Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12602 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Uleczka / 2024-12-18 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dawno nie spotkałam się z takim chamstwem i aroganckim zachowaniem kuriera w stosunku do kobiety i zarazem klienta.
    Kurier zadzwonil, ze podjezdza i mam wyjsc do bramy. Nie zdazylam nawet ubrac kurtki, a kurier odjechal. Po wielkokrotnych próbach kontaktu numer mojego partnera zostal przez tego "kuriera"zablokowany. Zadzwonilam wiec z mojego numeru i grzecznie pytajac, dlaczego odjechal, odpowiedział, cytujac" ja czekam tylko 2 minuty. Mam jeszcze ponad 80 paczek do rozwiezienia i gdybym na kazdego mial czekac to jeździłbym do polnocy". Chcialam podjechac sama po paczke, ale kurier totalnie nie chciał współpracować. Zapytalam, wiec, czy mogę oczekiwac, ze paczka zostanie dostarczona na drugi dzien. Uslyszalam, cytując, "może będzie, może nie będzie" po czym chamsko sie rozlaczyl. Nie polecam tej firmy i sama na pewno juz nigdy z uslug tej firmy nie skorzystam.
    Zaletybrak
    Wadychamskie zachowanie, brak profesjonalizmu, zero szacunku dla klienta, zero współpracy,
  • ~Justa / 2024-12-18 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Czas oczekiwania na dostawę bardzo długi.Paczka była otwarta .Karton od paczki cały zniszczony,bardzo słaby kontakt z kurierem i firmą Dpd.
    ZaletyBrak
    WadyWady według opisu wyżej.Nie polecam.
  • ~Plmann / 2024-12-18 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Wygląda na to że DPD ma w głębokim poważaniu swoich klientów. Nie dziwię się wcale wystawionym tu opiniom. Nie istniejacy dział obslugi klijenta. Możesz sobie pisać i czekać 30 dni na łaskawą odpowiedź. Dzisiaj miałem nieprzyjemność mieć doczynienia z ich pracownikiem - kurierem. Jeszcze nigdy z takim chamstwem i butą. Ubrany w firmowe łachy młodzieniec odmówił podania imienia i nazwiska, stwierdził że paszport nie jest dokumentem tożsamości w zwiazku z tym wstawi adnotację-odmowa odbioru przesyłki. Szczyl może 20 letni pożegnał się słowami " nara pajacu" ze mną 53 lata oraz moją mamą 75. Po spedzeniu 20 minut na linii telefonicznej stwierdziłem że to nie ma sensu. Skarga pójdzie do siedziby głównej.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Niezadowolony klient / 2024-12-18 13:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Uszkodzona paczka zostawiona pod drzwiam i sms od pani kurier, że "paczka pod dzwiami". Po czym pani kurier nie odbierała tel i nie odpisywałą na smsy. Cała czynność reklamacyjna zrzucona na mnie - "wiszenie na infolinii", robienie zdjęć uszkodzonej przesyłki, przesyłanie protokołów... Odbiór tej paczki po moich interwencjach zajął p. kurier tydzień. Jak już się pojawiła nawet mnie nie przeprosiła, powiedziała za to, że jak zostawiała paczkę po dzwiami to paczka nie była uszkodzona...czyli jeszcze zostałam oskarżona, że to ja niby jestem odpowiedzialna za uszkodzenie przesyłki. Rzuciła tylko zdanie" ma pani tą paczkę do zwrotu, czy nie bo nie mam czasu". Buta, brak profesjonalizmu, pokory, ani kszty klasy...Na miejscu firmy wstydziłabym się zatrudniać kogoś takiego... A teraz, chyba "na złość" p. kurier pisze, że nie zastała nikogo w domu i kieruje paczki do Żabki, żebym sobie je sama odebrała. Ręce opadają... I pracodawca nie umie sobie poradzić z takim pracownikiem?...to też daje do myślenia...
    Zaletybrak
    Wadykurier, który kłamie
  • ~A...net / 2024-12-18 10:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zostawił uszkodzoną paczkę pod drzwiami i zwiał nie czekając na odbiór przesyłki. Kamera pokazała czas dostarczenia przez kuriera to 15 sekund.Po natychmiastowym wykonaniu telefonu do kuriera nie raczył przyjechać i spisać protokołu oraz przerwał rozmowę bez tłumaczenia,dlaczego zostawił zniszczoną paczkę, gdzie koszt to ok.3000 zł. Zaś dział reklamacyjny po mimo zdjęć i nagrań odrzucił reklamację,tłumaczeniem ,że został pekroczony czas na zgłoszenie. Dodzwonić się nie idzie,sprawę kieruje do rzecznika praw konsumenta.Po prostu kpina i dno tej firmy kurierskiej,napewno będę omijać szerokim łukiem tą pseudo firmę
    ZaletyŻadne
    WadyKosztowne
  • ~Anna / 2024-12-17 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłka paczki za granicę -porażka !!!
