strona 113 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »
-
~Aleksandra / 2023-06-16 12:31
Paczka nie została dostarczona, dostałam informację, że nie odebrałam paczki od kuriera o 10:36, ale byłam o tej godzinie w domu, a kurier nie dzwonił ( nie mam zepsutego dzwonka). Nie mogę się dodzwonić do biura obsługi klienta, a w paczce były sadzonki kwiatów, które powinny być natychmiast dostarczone. -
-
~lixe / 2023-06-16 10:01
Nie dość, że nie raczył odpisać w jakiej godzinie mogę się go spodziewać
to dzwoniąc do domu zadzwonił raz i od razu poszedł, kompletna żenada.
muszę teraz latać za paczką ????????Zaletybrak -
~BR / 2023-06-15 22:31
DPD - najgorsza z możliwych firm kurierskich. Córka , która jest jeszcze dziś we Francji w BORDEAUX na studenckim ERAZMUSIE medycznym oczekiwała na kuriera do wysłania paczek z własnym dobytkiem z powrotem do Polski, mogę powiedzieć łącznie tydzień, kosztem cennych zajęć w szpitalu (strata, którą można wycenić finansowo, nie mówiąc o stratach moralnych). Zatem, pozostając w kontakcie z infolinią DPD w Polsce i we Francji, oczekiwała kuriera również dzisiaj (dzień siódmy, piąty z wyłączenie weekendu, podczas którego DPD nie pracuje.). Czekała cały dzień na powietrzu, mając "nóż na gardle", przy bramie Akademika, ponieważ jutro o świcie ma odlot do Polski i by uniknąć sytuacji z dni wcześniejszych, kiedy nie wiadomo skąd przy zleceniu elektronicznym pojawił się wpis o uniemożliwieniu kurierowi odbioru przesyłki, mimo iż Córka cały czas uważnie na niego oczekiwała. Skoro jednak kurier nie nawiązuje kontaktu telefonicznego, podjeżdża pod akademik albo i nie, to potem może bezkarnie zmieniać status paczki na "brak możliwości odbioru", choć dziwnym trafem, gdy odwoził paczkę, którą DPD uznało za za ciężką kurier zadzwonił i wezwał córkę ze szpitala w trybie superpilnym, żeby zabrała przesyłkę. DPD nie przewiduje, co jest fatalnym rozwiązaniem, wysyłki paczki z wagą ponad normę (a przecież wagę paczki nadawca na ogół ustala na „oko”), tylko dokonuje zwrotu paczki, za który obciąża klienta w rozliczeniu odroczonym, odsuniętym w czasie, z uiszczonej uprzednio wpłaty, natomiast ponowna wysyłka wymaga poniesienia kolejnych kosztów powtórnie. Dodatkowo informacje o statusie paczek zmieniają się nie wiadomo na jakiej podstawie, a paczki są źle traktowane- rzucane, szarpane etc., natomiast klient traktowany przez kuriera, jako zło konieczne, mimo używania wyuczonych, eleganckich, ale obłudnych sformułowań konsultantów telefonicznych.
Córka czekała w bramie Akademika do ostatniej chwili i do godziny 18-ej – do końca, konsultanci telefoniczni, poinformowani, że sytuacja jest naprawdę „gardłowa” i moment ostateczny, utrzymywali i zapewniali Córkę o odbiorze paczki zgodnie z planem przez kuriera DPD, który jest na trasie, po czym ze zrozumieniem dla jej zniecierpliwienia w tej sytuacji, przy kolejnej próbie kontaktu, zakomunikowano, że kurier odstąpił już od rozwożenia przesyłek w tym dniu i nie dojedzie. Córka, nie mając już innego rozwiązania musi zostawić cały swój dobytek na ulicy. Nie mamy zrozumienia dla kurierów, mimo dostrzegania ciężaru ich, pewnie niedostatecznie wynagradzanej, źle logistycznie zorganizowanej pracy, tym bardziej dla konsultantów, jednakże ze strony DPD czujemy się oszukani, upokorzeni, objęci haniebnym, traumatycznym doświadczeniem, które mamy nadzieję, nie przejdzie bezkarnie, choć nic tych przejść nie zrekompensuje. Odpowiedzialność za tę słabą, beznadziejną organizację pokrytą frazesami grzecznościowymi teleinformatorów i wyzysk kurierów ponosi najgorsza na świecie (ocena emocjonalna w kontekście wydarzeń jw.) firma kurierska DPD.
