Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12784 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grzegorz / 2021-12-08 19:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżeli chodzi o dostawy przez kurierów DPD jestem bardzo zawiedziony! Nie jest to opinia oparta na jednym przypadku ale w końcu przechyliła się czarna goryczy!
    Kurier potrafi mnie powiedzieć że:"... Ma mnie w"dupie" i jak chcę paczkę to mam sobie wyjść przed klatkę bo... "on nie będzie wchodził na 3 piętro!" W momencie kiedy poprosiłem go o imię nazwisko i numer identyfikacyjny, odpowiedział: "Święty Mikołaj, a numer:666" TAKI DOWCIPNIŚ!!!
    W momencie gdy chciałem dodzwonić się do BOK DPD nie było takiej opcji!!!, a na e-maile nikt nie reagował! I... Do tej pory nie zareagował!!!
    Opisany tutaj jest teraz jeden z przypadków. Teraz szalę goryczy przeważyło to, że paczka została "dostarczona" , której nie mogę się doczekać!!! Siedzę w domu dwa dni i... czekam! Przez e-mail nie mogę się skontaktować, telefonicznie tylko bot mi odpowiada, "że nie jest w stanie mi pomóc i prosi o kontakt jutro!"
    A... Teraz moje motto : "Czy w Polsce istnieje tylko jedna firma kurierska?"
  • ~Grzegorz / 2023-06-15 13:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nie doręcza według reguł trzeba go łapać na mieście mimo zgłaszania o nieobecności olewa sprawę i z premedytacją nie doręcza
    ZaletyCzas
    WadyKiepski kurier i obsługa klienta
  • ~Grześ / 2021-01-07 17:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawiodła mnie ta firma, odebrałem paczkę dwie duże paczki, schody strychowe, na pierwszy rzut oka było ok, to niesprawdziłem czy jest cała bo ufa się firmie, a tu o! W klapie schodów dziura, jeszcze kurier pytał a co to takiego?okno dachowe? Po dwóch tygodniach otworzyłem paczkę i dziura! Po skontaktowaniu się z kurierem, powiedział za późno na reklamację. Rejon pomorskie, lębork i okolice
    WadyNie dokładne zabezpieczenie paczki na samochodzie
  • ~Gustaw / 2020-02-20 13:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadzieja. Szczególnie w porównaniu z konkurencją.
    Towary są rozwożone tylko do 13:00, czyli muszę brać urlop, żeby coś odebrać w domu. Kurier jest o tej godzinie i ja mam być w domu, albo podbierać z punktu.
    No to jak chodzi o mały gabaryt inpost to jest to samo, tylko lepiej, paczka w ruchu to samo tylko taniej, a poczta polska to samo tylko spokojniej.
    Punkt obsługi klienta jest niewydolny, długo się czeka, a w okolicy brak miejsc do parkowania.
    Duży gabaryt też mi zawieźli do punktu obsługi. Mebel. Można by pomyśleć ,ze jak kurier bierze pieniądze za niestandardowy gabaryt, to dostarczy go do domu, ale nie.
    Zaletynie widzę
    Wadypełno. Po prostu nie dostarczają paczek do domu a forma odbioru osobistego jest nie wygodna. No i cena nie jest konkurencyjna na tyle, żeby się opłacało.
  • ~Gustaw / 2023-05-26 15:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś nadawałem zwrot kupionych tydzień temu butów.
    1- nie było możliwości skorzystania ani z punktu dpd (magazyn z pracownikami w bluzkach dpd), ani z paczkomatu dpd, ani z punktu odbioru paczek (monopol-warzywniak, gdzie można odebrać paczkę). Wchodziło w grę tylko przekazanie przesyłki osobiście kurierowi pod wskazanym adresem. Adres musiałem wskazać nie wiedząc w jakich godzinach przyjedzie kurier. Podano jedynie, że "zwyczajowo 9:00 do 17:00" i nie podoano daty co nie oznacza dokładnie nic. Zaskakujące. Usługa wydaje się wyraźnie adresowana do emerytów, którzy cały dzień są w domu, a nie ludzi pracujących, a emeryci jednak wolą pocztę.