    Nigdy więcej !!
    Z 4 dni roboczych obiecanych zrobiło się 8 !!!
    Art spożywcze świeże - w śmietnik
    Nie polecam
    ZaletyDostawa na terenie Polski - ok
    Kurier -ok
    WadyWysyłka za granicę -porażka
    Brak dotrzymania terminu dostawy !!
  • ~XXX / 2024-12-16 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Państwa firma kurierska oraz państwa pracownicy, i to zarówno kurierzy jak i konsultanci to KPINA.
    Kurier podjął jedną próbę dostarczenia paczki. Zadzwonił, kiedy odbiorca nie mógł odebrać - zdarza się. Ale nie odebrał po 15 minutach, po dwóch godzinach i później.
    BEZ KONSULATCJI, bez rozmowy SAM ustalił, że przekaże ogromną, ciężką paczkę do żabki. SKANDAL!
    Nie ma to jak zepsuć komuś niespodziankę, bo osoba dla której była paczka sama musiała jechać ją odebrać, Brawo Wy!
    NIGDY WIĘCEJ, ŻEGNAMY OZIĘBLE!
    ZaletyBRKA
    WadyJAK WYŻEJ
  • ~Magda / 2024-12-16 11:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam paczkę z dostawą kurierską do hotelu, gdzie recepcja pracuje 24/7! po raz kolejny Kurier nawet nie podjął próby dostarczenia, tylko zostawił w punkcie do obioru! kpina totalna, zamawiam po to Kuriera a nie odbiór w punkcie żeby nie biegać po te paczki, przecież po to też płaci się więcej! nie napisałabym tej opinii, gdyby zdarzyło się to tylko raz.... niestety Ta firma to kompletny brak szacunku do klienta!
    ZaletyBrak
    Wadyjak w opisie
  • ~animag1243 / 2024-12-16 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,


    Państwa firma kurierska oraz państwa pracownicy, i to zarówno kurierzy jak i konsultanci to KPINA. 
    Zamówiłam paczkę z prezentami na którą czekałam prawie 3 tygodnie 12.12 otrzymałam na maila o godz. 20;52;53, że paczka JEST W DORĘCZENIU od tego czasu cisza  do 12;30 byłam w domu potem pojechałam do pracy niespełna godzinę później zadzwonił kurier z zapytaniem ,, Czy jest Pani w domu''(zatem zakładam,że nawet go u mnie nie było) na odpowiedź,że nie i prośbe o przekierowanie paczki kurier sam powiedział, że paczka trafi do punktu ŻABKI. Kontaktowałam się jeszcze z kurierem kilka razy, mówiąc że nie otrzymałam SMS-a/maila  ani o dostarczeniu paczki ani o przekierowaniu paczki do punktu jak i poinformowałam kuriera, że wróciłam szybciej do domu na co nie otrzymałam ani informacji zwrotnej ani tego, że paczka trafiła do innego punktu jako,że nikt nie odbierał czekałam do dziś  bo wasza infolinia w przeciwieństwie do innych firm pracuje od poniedziałku do piątku. Dziś wasz konsultant oświadcza mi że ,,paczka została odesłana do nadawcy" bo rzekomo dzień szybciej tj. 12.12(czwartek 4)nikogo nie było w domu a raz byłam cały dzień w domu i to kuriera nie było a 2 to tego dnia wieczorem dostałam informacje, że paczka jest dopiero w doręczeniu oraz że paczka rzekomo nie spełnia warunków przyjęcia na żabkę (o czym również nie zostałam poinformowana) po czym konsultant rozłączył się w twarz. Jesteście najgorszą fimą kurierską z jaką do tej pory miałam okazje pracować i z jakiej miałam okazje korzystać. Przez Państwa nieprofesjonalizm i nieprofesjonalizm państwa pracowników na tydzień przed świętami zostałam bez prezentów na święta dla rodziny :-) 
    Zaletybrak jakichkolwiek zaley
    Wadynieprofesjonalizm brak słow , szkoda że nie można dać mniej niż 1 gwiazdka
  • ~zz / 2024-12-13 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety firma nie potrafi zarządzać swoimi punktami odbioru i przekierowaniami
  • ~Justyna / 2024-12-12 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to masakra. Kurier niekompetentny, jak i Żabka, do której dostarczona została paczka. Paczka dostarczona wczoraj o 9.00 rano. O 18.09 tego samego dnia, czyli po 9 godzinach, zgłosiłam się po odbiór. Paczki nie było. Ale status w apce, że wyruszyła do nadawcy o 18.38 przy czym paczka miala być w punkcie do dzisiaj. Dziś rano dostałam jeszcze maila i smsa, że paczka czeka. Kuriozum! Na infolinii upierdliwy bot - czy komukolwiek kiedykolwiek bot pomogl? to jest jakiś dramat. W końcu udało połaczyć sie z konsultantem, który ustalił, że kurier nie sprawdził co zabiera i paczkę zabrał. A jako, że zabrał i list przewozowy został nadany to paczka musi wrócić do nadawcy. Jedyne co mogę zrobić to skontaktować sie z nadawca, a ten może złożyć reklamację. Odradzam korzystanie z usług dpd, jeśli chcecie mieć pewność, że paczka do Was dotrze. Nie stracicie nerwów i czasu. To był mój ostatni raz. Unikać jak ognia!
