strona 102 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »
-
~Anka / 2023-06-24 14:10
Zamówiłam paczkę. Kurier nie dostarczył jej do paczkomatu bo paczkomat się popsuł. Dowiedziałam się o tym fakcie kiedy ponad tydzień była przetrzymywana w sortowni. Następnie przekierowałam paczkę z sortowni do paczkomatu. Okazało się że paczkomat nie łączył z telefonami a link polecany przez call center nic nie otwierał.
Zadzwoniłam z prośbą o przekierowanie paczki z paczkomatu na pobliski sklep dwa metry dalej i przyjęto moją prośbę. Okazało się że paczka wraca do nadawcy.
Paczka szła prawie miesiąc a ogólnie to nie doszła do odbiorcy. Miałam ją w paczkomacie pod mieszkaniem. Nie wiem kto bardziej nawalił, call center, zepsuty paczkomat czy cały system tejże firmy. Do kuriera się nie przyczepię bo nie ma o co.
-
-
~Ann / 2022-06-22 21:25
Totalne nieporozumienie. Odbiorcą paczki nie zawsze jest "Janusz w kwiecie wieku", ktory na silnym ramieniu doniesie wielką paczkę do domu z punktu odbioru.
Ludzie, jesteście w pracy, miejcie trochę szacunku do innych.
Kurier kłamie przez telefon, że dostarczyć paczkę może tylko raz (choć podejścia powinny być dwa).
W sposób nieprzyjemny mówi, że po jednej próbie tylko odbiór w punkcie.
I nie ma najmniejszej szansy, by dowieźć później lub w inny dzień
Nie każdy jest młody, nie każdy ma auto, a paczka była dla starszej kobiety, bez prawa jazdy.
Przez to wszystko do pomocy angażowane są osoby trzecie.
Serio?ZaletyBrak uszkodzeń paczki, życzliwi panowie w punkcie odbioruWadyLeniwy kurier -
~Anna / 2021-04-27 16:13
Przekierowanie paczki nie powinno zawierać informacji o dniu dostarczenia, jeśli za każdym razem rzeczywista data przesuwa się o jeden dzień powodując problemy z odbiorem paczki w miejscu przekierowania! Jest to wprowadzanie klienta w błąd. Dyspozycje przekierowania działają z opóźnieniem, uniemożliwiając samodzielną rzetelną obsługę daty, miejsca i godziny dostarczenia paczki. W tej sytuacji nawet infolinia pozostaje mało pomocna z hasłem na ustach "nie możemy nic zrobić". -
~Anna / 2022-10-16 12:10
Dramat paczkimat Tel8gi 34w Krakowie nigdy tam nie mogę nadać paczki ostatnio nawet odebrać jest przekierowywana do punktu odbioru ubezpieczenie. Stoję jak debil przy paczkomacie i naciszkam wyszukaj i nie alczy masakra szkoda czasu i nerwów szlak człowieka moz etrafic że musi zapiepszac w inne miejsce żeby nadać zróbcie porządek z tym paczkomatem bo ten problem mam bardzo długo nawet w zpraj o dozs tej samej paczki nie mogłam nadać masakra nie polecam ZaletyBrakWadyPaczkimat beznadziejny -
~Anna / 2022-11-04 18:45
O g. 07.09 otrzymałam wiadomość z DPD, że dziś będzie doręczenie paczki i że mogę ją przekierować do punktu pick-up, a po dwóch godzinach w następnej wiadomości mailowej podano mi numer telefonu do kuriera, bo przekierować już nie można było...
Żadnej z tych wiadomości nie mogłam odebrać, a potem już było za późno: kurier zadzwonił ok. 13.30(podobno spod moich drzwi ?) i powiedział mi, że po g. 16.00 ,czyli po moim powrocie z pracy, nie będzie go w okolicy mojego domu, i to ja go mam szukać, jeśli chcę paczkę otrzymać. W pokornej głupocie swojej powiedziałam, że zadzwonię do niego, jak będę blisko domu, ale okazało się, że w domu będę później niż o g. 16.00, więc napisałam smsa, żeby zostawił mpją paczkę w punkcie pick-up w pobliżu miejsca mojego zamieszkania, gdzie paczka miała być doręczona.
Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, poza automatyczną, że paczki nie doręczono z powodu nieobecności odbiorcy. Ja wykonałam kilka prób, żeby otrzymać zamówioną przesyłkę, natomiast kurier DPD, którego praca polega na doręczaniu przesyłek, nie zrobił nic, żeby swoją pracę wykonać.
DPD żyje z doręczania przesyłek, a zatrudnia kurierów, którzy ich nie doręczają.
-
~Anna / 2023-02-16 12:40
Ostatni raz korzystam z usług tej firmy. Opłaciłam przesyłkę za 30 zł. Podałam konkretne wymiary i wagę. Przewoźnik jednak bez poinformowania mnie doliczył 52 zł (!) za to, ze przesyłka była przekierowana trzy numery dalej i to w dodatku przez adresata. Reklamacja złożona, ale samo domaganie się niemal dwukrotnie wyższej dopłaty niż wynosiła cena przesyłki jest kpiną. Jeśli chcesz zaoszczędzić nerwy i pieniądze, polecam omijać tę firmę szerokim łukiem. -
~Annie / 2023-11-30 18:19
Zamówiłam łóżko, dostawa kurierem do domu.
Nagle przychodzi wiadomość: odbiór osobisty w punkcie.
Zadzwoniłam do infolinii, powiedzieli że nie mają samochodu, do jakiego zmieściła by się paczka. ??? Po prostu brak słów -
~Anonim / 2020-08-05 14:20
Obsługa tragiczna. Kurier po informacji, że niestety nie zastanie aktualnie nikogo w domu samowolnie przekierował paczkę w najdalsze dostępne miejsce poza miastem planowanego doręczenia.
Stosunek do klienta pozostawia wiele do życzenia. Nikt nic nie wie, nikt nie potrafi udzielić informacji.Wady-złośliwe podejście do klienta,
-niekompetentna obsługa,
-brak życzliwości -
-
~Anonim / 2020-11-19 16:50
Zamówiłam przesyłkę z dwoma zabawkami dla dziewczynek. Paczka doszła opróżniona z zawartości. Paczka od nadawcy wyszła kompletna - są na to dowody. Naprawdę, nie wstyd wam otwierać nie swoich paczek? W środku było spełnienie życzeń od "Mikołaja". Brak słów - NIGDY WIĘCEJ! Wadydostarczanie opróżnionych paczek -
~Anonymous / 2022-07-20 16:19
Kurier był chamski, nie zaczekał aż wstanę od śniadania tylko rzucił paczkę przez bramę. Nawet nie zadzwonił domofonem drugi raz. Tylko rzucił i odjechał. ZaletyBrakWadyKurier mógł uszkodzić zawartość paczkk -
~Antypjoter / 2021-08-06 14:48
Dramat.
Zero prób kontaktu ze strony kuriera. Paczka nie doręczona i już. Odbiór 2 km od miejsca zamieszkania. Mamy piątek i mamy gdzieś że możesz pracować o 13Zaletya są jakieś?WadyBrak jakości, infolinia koszmar cyferek i przekierowan -
~Art / 2021-03-09 20:32
Złożyłem przez formularz kontaktowy reklamacje na usługe dostawy paczki. Reklamacja złożona w dniu 6 lutego 2021 roku. Na rozpatrzenie DPD ma 30dni. W dniu dzisiejszym mija 33dni od chwili złożenia reklamacji i brak odzewu. Kurierzy DPD nie chronia danych osobowych klientów, przekazujac paczki osobom trzecim nie zamieszkującym pod jednym adresem z odbiorcą docelowym przesyłki. -
~Artur / 2019-03-09 08:10
Zostalem ponizony i upokorzony przez kuriera który zaczął używać słów wulgarnych przez tel a to tylko dlatego że miał odebrać ode mnie paczkę a później wyzwal mnie od buraków.odradzam jaki kolwiek sposób korzystania z usług dpd ZaletyŻadneWadyWszystko -
~Artur / 2023-08-24 23:44
Mało korzystam z usług DPD .Przesyłki z paczkomatu odbierałem trzy razy ,tylko jeden raz obyło się bez problemów. Pozostałe dwa razy otrzymałem przesyłkę z wielkimi problemami jedną dopiero po tygodniu. Kontakt z infolinią ewentualnie biurem obsługi klienta -tragiczny. Absolutnie nie polecam tej firmy -
~Arunio / 2021-10-12 21:12
Dpd nie wywiązuje się z umowy przesyłka miała być dostarczona 12 października ale nie została dostarczona i to jest nie pierwszy raz. ZaletyBez komentarza -
~As / 2020-09-30 00:48
Przesyłka dotarła w terminie w jakim spodziewałem się. Otrzymałem powiadomienie smsem z linkiem że dzisiaj będzie dostarczona paczka i że mogę zmienić miejsce dostarczenia w ciagu ok. 2godz.
Po tym czasie kolejny mail że kurier i tutaj imię i nr tel. dostarczy przesyłkę w godzinach 16,45-19.
Przyjechałem szybciej z pracy żeby być przed 16,45, wszedłem na pocztę i oczom nie wierzę bo jest email że kurier był przed 16 i nie odebrałem paczki.
Zadzwoniłem pod podany nr i po kilku próbach odebrał tel. i poinformował mnie że zawiózł ja do punktu i mogę ją sobie odebrać, że jeszcze zdążę bo on skończył pracę.
W historii paczki są 2 próby dostarczenia przed 16ta i o 16,20, tego samego dnia, czyli gdybym nie odebrał jej z punktu to zostałaby odesłana.
Nawet nie dzwonią tak jak inne firmy gdzie mogą zostawić przesyłkę albo o której ktoś będzie.
Dopóki będą ludzie wysyłający przez tą firmę paczki to tak bedzie.
Ja już więcej nie skorzystam, i nie kupię nic od kogoś kto wysyła przez nich.
ZaletyBrakWadyPiszą w emailu w jakich godzinach bedzie dostarczenie przesyłki a kurier przyjezdża wczesniej i w historii zaznacza że 2razy była próba dostarczenia przesyłki, nie ja mam uganiać się za paczką a oni mają ją dostarczyć, choćby zostawić u sąsiada ale najpierw zadzwonić. Pełna ignorancja -
-
~Aśka / 2023-07-12 14:30
Jestem kobietą w ciąży, źle się poczułam i musiałam jechać do lekarza. Pan Kurier kontaktując się w sprawie paczki był niemiły, niegrzeczny wręcz arogancki i nerwowy jakby robił łaskę( został poinformowany, że jestem kobietą w ciąży i jestem u lekarza). Wręcz naskoczył na mnie,że powinnam cały dzień być w domu i czekać aż Pan się zjawi. Ciężko było się dogadać w sprawie dostarczenia paczki. Dodatkowo Pan stwierdził, że jak będę w domu to mam się skontaktować w celu żebym sama przyjechała po paczkę w miejsce, które on mi poda.
Nie zgodziłam się i poprosiłam aby paczka została dostarczona następnego dnia.
Dodatkowo Pan przysporzył mi kolejnych nerwów.
Następnego dnia dostarczył paczkę z wielką łaską.WadyChamstwo, brak kultury i brak szacunku dla klienta -
~aw / 2022-05-23 10:47
Jeden wielki dramat. Paczki są rzucone pod drzwi , schody czy nawet pod furtką od wejścia na podwórko. Zero informacji o tym ze paczka zostanie dostarczona , dopiero po fakcie jest meil o tym ze paczka jest dostarczona. -
~Babka / 2022-08-25 15:53
Kurier jeżdżąc od godziny 7 do 16 nie naładowal terminalu, do tego bezczelnie się śmieje z tego. I to nie była pierwsza taka sytuacja, gdzie nie można zapłacić karta. Zero szacunku.Nie każda osoba trzyma w domu gotówkę, po prostu woli zapłacić kartą. Będę omijać szerokim łukiem. Nie polecam. ZaletyBrakWadyBrak szacunku -
~Badzitka / 2023-04-20 09:27
Kurier nie chciał dostarczyć paczki więc zaznaczył błędny adres przesyłki. Gdzie cały dzień czekałam w domu na paczkę. Tragedia
strona 102 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »