Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12544 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ice / 2020-01-30 09:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Rano email automat, że paczka zostanie dostarczona w godzinach 12:45-14:45, od 13 byłem w domu. I co? Przed 15 dostaję smsa od kuriera, że paczka zostawiona w punkcie 3 ulice dalej i mam sobie po nią pójść. Jakbym chciał odbierać w punkcie to bym zamówił sobie paczkomat albo pocztę czy nawet do żabki. Ale nie, z DPD zapłacisz więcej tylko po to żeby kurier nawet się nie pofatygował. Odradzam.
    Zaletyszybki przewóz międzymiastowy
    Wadycała reszta, kurier nawet się do drzwi nie pofatygował
  • ~Inez Cregan / 2023-08-13 13:45
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD jawnie odmawia odpowiedzialności od reklamacji. Zamówiłam przez Allegro umywalkę,która była zapakowana bardzo dobrze przez osobę wysyłająca. Umywalka miała być doręczona do rak. Byłam w domu cały dzień. Kurier nie doręczył paczki, zostawił ja przed furtka na ulicy. Umywalka połamana doszczętnie. DPD odpisało na reklamacje i na odwołanie reklamacji ze na podstawie ze doręczył do „rak” nie uwzględniają reklamacji. Nie jest to mój pierwszy przypadek.
    WadyBardzo często paczki są zostawiane na ulicy nawet jeśli zaznacza się „odbiór osobisty”
  • ~intersklep / 2021-04-30 09:06
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD oszukuję klientów naliczając niesłuszne opłaty za niestandardowe paczki. W odpowiedzi na reklamacje nie podają dlaczego paczka została uznana za niestandardową. Odpowiedzi DPD są pozbawione sensu, mają charakter wygenerowanych automatycznie. DPD liczy że firmy handlowe nadające paczki nie zauważą niesłusznie naliczonych opłat, a jeśli zauważą, to nie złożą pozwu do sądu z powodu 20 czy 200 zł. W ten sposób DPD okrada klientów systematyczne w skali całego kraju i robi na tym przestępstwie duże pieniądze. Jeśli firma kurierska okrada nadawców przesyłek, można się spodziewać że odbiorcy też mogą nie być zadowoleni z usług DPD.
  • ~Iwa / 2023-11-14 17:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas dostawy byłby dobry gdyby kurier raczył się pojawić pod adresem. Wymyślają coraz dziwniejsze wymówki. Nawet jak ktoś w domu czeka pod adresem piszą że nikogo nie było. Na pytanie czemu nie dzwonił na telefon skoro miał numer, mówią że oni nie muszą dzwonić. Myślałam że poczta polska zeszła na psy ale DPD już im dorównało. Szkoda pieniędzy i nerwów.
    ZaletyCzas wysylki
    WadyLeniwi kurierzy
  • ~Iwona / 2021-10-11 20:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tej firmy ponieważ ostatnim razem wszedł na podwórko zostawił przesyłkę na stole na dworze bez żadnej informacji czy telefonu i odjechał. Coś nie tak padal deszcz wiec zmokła gdybym nie spawdzila na internecie że doręczono i zaczelam szukać to nic bym nie wiedziała. Porażka. Jelenia Góra (okolice)
  • ~Iza / 2022-10-17 07:51
    Ocena: 2.00 / 5
    W Gorzowie Wlkp zaden automat nie działa i przesyłkę zostawiają w innym punkcie o czym nie informują klienta. Trzeba dzwonic na infolinie żeby dowiedzieć się a z tym tez problem.
    Odradzam korzystania z tej formy dostawy
    Wady Awaria paczkomatu
  • ~Iza / 2023-07-11 11:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tyh zlodziei. Przesłali mi uszkodzona paczke od rodziny i zaplacili odszkodowanie -NAJNIZSZE! tak aby to im sie oplacilo a ja zeby naprawic uszkodzony produkt musze jeszcze dolozyć do interesu!