    Zaletybrak
  • ~Aneta / 2024-12-12 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma , nie polecam , kłamią , oszukują, nie przywożą paczek !!!!!
  • ~Dorota / 2024-12-11 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier mimo OPŁACONEJ dostawy na adres wrzuca ja do paczkomatu!!!! HORROR
    ZaletyZero
    WadyKradzież pieniędzy za pobraną niezrealizowaną usługę
  • ~Kasia / 2024-12-11 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu, nigdzie się nie dodzwonisz, może do bota ..., kurier ma wyłączony tel, aplikacja się zapycha, zawiesza, nie ma możliwości działań. Niby dostajesz powiadomienia ale paczka znika. Kurier nie podejmuje proby dostarczenia. Chociaż jest info, że podjął. Nieprawda. Szkoda słów.
  • ~Wolf / 2024-12-10 15:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze na czas w przeciwieństwie do dhl i pocztex
    Zaletysą O.K.
    Wadybrak wad
  • ~Paula93 / 2024-12-10 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam! Już trzeci tydzień czekam na paczkę i dostaje maila od kuriera, że nikogo nie zastał w domu pomimo tego, że za każdym razem jestem i na niego czekam. Konsultanci niewiele są w stanie załatwić i nie mogą się nawet z nim skontaktować, żeby wyjaśnić sytuację. Firma, od której zamówiłam produkt poniosła już dodatkowe koszty za ponowne wysłanie. Więc nie radzę żadnej firmie współpracować z DPD!!!
  • ~Alina / 2024-12-09 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Nie polecam dpd! Kurier się nie kontaktuje, dodzwonić się gdzieś wyjaśnić gdzie obecnie jest paczka-nie ma szans!
  • ~KK / 2024-12-09 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat istny, paczka odesłana do nadawcy z niewiadomych przyczyn, wysłana ponownie i nadal jej nie ma. Jest w magazynie i czeka tylko na co?nikt nic nie wie, priorytety nadane i zero kontaktu … kosmos… tragiczna firma!
    ZaletyBrak
    WadyWszytsko dosłownie Wszytsko
  • ~Ewelina / 2024-12-08 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ever!!!
    29.11 mieli dostarczyć do punktu żabka ->niedostarczony >powód żabka nie przyjela-punkt prsepelniony->brak info o przesylce->telefon na infolinię gdzie Pani podaję punkt w którym odbiorę w sobote->brak info o przesyłce->kolejny tel na infolinie->kinsultant każe zmienić adres więc biorę wolne tracąc dniowke i zamawiam do domu->przesyłka nie dotarła!-> kllejnt tel na infolinie->przesyłka uszkodzona I przepakowana->Pani mówi że przesyłka stanęła na magazynie bo ktoś nienadal nowego numeru!!!->kolejny raz posze żeby siw że mną skontaktowano bo sprawa priorytet->podałam jeszcze raz swój adres straciłam kolejna dniowke kuriera nie ma!!! Mają niby 3 dni na doręczenie!!! Straciłam 2 dniowki kupę nerwów i godzin na infolinii walcząc z botem który nie mógł pomóc!!!nie dość że straciłem pieniądze w pracy to jeszcze kupę nerwów i zdrowia którego nikt mi jie zwroci!!! Omijać szerokim łukiem taka firmę!!! 29.11 miałam dostać a dziś mamy 8 12 i niema!powinni zapłacić odszkodow
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta ,nieterminowość,
  • ~Marius / 2024-12-07 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszego dziadostwa nigdy nie widziałem. Niekompetencja na każdym dosłownie każdym kroku. W centrali nie są w stanie powiedzieć gdzie jest paczka a jak się odnalazła to nie dostałem zgody aby odebrać ją samodzielnie z Pruszkowa z ul. Groblowej. Co śmieszne przez ponad dobę nikt nie wydał tej paczki kurierowi do doręczenia. Inna paczka pomimo zamówienia doręczenia na sobotę niby doręczona dzień wcześniej kiedy mnie nie było. Już 8 dni czekam aż ustalą gdzie ona jest. Porażka. Ludzie zasłaniacie się czy chcecie korzystać znich usług i psuć sobie życie.
    ZaletyŻadnych zalet tej firmy.
    WadyBrak uczciwości, brak kompetencji, brak terminowości, brak podstawowej wiedzy, chyba nawet brak mózgów u tych ludzi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12602
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8037
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2427
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009