DPD jest firmą nierzetelną, która w jawny sposób łamie prawa konsumneckie i wprowadza klijentów w błąd - nie polecam. Do niedawna uważąłem że to dobra firma, jako że nie miałem z nią żądnych kłopotów, a korzystałem często przy drobnych zakupach w sieci. Dlatego wybrałem DPD do drogiej przesyłki z Polski do Anglii (ponad 1000 PLN i 30kg wagi). Niestety firma zniszczyła przesyłkę i nie uznała reklamacji twierdząc, że uszkodzenie nie powstało w transporcie - bo ich zdaniem nie zostało zgłoszone przy odbiorze. Przy odbiorze natomiast pan kierowca odmówił mi możliwości otwarcia przesyłki (była to dużą i bardzo ciężaka paczka 30 kg). Odmówił również uznania zniszczenia (mimo że było slychać że zawartość jest potłuczona). Dostałem bezsensowny wybór albo nie przyjęcia paczki, albo jej przyjęcia i złożenia reklamacji po otwarciu (po odjeździe kierowcy). Teraz DPD wykorzystuje zachowanie kierowcy i odmawia uznania reklamacji, mimo że przesłałem zdjecia szkody zrobione w 15 min po dostarczeniu paczki. Firma nie tylko jawnie łamie prawa konsumenckie wprowadzając w błąd klijentów, również nie informuje o ich prawach i dalszych ścieżkach odwołania co jest legalnym wymogiem przy rozpatrywaniu skarg. Beznadziejna firma - radzę omijać jesli się wysyła paczki o wyższej wartości, DHL jest solidniejsze - sam teraz będe tylko korzystał z DHL, a z DPD spotkamy się w sądzie.ZaletyBrak - bo co znaczy szbkśc doręczenia, jeśli droga przesyłka jest zniszczona, kurier oszukuje klijena, firm odrzuca reklamację/odszkodowanie.
WadyNiszcy przesyłki
Kurier wprowadza klijentów w błąd
Frima rozpatruje reklamacje po 30 dni, odzruca je mimi zdjęć zrbionych w 15 min po odebraniu przesyłki
Frima nie informuje o dalszych możliwościach dochodzenia roszczeń - co jest prawnym wymogiem