    Odwolac oczywiście sie mozna ale kto wezmie prawnika z powodu straty 300zł?
    Uwazajcie na nich!!!!
    Zaletybrak
  • ~Ja / 2020-12-22 13:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka zniszczona podczas dostawy do odbiorcy i niedostarczona. Po probie zlokalizowania paczki okazuje ie ze kurier wpisał sobie odmowe przyjęcia nawet niekontakujac sie z odbiorca. DPD zwróciło przesyłkę uszkodzona, wiedząc ze jest uszkodzona, kurier odmówił sporządzenia protokołu szkody, a reklamacja odrzucona.
    Wszelka komunikacja z infolinia nie istnieje jakimś cudam nagrania zniknęły wiec nie ma dowodów na ustalenia odnośnie zwrotu i szkód powstałych ewidentnie po stronie DPD.
    Jeżeli juz musicie z tej firmy korzystać wszystko na piśmie , rozmowy znikają , może tez trzeba je samemu nagrywać , nie mowie juz o częstym porzucaniu przesyłek pod drzwiami przez kurierów bez wcześniejszych ustaleń.
    Zaletycoś przewożą
    Wadydla mnie więcej szkód niż korzyści
  • ~Ja / 2022-07-25 13:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa i reklamacja telefoniczna to jakaś żenada, paczka trafiła nie do tego punktu ,w którym mogę odebrać więc dzwoniłam dwa razy, obiecano przekierować do mnie ,niestety paczka wróciła do nadawcy!!!! Po zapytaniu,co mam zrobić - powiedziano że to nadawca ma problem i musi reklamować w DPD. To po co ja wydzwaniam od kilku dni???
    ZaletyZadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Ja / 2022-11-02 16:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka została ukryta za domem bez wcześniejszego kontaktu gdzie została umieszczona paczka
  • ~Ja1 / 2020-10-17 14:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka nie została doręczona do domu mimo obecności współlokatorów tylko zostawiona na ziemi (błocie powstałym na trawniku po kilkudniowych ulewach) podczas ulewy. Paczka cała przemoczona. Problemem okazało się pradopodobnie wejście po schodach na piętro i zadzwonienie do drzwi. Rozmawiałam osobiście z kurierem kiedy przechodził przez furtkę (skrzypi) i wytłumaczyłam gdzie sią drzwi wejściowe. Przyznałam, że mnie osobiście nie ma w domu, ale są współlokatorzy. Pewnie skorzystał z tej informacji i lenistwo pracownika wzięło górę nad sumiennością.
    Zdecydowanie odradzam tą firmę.
    ZaletyBrak
    WadyLenistwo, brak sumienności, pomyślunku i ścimnianie przy wykonywnaniu obowiązków wśród dostawców paczek
  • ~Jac77 / 2020-06-29 09:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Od piątku nie może przyjść paczka a jest poniedziałek. Następnym razem zamówię wysyłkę pocztą.
  • ~Jacek / 2018-12-13 17:00
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD jest firmą nierzetelną, która w jawny sposób łamie prawa konsumneckie i wprowadza klijentów w błąd - nie polecam. Do niedawna uważąłem że to dobra firma, jako że nie miałem z nią żądnych kłopotów, a korzystałem często przy drobnych zakupach w sieci. Dlatego wybrałem DPD do drogiej przesyłki z Polski do Anglii (ponad 1000 PLN i 30kg wagi). Niestety firma zniszczyła przesyłkę i nie uznała reklamacji twierdząc, że uszkodzenie nie powstało w transporcie - bo ich zdaniem nie zostało zgłoszone przy odbiorze. Przy odbiorze natomiast pan kierowca odmówił mi możliwości otwarcia przesyłki (była to dużą i bardzo ciężaka paczka 30 kg). Odmówił również uznania zniszczenia (mimo że było slychać że zawartość jest potłuczona). Dostałem bezsensowny wybór albo nie przyjęcia paczki, albo jej przyjęcia i złożenia reklamacji po otwarciu (po odjeździe kierowcy). Teraz DPD wykorzystuje zachowanie kierowcy i odmawia uznania reklamacji, mimo że przesłałem zdjecia szkody zrobione w 15 min po dostarczeniu paczki. Firma nie tylko jawnie łamie prawa konsumenckie wprowadzając w błąd klijentów, również nie informuje o ich prawach i dalszych ścieżkach odwołania co jest legalnym wymogiem przy rozpatrywaniu skarg. Beznadziejna firma - radzę omijać jesli się wysyła paczki o wyższej wartości, DHL jest solidniejsze - sam teraz będe tylko korzystał z DHL, a z DPD spotkamy się w sądzie.
    ZaletyBrak - bo co znaczy szbkśc doręczenia, jeśli droga przesyłka jest zniszczona, kurier oszukuje klijena, firm odrzuca reklamację/odszkodowanie.
    WadyNiszcy przesyłki
    Kurier wprowadza klijentów w błąd
    Frima rozpatruje reklamacje po 30 dni, odzruca je mimi zdjęć zrbionych w 15 min po odebraniu przesyłki
    Frima nie informuje o dalszych możliwościach dochodzenia roszczeń - co jest prawnym wymogiem
  • ~Jacek / 2022-07-25 13:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni Państwo DPD oszukuje na wagach i wymiarach chcę złożyć sprawę na Policję. Paczki wysyłam cyklicznie przez serwis internetowy i za paczki których waga nie przekracza np 20 kg doliczają 12 kg wagi .
  • ~jacek / 2023-02-13 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie dostałem SMS kiedy będzie dostarczona paczka. Nie działa opcja przekierowania przesyłki w aplikacji. Nie ma możliwości połączenia z konsultantem - automat "mówi" do mnie w kółko to samo.
    WadyFirma została w tyle za konkurencją. Nie polecam DPD
  • ~jack / 2019-07-25 14:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Zasłużona negatywna opinia kuriera DPD działającego na terenie Wodzisławia Ślaskiego. Odniosłem wrażenie, ze nie chce mu się zarówno dostarczyć przesyłki jak i zrealizować zamówienie.
    Przesyłkę próbował dostarczyć w czasie, kiedy byłem w pracy, telefonicznie poinformował mnie, że w piątek po południu ma już wolne. Przesyłki zwrotnej nie odebrał i kłamał, że był po jej odbiór. Czekałem na niego i nie było dzwonka do drzwi. Kurier udaje, że pracuje w okolicach godziny 11.
  • ~Jack / 2023-08-17 19:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Kompletna ignorancja klienta,mimo podania dwóch alternatywnych (sąsiedzi)opcji dostawy i bezpośredniego kontaktu telefonicznego do odbiorcy paczka nie dostarczona ze zwrotem do nadawcy.Pierwszy i ostatni raz korzystam z tej opcji wysyłki zakupionego towaru.Nie polecam
  • ~Jagoda / 2022-03-30 13:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa dramat pani z paczką do wymiany nie pozwoliła otworzyć i sprawdzić czy sprzęt jest w całości . Po zapytaniu co w tej sytuacji zrobimy odwróciła się na pięcie z krótkim do widzenia . Proszę omijać z daleka
    ZaletyAbsolutny brak
  • ~Jagodka89 / 2023-07-04 13:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Wiadomość o dostarczeniu w danym dniu przesyłki, wyczekiwanie stojąc przy oknie cały dzień a i tak zaznaczenie statusu o braku odbiorcy i braku możliwości dostarczenia paczki. Kurierzy DPD to są coraz "lepsi". Porażka.
  • ~Jakub / 2019-11-21 11:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie informują o próbie doręczenia przesyłki wcale, nikt nie dzwoni do drzwi i zostawiają pod drzwiami. Jak zamawiam drogi sprzęt to nie chce się stresować że ktoś mi to ukradnie, któryś raz to samo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976