Nie ma co dużo pisać... Najgorsza firma kurierska.Paczki są w opłakanym stanie, gubią rzeczy dostarczane do adresata... Niekompletne wracają z powrotem do nadawcy.... Brak słów!!!
Zalety???
WadyWszystko
~Barbara / 2021-05-31 10:08
Ocena: 2.00 / 5
Paczka z Anglii była w Polsce juz 5 maja, ale nie mogła do mnie dotrzeć do 29 maja, mimo, że termin był na 25 maja. Serio, 20 dni to za mało czasu, żeby paczka przebrnęła przez nasz ogromny kraj? Z Anglii do Polski szła szybciutko tylko u nas ugrzęzła....
~Barbara / 2022-04-20 14:29
Ocena: 2.00 / 5
Przesyłka Pl-dpd-1310-OLS P6161 nie została dostarczona lecz WRZUCONA przez płot o wys 2- ch m.Nie poinformowano mnie o przyjeździe kuriera
Przesyłka -valbox ,ok.10 kg ,być może jest uszkodzony,a będę instalować za pół roku,po zakupie samochodu elektrycznego. Proszę mi powiedzieć co mam robić ? Oczekuję od Państwa odpowiedzi jeśli jesteście wiarygodnym przewoźnikiem,firma międzynarodową.Moim przewoźnikiem bul Oddział Olsztyn.
ZaletyNie widzę
WadyZła jakość pracy
~barbara / 2024-02-27 13:17
Ocena: 2.00 / 5
W jakim celu w mailu podawany jest telefon do kuriera skoro przez przez 6 godzin nie mogłam się z nim połączyć w celu uściślenia godziny dostawy /przed południem,czy po południu/.Okazało się ,że muszę wziąć dzień z urlopu,aby odebrać przesyłkę.U innych przewożników jest to zorganizowane zdecydowanie lepiej.
~Bartek / 2022-07-20 15:17
Ocena: 2.00 / 5
Towar dociera zazwyczaj uszkodzony, reklamowanie nie ma sensu, zbywają a potem zero kontaktu
ZaletyBrak
WadyZero profesjonalizmu
Chamstwo i buractwo ze strony pracowników firmy
~Basia / 2019-07-11 10:07
Ocena: 2.00 / 5
DPD dostarczyło paczkę mokrą i otwartą. Widać było, że ktoś grzebał w kartonie- karton podziurawiony. Kurier przekazał paczkę współpracownikowi, nie zapytał o odbiorcę przesyłki, nie prosił o podpis, zwyczajnie zostawił i uciekł. Nie było szansy sprawdzić czy wszystko w porządku z paczką. Słaba obsługa w Gorzowie Wielkopolskim 11.07.2019
~Baton / 2022-10-12 17:27
Ocena: 2.00 / 5
Chciałam nadać paczkę w punkcie ale niestety DPD wyznacza limity na przyjęcie przesyłek w danych punktach, specjalnie drugi dzień z rzędu jeżdżę żeby nadać przesyłkę. W automacie nie da się podłączyć żeby ją nadać, nie da się zmienić miejsca nadania ani usunąć z listy. Musiałam jechać pół miasta dalej żeby trafić w końcu na punkt w którym udało mi się nadać paczkę...
~Beata / 2020-12-15 08:11
Ocena: 2.00 / 5
Opakowanie wygniecione, rozwalone , a nawet w niektórych miejscach otwarte. Pracownik rzuca towarem , nawet jak jest znak , że to szkło.
~Beata / 2023-09-26 17:02
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłam odbiór paczki m.godz. 15-17. Kurier przyjechał przed godz. 14 i nikogo nie zastał, o czym dowiedziałam się jak oddzwonilam parę minut po godz. 14. Kurier powiedział również, że jest w pobliżu i ZARAZ będzie u mnie, więc czekałam nigdzie nie wychodząc. Moje czekanie trwa nadal pomimo, że minęła już godz. 17. Rozumiem, że to miała być dla mnie kara, że nie było mnie wtedy kiedy jemu pasowało.
ZaletyMożliwość zamówienia online.
~Beti / 2022-04-06 20:33
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia,pierwszy raz korzystam z firmy DPD i więcej nie będę. Kurier miał być we wtorek ,podobno był ale nie było nikogo w domu zero telefonu ani sms.Tego samego dnia przeawizowałam przesyłkę na dzień następny między godz 16-18 gdzie kurier jak gdyby nigdy nic był u mnie o 13 ,całe szczęście że na chwilę wjechał mąż do domu i ją odebrał,znowu zero telefonu oraz sms,na pytanie męża czemu tak jest ,że nie dzwonią, nie piszą tylko sobie przyjeżdżają kiedy chcą kurier odpowiedział że oni tak już mają i jeżdżą tylko w tych godzinach kiedy chcą.
ZaletyNie ma
WadyBrak kontaktu
~bieliu08 / 2021-01-18 12:47
Ocena: 2.00 / 5
Dpd wybieram tylko wtedy kiedy nie mam innego wyboru (np. na stronie NA-KD). Kurier podrzuca paczki do punktów odbioru mimo ze w domu ktoś jest. Mało przejrzysta strona - niewielka da się z niej wyczytać, tak samo jak z śledzenia paczki. Kody SMS do odbioru paczek oraz informacje na maila przychodzą późno
WadySłaby kontakt
Nieuczciwi kurierzy
Cena
Wszystko
~Bob Czorba / 2023-08-01 15:36
Ocena: 2.00 / 5
Czas dostawy paczki z Ameryki trwał 4 dni do Polski. Z placówki DPD do miejsca przeze mnie wskazanego w aplikacji po tym jak nie udało się jej dostarczyć trwał 6. Po drodze jedyna rzecz która mnie nie zawiodła w 100% to infolinia bo panowie z którymi przyszło mi rozmawiać byli uprzejmi i profesjonalni w przeciwieństwie do całej reszty, miała tylko jeden minus działa od godziny 9 a kurierzy zaczynają rozwozić paczki o 8 a przynajmniej o tej godzinie dostałem powiadomienie za pierwszym razem kiedy wyjechała paczka więc nie ma szans na dostarczenie paczki w tym samym dniu po interwencji infolinii.
WadyCzas dostawy, komunikacja, aplikacja dpd, punkty odbioru o ile nie są Żabką to są w najbardziej losowych miejscach o jakich da się pomyśleć
~Bodzio / 2022-05-04 08:25
Ocena: 2.00 / 5
Kurier Dawid rzucił rozerwana paczkę pod drzwi i poleciał do samochodu
ZaletyBrak
WadyKurier Dawid
~Bogdan / 2020-11-02 15:58
Ocena: 2.00 / 5
Jeżeli komuś zależy na szybkim doręczeniu zdecydowanie nie polecam. W oddzialeKR2 paczka leżała od 26.10 do 29.10 niepełne 3 dni. W dniu 28 zadzwoniłem z pytaniem co się dzieje z paczką konsultant z działu reklamacji powiadomił mnie że paczka już przekazana za granicę. A dzisiaj na zakładce zlokalizuj paczkę widnieje data przekazania 29.10 czyli następnego dni. Dość że przesyłka leży to jeszcze pracownik DPD oszukuje i wprowadza w błąd.
~Bogdan / 2022-11-14 13:21
Ocena: 2.00 / 5
Nie dostarczają pod adres tylko gdzie im wygodnie
~Bogdan / 2023-05-09 13:52
Ocena: 2.00 / 5
Dzisiaj był u mnie kurier z waszej firmy jego zachowanie skandaliczne młody człowiek bez kultury a zachowanie skandaliczne
~Bogumiła / 2024-06-24 12:26
Ocena: 2.00 / 5
Nie mogłam odebrać paczki w piątek. Po uzgodnieniu z kurierem, że paczka zostanie ponownie dostarczona pod adres w poniedziałek (pytałam kilkukrotnie, czy jest taka opcja, a kurier potwierdził to nawet osobnym telefonem stojąc pod zamkniętymi drzwiami mieszkania), paczka najzwyczajniej w świecie została przekierowana do punktu odbioru. Tłumaczenie obsługi klienta? "Bo kurier nowy i nie wiedział". Czego nie wiedział? Ano tego, że jak Was nie ma w domu, to paczka automatycznie jest przekierowywana do punktu i nie macie prawa się skarżyć. Dźwigałam 10 kg paczkę bo "kurier nie wiedział". To ja podziękuję za takiego kuriera. To nie pierwszy raz, kiedy "niewiedza" kuriera byłą dla niego wygodna a dla mnie uciążliwa. Jedna z najgorszych firm kurierskich w Polsce.
WadyBrak szacunku dla klienta.
~Bogusław / 2021-10-07 16:19
Ocena: 2.00 / 5
Brak możliwości kontaktu, z kurierem, niedotrzymanie deklarowanych godzin dostawy. BOT na inforlinii utrudniający dostęp do konsultanta.
~Bongo / 2022-07-27 09:46
Ocena: 2.00 / 5
Firma od dłuższego czasu wygrywa z Pocztą Polską o miano najgorszej firmy kurierskiej w Polsce. Źle jest absolutnie na każdym kroku i ile razy jestem zmuszony mieć kontakt z tą firmą, zawsze jest jakiś problem. Kurierzy to prawie zawsze chamy i prymitywy, więc po kilku próbach już nawet nie próbuję rozmawiać. System zarządzania paczką, to droga przez mękę. Kiedyś do zalogowania wystarczał prosty kod SMS. Teraz kod to 10-cyfrowy mix znaków z DODATKOWĄ autoryzacją reChapta, którego jak raz się nie wpisze porawnie, to blokuje dostęp do tego systemu na 10 minut. Zmiana terminu doręczenia to fikcja. Zmieniałem ją kilka razy dla różnych paczek i i tak kurier przyjeżdżał jak chciał. Obsługa na infolinii to rozmowa z botem, po czym po przedstawieniu problemu i tak usłyszysz w słuchawce, że nic się nie da, a w ogóle to po co zawracasz głowę. Naprawdę nie wiem, jakim cudem coś takiego istnieje na rynku. Nie zamówiłbym (i nie zamawiam) nawet gdyby "usługa" przez tę firmę była realizowana za darmo.
WadyRozmowa z botem na infolinii, system autoryzacji dostępu do menedżera paczki, fikcyjna zmiana terminu doręczenia, poziom kurierów
~Braga04 / 2019-12-06 22:27
Ocena: 2.00 / 5
Nigdy się nie zgadza czas dostarczenia przesyłki. Piszą żeb10-11, przyjeżdzają o 16. Lenią się kurierzy nawet wejść po schodach. Proszą zejść na dół nawet jak mają mała kopertę.