strona 94 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- nastepna »
-
~Mateusz / 2023-01-05 09:40
Kurier obsługujący Koszalin rejon wyki. Nie polecam nie pojawił się pod wskazanym adresem zaznaczył w systemie że paczka odebrana. Później zostawia nagle awizo. Nie polecam tak mało solidnej firmy brak profesjonalizmu. Reklamacja złożona. Paczka zniknęła. -
-
~bytom / 2023-01-04 15:52
Kuriera obsługującego rejon Bytom (Mickiewicza)można tylko określić jednym słowem TRAGEDIA,nie miły zero zainteresowania swoją pracą a najlepszym rozwiązaniem przekazać przesyłkę do punktu odbioru -
~Emilia Olsztyn / 2023-01-04 12:51
Zero kompetencji mimo że byłam w mieszkaniu i czekałam na paczkę otrzymałam informacje że nie było mnie i paczkę awizowano do punktu w żabce po telefonie do kuriera otrzymuje informację sprzeczne ponieważ domofon działa drzwi od klatki dodatkowo są otwarte poza tym pan kurier informuje mnie że dobijał się do mojej klatki i na pytanie która to klatka podaje mi zła lokalizację klatki. Pan arogancki, bez kultury. ZaletyZadnychWadyBrak kompetencji robienie z ludzi debili -
~Lilly / 2023-01-04 12:04
Zamówiłam paczkę z Douglas 24.12.2022. Jak się okazało paczka miała być nadana z Niemiec przez DHL (o czym dowiedziałam się po zakupie). 2.01.2023 paczka miała zostać dostarczona pod wskaznay adres, cały dzień pozostawałam w domu oczekując na paczkę, co jakiś czas sprawdzając jej status na stronie DHL - jakie było moje zdziwienie gdy znalazłam tam komunikat o 17:12, że nie zastano mnie w domu (brak kontaktu ze strony kuriera, w tym telefonicznego, cały czas byłam w domu). Z uwagi na długie oczekiwanie na paczkę i nieprawdę stwierdzoną w statusie, próbowałam dodzwonić się na oficjalną infolinię DHL - brak możliwości porozmawiania z konsultantem, próbowałam wobec tego podać nr paczki botowi? na infolinii i uzyskać informację na jej temat, jednakże łącznie 4 próby skończyły się niepowodzeniem. Znalazłam kontakt do DHL poprzez profil "DHL pomoc" - po podaniu potrzebnych danych otrzymałam informację, że kurier otrzymał błędne dane, tj. nie zgadzała się jedna cyfra w kodzie pocztowym (nadal jest to teren obok siebie). Następnego dnia 3.01.2022 otrzymałam telefon z obsługi klienta, że pomyłka była w adresie, ale dotyczyła jednak numeru mieszkania (sprawdziłam na stronie Douglas zamówienie i wszystkie dane podałam prawidłowo) i albo otrzymam paczkę 4.01.2023 na adres pierwotny albo mogę przekierować paczkę. Przekierowałam ją na inny adres i w godzinach 10-12 w dniu 4.01.2023 miała zostać dostarczona. 4.01.2023 o godz 10:22 otrzymałam telefon od kuriera, że stoi pod klatką. Proszę, aby wybrał wobec tego numer mieszkania i mu otworzę. Otrzymałam informację, że stoi pod klatką, ale pierwotnego adresu. Poprosiłam, aby zadzownił wobec tego do swojej bazy/centrali, ponieważ wczoraj zostałam zapewniona na infolinii, że paczka zostanie dostarczona na adres przekierowania. Po wymianie zdań, z której wynikało, że Pan nie zna telefonu do swojej centrali (???) oraz, że mogę sama sobie zadzwonić, stwierdziłam, że podjadę na adres pierwotny i poszukam Pana, na co ten przystał. W międzyczasie zadzwonilam na numer, z którego w dniu poprzednim otrzymałam informację o przekierowaniu - tam Pani mnie poinformowała, że nie wie czemu kurier pojechał na pierwotny adres, ponieważ dane o adresie do przekierowania paczki zostały prawidłowo przekazane i jedyną opcją jaką może mi zaproponować jest dostawa kolejny raz na poprawny adres. Powiedzialam że odezwę się jeśli nie znajdę kuriera, ponieważ czekam na te paczkę już prawie 2 tygodnie! (12 dni). Po znalezieniu kuriera na osiedlu przywitałam się i podziękowałam za paczkę. Obejrzalam ją i nie było tam adresu przekierowania, a jedynie wewnętrzna korespondencja firmy DHL między pracownikami, aby poprawić dane i dostarczyć paczkę na ADRES PIERWOTNY (tu podany dokładnie tak sam adres jak na paczce) w dniu 04.02?? Kolejny raz spytałam na infolinii, jak kurier miał dostarczyć paczkę na adres przekierowania, skoro nie ma adresu przekierowania na paczce, a jedynie powtórzony adres pierwotny. Dostałam iformację, że najwyraźniej ktoś na magazynie nie nakleił prawidłowego adresu, który został przekazany. Na paczce są okleiny - łącznie 3, na żadnej śladu przekierowania na adres prawidłowy. Na kogo mogę złożyć skargę? Na niewykonanie usługi na DHL24. Jakę będą konsekwencje? To wewnętrzna sprawa firmy.
No więc tyle, nie polecam usług tego przewoźnika, po paczkę najpewniej i tak pofatygujesz się sam, mimo włożonego wysiłku w jej otrzymanie.
Jakkolwiek dziękuję za pomoc profilowi DHL Pomoc na Facebooku.ZaletyPomocny profil na Facebooku DHL Pomoc -
~Anna / 2023-01-04 11:20
Najgorsza firma kurierska. Z wami zawsze jest problem nie przyjeżdżacie na czas nie odbieracie telefonów mylicie miejscowości co jest dla mnie nie zrozumiałe jak można w dzisiejszych czasach nie potrafić korzystać z nawigacji ty bardziej będąc kurierem! Nie polecem! DPD ZAWSZE NA CZAS I BEZ PROBLEMÓW! -
~Witek / 2023-01-03 16:46
Standardowa sytuacja: specjalnie wziąłem wolne, żeby poczekać na tego skur*****a z DHL. Miał być między 12:30 a 14:30. O 13:30, ciekawy statusu paczki, zajrzałem na gmaila i co? Wiadomo :) Nie było mnie pod wskazanym adresem :)
Telefonu nie odbierał (nagrałem mu na pocztę kilka miłych wiadomości), na szczęście odebrał nadawca pakunku, który zgłosił sytuację. Mimo, że paczka jest 15 km od mojego miejsca zamieszkania, nie pojadę po nią - kurier przyjedzie z nią do mnie jeszcze raz, jutro. Mam nadzieję, że ten sam przychlast, cobym miał okazję porozmawiać z nim milutko na żywo :)
P.S.
Mam kamery dookoła domu, o czym wspomniałem nadawcy, który następnie zawarł to w reklamacji. Sprawdzałem - DHL-a nie widziałem.
Zastanawiałem się nad zgłoszeniem sprawy do UOKiK, ale poczekam czy przyjedzie jeszcze ten pajac.ZaletyżadnejWadybrak kontaktu, przyj*bany, kłamliwy kurier, niekompetencja -
~Rafał / 2023-01-03 14:36
Kurier kłamca, nie zadzwonił nie przyjechał a napisał że nikogo nie zastał. Zgłosiłem na infolinie DHL parcel też nie mogli się z nim skontaktować kazali złozyć reklamacje. Specjalnie czakałem na niego w domu.
Miejscowość Lednogóra. -
~Baxter / 2023-01-03 09:18
Przesyłki nie dochodzą na czas albo nie dochodzą w cale, odsyłanie z powrotem do nadawcy z powodu nie zastania nikogo pod adresem co jest nie prawdą. ZaletyPopularnośćWadyCeny, czas dostawy, kontakt,obsługa klienta -
-
~Angelika / 2023-01-03 08:22
Kurier się nje zjawił, a paczke zostawił w punkcie -
~Maria / 2023-01-02 19:12
Przesyłka już po 1 nieudanej próbie dostarczenia została zwrócona do nadawcy, pomimo, że na stronie internetowej DHL jest info, że dopiero po 2 próbach jest przekierowanie i to do najbliższego punktu odbioru paczek DHL, a nie od razu do nadawcy. Kurier nie probowal sie ze mna kontaktowac. W linku do śledzenia przesyłki przez kilka dni z rzędu było info, że paczka będzie dostarczona kolejnego dnia, kilka razy z rzędu to samo, no i dostarczona nie była, nie bylo drugiej informacji o niezastaniu mnie, od razu zwrot do nadawcy. Muszę zamawiać produkt od nowa i czekać na zwrot pieniędzy za tamten, a miał być to prezent na święta. Jestem bardzo rozczarowana, odradzam wszystkim korzystanie z usług tej firmy. ZaletyTylko tyle, że sklep, z którego pochodzi przesyłka, oferował darmowa dostawęWadyWszystko powyższe w opinii -
~Wojtek / 2023-01-02 16:50
Firma DHL to koszmar, nie potrafią dostarczyć przesyłki, kłamią, kurier nie odbiera telefonów nie wyraża chęci kontaktu a nawet dostarczenia paczki. piszą fikcyjne godziny, koszmar. informacja jest tak samo niekompetentna ma się wrażenie że rozmawia sie z automatem który nie może nic pomóc. do tego koszmaru dochodzi jeszcze kurier który ordynarnie, chamsko i zniechęcią dostarcza w końcu paczkę po długim czasie oczekiwania , paczka była zniszczona. Dla mnie to był koszmar, trzymajcie się z daleka od firmy DHL. dla mnie ta firma już nie istnieje. -
