Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12544 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anka / 2023-06-24 14:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam paczkę. Kurier nie dostarczył jej do paczkomatu bo paczkomat się popsuł. Dowiedziałam się o tym fakcie kiedy ponad tydzień była przetrzymywana w sortowni. Następnie przekierowałam paczkę z sortowni do paczkomatu. Okazało się że paczkomat nie łączył z telefonami a link polecany przez call center nic nie otwierał.
    Zadzwoniłam z prośbą o przekierowanie paczki z paczkomatu na pobliski sklep dwa metry dalej i przyjęto moją prośbę. Okazało się że paczka wraca do nadawcy.

    Paczka szła prawie miesiąc a ogólnie to nie doszła do odbiorcy. Miałam ją w paczkomacie pod mieszkaniem. Nie wiem kto bardziej nawalił, call center, zepsuty paczkomat czy cały system tejże firmy. Do kuriera się nie przyczepię bo nie ma o co.

  • ~Ann / 2022-06-22 21:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalne nieporozumienie. Odbiorcą paczki nie zawsze jest "Janusz w kwiecie wieku", ktory na silnym ramieniu doniesie wielką paczkę do domu z punktu odbioru.
    Ludzie, jesteście w pracy, miejcie trochę szacunku do innych.
    Kurier kłamie przez telefon, że dostarczyć paczkę może tylko raz (choć podejścia powinny być dwa).
    W sposób nieprzyjemny mówi, że po jednej próbie tylko odbiór w punkcie.
    I nie ma najmniejszej szansy, by dowieźć później lub w inny dzień

    Nie każdy jest młody, nie każdy ma auto, a paczka była dla starszej kobiety, bez prawa jazdy.
    Przez to wszystko do pomocy angażowane są osoby trzecie.

    Serio?
    ZaletyBrak uszkodzeń paczki, życzliwi panowie w punkcie odbioru
    WadyLeniwy kurier
  • ~Anna / 2021-04-27 16:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Przekierowanie paczki nie powinno zawierać informacji o dniu dostarczenia, jeśli za każdym razem rzeczywista data przesuwa się o jeden dzień powodując problemy z odbiorem paczki w miejscu przekierowania! Jest to wprowadzanie klienta w błąd. Dyspozycje przekierowania działają z opóźnieniem, uniemożliwiając samodzielną rzetelną obsługę daty, miejsca i godziny dostarczenia paczki. W tej sytuacji nawet infolinia pozostaje mało pomocna z hasłem na ustach "nie możemy nic zrobić".
  • ~Anna / 2022-10-16 12:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat paczkimat Tel8gi 34w Krakowie nigdy tam nie mogę nadać paczki ostatnio nawet odebrać jest przekierowywana do punktu odbioru ubezpieczenie. Stoję jak debil przy paczkomacie i naciszkam wyszukaj i nie alczy masakra szkoda czasu i nerwów szlak człowieka moz etrafic że musi zapiepszac w inne miejsce żeby nadać zróbcie porządek z tym paczkomatem bo ten problem mam bardzo długo nawet w zpraj o dozs tej samej paczki nie mogłam nadać masakra nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyPaczkimat beznadziejny
  • ~Anna / 2022-11-04 18:45
    Ocena: 2.00 / 5
    O g. 07.09 otrzymałam wiadomość z DPD, że dziś będzie doręczenie paczki i że mogę ją przekierować do punktu pick-up, a po dwóch godzinach w następnej wiadomości mailowej podano mi numer telefonu do kuriera, bo przekierować już nie można było...
    Żadnej z tych wiadomości nie mogłam odebrać, a potem już było za późno: kurier zadzwonił ok. 13.30(podobno spod moich drzwi ?) i powiedział mi, że po g. 16.00 ,czyli po moim powrocie z pracy, nie będzie go w okolicy mojego domu, i to ja go mam szukać, jeśli chcę paczkę otrzymać. W pokornej głupocie swojej powiedziałam, że zadzwonię do niego, jak będę blisko domu, ale okazało się, że w domu będę później niż o g. 16.00, więc napisałam smsa, żeby zostawił mpją paczkę w punkcie pick-up w pobliżu miejsca mojego zamieszkania, gdzie paczka miała być doręczona.
    Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, poza automatyczną, że paczki nie doręczono z powodu nieobecności odbiorcy. Ja wykonałam kilka prób, żeby otrzymać zamówioną przesyłkę, natomiast kurier DPD, którego praca polega na doręczaniu przesyłek, nie zrobił nic, żeby swoją pracę wykonać.
    DPD żyje z doręczania przesyłek, a zatrudnia kurierów, którzy ich nie doręczają.
  • ~Anna / 2023-02-16 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatni raz korzystam z usług tej firmy. Opłaciłam przesyłkę za 30 zł. Podałam konkretne wymiary i wagę. Przewoźnik jednak bez poinformowania mnie doliczył 52 zł (!) za to, ze przesyłka była przekierowana trzy numery dalej i to w dodatku przez adresata. Reklamacja złożona, ale samo domaganie się niemal dwukrotnie wyższej dopłaty niż wynosiła cena przesyłki jest kpiną. Jeśli chcesz zaoszczędzić nerwy i pieniądze, polecam omijać tę firmę szerokim łukiem.
  • ~Annie / 2023-11-30 18:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam łóżko, dostawa kurierem do domu.
    Nagle przychodzi wiadomość: odbiór osobisty w punkcie.
    Zadzwoniłam do infolinii, powiedzieli że nie mają samochodu, do jakiego zmieściła by się paczka. ??? Po prostu brak słów
  • ~Anonim / 2020-08-05 14:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa tragiczna. Kurier po informacji, że niestety nie zastanie aktualnie nikogo w domu samowolnie przekierował paczkę w najdalsze dostępne miejsce poza miastem planowanego doręczenia.
    Stosunek do klienta pozostawia wiele do życzenia. Nikt nic nie wie, nikt nie potrafi udzielić informacji.
    Wady-złośliwe podejście do klienta,
    -niekompetentna obsługa,
    -brak życzliwości
  • ~Anonim / 2020-11-19 16:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam przesyłkę z dwoma zabawkami dla dziewczynek. Paczka doszła opróżniona z zawartości. Paczka od nadawcy wyszła kompletna - są na to dowody. Naprawdę, nie wstyd wam otwierać nie swoich paczek? W środku było spełnienie życzeń od "Mikołaja". Brak słów - NIGDY WIĘCEJ!
    Wadydostarczanie opróżnionych paczek
  • ~Anonymous / 2022-07-20 16:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier był chamski, nie zaczekał aż wstanę od śniadania tylko rzucił paczkę przez bramę. Nawet nie zadzwonił domofonem drugi raz. Tylko rzucił i odjechał.
    ZaletyBrak
    WadyKurier mógł uszkodzić zawartość paczkk
  • ~Antypjoter / 2021-08-06 14:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat.
    Zero prób kontaktu ze strony kuriera. Paczka nie doręczona i już. Odbiór 2 km od miejsca zamieszkania. Mamy piątek i mamy gdzieś że możesz pracować o 13
    Zaletya są jakieś?
    WadyBrak jakości, infolinia koszmar cyferek i przekierowan
  • ~Art / 2021-03-09 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Złożyłem przez formularz kontaktowy reklamacje na usługe dostawy paczki. Reklamacja złożona w dniu 6 lutego 2021 roku. Na rozpatrzenie DPD ma 30dni. W dniu dzisiejszym mija 33dni od chwili złożenia reklamacji i brak odzewu. Kurierzy DPD nie chronia danych osobowych klientów, przekazujac paczki osobom trzecim nie zamieszkującym pod jednym adresem z odbiorcą docelowym przesyłki.
  • ~Artur / 2019-03-09 08:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zostalem ponizony i upokorzony przez kuriera który zaczął używać słów wulgarnych przez tel a to tylko dlatego że miał odebrać ode mnie paczkę a później wyzwal mnie od buraków.odradzam jaki kolwiek sposób korzystania z usług dpd
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Artur / 2023-08-24 23:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Mało korzystam z usług DPD .Przesyłki z paczkomatu odbierałem trzy razy ,tylko jeden raz obyło się bez problemów. Pozostałe dwa razy otrzymałem przesyłkę z wielkimi problemami jedną dopiero po tygodniu. Kontakt z infolinią ewentualnie biurem obsługi klienta -tragiczny. Absolutnie nie polecam tej firmy
  • ~Arunio / 2021-10-12 21:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Dpd nie wywiązuje się z umowy przesyłka miała być dostarczona 12 października ale nie została dostarczona i to jest nie pierwszy raz.
    ZaletyBez komentarza
  • ~As / 2020-09-30 00:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka dotarła w terminie w jakim spodziewałem się. Otrzymałem powiadomienie smsem z linkiem że dzisiaj będzie dostarczona paczka i że mogę zmienić miejsce dostarczenia w ciagu ok. 2godz.
    Po tym czasie kolejny mail że kurier i tutaj imię i nr tel. dostarczy przesyłkę w godzinach 16,45-19.
    Przyjechałem szybciej z pracy żeby być przed 16,45, wszedłem na pocztę i oczom nie wierzę bo jest email że kurier był przed 16 i nie odebrałem paczki.
    Zadzwoniłem pod podany nr i po kilku próbach odebrał tel. i poinformował mnie że zawiózł ja do punktu i mogę ją sobie odebrać, że jeszcze zdążę bo on skończył pracę.
    W historii paczki są 2 próby dostarczenia przed 16ta i o 16,20, tego samego dnia, czyli gdybym nie odebrał jej z punktu to zostałaby odesłana.
    Nawet nie dzwonią tak jak inne firmy gdzie mogą zostawić przesyłkę albo o której ktoś będzie.
    Dopóki będą ludzie wysyłający przez tą firmę paczki to tak bedzie.
    Ja już więcej nie skorzystam, i nie kupię nic od kogoś kto wysyła przez nich.



    ZaletyBrak
    WadyPiszą w emailu w jakich godzinach bedzie dostarczenie przesyłki a kurier przyjezdża wczesniej i w historii zaznacza że 2razy była próba dostarczenia przesyłki, nie ja mam uganiać się za paczką a oni mają ją dostarczyć, choćby zostawić u sąsiada ale najpierw zadzwonić. Pełna ignorancja
  • ~Aśka / 2023-07-12 14:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem kobietą w ciąży, źle się poczułam i musiałam jechać do lekarza. Pan Kurier kontaktując się w sprawie paczki był niemiły, niegrzeczny wręcz arogancki i nerwowy jakby robił łaskę( został poinformowany, że jestem kobietą w ciąży i jestem u lekarza). Wręcz naskoczył na mnie,że powinnam cały dzień być w domu i czekać aż Pan się zjawi. Ciężko było się dogadać w sprawie dostarczenia paczki. Dodatkowo Pan stwierdził, że jak będę w domu to mam się skontaktować w celu żebym sama przyjechała po paczkę w miejsce, które on mi poda.
    Nie zgodziłam się i poprosiłam aby paczka została dostarczona następnego dnia.
    Dodatkowo Pan przysporzył mi kolejnych nerwów.
    Następnego dnia dostarczył paczkę z wielką łaską.
    WadyChamstwo, brak kultury i brak szacunku dla klienta
  • ~aw / 2022-05-23 10:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden wielki dramat. Paczki są rzucone pod drzwi , schody czy nawet pod furtką od wejścia na podwórko. Zero informacji o tym ze paczka zostanie dostarczona , dopiero po fakcie jest meil o tym ze paczka jest dostarczona.
  • ~Babka / 2022-08-25 15:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier jeżdżąc od godziny 7 do 16 nie naładowal terminalu, do tego bezczelnie się śmieje z tego. I to nie była pierwsza taka sytuacja, gdzie nie można zapłacić karta. Zero szacunku.Nie każda osoba trzyma w domu gotówkę, po prostu woli zapłacić kartą. Będę omijać szerokim łukiem. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku
  • ~Badzitka / 2023-04-20 09:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nie chciał dostarczyć paczki więc zaznaczył błędny adres przesyłki. Gdzie cały dzień czekałam w domu na paczkę. Tragedia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976