Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12544 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kaśka / 2023-02-20 15:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja paczka została zniszczona w trakcie transportu przez kuriera a w paczce były szklanki.pisalam do nich w sprawie reklamacji kilukrotnie ale nie raczyli mi nawet odpiac.
    Naprawdę nie polecam przewoźnika.zamiast dbać o to by klient był zadowlowlny i mógł ich polecać to ja będę negatywnie o nich każdemu mówić!!! I odradzać tego przewoźnika!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiejkolwiek odpowiedzi na reklamację.jakiegokolwiek kontaktu z klinenetm z i ich strony!! NIE POLECAM!!!
  • ~Kat / 2022-07-20 16:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka była zamówiona do punktu odbioru (Dino), minęło pięć dni, nie otrzymałam żadnej informacji mailem, że paczka jest już do odbioru, po kontakcie z infolinią pan przekazał, że paczka czeka w punkcie od dwóch dni. Pani w Dino nie mogła mi wydać jej, ponieważ nie dostałam żadnego kodu odbioru. Po kolejnym kontakcie z infolinią oraz po porozumieniu się z ich kierownikiem (na co czekałam dodatkowo pięć minut) zapewniano mnie, że kod NIE JEST mi potrzebny, mogę okazać się tylko dowodem osobistym. Jakby tego było mało pani z infolini kazała mi poinstruować pracownika marketu, aby ich kierownik wysłał ich na szkolenie jak się powinno wydawać paczki. Oczywiście kod odbioru jednak przyszedł w momencie, gdy po raz kolejny udałam się do marketu.
  • ~Katarzyna / 2022-02-07 12:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam! Paczka została zamówiona dokładnie na sobotę, za co zostało dodatkowo zapłacone. Adres podany bardzo dokładnie , a mimo to kierowca twierdził że Niby nie mógł trafić, a po chwili stwierdził , że stał przy furtce , a ta była zamknięta , tyle tylko że żadnego domofonu w domu nie ma ,ale widocznie, dostawca wiedział lepiej. Numer domu było widać Bardzo dobrze, brama specjalnie otwarta , a mimo to Pan twierdził że nie mógł trafić... Kłamcy i Oszuści, Panu nie chciało się ,po prostu zrealizować dostawy , bo była sobota. NIE POLECAM!!!!!
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Katarzyna / 2022-09-19 18:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem kuriera na poniedziałek i nie przyjechał dotyczy przesyłki 1000501259625U oraz drugiej nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyKurier nie odbiera paczek
  • ~Katarzyna / 2023-02-21 12:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Za każdym razem, gdy wybieram przesyłkę przez DPD jestem rozczarowana. Długi czas dostawy, przechowywanie towaru na magazynie przez kilka dni, brak informowania o tym co się dzieje z paczką, a jak juz uda się dodzwonić na infolinię (tu nie powiem obsługa jest miła) to przekazywane sa neiprawdziwe informacje. Kurwierzy, z którymi miałam styczność ok, acz jak sie tyle czeka na zakupiony produkt to ręce opadają.
  • ~kazek / 2021-01-03 21:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Już nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Ceny mają z wyższej półki ale usługi poza czasem w opłakanym stanie. Przesyłki są traktowane jako zło konieczne i bardzo żle się z nimi obchodzą . Raczej nie radzę czegoś reklamować gdyż i tak będzie odmowa - strata czasu i zdrowia. Ogólnie zła firma - ja będę omijał szerokim łukiem.
  • ~kesa78 / 2020-10-22 10:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam nadawanie paczek w w DPD Cena wyliczona za przesyłkę w DPD 19 zł po czym przysyłają dopłatę 14 zł i Uzasadniają to tym , że paczka była niestandardowa . Każda paczka wysyłana prze ze mnie jest wysłana w kartonowym pudełku , wyprodukowanych na moje potrzeby , każda o takich samych wymiarach i regularnym kształcie . Odradzam współpracę z DPD reklamacji nie uwzględniają .
  • ~kesja / 2025-02-14 13:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy DPD nie zadają sobie trudu, żeby zadzwonić do drzwi odbiorcy przesyłki tylko rzucają paczki przez ogrodzenie, bez względu na to czy pada deszcz, czy leży śnieg i jaka jest zawartość paczki (m.in. rzucono przez ogrodzenie szklany dzbanek; na prośbę by kierowca wrócił, bo chcę otworzyć paczkę przy nim, odpowiedział, że nie ma czasu, a ja mogę reklamować, bo do 2 tys. przesyłki są ubezpieczone - sic!)
  • ~KK / 2024-01-30 10:47
    Ocena: 2.00 / 5
    W dniu 18.12.2023 w siedzibie DPD w Gnieznie ul. Kolejowa ODMÓWIONO MI PRZYJĘCIA płatności kartą za odbiór przesyłki. Uzasadniono to wewnetrznymi regulacjami firmy. Chciałabym zaznaczyć, że TERMINAL FIZYCZNIE stał przy mnie w okienku i był czynny, ale mimo to nie pozwolono z niego skorzystać.
    Wiem, że nie jestem jedyną osobą, której odmówiono w ten sposób płatności. 
    Zaletybrak
    Wadyobsługa i płatność
  • ~Klarusia / 2021-04-21 13:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo chusteczkowa firma ! Przewoźnicy bardzo nie mili dla klientów. Brak szacunku , brak punktualności. Nie polecam !!!
    WadyNiemili przewoźnicy
  • ~Klaudia / 2019-09-19 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier zamiast zadzwonić do mnie na telefon lub do drzwi wolał zostawić paczkę na ławce przy samej drodze. Nikt nie potwierdził odbioru przesyłki, każdy z ulicy mógł ją ukraść. Porażka.
    ZaletyCzas
    WadyBrak szacunku do pieniędzy klientów
  • ~Klaudia / 2022-08-02 16:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Dużo zamawiam oraz wysyłam więc dość sporo korzystam z usług DPD. Ostatnio to jest jakaś porażka w tej firmie. Wysyłałam 2 przesyłki w tym tygodniu. Obie zostały uszkodzone oraz elementy zostały pogubione, bez których przedmiot nie nadaje się do użytku. Nie wspomnę że kurier nie mógł znaleźć mieszkania i zrobił zwrot do nadawcy ! Za co musiałam zapłacić ?
  • ~Klaudia / 2022-09-09 14:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś przyszła do mojej babci paczka zapakowana w 3 opakowania. Kurier nie był miły. Oburzył się wręcz jak mu wspomniałam że trzeba wnieść je po schodach, to on na to " ale wiedziała pani że dziś przyjdzie paczka to trzeba było kogoś zorganizować do wniesienia, bo" proszę pani tu ją 3 paczki z czego jedna 30 kg waży i uważa pani że ja sam to wszystko wniosę" Opowiedziałam mu że:" spodziewałam się Pana w poniedziałek. niestety nie mam nikogo a mnie nie ma u babci na ten moment". Z wielkim oburzeniem wniósł te paczki. Babcia owszem dała mu "napiwek" (20zł) za wniesienie to on powiedział mojej babci że by mogła więcej dorzucić...
    WadyZdecydowanie nie polecam tego kuriera, nigdy więcej nie zamówię nic przed DPD..
  • ~Klient / 2019-11-28 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Stają gdzie chcą blokując wjazd
    ,przesyłki odbierane bez potwierdzenia,niedługo rzuca pod drzwi i będzie ok?
    ZaletyW miarę szybko
    WadyNiegrzeczna chyba że potrzebują zostawić przesyłkę.
  • ~Klient / 2020-07-30 09:24
    Ocena: 2.00 / 5
    za pierwszym razem przesyłka wróciła do nadawcy - kurier bez umówienia się przyjechał i mega zaskoczenie bo nikogo nie zastał . za 2 razem kurier przyjechał - dostarczył przesyłkę ale bez żadnych zabezpieczeń - ani maseczki, ani rękawiczek
  • ~klient / 2021-03-09 16:53
    Ocena: 2.00 / 5
    słabo, drugi kurier nie wie w jakim mieście ma dostarczyć pomimo adresu na przesyłce
  • ~klient / 2021-06-23 14:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma najgorsza z możliwych, bardzo dużo zakupów dostarczonych przez tą firmę musiałam reklamować, opakowania uszkodzone, tak, że zawartość tez była w widoczny sposób uszkodzona. Ostatni zakup, wysłany 18.06.2021 z przewidywanym teminem dostawy 21.06.2021 zaginał, ot tak sobie, po prostu.
    Nie poecam nikomu
  • ~Klient / 2022-12-01 14:28
    Ocena: 2.00 / 5
    90% uszkodzonych paczek. Dostarczają w podartych lub podziurawionych kartonach. Ustawiają paczkę przy odbiorze tak, aby nie było widać uszkodzenia. Szybko odjeżdżają, po czym składana reklamacja jest odrzucana, ze względu na brak protokołu uszkodzeń.
    Przestrzegam. Każdą przesyłkę należy obejrzeć z każdej strony-wszystkie boki, góra i dół. Kupować za popbraniem, żeby kurier nie mógł szybko odjechać.
  • ~Klient / 2023-05-11 16:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie wiem jakim cudem tak firma utrzymuje się na rynku. Kurierzy nie dzwonią do klienta przed wizytą, nie ma żadnej wiadomości o planowanej godzinie dostawy, dodatkowo są niemili, nie sprawdzają czy dana osoba może odebrać paczkę i czy w ogóle paczka jest do osoby, której doręczają przesyłkę. Zero współpracy. Tacy kurierzy nie powinni być wysyłani do pracy z klientem. Tylko powinni być skierowani do pracy w magazynie, sortowni czy innym obiekcie w którym praca z klientem nie jest wskazana. Pojawia się pytanie skąd firma bierze takich ludzi i dlaczego daje im pracę, która jest bezpośrednio związana z kontaktem z danym klientem
    ZaletyBrak
    WadyBrak kultury, brak informacji o planowanej dostawie przesyłki.
  • ~Klient / 2023-08-17 13:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Cena, która jest podobna do innych, nie rekompensuje chamstwa i ignorancji ze strony dpd, całego stworzonego systemu niepowodzeń aby uciec od konsekwencji za marnotrawienie czasu konsumenta, jego pieniędzy i zdrowia. Tak naprawdę nie ma reakcji gdy przesyłka ginie, lub gdy kurier po nadaną paczkę nie przyjedzie, lub gdy paczka nie zostanie dostarczona. Sprawy zgłasza się w wielu miejscach i nic to nie daje. Tak działa system dpd. Może kiedyś jakaś instytucja zajmie się takim dpd.
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa klienta, fatalna obsługa pomocy obsługi telefonicznej, fatalna realizacja najwazniejszych podstawowych usług
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976