~Dawid / 2023-01-02 14:57
Dostałem dzisiaj informację, ze kurier bedzie 14:30-16:30, napisałem kurierowi ze bede od 15:30, napisał o 14:30 ze był, ale nikogo nie było i ze bedzie jutro. Co za gowno. -
~Adam / 2023-01-02 13:34
Przesyłka przekazana do pukntu odbioru bez próby doręczenia. Telefon do kuriera w celu wyjaśnienia - kurier informuje o przekierowaniu z powodu błednego adresu ( co nie jest prawdą ), rozłącza się i blokuje numer. Po telefonie z innego numeru, ponownym przedstawieniu się i dalszej próbie wyjaśnienia sytuacji kurier ponownie się rozłącza i blokuje numer. WadyTolerowanie zachowania kurierów jak powyżej -
~Agnieszka / 2023-01-02 13:28
Kompletna porażka. Kurier faktycznie był z przesyłką, ale.mnie nie zastał w.domu. Telefonu od niego nie było, ok. Po sprawdzeniu mojego zamówienia okazało się że kurier zostawił paczkę w punkcie odbioru,a tam mi paczki nie wydadzą bo nie mam.kodu odbioru tejże paczki. Dzwonię na infolinię, każą mi pisać maila. Napisałam do nich maila,przychodzi odpowiedź że ja nie mogę podać danych czyli numeru telefonu ani maila vo nie jestem nadaca paczki a tylko on może zmienić Dzwonię do nadawcy i mówię co zaszło. Sklep miał wysłać dane potrzebne aby DHL mogła wysłać nieszczęsnego smsa z kodem odbioru. I cisza,kompletna.cisza. Szlak.mnoe.trafia pomału. Kiedyś z tej firmy przewozowej dostałam otwartą przesyłkę, normalnie śmiech. Że firmy jeszcze zamawiają tą firmę i oddają swój towar w ich ręce.... ZaletyKatastrofaWadyNajgorsze -
~Natalia / 2023-01-02 11:26
Dostałam potwierdzenie odbioru przesyłki, ale coś takiego nie miało miejsca. Moja OPŁACONA już paczka jest niewiadomo gdzie. Straciłam pieniądze, bo kurierowi się nie chce przyjechać pod wskazany adres. ZaletyŻADNYCHWadyKradzież -
~Kalina / 2023-01-02 10:25
Uwaga wszyscy, firma, która nie dostarcza przesyłek, otwiera je, kradnie a po próbie interwencji, zwala wszystko na wszystkich, tylko u siebie nie widzi problemu.
Nie korzystajcie z tej firmy dla własnego spokoju!!!ZaletyŻadnychWadyKradzież, otwieranie przesyłek, brak odpowiedzialności. -
-
~Zenon / 2023-01-02 09:40
Jako odbiorca niedostarczonej paczki przez DHL złożyłem reklamację, gdyż nadawca podał niezbędne dane do śledzenia. Reklamacja nie została rozpatrzona, bo gość z DHL poszedł na skróty i napisał, że nie mam tytuły prawnego do reklamacji. Dobre sobie! Powiadomiłem nadawcę i okazało się, że paczka odesłana z powrotem do nadawcy, czyli do Niemiec. Podobno ze względu na błędy w nadaniu - i to dziwne, bo nadawca mieszkał u mnie pod moim adresem przez blisko rok, więc nie mógł pomylić adresu.
Ale tak najłatwiej zgonić na nadawcę. Stanowczo nie polecam tej firmy i jeśli kiedykolwiek będę wysyłał paczki to z pewnością nie przez DHLZaletybrak dostarczenia paczkiWadyszybka odpowiedź negatywna na nieskuteczną reklamację -
~WG / 2023-01-01 20:28
Żenada ile można czekać celowo to robią, nie korzystać zaraz zyski spadną nie polecam dhl WadyCzas o podejście do klienta -
~Ulka / 2023-01-01 19:28
Tragiczna firma, przesyłka podobno dostarczona19.12 nie dotarła ale przez kuriera potwierdzona podpisem jako odbiór osobisty. Trudności z reklamacją, brak kontaktu z firmą. Kurier stwierdził, że w paczce było to "co nie miało być" ???
To znaczy, że otwierają paczki? DRAMAT, NIE POLECAM!!!ZaletyBrakWadyWszystko -
~Mmm / 2022-12-31 13:47
Beznadziejna firma kurierska.
Przesylka miała być dostarczona 29grudnia,dzisiaj jest 31 grudnia i dalej nie ma. Nie polecam DHL.
strona 94 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- nastepna »