-
~apropo91 / 2023-06-15 21:16
Najgorsza firma kurierska nigdy wiecej juz z niej nie skorzystam... Wadylista dluga -
~Monitor / 2023-06-15 20:47
Dostałem maila ze paczka jest gotowa do odbioru. Przychodze do sklepu a tu co? Paczki nie ma. Kurier nie raczył sie w ogole zjawic gdy produkt mial byc dzisiaj u mnie. -
~alx / 2023-06-15 19:15
Zdecydowanie odradzam.Paczka nie dotarła na czas a w dodatku.
Nie wydano kurierowi.Ciekawe czy w ogóle dotrze.
Poza tym firma DPD sama zdecydowała o zmianie dostawy.
Dla mnie to po prostu dno.ZaletybrakWadyjak wyżej -
~Aneta / 2023-06-15 16:34
Już któryś raz paczka z DPD do mnie nie dotarła, kurier nawet nie pofatygował się zadzwonić, nawet nie podjechać pod dom. WadyPaczka nie dotarła -
~Grzegorz / 2023-06-15 13:52
Kurier nie doręcza według reguł trzeba go łapać na mieście mimo zgłaszania o nieobecności olewa sprawę i z premedytacją nie doręcza ZaletyCzasWadyKiepski kurier i obsługa klienta -
-
~Kuba / 2023-06-15 12:57
Dostałem meila, że błędny adres odbioru, gdzie była to paczka z towarem, który wymieniałem i tą pierwszą paczkę nie mieli problemu żeby dostarczyć do tego samego punktu. Kazali mi w wiadomości meilowej przekierować paczkę do innego punktu odbioru, zrobiłem to, dostałem meila zwrotnego, że udało się zmienić punkt odbioru. Następnego dnia rano dostaję meila, że paczka została nadana do zwrotu do nadawcy. Dodzwoniłem się do działu obsługi klienta i facet mi mówi, że kurier najprawdopodobniej nie zauważył zmiany punktu odbioru i oni nic już nie są wstanie z tym zrobić. Więc moje zamówienie wraca do nadawcy, bo oni tego nie ogarnęli, czekałem 3 tygodnie na buty i finalnie ich nie dostanę. Nie polecam z całego serca firmy DPD, jaja sobie ze mnie zrobili. -
~Anna / 2023-06-15 12:34
Chciałabym podzielić się swoją opinią na temat DPD. Jestem bardzo zadowolona z usług Firmy - korzystam od wielu lat, średnio kilka razy w miesiącu. W moim odczuciu - bardzo rzetelna Firma i mam same dobre doświadczenia. Jeżeli mam do wyboru DPD i innych, tańszych przewoźników, wolę zapłacić kilka złotych więcej i być pewna, ze przesyłka dotrze na czas. Woj. opolskie, powiat strzelecki, Strzelce Opolskie. Przesyłki obsługuje świetnie zorganizowany kurier - zawsze jest o tej samej porze - 9:00-9:40 - zawsze dzwoni wcześniej, jest bardzo miły i fachowy. Dziękuję!!! Zalety- krótki czas oczekiwania,
- świetny kontakt z kurierem,
- wysoka kultura i dobre zorganizowanie kuriera (tel.513493413)Wady- w moim przypadku - brak -
~Anna / 2023-06-15 12:26
Dpd wch piaskowa góra. Bardzo miły kurier zawsze można się dogadać. Pan Wojciech to chyba najlepszy kurier z jakim się spotkałam. Zawsze wybieram dpd tylko dlatego że wiem że przesyłka dotrze a nie jak w dhl. ZaletyObsługa -
~jaa / 2023-06-15 12:10
gdansk botaniczna-ktos powinien wziac sie w koncu za nich wziac! najpierw niosa przesyłke do zabki- gdzie nikt ich o to nie prosił, nierozgarniete tumany, pozniej przetrzymuje tydzien w oddziale bo nikt nie potrafi wydac. nikt nie odbiera tel.siedza i grzeja stołki i jeszcze biora kase! za to sie wam płaci, za brak doreczen! burdel nic innego -
~odbiorca / 2023-06-15 10:45
8 dni mija i nie mam przesyłki-oddział…gdansk botaniczna!
8 dni mija i nie mam przesyłki-oddział gdansk botaniczna ! nikt nie wie co sie dzieje, kilkanascie wiadomosci, tel.a p anna na skargi nie reaguje albo pisze wyswiechtane regułki do wszystkich takie same. osoba bez pojecia, bez komptencji, dawno powinna wyleciec.siedzi i grzeje stołek pobierajac kase za nic nierobienie! -
~Klaudia / 2023-06-15 09:06
To jest mój ostatni raz, kiedy zamawiałam coś i wybrałam dostawę DPD, człowiek czeka na paczkę a ona sobie leży po prostu na magazynie i nie zostaje wydana do doręczenia!! No bo przecież po co ?! Kupuje bardzo często przez internet i za każdym razem kiedy wybieram dostawę DPD dzieją się cyrki, nie było sytuacji, żeby paczka została doręczona w dniu następnym, tak jak zresztą przychodzi w informacji e-mail. Już nawet poczta polska działa lepiej niż DPD!!!!!!!!!!!! Totalne dno!!!!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadyczas dostawy -
~Olga / 2023-06-14 22:59
DPD dobrze wie ze dostarcza przesylki firmy ktora sie podszyla pod firmę BIRE z Warszawy ale pomimo tego ze klienci piszą i dzwonia że zostali oszukani dalej dostarczaja paczki od oszustów narazajac ludzi na straty finansowe, swiadomie, w pelni swiadomie bo to nie jest ich problem. ZaletyzadneWadywspolpracuja z oszustami i swiadomie woza paczki od oszustow -
~Magdalena Wojdyła / 2023-06-14 22:23
Od dłuższego czasu mam problem z jednym z kurierów który jest arogancki i nad wyraz,nieuprzejmy mimo wielu skarg i reklamacji nadal pracuje w firmie ponad to mimo kontaktu z samym oddziałem dpd kontakt znikomy Wręcz lekceważący a jak mam rozmawiać z botem to nie pozostaje nic innego jak tylko składać skargi -
-
~tadeusz / 2023-06-14 17:44
W dniu dzisiejszym otrzymałem informację że wydaano paczkę do doręczenia. Po dodzwonieniu się do kuriera oświadczył.ze nie posiada paczki. W Oddziele Sosnowiec nie wiedzą co sie z nią stało. Paczka duża /koło samochodowe/.Trzeba wszcząć reklamację. ZaletybrakWadyBalagan w DPD -
~odbiorca / 2023-06-14 16:35
dno!jakis tuman nie potrafil dostarczyc przekierowanej paczki do punktu pick up- zaniósl do żabki, gdzie odmowili przyjecia bo niby z jakiej racji! teraz przetrzymuja paczke w magazynie, codziennie zmieniajac inf o dacie doreczenia. mija tydzien! brak reakcji na skargi -siedzi i grzeje stołek p.ania ,dawno powinna wyleciec. mial byc prezent, to sie nie doczekałam . strata czasu,pieniedzy, nerwow. za to pobieraja kase nieroby! -
~Jim / 2023-06-14 16:26
Nie polecam, banda kretynow, 3 raz w tym miesiącu doręczyli moja paczke innej osobie -
~Skate / 2023-06-14 16:14
Kurier powiedział że nie przyjedzie do mojej wioski żebym po paczkę przyjechał do tej miejscowości gdzie będzie. I to nie pierwszy raz tak miałem
strona 113 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »