Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12602 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wieslaw / 2025-01-02 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałem kuriera do odebrania przesyłki z mojego domu, opłaciłem należność przez internet.Powiadomienie o przybyciu kuriera w godzinach 9-11.Czekałem na przybycie kuriera do godziny 14 i się nie pojawił. Słono za to zapłaciłem.Dzwoniłem na infolinię do DPD gdzie stracił 45 minut a jak zgłosił się konsultant to po chwili rozmowy wyłączył się.Nikomu nie polecam takie usługi.
    WadyNajgorsza firma przesyłowa z jaką miałem do czynienia.Kurierzy pańska mają klienta za nic . Zapłać i usługę wykonaj samemu. Żenada,nic nie warta firma.
  • ~AS / 2024-12-31 17:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety DPD nie dostarcza przesyłek na czas, przesyłki nie dostarczone mają informacje o braku adresata ale jak może nie być adresata jakim jest automat DPD postawiony przez DPD. Juz lepiej wybrać Orlen paczke albo Inposta paczkomaty.
    Odbieranie zwrotów jest z jeszcze większym opóźnieniem. Kurier przyjechał po 3 tygodniach.
  • ~Gosia / 2024-12-31 14:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Już nie po raz pierwszy pomimo że byłam w domu kurier w ogóle nie przyjechał tylko zostawił przesyłkę w sklepie. Na infolinii nie otrzymałam należytej pomocy – nie udostępniono mi telefonu do kuriera i nie chciano przyjąć reklamacji. Nie będę już wybierać tej firmy.
  • ~Anna Barbara / 2024-12-31 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie dostarczają przesyłek na czas, brak kontaktu,, paczka kilka dni na magazynie.
  • ~Daniel / 2024-12-31 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to oszuści nie dostarczają przesyłek pod wskazany adres NIE POLECAM OSZUSTÓW
    ZaletyOszuści
    WadyNie dostarczanie przesyłek pod wskazany adres
  • ~Oczekujący / 2024-12-28 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał dostarczyć paczkę 24.12, cały dzień oczekiwania i paczki zero. Po czym wchodząc na statusy paczki pojawia się zapis odbiorca niedostępny... Czekam zatem 27.12 na doręczenie i cały dzień firma DPD milczy, a wieczorem dostaję maila, że ponowna próba doreczenia nieudana (ciekawe kiedy jak cały czas w domu) i przesyłka wraca do nadawcy. Żenada!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialnosci, olewanie klientów, oszukiwanie
  • ~Anka / 2024-12-28 10:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka nadana z Polski do Niemiec 20.12, od 24 leży w oddziale przekazania za granicą i nic się z nią nie dzieje,zero kontaktu, telefon odbiera jakiś durny bot. Ostatni raz współpracuję z DPD!
  • ~MM / 2024-12-27 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał dostarczyć paczke 24.12.2024 i zero paczki i zero kontaktu . Mamy 27.12 normalny dzień i nadal paczka w magazynie .
    Masakra
  • ~Mal / 2024-12-27 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    po raz kolejny przesyłka nie została dostarczona niby poprzez nb osoby, pomimo obecności. Zero kontaktu z kurierem.
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Nick / 2024-12-27 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kurier nie doręcza paczek „bo nie”, zaznacza nieobecnego odbiorcę, mimo, że cała rodzina jest w domu. Unikać jak ognia.
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość nierzetelność
  • ~Brzeszczot / 2024-12-24 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma,nigdy więcej nie skorzystam.Kurier dzwonił rano w wigilię, że będzie super ucieszyłem się bo wiózł prezent...niestety później już przez kilka godzin ani razu nie odebrał a przesyłkę zawiózł od razu do magazynu.Obsługa klienta jest dramatycznie byle jaka,zero kontaktu w dobie telefonów i internetu.Po co podają numer do kuriera skoro on i tak nie odbiera??Po co każą podać adres dostawy skoro nawet nie próbują dostarczyć a od razu wiozą do magazynu wpisując, że odbiorca niedostępny.W życiu nie spotkałem się z taką fuszerką i bylejakością oraz olewaniem.
    ZaletyBrak
    WadyZerowy kontakt z kurierem,nigdy nie wiadomo kiedy i czy w ogóle przesyłka dojdzie
  • ~PePe / 2024-12-24 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka.
    Kurier nie przyjechał w awizowanych godzinach (9-17). Nie przyjechał wcale. Ale nie przeszkodziło mu to we wpisaniu do systemu: Zlecenie niezrealizowane - paczka nieprzygotowana (notatka z godz. 22.28). Nie ma to jak mieć Klienta w .upie i jeszcze go obsmarować. Tyle tylko, że Klient ma monitoring ...
