Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12544 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksandra / 2020-04-11 19:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy paczki opłacone nie dostarczają do nadawcy. W historii piszą, że odbiorca nieobecny i wszystko zostawiają w punktach odbioru które często maja krótkie godziny otwarcia (np 12-18). Odbiorca nie informowany smsem choc inf o takim kroku tez odnotowana.
    Nikt nie zagłada do maila kilka razy dziennie.
    Nie polecam !!
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Alexandra / 2019-08-17 08:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Wrocław, paczka miała zostać dostarczona w określonym czasie: siedzę i czekam, nie ruszam się z domu, minął czas doręczenia, dzwonię i dzwonię itd- pan kurier Marcin nie odbiera. Dzwonię dziś do DPD, status przesyłki: kurier nie zastał nikogo w domu!!! Oczywiście od nich też nie odbiera telefonu, to po co są te numeru telefonów do kurierów albo do klientów?! Paczka była ważna na dziś, w poniedziałek niech sobie ją już wsadzą
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~AM / 2022-12-20 14:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma niesolidna, brak możliwości umówienia się z kurierem- przyjeżdża kiedy chce, mimo że jest informowany o nieobecności osoby, która ma wydać przesyłkę. Z kolei dostarczając paczkę, kurier zostawia ją gdziekolwiek, najczęściej pod domem, nie troszcząc się o zawartość.
  • ~AM / 2024-04-30 14:48
    Ocena: 2.00 / 5
    29.04.2024 Kurier nie doręczył przesyłki (drobna miękka paczuszka poniżej 1kg w rozmiarze dużej koperty), jednocześnie zgłaszając błędny adres, co jest nieprawdą gdyż od razu na mapach Google czy nawigacji wyświetla się prawidłowa i dokładna lokalizacja. Nie mogłem wczoraj zmienić sposobu doręczenia na punkt pick-up ani przez internet ani przez voicebot. Dziś 30.04 dodzwoniłem się do obsługi o 9:01 i 12:10. Konsultantka stwierdziła że mało tego że kurier olał doręczenie, to bez mojej wiedzy została uruchomiona procedura zwrotu przesyłki do nadawcy (za granicą), lecz wysłała prośbę do działu aby zatrzymać ją oraz skierować paczkę na wskazany przeze mnie punkt odbioru, prosząc mnie o wtórny kontakt. Gdy drugi raz się dodzwoniłem, konsultant potwierdził wcześniej wykonane czynności lecz powiedział że nie da się zatrzymać zwrotu przesyłki, i pomimo kontaktu z jego strony z działem (lub samego wyłączania mikrofonu przez 2 minuty) nic się już nie zrobi. Ewidentnie doszło do zaniedbania ze strony kuriera, awarii systemu zarządzania przesyłką i pochopnego zwrotu już po pierwszym podejściu, przy rażącej niemocy obsługi klienta.
    ZaletyRzetelne śledzenie przesyłki
    W miarę szybkie połączenie z konsultantem (tylko w godzinach biurowych)
    Intuicyjny portal dla klienta i zarządzania przesyłką
    WadyNie doręczanie przez kuriera pomimo łatwego celu i dokładnego adresu
    Kłamanie że adres błędny (jak może być błędny skoro inni przewoźnicy w tym Poczta Polska potrafią bez problemu na ten adres dostarczyć?)
    Brak możliwości przekierowania przesyłki
    Za szybkie zawracanie przesyłki i to bez pytania odbiorcy czy nadawcy o zgodę
    Bezradność działu obsługi klienta
  • ~Amanda / 2024-02-03 14:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tej firmy przewozowej ciężko się skontaktować z nimi i nie słuchają co się do nich mówi paczka miała być przekierowana na wskazany adres i przyjść wczoraj bo pierwotnie wybrany punkty niestety ale został zamknięty,a dziś jak dzwonię to mówią że paczka została odesłana do nadawcy,normalna kpina!!!
