Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12544 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klient kuriera / 2023-04-05 13:46
    Ocena: 2.00 / 5
    pierwszy raz paczka została nadana i dostarczona na drugi dzień

    za drugim razem paczka nadana -po kilku dniach nie dostała doręczona

    ( w obu przypadkach miejsce wysłania było to same)
  • ~Klientka / 2020-11-23 14:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma Dpd dostarczała mi wiele razy uszkodzone kartony, a połamanym towarem lub przepakowanym.
    Ale ostatnia paczka już ostatnia z podanej firmy
    Została tak uszkodzona (ubrudzona tapicerka łóżka) aby klient się nie zorientował I przyją przesyłke ponownie zaklejoną.
    Czy tak postepuje porządna firma?
    Prosze rozważcie daną firme.
    Ktora owszem wysyła niedrogo I na czas ale rownież nieodpowiednich pracownikow ktorzy nie uszanują waszego towaru.
  • ~klientka / 2022-10-05 15:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam firmy. Kurier wozi moją paczkę już 3 dni i nie może zostawić jej w punkcie pickup. O stanie realizacji usługi są inne informacje w aplikacji, inne na stronie DPD, a jeszcze inne informacje wysyłają na email. Dodzwonienie się do firmy graniczy z cudem. A jak się już dodzwonisz, nie spodziewaj się miłej obsługi. Sytuację tłumaczą awarią urządzenia, którym posługuje się kurier. Od 3 dni.....
  • ~Knefel._.Guzik / 2021-05-11 13:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Za dużo do pisania ale ogulnie nie jest dobrze.
    Zasługi czas oczekiwania na dostarczenie paczki, itd.
  • ~Kobra / 2020-03-09 18:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Schodzi A na psy, cena do jakości dostawy coraz bardziej do dupy. Robię 3 wysyłką przez te firmę i żałuję że ja wysłałem, olewaja starych klientow. Paczka distarczona po terminie.
    ZaletyBrak
    WadyMają w głębokim poważaniu "stałych klientow"
  • ~Kolejna niezadowolona klientka / 2019-03-13 16:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystałam z usług DPD dość regularnie,ale już nie będę klientką firmy,która zniszczyła wartą ponad 600 zł, zamówioną przeze mnie i ubezpieczoną, dębową szafkę nie ponosząc jednocześnie żadnych konsekwencji.Kurier nie przestrzegał nawet opisu (góra-doł).Szafka w transporcie leżała na boku i nawet kroś na niej usiadł, niszcząc zawiasy drzwiczek.Czesci metalowe zostały poobijane.
    Dział reklamacji - porażka!!!Zniechęcali mnie najpierw prośbą o ciagle przesyłanie ( wysyłanych trzykrotnie dokumentow),żeby na koniec, w dniu przesłania negatywnej dla mnie odpowiedzi, uwarunkować ją brakiem spisanego protokołu. Procedura odpowiedzi na reklamcje polega na używaniu komendy: kopiuj, wklej. ZAANGAZOWANIA zero. Formularz reklamacyjny tylko z pozoru dołącza pliki.

    Oczywiscie protokul reklamacyjny można spisać tylko rozpakowujac paczkę w obecności kuriera. Niestety kurier tej firmy nie musi czekać.Oddaje paczkę - i "wieje"...

    Nie wiem,czemu ma służyć kontakt z działem reklamacji. Ten dział to fikcja. Na pewno nie chodzi tutaj o dobro klienta.
    Szczerze -nie polecam.Nadają się max do przesyłania listów.
  • ~Konrad / 2021-08-03 14:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Jesteśmy sklepem internetowym. Przesyłki zaopatrzone naklejką nie rzucać są traktowane tak samo jak inne. Na naszym monitoringu widać że przesyłki są wrzucane jak węgiel do parowozu. Przesyłki o znacznej długoościści lecą na samochód niczym oszczep. Zwracanie uwagi kurierom nie powoduje poprawy zmian. U nich liczy się czas! Z relacji klientów wynika że uszkodzone przesyłki są podrzucane pod drzwi po czym kurierzy uciekają bez powiadomienia o dostawie. Wykorzystując bramkę związaną z sytuacją nadzwyczajną pandemii Covid19. Klientowi pozostaje zgłoszenie przez internet jeżeli wie o co chodzi lecz takich przypadków zdarzył się tylko jeden ponieważ klientem był pracownik DPD. Klient ma na to 1 godzinę od dostarczenia. Natomiast wszystkie reklamacje odrzucane są z automatu w pierwszej instancji. Dopiero w instancji odwoławczej pracownicy pochylają się nad zagadnieniem lecz i tu z góry jest się na przegranej pozycji. Mamy wiele reklamacji a niespełna 20 procent uznali jako zasadną, spełniającą ich kryteria. Najtaniej tj. najgorzej!
    Zaletycena jest niska lecz koszty współpracy z DPD są wysokie.
    Wadyspecjalnie zawyżają wagę przesyłek aby wpaść w wyższy próg cenowy. Ten sam towar który waży 30 kg. w DPD może ważyć nawet 45 kg.
  • ~Kony / 2021-12-23 07:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra kurier nie zostawia awizo jak nie ma nikogo w domu i jeszcze w dodatku odsyłają od razu paczki dramat
  • ~Kooler / 2023-05-02 19:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Przychodzi do mnie sporo paczek do firmy którą prowadzę w moim domu i niestety muszę stwierdzić że DPD to coraz gorsza firma .Zostawianie paczki pod płotem w sytuacji gdy w biurze zawsze ktoś jest przestaje mnie już nawet dziwić .Najlepsze jest to że potrafią tego samego dnia doręczyć jedną paczkę a drugą nie i napisać że nie było nikogo w domu.Kurierzy mają wywalona na klienta kłamią ,kręcą, wpisują nieprawdę w dokumentach ,Najdziwniejsze jest to że nikt z kierownictwa na to nie reaguje . Na infolinii robią wszystko żeby zniechęcić do reklamacji albo po uprzejmej rozmowie przychodzi mail że reklamacja odrzucona .
  • ~Kopciuszek / 2023-10-02 13:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Pan Ireneusz. Totalna porażka. Bezczelny wredny i chamski koleś. Zawsze ma jakiś problem. Powinien chyba odpocząć i poszukać innej pracy bo jest gburowaty strasznie.
    ZaletyNie ma
  • ~Kornelia / 2021-05-08 12:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kilkunastu przesyłek paczki do mnie notorycznie lądują w pick-upie. Kurier Adam nie odbiera telefonów. Twierdzi że nie ma mnie w biurze, a pracuje tam parę osób i nie ma opcji, żeby nikogo nie było. Nie ma możliwości nawet złożenia skargi.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, kontakt
  • ~KRYSSEK / 2019-10-03 08:10
    Ocena: 2.00 / 5
    OKROPNA FIRMA. BEZ PRZYGOTOWANIA, BEZ KOMPETENCJI.
  • ~Krystyna / 2024-06-12 08:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzy razy przekierowana przesyłka.I jeszcze nie dostatczona.Żadnego kontaktu z kurierem.Ostatni raz korzystam z Waszych usług.
    ZaletyTanio.
    WadyBrak szacunku dla odbiorcy.
  • ~Krzys / 2020-04-28 16:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Najpierw zgubili jedna z czterech pączek, a jak już się znalazła była cała porozrywana. Napisane nie rzucać, kurier rzucił z busa paczkę na drogę i miał w dupie.
    ZaletyŻadnych.
    WadyCałokształt
  • ~Krzyś / 2021-01-20 10:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma działa tak jakby wszystko kręciło się wokół niej.Brak sensownej kontroli - monitorowanie przesyłki jest jak oglądanie pogody - mozna tylko obserwować. Brak kontaktu z firma jedynie poprzez portal i tzw sztuczna inteligencje która ma IQ niemowlaka. Firma nie dysponuje normalnym konsultantem bo sie pewnie boi ilości reklamacji. Kurierzy dostarczają paczki jak gazeciarze- po prostu podrzucają bez kontaktu z klientem. Do mnie nie dostarczono już po raz trzeci przesyłki bo pewnie kurierowi nie chciało sie i piszą że brak odbiorcy lub żle podany adres - świadczy to o kompetencji kurierów jak i o samej firmie. Ogólnie wielkie DNO.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z firmą i z kurierem.
  • ~Ktoś / 2020-04-07 11:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier przywiózł mi monitor po czym go automatycznie zabrał gdyż stary monitor nie był jak on to powiedział szczelnie zapakowany i przywiezie mi go jutro do tego da mi zakupiony monitor jeśli stary będzie szczelnie zapakowany porażka totalna.
    WadyKurier nie miły.
  • ~Ktoś / 2022-11-26 10:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską. Wyłudzają większe opłaty za nadanie przesyłek
  • ~Lambada / 2020-09-21 18:03
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD jest najgorszą firmą kurierską. Same problemy z nimi. Kurierzy mają w wielkim poważaniu wszystko. Moja firma ma podpisaną umowę z DPD i powinni przyjeżdżać do nas 2 razy dziennie każdego dnia. Czasami im się zdarza. A ostatnio jak się upomniałam o to, usłyszałam tekst, że za 4zł on nie będzie przyjeżdżał. Poza tym gubią paczki albo nie chce im się doręczać i piszą,że klienta w domu nie było. Dramat.
    WadyWszystko
  • ~Lary / 2022-12-28 18:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem.Kontakt z kurierem zerowy.Wprowadzają w błąd, odnośnie terminu dostawy. Ogólnie dramat.
  • ~Leraszko / 2023-10-05 12:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Dpd pickup. Dwie przesyłki nadane w przeciągu tygodnia i obydwie zaginęły...Dziwny zbieg okoliczności...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976