Zamówiłam przesyłkę za granicą i nie miałam wyboru co do kuriera. Przesyłka dotarła szybko. Moja niska ocena wynika z tego, że dzień przed dostawą przekierowałam przesyłkę do punktu pickup. Pomijam absurdalne w mojej ocenie kody PIN, ale cierpliwie przekierowałam przesyłkę. Na drugi dzień dostałam informację, że kurier nie zastał nikogo w domu i że na następny dzień zostanie podjęta kolejna próba dostarczenia przesyłki - jeżeli się nie powiedzie to przesyłka wróci do Francji. Przekierowałam po raz drugi przesyłkę ale nie będąc pewna czy tym razem została przekierowana zadzwoniłam do punktu obsługi klienta. Zadziwiająco, w systemie było widoczne moje przekierowanie.
Więc jak to możliwe, że nie było widać poprzedniego? Prosiłam czy mogę odebrać paczkę na sortowni, ale nie, nie można. I jak to możliwe że kurier miał próbować ponownie dostarczyć przesyłkę w sobotę, od kiedy to DPD dostarcza przesyłki w soboty?
Oto lista moich zali:
1. nie dostałam dzień przed dostawą powiadomienia, że na następny dzień kurier spróbuje dostarczyć przesyłkę
2. przekierowanie zrobione niechcący dokładnie na jeden dzień przed dostawą nie zostało uznane, paczka nadal trafiła do dostawy przez kuriera na mój adres
3. nie mogłam odebrać przesyłki na sortowni
4. kurier nie zadzwonił do mnie aby ustalić termin odbioru
5. denerwuję się teraz czy znowu paczka nie będzie dostarczana wbrew temu co mówi system, wbrew temu co ustaliłam - bo skoro raz przekierowanie nie zadziałało to niby dlaczego ma zadziałać kolejne?
Jedynym kurierem któremu ufam jest DHL - nigdy nic nie zginęło i nigdy nie było problemu z dostawą. Znam gorszych kurierów od DPD, ale DPD popełnia za dużo błędów abym mogła mieć do nich zaufanie.ZaletySzybki transport międzynarodowy.
WadyBrak emaila i smsa informującego że na następny dzień będzie dostawa. Nieskuteczność przekierowania przesyłki, brak możliwości uzyskania telefonu do kuriera, brak telefonu od kuriera że jest pod domem - byłam 2 klatki dalej, gdyby zadzwonił, to bym odebrała przesyłkę. Brak awizo.