    2- wiadomość, że kurier przyjedzie dostałem 2 h potem jak przyszedł. Wcześniej nic mi nie przysłano. Kurier zadzwonił do mnie 10 minut przedtem. Gdym akurat przypadkowo nie był w domu....
    Nienawidzę szczerze inpostu za stopniowe pogarszanie się, ale obecnie DPD jest jeszcze gorsze.
    Zaletyistnieje
    Wadynie elastyczne, znacznie słabsze od konkurencji
  • ~Ha ha ha / 2019-04-26 12:38
    Ocena: 2.00 / 5
    W mojej opinii jedna z najgorszych firm kurierskich, niestety jestem zmuszona z niej korzystać tylko dlatego, że czasem sprzedający nie udostępnia innych form dostawy (podejrzewam, że tylko dlatego toto działa tzw. konkurencyjni na rynku)

    Konkretnie dla bieżącego przykładu: Skorzystałam (z wyprzedzeniem) z opcji przekierowania paczki na inny dzień. Zostało to całkowicie zignorowane i kurier dostarczał paczkę jakby nigdy nic przez dwa kolejne dni z rzędu, po czym oddał do magazynu.
    ZaletyBrak
    Wady- Możliwość przekierowania to fikcja. Nie rozumiem po co oszukiwać ludzi, że tak można, lepiej od razu postawić sprawę jasno, że nie ma żadnych przekierowań i człowiek ma się dostosować i po sprawie.
    - Kurierzy ignorują informacje o przekierowaniu udając że nie widzą powiadomień, nie odbierają telefonów, następnego dnia nie wiedzą o co chodzi, wiadomo.
  • ~hamusia / 2022-05-12 15:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Te firmę należy omijać szerokim łukiem
    Siedzisz i czekasz na paczkę a tu nagle dostajesz info ze odbiorcy brak pod wskazanym adresem kurier to jakiś gbur zdecydowanie NIE polecam
    ZaletyBrak
    WadyZbyt długo wymieniać
  • ~Hania / 2019-12-11 23:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Ludzie omijajcie tą firme z daleko odbiór paczki po tygodniu masakra , niesłowni ludzie nie polecam w 100%
  • ~Hen / 2020-12-10 20:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka miała iść dwa dni a na czwarty nie wiem czy dojdzie
  • ~Henry / 2020-12-31 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    W dniu dzisiejszym miałem otrzymać paczkę, czekałem przez cały czas w domu, nikt nie powiadomił mnie że paczka nie zostanie doręczona, gdy zacząłem szukać przesyłki wygenerowane do mnie informację ,że przesyłka ma być prawdopodobnie doręczona w dniu 04.01.2021 roku.
    Firma nie szanuje klienta.
  • ~Hertz / 2023-01-26 21:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Przekierowanie paczki nie działa, zależy od widzimisię dpd. Na infolinii nic nie można załatwić.
  • ~Ice / 2020-01-30 09:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Rano email automat, że paczka zostanie dostarczona w godzinach 12:45-14:45, od 13 byłem w domu. I co? Przed 15 dostaję smsa od kuriera, że paczka zostawiona w punkcie 3 ulice dalej i mam sobie po nią pójść. Jakbym chciał odbierać w punkcie to bym zamówił sobie paczkomat albo pocztę czy nawet do żabki. Ale nie, z DPD zapłacisz więcej tylko po to żeby kurier nawet się nie pofatygował. Odradzam.
    Zaletyszybki przewóz międzymiastowy
    Wadycała reszta, kurier nawet się do drzwi nie pofatygował
  • ~Inez Cregan / 2023-08-13 13:45
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD jawnie odmawia odpowiedzialności od reklamacji. Zamówiłam przez Allegro umywalkę,która była zapakowana bardzo dobrze przez osobę wysyłająca. Umywalka miała być doręczona do rak. Byłam w domu cały dzień. Kurier nie doręczył paczki, zostawił ja przed furtka na ulicy. Umywalka połamana doszczętnie. DPD odpisało na reklamacje i na odwołanie reklamacji ze na podstawie ze doręczył do „rak” nie uwzględniają reklamacji. Nie jest to mój pierwszy przypadek.
    WadyBardzo często paczki są zostawiane na ulicy nawet jeśli zaznacza się „odbiór osobisty”
  • ~intersklep / 2021-04-30 09:06
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD oszukuję klientów naliczając niesłuszne opłaty za niestandardowe paczki. W odpowiedzi na reklamacje nie podają dlaczego paczka została uznana za niestandardową. Odpowiedzi DPD są pozbawione sensu, mają charakter wygenerowanych automatycznie. DPD liczy że firmy handlowe nadające paczki nie zauważą niesłusznie naliczonych opłat, a jeśli zauważą, to nie złożą pozwu do sądu z powodu 20 czy 200 zł. W ten sposób DPD okrada klientów systematyczne w skali całego kraju i robi na tym przestępstwie duże pieniądze. Jeśli firma kurierska okrada nadawców przesyłek, można się spodziewać że odbiorcy też mogą nie być zadowoleni z usług DPD.
  • ~Iwa / 2023-11-14 17:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas dostawy byłby dobry gdyby kurier raczył się pojawić pod adresem. Wymyślają coraz dziwniejsze wymówki. Nawet jak ktoś w domu czeka pod adresem piszą że nikogo nie było. Na pytanie czemu nie dzwonił na telefon skoro miał numer, mówią że oni nie muszą dzwonić. Myślałam że poczta polska zeszła na psy ale DPD już im dorównało. Szkoda pieniędzy i nerwów.
    ZaletyCzas wysylki
    WadyLeniwi kurierzy
  • ~Iwona / 2021-10-11 20:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tej firmy ponieważ ostatnim razem wszedł na podwórko zostawił przesyłkę na stole na dworze bez żadnej informacji czy telefonu i odjechał. Coś nie tak padal deszcz wiec zmokła gdybym nie spawdzila na internecie że doręczono i zaczelam szukać to nic bym nie wiedziała. Porażka. Jelenia Góra (okolice)
  • ~Iza / 2022-10-17 07:51
    Ocena: 2.00 / 5
    W Gorzowie Wlkp zaden automat nie działa i przesyłkę zostawiają w innym punkcie o czym nie informują klienta. Trzeba dzwonic na infolinie żeby dowiedzieć się a z tym tez problem.
    Odradzam korzystania z tej formy dostawy
    Wady Awaria paczkomatu
  • ~Iza / 2023-07-11 11:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tyh zlodziei. Przesłali mi uszkodzona paczke od rodziny i zaplacili odszkodowanie -NAJNIZSZE! tak aby to im sie oplacilo a ja zeby naprawic uszkodzony produkt musze jeszcze dolozyć do interesu!

    Odwolac oczywiście sie mozna ale kto wezmie prawnika z powodu straty 300zł?
    Uwazajcie na nich!!!!
    Zaletybrak
  • ~Ja / 2020-12-22 13:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka zniszczona podczas dostawy do odbiorcy i niedostarczona. Po probie zlokalizowania paczki okazuje ie ze kurier wpisał sobie odmowe przyjęcia nawet niekontakujac sie z odbiorca. DPD zwróciło przesyłkę uszkodzona, wiedząc ze jest uszkodzona, kurier odmówił sporządzenia protokołu szkody, a reklamacja odrzucona.
    Wszelka komunikacja z infolinia nie istnieje jakimś cudam nagrania zniknęły wiec nie ma dowodów na ustalenia odnośnie zwrotu i szkód powstałych ewidentnie po stronie DPD.
    Jeżeli juz musicie z tej firmy korzystać wszystko na piśmie , rozmowy znikają , może tez trzeba je samemu nagrywać , nie mowie juz o częstym porzucaniu przesyłek pod drzwiami przez kurierów bez wcześniejszych ustaleń.
    Zaletycoś przewożą
    Wadydla mnie więcej szkód niż korzyści
  • ~Ja / 2022-07-25 13:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa i reklamacja telefoniczna to jakaś żenada, paczka trafiła nie do tego punktu ,w którym mogę odebrać więc dzwoniłam dwa razy, obiecano przekierować do mnie ,niestety paczka wróciła do nadawcy!!!! Po zapytaniu,co mam zrobić - powiedziano że to nadawca ma problem i musi reklamować w DPD. To po co ja wydzwaniam od kilku dni???
    ZaletyZadnych
    WadyMnóstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12784
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8211
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7802
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4158
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2488
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3166