    ZaletyBRAK
    Wady- brak terminowych odbiorów przesyłek (zarówno z paczkomatu, jak i z lokalu)
    - brak możliwości nawiązania połączenia telefonicznego z kurierem (nie odbiera telefonu i nie oddzwania)
    - nierzetelna obsługa Klienta
  • ~Stanisław / 2024-12-24 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne lekceważeni kurier był niby 2 razy i oddał paczkę do punktu zamiast do żabki czy paczkomatu teraz leży i czeka aż kurier będzie miał czas
  • ~Zawiedziony / 2024-12-23 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta "firma" to totalna porażka. Zamówiłem przesyłkę zwrotną: proste (nie dla dpd), wysłaćz punktu A do punktu B, poczekać chwilę, odebrać z punktu B i wysłać z powrotem do punktu A. Pierwsza część misji przebiegła w miarę ok: kurier dostarczył paczkę do punktu A, ale nie poczekał. Po sprawdzeniu w aplikacji dpd statusu paczki zadzwoniłem na infolinię (15 minut czekania), dowiedziałem sie, że kurier dostarczył paczkę do punktu B, ale odbiorca/ nadawca nie był przygotowany (ponoć) więc nie zabrał paczki. Na pytanie czy kurier wróci po paczkę, odpowiedź: nie. Na pytanie czy dpd zwróci pieniądze, za cześć nie wykonanej misji i nie dostarczenie paczki zwrotnej z punktu B do punktu A : nie.

    Zamówiłem kolejną misję: paczka z punktu B do punktu A. Od dpd dostałem informację o dniu (piątek) i przedziale godzinowym 9:00-11:00, podczas którego kurier pojawi się w punkcie B. Przez cały dzień nie pojawił się, pomimo mojego telefonu na infolinię. Kolejny telefon na infolinię w poniedziałek: okazało się że poprzedni konsultant z infolinii zapomniał dopełnić jakiejś formalności i przez to kurier nie miał zaplanowanej wizyty w punkcie B (to ja mam pamiętać o tym, że dpd ma zapłacone za usługę, której nie wykonało?)
    Jutro będzie ciąg dalszy wydzwaniania na infolinię.

    Ręce opadają na tą tzw "firmę kurierską"
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Aneta / 2024-12-23 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Człowiek w domu czeka na przesyłkę, a już drugi raz kurier oddał przesyłkę do Picup-u. Masakra. Ani nie zadzwonił do drzwi, anie nie powiadomił sms-em, ani też nie zadzwonił na telefon. Mógłby się przynajmniej wysilić i odebrać telefon jak się do niego dzwoni. Po to zamawia się przesyłkę na konkretny adres, żeby kurier ją tam dostarczył, a jak mu się nie chce, to niech pracę zmieni.
  • ~Niezadowoly z DPD / 2024-12-22 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita porażka ta firma. Kurier twierdzi ze był a w rzeczywistości wcale nie było go pod wskazanym adresem. Nie raczył tez pozostawić przesyłki w punkcie odbioru. I tak przesyłka leżała sobie w magazynie nie wiadomo na co czekając. Kurier opowiada przy tym jakieś niestworzone historie, ze paczka się uszkodziła itp. po czym gdy po kilku dniach zainterweniowałem na infolinii paczka znalazła się a gdyby nie mój telefon penie odesłali by ja do nadawcy. To już drugi incydent z negatywny z DPD. Wniosek - NIGDY WIĘCEJ DPD !!!
    Zaletyabsolutnie żadnych
    WadyNierzetelni, dział reklamacji zawsze twierdzi ze winny jest klient a u nich wszytko OK
  • ~Mariola / 2024-12-21 17:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka 05808049809286
    Jest gotowa do odbioru, ale kodu odbioru nie laska przysłać…
    Więc trzeba się bawić i dzwonić do nich na infolinię żeby łaskawie mi go dali
  • ~AO / 2024-12-20 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Na przesyłkę Przesyłka nr
    DPD
    1007637395947U
    Czekam kilka dni, w pierwszym dniu nie zaczekał kilku minut, kazał przyjechać na wyznaczone przez niego miejsce , na koniec napisał, że rezygnujemy z paczki.
    Przesylkę odesłano do nadawcy.
    Po raz drugi czekaliśmy od 14 , kurier napisał, że nie było nas w domu, co było nieprawdą.
    Dpd odesłało paczke do Żabki.
    W Żabce nie mogłam jej odebrać bo DPD nie wygenerowało do mnie smsa z kodem.
    Nie wiem czy odeślą paczkę znowu do nadawcy
    Zobaczymy.
    AO
    WadyZadnego kontaktu z firmą jeśli coś się dzieje .
    Infolinia- dla cietpliwych ????
  • ~Zofijka / 2024-12-20 16:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Nawet jednej gwiazdki nie warci, nie przywożą przesyłek pod wskazany adres tylko zostawiają w punktach odbioru. Brak odpowiedzi na reklamację. Rozmowa z obsługą infolinii nic nie dała. Sytuacja powtarza się bardzo często i żadnej pozytywnej reakcji
    ZaletyBRAK
    WadyNie dostarczanie przesyłek pod wskazany adres
  • ~Piotr / 2024-12-18 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usluga kurierska, z jaką się spotkałem. Kurier nie odbiera telefonu. Przez 3 dni symulowano dostarczenie przesyłki, by po tym czasie zaznaczyć w systemie, że klient odmówił jej odebrania i odesłano ją do nadawcy. Żaden kurier nie przyjechał z przesyłką (mam tego dowód z monitoringu) i nie próbował się skontaktować. Czyste oszustwo. Jak najdalej od DPD.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12602
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8037
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2427
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009