strona 112 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- nastepna »
-
~klient kuriera / 2023-04-05 13:46
pierwszy raz paczka została nadana i dostarczona na drugi dzień
za drugim razem paczka nadana -po kilku dniach nie dostała doręczona
( w obu przypadkach miejsce wysłania było to same) -
-
~Klientka / 2020-11-23 14:14
Firma Dpd dostarczała mi wiele razy uszkodzone kartony, a połamanym towarem lub przepakowanym.
Ale ostatnia paczka już ostatnia z podanej firmy
Została tak uszkodzona (ubrudzona tapicerka łóżka) aby klient się nie zorientował I przyją przesyłke ponownie zaklejoną.
Czy tak postepuje porządna firma?
Prosze rozważcie daną firme.
Ktora owszem wysyła niedrogo I na czas ale rownież nieodpowiednich pracownikow ktorzy nie uszanują waszego towaru. -
~klientka / 2022-10-05 15:03
Nie polecam firmy. Kurier wozi moją paczkę już 3 dni i nie może zostawić jej w punkcie pickup. O stanie realizacji usługi są inne informacje w aplikacji, inne na stronie DPD, a jeszcze inne informacje wysyłają na email. Dodzwonienie się do firmy graniczy z cudem. A jak się już dodzwonisz, nie spodziewaj się miłej obsługi. Sytuację tłumaczą awarią urządzenia, którym posługuje się kurier. Od 3 dni..... -
~Knefel._.Guzik / 2021-05-11 13:32
Za dużo do pisania ale ogulnie nie jest dobrze.
Zasługi czas oczekiwania na dostarczenie paczki, itd.
-
~Kobra / 2020-03-09 18:22
Schodzi A na psy, cena do jakości dostawy coraz bardziej do dupy. Robię 3 wysyłką przez te firmę i żałuję że ja wysłałem, olewaja starych klientow. Paczka distarczona po terminie. ZaletyBrakWadyMają w głębokim poważaniu "stałych klientow" -
~Kolejna niezadowolona klientka / 2019-03-13 16:35
Korzystałam z usług DPD dość regularnie,ale już nie będę klientką firmy,która zniszczyła wartą ponad 600 zł, zamówioną przeze mnie i ubezpieczoną, dębową szafkę nie ponosząc jednocześnie żadnych konsekwencji.Kurier nie przestrzegał nawet opisu (góra-doł).Szafka w transporcie leżała na boku i nawet kroś na niej usiadł, niszcząc zawiasy drzwiczek.Czesci metalowe zostały poobijane.
Dział reklamacji - porażka!!!Zniechęcali mnie najpierw prośbą o ciagle przesyłanie ( wysyłanych trzykrotnie dokumentow),żeby na koniec, w dniu przesłania negatywnej dla mnie odpowiedzi, uwarunkować ją brakiem spisanego protokołu. Procedura odpowiedzi na reklamcje polega na używaniu komendy: kopiuj, wklej. ZAANGAZOWANIA zero. Formularz reklamacyjny tylko z pozoru dołącza pliki.
Oczywiscie protokul reklamacyjny można spisać tylko rozpakowujac paczkę w obecności kuriera. Niestety kurier tej firmy nie musi czekać.Oddaje paczkę - i "wieje"...
Nie wiem,czemu ma służyć kontakt z działem reklamacji. Ten dział to fikcja. Na pewno nie chodzi tutaj o dobro klienta.
Szczerze -nie polecam.Nadają się max do przesyłania listów. -
~Konrad / 2021-08-03 14:08
Jesteśmy sklepem internetowym. Przesyłki zaopatrzone naklejką nie rzucać są traktowane tak samo jak inne. Na naszym monitoringu widać że przesyłki są wrzucane jak węgiel do parowozu. Przesyłki o znacznej długoościści lecą na samochód niczym oszczep. Zwracanie uwagi kurierom nie powoduje poprawy zmian. U nich liczy się czas! Z relacji klientów wynika że uszkodzone przesyłki są podrzucane pod drzwi po czym kurierzy uciekają bez powiadomienia o dostawie. Wykorzystując bramkę związaną z sytuacją nadzwyczajną pandemii Covid19. Klientowi pozostaje zgłoszenie przez internet jeżeli wie o co chodzi lecz takich przypadków zdarzył się tylko jeden ponieważ klientem był pracownik DPD. Klient ma na to 1 godzinę od dostarczenia. Natomiast wszystkie reklamacje odrzucane są z automatu w pierwszej instancji. Dopiero w instancji odwoławczej pracownicy pochylają się nad zagadnieniem lecz i tu z góry jest się na przegranej pozycji. Mamy wiele reklamacji a niespełna 20 procent uznali jako zasadną, spełniającą ich kryteria. Najtaniej tj. najgorzej! Zaletycena jest niska lecz koszty współpracy z DPD są wysokie.Wadyspecjalnie zawyżają wagę przesyłek aby wpaść w wyższy próg cenowy. Ten sam towar który waży 30 kg. w DPD może ważyć nawet 45 kg. -