  • ~Ana / 2020-12-17 10:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Opinia dotyczy 1 kuriera tej firmy z Opoczna, który zawsze do nas przyjeżdża. Zadzwonił z informacją, że ma przesyłkę dla męża za pobraniem (mąż nic nie zamawiał za pobraniem), pytam kto jest nadawcą, usłyszałam od kuriera, że na pudełku nie ma takiej informacji. Zdziwiło mnie to, bo to ja czekałam na przesyłkę z płatnością przy odbiorze, kwota też się zgadzała z moją przesyłką. Mimo to uzgodniliśmy, że zaraz zejdę na dół (mieszkamy w bloku na 3.piętrze). Czekałam na dole ok. 7 minut. Nikogo nie było. Zadzwoniłam do kuriera, usłyszałam, że on jest już w innym miejscu, on nie ma czasu, nie było mnie na dole, on nie czekał, i że widzimy się jutro, rozłączył się. To chyba nie wymaga komentarza...
    ZaletyCzas dostawy
    Miła pani na infolinii
    WadyNiekompetencja kuriera
    Brak kultury osobistej kuriera
    Niska jakość obsługi (dotyczy kuriera)
  • ~Ancia / 2023-11-30 16:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier,który miał dostarczyć przesyłkę nie raczył wcześniej zadzwonić, że będzie o danej godzinie nikt nie siedzi cały dzień w domu ludzie pracują,zadzwonił i powiedział że jest z przesyłką powiedziałam że będę za 10 min.to mi odpowiedział że jego juz nie będzie I mam sobie szukać paczki na mieście i się rozłączył.Zadzwonilam ponownie i powiedziałam,że tylko z kurierami z dpd jest problem to mi odpowiedział "No trudno" po czym ponownie się rozłączył.Nigdy nic nie zamówię przez dpd tylko ze względu na chamstwo że strony kuriera
  • ~Andrzej / 2019-02-12 19:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysłałem paczkę za granicę w listopadzie do dzisiaj ani paczki ani odszkodowania , pisałem dzwoniłem i bez skutku , odpisali że paczkę zutylizowano bo się uszkodziła , Nikomu nie polecam , tak się sprawy nie załatwia
  • ~Andrzej / 2019-03-10 22:37
    Ocena: 2.00 / 5
    24 stycznia nadalem przesyłkę której kurier nie zabrał z punktu nadania, ostatecznie wysłałem paczkę inną firma kurierską. Dziś jest 10 marzec i nie otrzymałem zwrotu pieniędzy 75zl.
    Na pewno już nie skorzystam z usług tej firmy i zdecydowanie nie polecam.
  • ~Andrzej / 2022-08-26 10:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nie miła obsługa i wysokie ceny nie polecam
  • ~Andrzej / 2023-08-14 09:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma kurierska to patologia nie polecam wielkie gówno
    ZaletyBrak
    WadySzkoda gadać
  • ~Andrzej Szczecin / 2022-06-29 10:50
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD Szczecin rejon Krzekowo- Pogodno po raz kolejny pod rząd (trzeci) ponoć odebrałem przesyłkę w każdym razie elektronicznie, nigdy kuriera fizycznie przy bramie nie było ponieważ u mnie zawsze ktoś jest, brak awiza, nie odbiera telefonów, po prostu złodziejstwo, na szczęście do 3 razy sztuka już nigdy więcej kurier na adres z DPD
    ZaletyZalety kuriera z DPD praktycznie zawsze na czas dostarcza przesyłki elektronicznie (potwierdzenie odbioru na e-mail)
    WadyFizycznie brak kuriera i przesyłki na adresie
  • ~Andrzej, Ando. / 2024-10-11 23:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Straciłem cały dzień czekając na przesyłkę. Została doręczona na drugi dzień po wyznaczonym terminie.
    ZaletyBrak.
    WadyLekceważenie klienta, brak profesjonalizmu.
