Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12778 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aneta / 2023-12-05 11:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier zostawił moja paczkę warta 8.000zl u innej klientki i przywiózł mi rozpakowana paczkę ponieważ nie dopatrzył odbiorcy…
    To nie poważne jest żeby paczka została otworzona przez inna osobę …
    ZaletyNie polecam
    WadyNieodpowiedzialny kurier.
  • ~Anetta / 2022-09-01 16:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie na temat tej firmy. Nigdy więcej nie będę korzystać z jej usług. Ignorancja, wręcz chamstwo. Niekompetentna, bezrada obsługa i zdzierstwo. Nie mam możliwości zgłosić problemu na linię obsługi, tyko mailowo reklamacja albo chat z botem.. Poczta Polska w jeden dzień załatwiła temat bezproblemowo. FIRMIE DPD zdecydowane NIE!
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, ignorancja, zawyżanie kosztów
  • ~Ang1822 / 2021-01-22 14:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Lubią nie doradzać paczek dodatkowo kłamać ze dzwonili czy np trąbili kiedy tak w całe nie było ...
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetwtni
  • ~Angelika / 2023-02-14 08:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka. Zarówno na infolinii, która w zasadzie nie wiem po co istnieje, skoro u Pani można dowiedzieć się tylko jak przekierować paczkę, co jest również na stronie. Pani opryskliwa. Jedyny ratunek i pomoc to odezwanie sie do centrum drogą mailową. Zapomniałam dodać, że aby połączyło z konsultantem trzeba odczekac 20 minutowa rozmowę z botem i jasno i dosadnie dwa razy powtórzyć ,,proszę o połączenie z konsultantem TERAZ", inaczej sie nie da. Kurierzy w Gdańsku sa opryskliwi, rzucaja paczkami. Są wredni dla Pań ze sklepów, w których zostawiają paczki. Nie mówiąc juz o dzwonieniu do odbiorcy na numer telefonem dopiero jak jest pod klatką (to juz chyba racjonalniejszy byłyb domofon). Na stronie widnieje usługa wyboru godziny dostawy, która w ogóle nie funkcjonuje. Nienawdzię tej firmy, bo to już nie da się nazwac nieprzyjemnymi zatargami. Pani na infolinii myli wydanie paczki z próbą doręczenia. Zero kompetencji. Wszystkim sklepom, z których zamawiam hurtowo rzeczy na starcie zaznaczam, że nie chcę korzystac z usług tej firmy. To firma powinna byc dla klienta. A tu? Najlepiej to jakbym im zapłaciła i sama te paczkę sobie odebrała.
    ZaletyBrak
    Wadybrak elastyczności, brak kontaktu z klientem, brak kultury, brak powagi sytuacji, brak pomocy
  • ~Angie / 2022-06-24 23:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłkę dziś w piątek miałam odebrać w „punkcie” , niestety od wczorajszego południa jest cały czas „w drodze” i najwcześniej będzie w poniedziałek ,dziękuję , potrzebowałam ją na weekend .
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Ania / 2023-05-26 14:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, najgorszy doręczyciel przesyłek w Polsce. Gorsza jakość nawet od poczty polskiej
    ZaletyNie ma.
    WadyO 7 mail że kurier dostarczy dzisiaj paczkę. Dzwonię do kuriera przed 13, udziela informacji że jest 20 numerów od mojego adresu, że będzie po 13. Jest przed 14,dzwonię, nie odbiera, okej, zdarza się (jazDa autem, dostarczenie paczki pod adres itp), pisze SMS z informacją że dzwoniłam, że mówił że będzie po 13 a jest zaraz 14! Żadnej informacji zwrotnej. Dzwonię ponownie, odrzuca połączenie!
  • ~Anka / 2023-06-24 14:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam paczkę. Kurier nie dostarczył jej do paczkomatu bo paczkomat się popsuł. Dowiedziałam się o tym fakcie kiedy ponad tydzień była przetrzymywana w sortowni. Następnie przekierowałam paczkę z sortowni do paczkomatu. Okazało się że paczkomat nie łączył z telefonami a link polecany przez call center nic nie otwierał.
    Zadzwoniłam z prośbą o przekierowanie paczki z paczkomatu na pobliski sklep dwa metry dalej i przyjęto moją prośbę. Okazało się że paczka wraca do nadawcy.

    Paczka szła prawie miesiąc a ogólnie to nie doszła do odbiorcy. Miałam ją w paczkomacie pod mieszkaniem. Nie wiem kto bardziej nawalił, call center, zepsuty paczkomat czy cały system tejże firmy. Do kuriera się nie przyczepię bo nie ma o co.

  • ~Ann / 2022-06-22 21:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalne nieporozumienie. Odbiorcą paczki nie zawsze jest "Janusz w kwiecie wieku", ktory na silnym ramieniu doniesie wielką paczkę do domu z punktu odbioru.
    Ludzie, jesteście w pracy, miejcie trochę szacunku do innych.
    Kurier kłamie przez telefon, że dostarczyć paczkę może tylko raz (choć podejścia powinny być dwa).
    W sposób nieprzyjemny mówi, że po jednej próbie tylko odbiór w punkcie.
    I nie ma najmniejszej szansy, by dowieźć później lub w inny dzień

    Nie każdy jest młody, nie każdy ma auto, a paczka była dla starszej kobiety, bez prawa jazdy.
    Przez to wszystko do pomocy angażowane są osoby trzecie.

    Serio?
    ZaletyBrak uszkodzeń paczki, życzliwi panowie w punkcie odbioru
    WadyLeniwy kurier
  • ~Anna / 2021-04-27 16:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Przekierowanie paczki nie powinno zawierać informacji o dniu dostarczenia, jeśli za każdym razem rzeczywista data przesuwa się o jeden dzień powodując problemy z odbiorem paczki w miejscu przekierowania! Jest to wprowadzanie klienta w błąd. Dyspozycje przekierowania działają z opóźnieniem, uniemożliwiając samodzielną rzetelną obsługę daty, miejsca i godziny dostarczenia paczki. W tej sytuacji nawet infolinia pozostaje mało pomocna z hasłem na ustach "nie możemy nic zrobić".
  • ~Anna / 2022-10-16 12:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat paczkimat Tel8gi 34w Krakowie nigdy tam nie mogę nadać paczki ostatnio nawet odebrać jest przekierowywana do punktu odbioru ubezpieczenie. Stoję jak debil przy paczkomacie i naciszkam wyszukaj i nie alczy masakra szkoda czasu i nerwów szlak człowieka moz etrafic że musi zapiepszac w inne miejsce żeby nadać zróbcie porządek z tym paczkomatem bo ten problem mam bardzo długo nawet w zpraj o dozs tej samej paczki nie mogłam nadać masakra nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyPaczkimat beznadziejny
  • ~Anna / 2022-11-04 18:45
    Ocena: 2.00 / 5
    O g. 07.09 otrzymałam wiadomość z DPD, że dziś będzie doręczenie paczki i że mogę ją przekierować do punktu pick-up, a po dwóch godzinach w następnej wiadomości mailowej podano mi numer telefonu do kuriera, bo przekierować już nie można było...
    Żadnej z tych wiadomości nie mogłam odebrać, a potem już było za późno: kurier zadzwonił ok. 13.30(podobno spod moich drzwi ?) i powiedział mi, że po g. 16.00 ,czyli po moim powrocie z pracy, nie będzie go w okolicy mojego domu, i to ja go mam szukać, jeśli chcę paczkę otrzymać. W pokornej głupocie swojej powiedziałam, że zadzwonię do niego, jak będę blisko domu, ale okazało się, że w domu będę później niż o g. 16.00, więc napisałam smsa, żeby zostawił mpją paczkę w punkcie pick-up w pobliżu miejsca mojego zamieszkania, gdzie paczka miała być doręczona.
    Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, poza automatyczną, że paczki nie doręczono z powodu nieobecności odbiorcy. Ja wykonałam kilka prób, żeby otrzymać zamówioną przesyłkę, natomiast kurier DPD, którego praca polega na doręczaniu przesyłek, nie zrobił nic, żeby swoją pracę wykonać.
    DPD żyje z doręczania przesyłek, a zatrudnia kurierów, którzy ich nie doręczają.
  • ~Anna / 2023-02-16 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatni raz korzystam z usług tej firmy. Opłaciłam przesyłkę za 30 zł. Podałam konkretne wymiary i wagę. Przewoźnik jednak bez poinformowania mnie doliczył 52 zł (!) za to, ze przesyłka była przekierowana trzy numery dalej i to w dodatku przez adresata. Reklamacja złożona, ale samo domaganie się niemal dwukrotnie wyższej dopłaty niż wynosiła cena przesyłki jest kpiną. Jeśli chcesz zaoszczędzić nerwy i pieniądze, polecam omijać tę firmę szerokim łukiem.
  • ~Annie / 2023-11-30 18:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam łóżko, dostawa kurierem do domu.
    Nagle przychodzi wiadomość: odbiór osobisty w punkcie.
    Zadzwoniłam do infolinii, powiedzieli że nie mają samochodu, do jakiego zmieściła by się paczka. ??? Po prostu brak słów
  • ~Anonim / 2020-08-05 14:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa tragiczna. Kurier po informacji, że niestety nie zastanie aktualnie nikogo w domu samowolnie przekierował paczkę w najdalsze dostępne miejsce poza miastem planowanego doręczenia.
    Stosunek do klienta pozostawia wiele do życzenia. Nikt nic nie wie, nikt nie potrafi udzielić informacji.
    Wady-złośliwe podejście do klienta,
    -niekompetentna obsługa,
    -brak życzliwości
  • ~Anonim / 2020-11-19 16:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam przesyłkę z dwoma zabawkami dla dziewczynek. Paczka doszła opróżniona z zawartości. Paczka od nadawcy wyszła kompletna - są na to dowody. Naprawdę, nie wstyd wam otwierać nie swoich paczek? W środku było spełnienie życzeń od "Mikołaja". Brak słów - NIGDY WIĘCEJ!
    Wadydostarczanie opróżnionych paczek
  • ~Anonymous / 2022-07-20 16:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier był chamski, nie zaczekał aż wstanę od śniadania tylko rzucił paczkę przez bramę. Nawet nie zadzwonił domofonem drugi raz. Tylko rzucił i odjechał.
    ZaletyBrak
    WadyKurier mógł uszkodzić zawartość paczkk
  • ~Antypjoter / 2021-08-06 14:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat.
    Zero prób kontaktu ze strony kuriera. Paczka nie doręczona i już. Odbiór 2 km od miejsca zamieszkania. Mamy piątek i mamy gdzieś że możesz pracować o 13
    Zaletya są jakieś?
    WadyBrak jakości, infolinia koszmar cyferek i przekierowan
  • ~Arczi / 2025-08-01 14:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo duże szkody w dostarczaniu paczek, brak dbałości o przesyłki
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwość
  • ~Art / 2021-03-09 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Złożyłem przez formularz kontaktowy reklamacje na usługe dostawy paczki. Reklamacja złożona w dniu 6 lutego 2021 roku. Na rozpatrzenie DPD ma 30dni. W dniu dzisiejszym mija 33dni od chwili złożenia reklamacji i brak odzewu. Kurierzy DPD nie chronia danych osobowych klientów, przekazujac paczki osobom trzecim nie zamieszkującym pod jednym adresem z odbiorcą docelowym przesyłki.
  • ~Artur / 2019-03-09 08:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zostalem ponizony i upokorzony przez kuriera który zaczął używać słów wulgarnych przez tel a to tylko dlatego że miał odebrać ode mnie paczkę a później wyzwal mnie od buraków.odradzam jaki kolwiek sposób korzystania z usług dpd
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12778
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8205
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7799
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4156
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4155
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2486
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4921
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4617
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4089
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164