strona 107 z 636
- « poprzednia
- 1 ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- nastepna »
-
~Edyta / 2020-01-03 13:51
Paczka została wysłana i odebrana w marcu 2019 roku, i przy kolejnym zamówieniu i opłaceniu przesyłki w październiku 2019, firma wytknela mi po tylu miesiącach, że przy tamtym zamówieniu w marcu była nadwaga, i kazano zapłacić karę inaczej aktualne zamówienie nie będzie zrealizowane które zostało zapłacone, czyli klienta stawiają pod murem i w chamski sposób egzekfuja swoje chore prawo. Tak się nie robi jeżeli była faktycznie jakas nadwaga, mogli od razu zareagować i cofnąć paczkę a nie po tylu miesiącach czekali na klienta który przy okazji realizacji następnego zamówienia zapłaci im karę. Nie polecam chociaż korzystałam dłuższy czas z tej firmy. -
-
~Edzia 17 / 2023-08-23 12:33
Co to znaczy że nie wnoszą przesyłek ???? jeśli w sklepie internetowym jest firmą kurierska DPD to powinni napisać że nie ma wnoszenia paczek . Do dupy taka firma nie polecam . Zamówiłam rzecz co wazy nie całe 3 kilo ???? -
~Eka2070 / 2021-04-13 18:08
Najgorszy kurier Karol 667551414 z Gdańska.Kurier to zwykły cham!!nie zgodził się na czas dostawy i zaczął być niegrzeczny !! na prośbę o odczekanie 5-10 minut aż dotrę do domu z dzieckiem w wózku, powiedział, że nie ma czasu na czekanie i odłożył słuchawkę! W koncu, ja też musiałem na niego czekać, aż mi poda moją paczkę. nie polecam !! Szmat gówna, a nie kurier! -
~Eklient / 2023-06-22 09:29
Kurier już kolejny raz przekłada sobie dostarczenie mojej paczki, dostaję sms, że klient zmienił termin, czego nie robiłam. Innym razem dostaję sms, że już paczka dostarczona, a tym czasem kurier ją przywozi dzień później.
W związku z tym zgłosiłam reklamację, odpowiedź otrzymałam po 16 dniach! w odpowiedzi "wezwanie" do dostarczenia dokumentów (paragonów/faktur), żadnego "przepraszam", czy że im przykro
mocno się zawiodłam i na pewno jeśli będzie możliwość wybrać inną firmę kurierską to tak zrobię -
~ela / 2022-02-09 11:11
Po raz kolejny podobna sytuacja: dzwoni kurier ok. godz.10 ze jest z przesylka, ja mu na to ze zapraszam po 13 bo teraz jestem w pracy i najwczesniej wtedy moge byc w domu. Kurier odpowiedzial, ze po 13 on nie moze bo tez JEST W PRACY ??? To na czym polega praca kuriera, jesli nie na dostarczaniu przesylek? Z tego co wiem to pracuja do 17.. -
~Elżbieta / 2022-12-20 21:41
Najgorsza firma kurierska. Paczki podrzucane pod dom,zero kontaktu z klientem.Nie polecam ZaletyZeroWadySame wady -
~emerytka / 2021-08-10 10:56
Nie dostałam informacji o terminie dostarczenia paczki (ani wiadomości sms, ani próby kontaktu telefonicznego), więc w momencie dostarczenia przesyłki nie było mnie w domu. Wiadomość sms dostałam, dopiero z informacją, że paczka znajduje się w punkcie odbioru (znacznie oddalonego od mojego domu). Pomimo teoretycznej możliwości ponownego dostarczenia przesyłki kolejnego dnia, kurier oświadczył, że mam sobie sama odebrać przesyłkę. Bezczelność i lekceważenie klienta - to w skrócie. Wadybrak informacji o dacie dostarczenia przesyłki, lekceważenie klienta przez kuriera i pracownika infolinii -
~Emil / 2020-07-24 11:34
Dwa razy wysłałem silniki elektryczne za każdym razem silniki miały powyłamywane łapy. Najgorsza firma kurierska. ZaletyBrakWadyJakość obsługi. Rzucają paczkami -
-
~Emilia / 2020-02-14 23:41
Fatalna firma, niekompetentna. Brak słów. Kurier widmo zostawił przesyłkę na klatce nawet się nie kontaktując. Niestety towar okazał się uszkodzony i Teraz mam problem, aby spisać protokół szkody. Niby na infolinii umawiają konkretne godziny a potem kurier i tak nie przyjeżdża. Po czym na infolinii twierdzą że u nich jest załatwione. Skandal i żenada totalna. Wolałabym zapłacić już więcej za przesyłkę u porządnego przewoźnika, niż nerwy tracić. ZaletyBrakWadyWszystko do kitu -
~Eren / 2023-09-14 14:56
Firma kurierska jako jedna z nielicznych nie jest godna polecenia.
Pomimo stałej obecności w domu paczka zostaje niedoręczona z powodu braku odbiorcy w domu ( paradoks ).
Wszelkie próby kontaktu z kurierem kończą się fiaskiem. -
~Erk / 2020-12-30 18:05
Co z tego że szybko, gdy paczki dochodzą uszkodzone, a proces reklamacji maksymalnie utrudniony i nieefektywny. Na konic i tak wykpią się od odpowiedzialności. ZaletySerio?WadyWszystko -
~Eryk / 2019-09-18 12:59
Jeśli możecie korzystacie z innych kurierów, nie dbają o powierzony towar, a reklamacji i tak nie uznają bo......nie było kokardki, masakra jednym słowem -
~Ewa / 2022-04-29 10:55
Tak co poprzedniczki napisaly taka prawda kurier wcale nie zajerzdza na podwórko tylko jedzie dalej czekałam cały dzień i na moich oczach nawet nie zjechał do mnie a piznie było napisane że nie było nikogo w domu a przesyłka była bardzo ważna i na drugi dzień też go nie było to pan Jacek bo nie obrażają innych i teraz mam problem z przesylka -
~Ewa / 2023-07-20 18:11
Kurier z numerem telefonu: 515427363- 11 Lipie 2023.
Pogórze- gmina Kosakowo.
Oczekując na telefon od kuriera dostałam maila o ,,bezpiecznym” doręczeniu paczki. Zadzwoniłam do niego z pytaniem gdzie i dlaczego zostawił cenną paczkę pod drzwiami przy ulicy,gdzie kręcą się obcy ludzie i mają do niej BEZPOŚREDNI dostęp!!!
Kurier mi powiedział,że cytuję:
,,Jak się gdzieś wyjeżdża to… nic się nie zamawia :0”
Ja w szoku!!!
A może jestem w pracy,a może pojechałam na pogrzeb na drugi koniec Polski,a może przesyłka się opóźniła przed wyjazdem na wczasy,a może…
On mi na to,że i tak rzuca tą robotę bo już ma dość :0
No mega profesjonalizm!!!!
Kurier ma obowiązek zadzwonić,a jeśli nikt nie odbiera zabrać paczkę na bazę i zostawić awizo po jej odbiór, bez żadnych dla kuriera kar.
Szok!!!!
-
~EWA / 2024-04-24 11:52
Po raz kolejny czekam na przesyłkę.... nawet uprzedziłam sąsiadów żeby w razie czego odebrali przesyłkę gdyby mnie nie było akurat w domu a kurier BArtosz z kolejny raz nawet nie próbował zadzwonić i powiadomić. Zero kontaktu z kurierem i dodzwonić się nie można.... Przyszła informacja że musze sama w punkcie odebrać przesyłkę... NO DRAMAT z tym DPD...... Porażka..... Wadybrak kontaktu przed dostawą... kurier -
~Ewelina / 2023-11-07 15:03
Obsługa na infolinii dramat, kurierzy przyjeżdzają sobie albo i nie, wpisują ze nikogo nie ma w domu i przesyłki są zwracane do nadawcy, a do człowieka nawet nie raczy zadzwonić, kiedy ja oczekuję na przesyłkę, najgorsza firma kurierska! ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Ewelina / 2024-03-27 14:37
Od kilku dni czekam na paczkę I codziennie dostaje informacje że paczka będzie ,,jutro". ZaletyBrak zaletWadyWszystkie -
~Filip / 2022-05-24 13:32
Kurier miał przywieźć umowę, którą miałem podpisać i reszta powinna być zwrócona do nadawcy. Oczywiście nadmienić trzeba fakt, że kurier dzwoni wtedy kiedy jest już pod drzwiami, a podczas rozmowy telefonicznej oznajmia mi, że jest danym rejonie tylko w danej godzinie, nie licząc się z tym, że ktoś może być w tym czasie w pracy (o godzinie 10:40).
Dzwoniąc na infolinię człowiek musi użerać się z BOTEM EWĄ, aby połączyć się z kimś realnym trzeba wykazać się mega cierpliwością. Po kilkukrotnej próbie okazało się, że Pan po drugiej stronie telefonu nie różni się wiele od BOTA EWY, totalny brak zrozumienia i komunikacji, jakby był zaprogramowany. Kolejna osoba w firmie DPD po prostu oznajmiła mi, że moja paczka ma status "zwykłej" i nie ma możliwości wyboru godziny doręczenia umowy. Rozumiem, że za pewne firma wysyłając umowę powinna wybrać status paczki "nadzwyczajnej" żeby można było się z kimś po ludzku dogadać i ustalić możliwości dostarczenia paczki. Firma nie ogarnia, że ludzie nie mają zdolności teleportacji.
Po dłuższej rozmowie z panem i mało efektywnym próbom porozumienia się podjąłem decyzję o przekierowaniu paczki do miejsca pracy. Pan powiedział, że paczkę przekierował i że dzień później powinna być na miejscu, jednak dzień później paczka została dopiero przekierowana.
Myślę, że firma powinna się zastanowić się nad rozwiązaniami w momencie nieprzewidywalnych sytuacji, a szczególnie nad tym jakie osoby są rekrutowane. -
~Firma / 2019-11-27 14:17
Nie polecam, towar na palecie owiniętej folią stretch uszkodzony. Reklamacja złożona 1 lipca 2019, mamy koniec listopada, reklamacja przeciągana do granic czasowych, za każdym razem odrzucona z innej przyczyny, choć załączone zdjęcia, opis, dokumenty, potwierdzenie kuriera. Ostatni raz odrzucona, ponieważ na paczce nie było widocznych uszkodzeń (chciałoby się napisać, że folia stretch jest rozciągliwa i po uderzeniu ugnie się i wróci do poprzedniej formy - tak też było i w tym przypadku). Najgorsza firma z jaką współpracowałam. ZaletyMiły kurierWadyNiekompetentna obsługa i niepoczuwanie się do jakiejkolwiek odpowiedzialności. -
~fluid77 / 2022-05-17 12:26
Firma która powoli się stacza na dno. Coraz więcej przesyłek nie dociera na drugi dzień. Coraz więcej uszkodzonych paczek, które przetrzymywane są w oddziałach i przepakowywane. Obsługa klienta nie zadaje sobie nawet trudu na odpowiadanie na maile. Tanie usługi niestety wiążą się z niską jakością usług. Przebiliście nawet Inpost, który do niedawna był synonimem najgorszej firmy kurierskiej. Mam nadzieję że jeżeli nic się nie zmieni w Waszej polityce to znikniecie z rynku i każdy zapomni że takie "coś" istniało. ZaletyBRAKWadyJakość usług
strona 107 z 636
- « poprzednia
- 1 ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- nastepna »