  • ~Aneta / 2020-01-22 09:32
    Ocena: 2.00 / 5
    W tym roku DPD zeszło na psy.. Zapewne kurier nie ma płacone od paczki dlatego zupełnie nie zależy mu na dostarczeniu przesyłki. Od wielu lat dzwonili z dostawą, od stycznia tego roku przestali.. Gratulacje !
  • ~Aneta / 2023-12-05 11:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier zostawił moja paczkę warta 8.000zl u innej klientki i przywiózł mi rozpakowana paczkę ponieważ nie dopatrzył odbiorcy…
    To nie poważne jest żeby paczka została otworzona przez inna osobę …
    ZaletyNie polecam
    WadyNieodpowiedzialny kurier.
  • ~Anetta / 2022-09-01 16:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie na temat tej firmy. Nigdy więcej nie będę korzystać z jej usług. Ignorancja, wręcz chamstwo. Niekompetentna, bezrada obsługa i zdzierstwo. Nie mam możliwości zgłosić problemu na linię obsługi, tyko mailowo reklamacja albo chat z botem.. Poczta Polska w jeden dzień załatwiła temat bezproblemowo. FIRMIE DPD zdecydowane NIE!
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, ignorancja, zawyżanie kosztów
  • ~Ang1822 / 2021-01-22 14:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Lubią nie doradzać paczek dodatkowo kłamać ze dzwonili czy np trąbili kiedy tak w całe nie było ...
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetwtni
  • ~Angelika / 2023-02-14 08:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka. Zarówno na infolinii, która w zasadzie nie wiem po co istnieje, skoro u Pani można dowiedzieć się tylko jak przekierować paczkę, co jest również na stronie. Pani opryskliwa. Jedyny ratunek i pomoc to odezwanie sie do centrum drogą mailową. Zapomniałam dodać, że aby połączyło z konsultantem trzeba odczekac 20 minutowa rozmowę z botem i jasno i dosadnie dwa razy powtórzyć ,,proszę o połączenie z konsultantem TERAZ", inaczej sie nie da. Kurierzy w Gdańsku sa opryskliwi, rzucaja paczkami. Są wredni dla Pań ze sklepów, w których zostawiają paczki. Nie mówiąc juz o dzwonieniu do odbiorcy na numer telefonem dopiero jak jest pod klatką (to juz chyba racjonalniejszy byłyb domofon). Na stronie widnieje usługa wyboru godziny dostawy, która w ogóle nie funkcjonuje. Nienawdzię tej firmy, bo to już nie da się nazwac nieprzyjemnymi zatargami. Pani na infolinii myli wydanie paczki z próbą doręczenia. Zero kompetencji. Wszystkim sklepom, z których zamawiam hurtowo rzeczy na starcie zaznaczam, że nie chcę korzystac z usług tej firmy. To firma powinna byc dla klienta. A tu? Najlepiej to jakbym im zapłaciła i sama te paczkę sobie odebrała.
    ZaletyBrak
    Wadybrak elastyczności, brak kontaktu z klientem, brak kultury, brak powagi sytuacji, brak pomocy
  • ~Angie / 2022-06-24 23:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłkę dziś w piątek miałam odebrać w „punkcie” , niestety od wczorajszego południa jest cały czas „w drodze” i najwcześniej będzie w poniedziałek ,dziękuję , potrzebowałam ją na weekend .
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Ania / 2023-05-26 14:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, najgorszy doręczyciel przesyłek w Polsce. Gorsza jakość nawet od poczty polskiej
    ZaletyNie ma.
    WadyO 7 mail że kurier dostarczy dzisiaj paczkę. Dzwonię do kuriera przed 13, udziela informacji że jest 20 numerów od mojego adresu, że będzie po 13. Jest przed 14,dzwonię, nie odbiera, okej, zdarza się (jazDa autem, dostarczenie paczki pod adres itp), pisze SMS z informacją że dzwoniłam, że mówił że będzie po 13 a jest zaraz 14! Żadnej informacji zwrotnej. Dzwonię ponownie, odrzuca połączenie!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976