesyłkę (mimo, że zgodnie z prawem mogła to być dwukrotna opłata). Otrzymałam odpowiedź, że prawo do reklamacji ma nadawca. W tej całej historii zabrakło mi słowa "przepraszamy" lub choćby tłumaczenia, że to wina kuriera, systemu, a może nadawcy paczki. Chciałabym też wiedzieć w jakim celu firma zatrudnia konsultantów telefonicznych (i płaci im wynagrodzenia), którzy nie mogą albo nie chcą zrobić nic poza tym, co można uzyskać korzystając z opcji śledzenia przesyłki.
    Wadyfatalna obsługa klienta
  • ~Mmm / 2020-05-23 16:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zbulwersowana zachowaniem kuriera z dpd (woj. pomorskie, kurier Paweł). Kurier miał być do godz. 16:00. Po 17:00 musiałam pilnie wyjść z domu, ale byłam 200 metrów dalej. Kurier zadzwonił ok. 18:30 z wielkimi pretensjami, że moim obowiązkiem jest siedzenie w domu i czekanie na niego. Prosiłam, żeby zatrzymał się 200 metrów dalej i odbiorę przesyłkę, na co usłyszałam tylko krzyk, że jestem bezczelna i go wykorzystuję. Paczki oczywiście tego dnia nie dostarczył. Przyjechał 2 dni póżniej i kazał mi wyjść na zewnątrz przed klatkę schodową, bo nie będzie nigdzie wchodził. Czytałam, że w uzasadnionych przypadkach kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod drzwi, ale ciekawi mnie, jakie to te uzasadnione przypadki. Kurier nie chciał wejść do klatki, ale maseczki na twarzy nie miał. Nigdy więcej nie zamówię żadnych zakupów, które miałby dostarczyć kurier z dpd.
    ZaletyBrak
    WadyBezczelny kurier
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976