~Kony / 2021-12-23 07:16
Masakra kurier nie zostawia awizo jak nie ma nikogo w domu i jeszcze w dodatku odsyłają od razu paczki dramat
-
-
~Kooler / 2023-05-02 19:40
Przychodzi do mnie sporo paczek do firmy którą prowadzę w moim domu i niestety muszę stwierdzić że DPD to coraz gorsza firma .Zostawianie paczki pod płotem w sytuacji gdy w biurze zawsze ktoś jest przestaje mnie już nawet dziwić .Najlepsze jest to że potrafią tego samego dnia doręczyć jedną paczkę a drugą nie i napisać że nie było nikogo w domu.Kurierzy mają wywalona na klienta kłamią ,kręcą, wpisują nieprawdę w dokumentach ,Najdziwniejsze jest to że nikt z kierownictwa na to nie reaguje . Na infolinii robią wszystko żeby zniechęcić do reklamacji albo po uprzejmej rozmowie przychodzi mail że reklamacja odrzucona . -
~Kopciuszek / 2023-10-02 13:11
Pan Ireneusz. Totalna porażka. Bezczelny wredny i chamski koleś. Zawsze ma jakiś problem. Powinien chyba odpocząć i poszukać innej pracy bo jest gburowaty strasznie. ZaletyNie ma -
~Kornelia / 2021-05-08 12:32
Od kilkunastu przesyłek paczki do mnie notorycznie lądują w pick-upie. Kurier Adam nie odbiera telefonów. Twierdzi że nie ma mnie w biurze, a pracuje tam parę osób i nie ma opcji, żeby nikogo nie było. Nie ma możliwości nawet złożenia skargi. ZaletyBrakWadyObsługa klienta, kontakt -
~KRYSSEK / 2019-10-03 08:10
OKROPNA FIRMA. BEZ PRZYGOTOWANIA, BEZ KOMPETENCJI. -
~Krystyna / 2024-06-12 08:00
Trzy razy przekierowana przesyłka.I jeszcze nie dostatczona.Żadnego kontaktu z kurierem.Ostatni raz korzystam z Waszych usług. ZaletyTanio.WadyBrak szacunku dla odbiorcy. -
~Krzys / 2020-04-28 16:30
Najpierw zgubili jedna z czterech pączek, a jak już się znalazła była cała porozrywana. Napisane nie rzucać, kurier rzucił z busa paczkę na drogę i miał w dupie. ZaletyŻadnych.WadyCałokształt -
~Krzyś / 2021-01-20 10:08
Firma działa tak jakby wszystko kręciło się wokół niej.Brak sensownej kontroli - monitorowanie przesyłki jest jak oglądanie pogody - mozna tylko obserwować. Brak kontaktu z firma jedynie poprzez portal i tzw sztuczna inteligencje która ma IQ niemowlaka. Firma nie dysponuje normalnym konsultantem bo sie pewnie boi ilości reklamacji. Kurierzy dostarczają paczki jak gazeciarze- po prostu podrzucają bez kontaktu z klientem. Do mnie nie dostarczono już po raz trzeci przesyłki bo pewnie kurierowi nie chciało sie i piszą że brak odbiorcy lub żle podany adres - świadczy to o kompetencji kurierów jak i o samej firmie. Ogólnie wielkie DNO. ZaletybrakWadybrak kontaktu z firmą i z kurierem. -
~Ktoś / 2020-04-07 11:52
Kurier przywiózł mi monitor po czym go automatycznie zabrał gdyż stary monitor nie był jak on to powiedział szczelnie zapakowany i przywiezie mi go jutro do tego da mi zakupiony monitor jeśli stary będzie szczelnie zapakowany porażka totalna. WadyKurier nie miły. -
-
~Ktoś / 2022-11-26 10:24
Najgorsza firma kurierską. Wyłudzają większe opłaty za nadanie przesyłek -
~Lambada / 2020-09-21 18:03
DPD jest najgorszą firmą kurierską. Same problemy z nimi. Kurierzy mają w wielkim poważaniu wszystko. Moja firma ma podpisaną umowę z DPD i powinni przyjeżdżać do nas 2 razy dziennie każdego dnia. Czasami im się zdarza. A ostatnio jak się upomniałam o to, usłyszałam tekst, że za 4zł on nie będzie przyjeżdżał. Poza tym gubią paczki albo nie chce im się doręczać i piszą,że klienta w domu nie było. Dramat. WadyWszystko -
~Lary / 2022-12-28 18:38
Omijać szerokim łukiem.Kontakt z kurierem zerowy.Wprowadzają w błąd, odnośnie terminu dostawy. Ogólnie dramat. -
~Leraszko / 2023-10-05 12:49
Dpd pickup. Dwie przesyłki nadane w przeciągu tygodnia i obydwie zaginęły...Dziwny zbieg okoliczności...
strona 112 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- nastepna »