Dostaje informację, że przesyłka zostanie doręczone "do końca dnia". Jestem osobą pracującą, jak wszyscy w domu, więc do 15:30 nikogo nie ma. W pobliżu nie ma punktów DHL. Kurier dzwoni 12:30 i pyta, czy ktoś jest w domu. Mówię, że nie ma i pytam, czy jest opcja aby dostarczył później (w końcu napisali, że do końca dnia). On na to, że ma dużo pracy i nie, bo oni nie będą czekać aż klient łaskawie pojawi się w domu. Okej, jestem w stanie to jeszcze zrozumieć, oni też pracują w jakimś harmonogramie ale zapłaciłem za usługę dostawy więc wymagam aby przesyłka została mi doręczona. Spodziewam się też że jako usługodawcy uzgodnią ze mną dogodne dla obu stron rozwiązanie więc pytam się kuriera czy w takim razie poczeka 15 minut, albo np. pojedzie dostarczyć gdzie indziej a moją paczkę później dostarczy. Nie, bo on ma dużo pracy. Zero własnej inicjatywy czy chęci rozwiązania problemu, bo on nie będzie czekał.
Ostatecznie musiałem zmienić adres dostawy do krewnych. Nie jest mi to ani po drodze ani wygodnie no ale musi być wygodnie DHL więc jak inaczej. Nie wyobrażam sobie korzystania z usług kurierskich przez osoby, które nie mają luksusu posiadania krewnego będącego cały czas w domu mogącego pokornie wyczekiwać łaskawego kuriera, który kiedyś może paczkę dostarczy.
Obsługa klienta też masakra, nie da się ani wysłać wiadomości ani połączyć z konsultantem. Automatyczna sekretarka każe USTNIE przedyktować numer kodu przewozowego. Inaczej nie połączy. Brak kontaktu z klientem
ZaletySzybki odbiór w przypadku nadawania przesyłek
Wady- Kurierzy dostarczają tak jak im się podoba. Klient nie ma nic do gadania
- Brak możliwości ustalenia godziny dostawy. Jak będziesz miał termin dostawy na 15 czerwca to trzeba czekać w domu od 7 - 18 bo a nuż kurier się pojawi.
- Obsługa klienta w zasadzie nie istnieje. Możesz złożyć reklamację i dowiedzieć czy twoja paczka jest w trasie. Tyle
- Brak możliwości ustalenia godziny dostawy. Jak będziesz miał termin dostawy na 15 czerwca to trzeba czekać w domu od 7 - 18 bo a nuż kurier się pojawi.
- Obsługa klienta w zasadzie nie istnieje. Możesz złożyć reklamację i dowiedzieć czy twoja paczka jest w trasie. Tyle