Od 6 dni czekam na paczkę, Kurier nie doręczył mi paczki w danym dniu bo ponoć rozkraczył mu się samochód a w systemie
napisano że nie było odbiorcy w domu . od tamtego dnia nikt nie podejmuje przesyłki do doręczenia. Dzwoniłam na info DPD w Warszawie już kilkanaście razy, oni nie mogą dodzwonić sie do hurtowni, to za przeproszeniem gdzie ma zadzwonić klient. Zadzwoniłam do nadawcy paczki i on miał tam monitować sprawe dalej. Dzisiaj był telefon z info że mam paczkę odebrać do odebrania osobiście, ktoś tak sobie zaznaczył. To co z przesyłką kurierską za którą zapłaciłam. Złodzieje i kretacze, niegrzeczni, nie polecam tej firmy
Zaletydobra cena za przesyłkę
WadyWszystko co najgorsze
~Danuta / 2020-03-02 10:00
Ocena: 2.00 / 5
W dostarczonej paczce były pooklejane kilkakrotnie brzegi paczki ,ichoć starannie.Wewnątrz kipisz i brak 1 motka wełny.Pozostałe motki z powyciąganymi nićmi jakby ktoś grzebał.Wygląda na to że do innych wad trzeba dodać z.lodziejstwo
~Danuta / 2021-09-15 17:49
Ocena: 2.00 / 5
Jeżeli możecie nie korzystajcie z tej firmy kurierskiej czuli z DPD. Pracują tam osoby bardzo nieodpowiedzialne. Ja kolejny raz nie otrzymałam przesyłki chociaż byłam w domu, kurier stwierdził że odmówiłam odebrania , chociaż wzięłam 2 dni urlopu i czekałam bo mi bardzo zależało. Z innymi kurortami ni mam żadnego kłopotu, ale z DPD przeważnie zawsze.
ZaletyBrak
WadyNieodpowiedzialność
~Danuta / 2023-10-02 19:29
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia, nie polecam! Paczka nadana za pobraniem na konto, klient odbiera paczkę natomiast DPD przytrzymuje moje pieniądze tydzień, następnie przesyła je do pośrednika punktu z którego została nadana paczka żeby on przelał pieniądze mnie,czas półtora tygodnia. Konto podane więc w czym problem żeby od ręki był robiony przelew na podane konto?!! Kolejna sprawa, każdy wykonany telefon w tej sprawie do DPD kosztował mnie większym rachunkiem ponieważ ich numer nie jest darmowy!!!!! Porażka!
ZaletyNic
~Darek / 2023-02-14 16:44
Ocena: 2.00 / 5
Ta firma to porażka, przez uszkodzenie sprzętu w transporcie, wgniecenie obudowy, serwis nie uwzględnił reklamacji.Kurierzy powinni ponosić kary finansowe za uszkodzenie przesyłki, być może wtedy by coś się zmieniło. Ta firma powinna obsługiwać w krajach trzeciego Świata a nie w Polsce, totalna olewka klientów, więcej z usług DPD nie skorzystam.
ZaletyCzas transportu.
WadyWszystko
~Daria / 2021-05-07 20:47
Ocena: 2.00 / 5
Kurier nie dostarczył paczki a twierdzi że dostarczyl. przestał odbierać telefon. żenada kradzież i tyl3 mam do powiedzenia
~Daria / 2023-04-18 14:50
Ocena: 2.00 / 5
Brak szacunku z strony kuriera do odbiorcy nie szanowanie swojego czasu.
~Dariusz / 2020-03-11 21:13
Ocena: 2.00 / 5
Wysłałem dwie paczki na ten sam adres w tym samym momencie. Jedna doszła druga zaginęła po wielu telefonach może dojdzie.
Kiedyś z kolei raz mnie nie było i kurier codziennie wpisywal, że nie zastał...
Porazka!!
~Dariusz / 2021-08-12 13:50
Ocena: 2.00 / 5
W dniu dzisiejszym miała być dostarczona przesyłka przez Państwa kuriera przesyłka. Skontaktował się ze mną kurier, czy ktoś jest w domu bo ma przesyłkę. Przekazałem, ze w domu są rodzice i może przesyłkę im przekazać, w szczególności, że przesyłka była adresowana do moich rodziców. Po paru minutach przekazał, że nikogo nie ma w domu i że przesyłkę zostawia u sąsiada mieszkającego na przeciwko rodziców, o czym mnie poinformował telefoniczne, mówiąc że nikogo nie zastał w domu. W domu byli przez cały czas moi rodzice ponieważ mój tata jest inwalida i chodzi o kulach. Mama udała się do sąsiadów i sąsiedzi przekazali, że nikt u nich nie był i niczego dla nich nie zostawił. Po mojej prośbie (kurier był bardzo zdziwiony, że do niego dzwonię i mówię mu że rodzice są w domu i byli przez cały czas i był opryskliwy) doręczył przesyłkę do moich rodziców rzucając ją pod drzwiami, nawet nie zadzwonił do mieszkania, którego miał zostawić przesyłkę tylko szybko uciekł. Jestem bardzo zbulwersowany zachowaniem Państwa pracownika, jego arogancją i nie doręczaniem przesyłki do rąk własnych osoby niepełnosprawnej. cała sytuacja miejsce na terenie miasta Słupska przy ul. Górnej. numer telefonu państwa kuiera514 255 484. mam nadzieję, że Państwo wyciągniecie od tego Pana jakieś konsekwencje, bo tak nie może być, ze ktoś jest grzeczny w stosunku do niego a on traktuje kogoś z góry i wykonuje swoją pracę jakby nie chciał i lekceważy osoby niepełnosprawne (a powiedziałem mu, ze tata jest niepełnosprawny).
ZaletyBrak zalet kuriera
WadyLekceważenie osób niepełnosprawnych, nie przykładanie się do pracy, zostawianie przesyłki pod drzwiami i uciekanie z miejsca doręczenia przesyłki, kłamanie, ze zostawił przesyłkę u kogoś innego. Nie polecę Państwa firmy kurierskiej, jeśli będą pracowali u Państwa tacy pracownicy.
~Dariusz / 2023-02-11 08:51
Ocena: 2.00 / 5
Kurierzy robią wszystko dla swojej wygody, a odbiorca i jego interes jest na szarym końcu.
ZaletyCzas
WadySatysfakcja odbiorcy z usług firmy nie ma znaczenia
~Dariusz / 2023-03-15 13:45
Ocena: 2.00 / 5
ta firma najpierw nie chciała mi dostarczyć paczki, bo za ciężka. Kazali mi odebrać ze swojego punktu, wynajęłam samochód przyjechałem w terminie a paczki brak, odesłali przed czasem. Zero przeprosin, mają nas za nic, oszuści
Zaletyżadne
Wadyprzyjeżdżają tylko w godzinach ok 12
~Daropolska / 2022-06-09 13:23
Ocena: 2.00 / 5
Firma nawet nie potrafi odebrać paczki na czas. Może przyjadę dzisiaj od 8-17 a jak nie to jutro. I siedź dwa dni w domu bo może kurier przyjedzie po paczkę . A jak się pojawi dzisiaj to zobaczy na dokumentach że paczka wazy 39 kg i powie . Ja tego nie zabiorę bo musi przyjechać duże auto. Jutro. I tak mijają dni zanim paczka wyjdzie . A na drugi dzień przyjedzie tym samym autem i weźmie paczkę bo nie ma dużego auta. Porażka nigdy więcej nic nie chce mieć wspólnego z DOD
ZaletyBrak
WadyNie spieszą się z odbiorem paczki . Wszystko trwa bardzo długo . I zganiają na ( kolega chory i jestem sam)
~dawido / 2023-01-10 17:06
Ocena: 2.00 / 5
Zgubiona paczka o bardzo dużej wartości, oddają 80% kwoty netto gdyż "taką mają politykę" zlodziejstwo w biały dzień, gubienie i niszczenie paczek na porządku dziennym, zdecydowanie odradzam przedsiębiorcom
~DB / 2021-09-10 16:17
Ocena: 2.00 / 5
Możliwość pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest równa 0. Dpd bez żadnego problemu oskarża wysyłającego jako winnego powstałych uszkodzeń towaru. Dno
~de / 2019-10-03 18:20
Ocena: 2.00 / 5
Zawsze powtarzam firmom, NIE wysyłajcie mi przez DPD.
ZAWSZE PROBLEM.
Kurier to jakaś tragedia. Od momentu jak chciałem sprawdzić paczkę przy kurierze, tak jak mi kazał usługobiorca, nie mogę już dostać paczki od tego firmy aż do zmiany kuriera, bo kurier jest chyba obrażony czy co, nie wiem i mnie to nie interesuje. Patologia, parodia i dramat.
Szybko się problem z kurierem pojawia, wiec czas dostawy jest nienajgorszy.
~Didi / 2023-08-18 15:26
Ocena: 2.00 / 5
Nigdy więcej DPD!Czekałam na nowiutki rower kupiony przez internet,wybrałam dzień dostawy:wtorek(miałam być wtedy w domu cały dzień), kurier przyjechał dzień wcześniej-super, tyle,że nie dostałam wcześniej żadnego info i nikogo akurat nie było w domu..;kurier nie zadzwonił,nie wysłał smsa tylko zostawił paczkę z rowerem przy furtce!-każdy ten rower mógł sobie spod furtki zabrać...gdyby nie telefon od sąsiadki i jej pomóc w przechowaniu paczki, roweru pewnie by nie było..
Już któryś raz nie dostaje paczki w odpowiednik dniu.
~Dominik / 2022-04-05 13:51
Ocena: 2.00 / 5
Nie liczcie na to że przesyłka przyjedzie w całości za każdym razem trzeba sprawdzić zawartość
~Dominika / 2019-08-20 22:16
Ocena: 2.00 / 5
Kolejny raz kurier nie dojechał, paczka została przekierowania do punktu po rzekomo nikogo nie było w domu (cały czas byłam). Nie polecam
~Dominika / 2020-06-03 14:40
Ocena: 2.00 / 5
Przesyłka uszkodzona, reklamacja i próba kontaktu bardzo utrudnione. W zasadzie dla przeciętnego człowieka reklamacja prawie niewykonalna, a co najmniej bardzo utrudniona. Nie wiem czy zostanie rozpatrzona ale przypuszczam, że nie. Innym razem w ogóle nie dowożą i przesyłka trafia do centrali. Bardzo bardzo słaba firma.
Zaletyczas dostawy
Wadyuszkodzone przesyłki, reklamacja to żart, próba kontaktu i traktowanie klienta na załamującym poziomie