strona 105 z 639
- « poprzednia
- 1 ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- nastepna »
-
~Bogdan / 2020-11-02 15:58Ocena: 2.00 / 5
Jeżeli komuś zależy na szybkim doręczeniu zdecydowanie nie polecam. W oddzialeKR2 paczka leżała od 26.10 do 29.10 niepełne 3 dni. W dniu 28 zadzwoniłem z pytaniem co się dzieje z paczką konsultant z działu reklamacji powiadomił mnie że paczka już przekazana za granicę. A dzisiaj na zakładce zlokalizuj paczkę widnieje data przekazania 29.10 czyli następnego dni. Dość że przesyłka leży to jeszcze pracownik DPD oszukuje i wprowadza w błąd. -
-
~Bogdan / 2022-11-14 13:21Ocena: 2.00 / 5
Nie dostarczają pod adres tylko gdzie im wygodnie -
~Bogdan / 2023-05-09 13:52Ocena: 2.00 / 5
Dzisiaj był u mnie kurier z waszej firmy jego zachowanie skandaliczne młody człowiek bez kultury a zachowanie skandaliczne -
~Bogumiła / 2024-06-24 12:26Ocena: 2.00 / 5
Nie mogłam odebrać paczki w piątek. Po uzgodnieniu z kurierem, że paczka zostanie ponownie dostarczona pod adres w poniedziałek (pytałam kilkukrotnie, czy jest taka opcja, a kurier potwierdził to nawet osobnym telefonem stojąc pod zamkniętymi drzwiami mieszkania), paczka najzwyczajniej w świecie została przekierowana do punktu odbioru. Tłumaczenie obsługi klienta? "Bo kurier nowy i nie wiedział". Czego nie wiedział? Ano tego, że jak Was nie ma w domu, to paczka automatycznie jest przekierowywana do punktu i nie macie prawa się skarżyć. Dźwigałam 10 kg paczkę bo "kurier nie wiedział". To ja podziękuję za takiego kuriera. To nie pierwszy raz, kiedy "niewiedza" kuriera byłą dla niego wygodna a dla mnie uciążliwa. Jedna z najgorszych firm kurierskich w Polsce. WadyBrak szacunku dla klienta. -
~Bogusław / 2021-10-07 16:19Ocena: 2.00 / 5
Brak możliwości kontaktu, z kurierem, niedotrzymanie deklarowanych godzin dostawy. BOT na inforlinii utrudniający dostęp do konsultanta. -
~Bongo / 2022-07-27 09:46Ocena: 2.00 / 5
Firma od dłuższego czasu wygrywa z Pocztą Polską o miano najgorszej firmy kurierskiej w Polsce. Źle jest absolutnie na każdym kroku i ile razy jestem zmuszony mieć kontakt z tą firmą, zawsze jest jakiś problem. Kurierzy to prawie zawsze chamy i prymitywy, więc po kilku próbach już nawet nie próbuję rozmawiać. System zarządzania paczką, to droga przez mękę. Kiedyś do zalogowania wystarczał prosty kod SMS. Teraz kod to 10-cyfrowy mix znaków z DODATKOWĄ autoryzacją reChapta, którego jak raz się nie wpisze porawnie, to blokuje dostęp do tego systemu na 10 minut. Zmiana terminu doręczenia to fikcja. Zmieniałem ją kilka razy dla różnych paczek i i tak kurier przyjeżdżał jak chciał. Obsługa na infolinii to rozmowa z botem, po czym po przedstawieniu problemu i tak usłyszysz w słuchawce, że nic się nie da, a w ogóle to po co zawracasz głowę. Naprawdę nie wiem, jakim cudem coś takiego istnieje na rynku. Nie zamówiłbym (i nie zamawiam) nawet gdyby "usługa" przez tę firmę była realizowana za darmo. WadyRozmowa z botem na infolinii, system autoryzacji dostępu do menedżera paczki, fikcyjna zmiana terminu doręczenia, poziom kurierów -
~Braga04 / 2019-12-06 22:27Ocena: 2.00 / 5
Nigdy się nie zgadza czas dostarczenia przesyłki. Piszą żeb10-11, przyjeżdzają o 16. Lenią się kurierzy nawet wejść po schodach. Proszą zejść na dół nawet jak mają mała kopertę. -
~buahaha / 2022-03-14 11:48Ocena: 2.00 / 5
Nie korzystam jak nie muszę, kompletne dno.
Paczki uszkodzone, czasami dostarczane pod zły adres. Bez informacji o której choćby w przybliżeniu będzie kurierZaletySzybkośćWadypowiadomienia, obsługa paczek (ewidentnie rzucane i gniecione), godziny dostarczania paczek -
-
~Bulpup / 2019-04-01 14:47Ocena: 2.00 / 5
Zatrudniony obcokrajowiec nawet z auta tyłka nie ruszył łamaną polszczyzną kazał przez okno podać "pinonce" bo nie wyda przesyłki.
Obsługa w naszym rejonie tragedia.ZaletyBrak..WadySame wady -
~Celam / 2019-11-16 11:46Ocena: 2.00 / 5
Od 10 lat w UPS ani razu nie zginęła nam paczka
DOD skusiło nas cenami i obietnicami super serwisu
Na przestrzeni dwóch miesięcy zginęły 2 ważne przesyłki i to dzieje sie nadal
Ceny ok ale nie do wszystkich kraji
Szwajcaria droższa od Ups 4 krotnie
Kpl brak serwisu nikt nie odbiera telefonów po roku brak odpowiedzi na reklamacje , nie zwracają za zaginione paczki .
Opiekunowie nie odbierają i nie oddzwaniają
Za zaginione przesyłki czyli nie dostarczone zostaliśmy obciążeni fakturą jak nie zapłacisz wylaczą ci serwis
Zdecydowanie nie polecam a wręcz ODRADZAM !!!ZaletyDo niektórych państw lepsze ceny niz konkurencjaWadyGinà notorycznie paczki
Brak serwisu
Opiekunowie nie istnieją -
~d.a. / 2023-05-29 09:22Ocena: 2.00 / 5
Oczekiwałam na paczkę w związku tym zalogowałam się żeby zobaczyć status (Przesyłka niedoręczona - błędny adres) Ulica i numer podana była dobrze, jedynie jedna ostatnia cyferka w kodzie pocztowym była błędna, nie otrzymałam ani telefonu, ani maila że będzie paczka dostarczona. Dzwoniłam do DPD i twierdzą, że nie mają numeru natomiast ja widzę w szczegółach zamówienia i informacji dla kuriera że wszystkie informacje są podane, adres, numer, mail. Jedna cyferka w kodzie pocztowym spowodowała, że kurier nie był w stanie dostarczyć paczki :( masakra -
~Daaro / 2023-10-05 14:03Ocena: 2.00 / 5
Totalna porażka, dostaje esemesa z numerem do kuriera w celu ustalenia dostawy. Dzwonię prawie godzinę, nie chce niczego poza tym żeby dowiedzieć się w jakich godzinach można się spodziewać dostawy. Nikt nie odbiera, nie oddzwania. Poczym po moim wyjściu do apteki dzwoni pan kurier z informacja że przybył i mam wyjść sobie po przesyłke. Gdy mam pretensje że dzwoniłem godzinę do niego i obecnie nie ma mnie w domu i potrzebuje 10 -15 minut żeby dotrzeć do domu pan kurier oświadcza że nie ma czasu na czekanie , dzwonienie, i udzielanie informacji o godzinie przybycia. ZaletyBrakWadySame, a największą jest że ta firma jest na rynku i działa. -
~Dak512 / 2023-04-24 11:20Ocena: 2.00 / 5
Otrzymałem paczkę,w niej był zegar wiszący,nie było mnie na miejscu,po rozpakowaniu zobaczyłem zgliszcza????…żądają dowodów,zdjęć,opinii,..jestem teraz na wczasach,i mam tylko jeden pomysł,nie skożyst więcej 0/10 ZaletyBrakWadyNie dbają o nic -
~daki / 2021-04-19 06:43Ocena: 2.00 / 5
To już kolejny raz jak moja paczka jest zniszczona. Głośniczki komputerowe są zniszczone , połamane. Jakby ktoś na moją paczkę rzucił inną bardzo ciężką paczkę albo została nadepnięta. Ale to nic. Wypełniłem protokół szkody elektroniczny a oni się już półtora miesiąca i nie odezwali. Dziady na maxa ! Wadyniszczą paczki ! -
~Damian / 2021-01-20 18:46Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam ponieważ nie dostarczają na adres jak się mieszka na górce to dzwonią żeby zjechać tłumaczą się że nie wyjadą a nie poto płaci się za przesyłkę a później jedzie się ponia -
~Damian / 2022-11-25 13:32Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza firma jaka może być .wrogom polecam . Arogancki kurier którym nie chce się dowozić przesyłek ZaletyZadnychWadySame -
-
~Daniel / 2019-08-24 13:02Ocena: 2.00 / 5
kurier spózniony,i wbrew temu czym sie chwalą nie miał terminalu do płacenia kartą....ogólnie DNO! -
~Daniel / 2022-12-02 13:37Ocena: 2.00 / 5
Firma oszustów szukająca wyzysku nie kompetentną po miesiącu szukają kasy dodatkowej zamiast odrazu po transakcji dać znać że coś jest nie tak może teraz znów za miesiąca następną kasę befaa chcieć nie polecam. Tej firmy oszuści -
~daniel13m / 2020-09-16 10:34Ocena: 2.00 / 5
Unikajcie DPD szerokim łukiem. Firma strasznie nie rzetelna i nie potrafi zdyscyplinować swoich kurierów.
Od dłuższego czasu problem z odbiorem przesyłek.
Kurier albo nie podjeżdża, albo nie ma miejsca na przesyłki!!!
Skandal!!! Z Jaszkowej Dolnej od piątku do teraz (środa) nie odebrał dwóch dużych przesyłek, a najlepsze z tego wszystkiego jest to że kurier zamyka zlecenie i trzema wystawiać nowe!!!
Tylko patrzeć kiedy odejdą wszyscy klienci.WadyProblem z odbiorem przesyłek, kurier zamyka zlecenie i trzema wystawiać nowe. -
~Danuta / 2019-12-13 13:13Ocena: 2.00 / 5
Od 6 dni czekam na paczkę, Kurier nie doręczył mi paczki w danym dniu bo ponoć rozkraczył mu się samochód a w systemie
napisano że nie było odbiorcy w domu . od tamtego dnia nikt nie podejmuje przesyłki do doręczenia. Dzwoniłam na info DPD w Warszawie już kilkanaście razy, oni nie mogą dodzwonić sie do hurtowni, to za przeproszeniem gdzie ma zadzwonić klient. Zadzwoniłam do nadawcy paczki i on miał tam monitować sprawe dalej. Dzisiaj był telefon z info że mam paczkę odebrać do odebrania osobiście, ktoś tak sobie zaznaczył. To co z przesyłką kurierską za którą zapłaciłam. Złodzieje i kretacze, niegrzeczni, nie polecam tej firmyZaletydobra cena za przesyłkęWadyWszystko co najgorsze
strona 105 z 639
- « poprzednia
- 1 ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- nastepna »
