strona 80 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »
-
~REN Mat / 2021-08-17 20:59
Czekam 2 dni na odbiór paczki. Kurier nie potrafi korzystać z telefonu komórkowego- nie dzwoni, nie odbiera.Brak konstruktywnego zarządzania dostarczaniem przesyłek. Totalna porażka. -
-
~Renata / 2020-01-08 20:30
Korzystalam z usług firmy kilkakrotnie ,Polska -Hiszpania ,bez zastrzeżeń.Ostatnia przesyłka nadana 23.08sierpnia "zatrzymała sie "w Niemczech .Gdybym nie monitowala,,dzwoniac ,nikt w firmie nie zauważyłby ,ze przesyłka ,po prostu "zaginęła".W biurze odpowiadali mi to,jakby zdziwieni,,co wiedzialam ze śledzenia przesyłki.Dodzwonic sie do W-wy to ńiczym cud!Dzis otrzymalam wiadomosc ,po 5miesiacach reklamacji ,iż dostane zwrot -109zl !!!koszt przesyłki ,ktory poniosłam ....wartosc przesyłki 1500zl,,,Faktem jest ,ze nie mialam zadnych paragonów itp,,,ale poproszono ,bym opisała dokladńie towar ...Juz bez zaufania !!! ZaletyBrakWadyBrak odpowiedzialnosc -
~RENATA / 2021-08-27 21:57
Kurier nawet nie podjął próby kontaktu ze mną, pomimo to odnotował, że nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. cały czas były osoby w domu. Ja osobiście przeglądnęłam monitoring i kurier nawet się nie pojawił pod moim domem. tak bardzo zależało mi na paczce.
Najgorsza firma przewozowa z jaką się spotkałam. a wisienką na torcie jest adnotacja kuriera, że klient odmówił odbioru przesyłki. to już jest kpina. Na oczy nie widziałam kuriera.
Totalne dno. Na pewno więcej nie wybiorę tej opcji dostawy.ZaletyŻadnych totalnie żadnychWadyAwizowanie przesyłek, bez próby kontaktu z klientem -
~Rewersa Vice Versa / 2020-12-31 14:43
Kurier Miał Wyrąbane w Cokolwiek nie przyszedł i awizował ZaletyBrakWadyWszystko -
~RitaMarino / 2020-04-02 13:31
Mimo, że osobiście czekałam w domu na paczkę, kuriera nie było. Dostałam wiadomość, że nie zastano nikogo w domu i paczka została przekazana do odbioru osobistego w punkcie DHL Parcel w moim mieście. Dzwoniąc na infolinię nie da się nic załatwić, a strona na której można robić reklamacje jest niejasna I nie zawiera wszystkich możliwych opcji. Nie polecam. -
~Rking / 2021-01-08 17:38
To jest jakis zart, dostalem sms ze paczka bedzie w nastepnym dniu roboczym po czym patrze na strone a tam ze przewidywany czast dostawy 11styczniq ZaletyBrakWadyOszukanie klienta -
~Robert / 2022-02-22 20:52
Nie polecam wysyłania palet tą firmą. Może i usługa konkurencyjna cenowo ale jakość masakra. 3 razy wysyłałem paletę za pośrednictwem tej firmy i za każdym razem problem z doręczeniem, nigdy nie dostarczyli na czas, miało być 48 h a jest 3-4 dni. Do tego ostatnim razem, kurier nawet nie przyjechał w wyznaczonym terminie po odbiór palety... ZaletybrakWadyNie dotrzymane terminy doręczeń, problem z wyjaśnieniem na infolinii dlaczego przesyłka nie wyjechała z magazynu -
~Romek / 2019-12-06 15:12
Czekam od tygodnia na 4 paczki, codziennie informacja ze dziś będą dostarczone. Żenada. Najgorsza firma 2019. NIE POLECAM !!!! ZaletyżadneWadyżadne -
-
~Rozczarowani / 2021-07-01 23:51
Najgorsza firma przewozowa! Na stronie DHL24.pl nie można wybrać punktu dostarczenia przesyłki, tylko ŻABKA gdzie kurier przez dwa dni nie odbiera nadanych przesyłek. Konkurencja na drugi dzień dostarcza przesyłkę do odbiorcy max. do 13tej.
Odradzam,szkoda czasu i nerwów.Zalety- brakWady- strata czasu i nerwów -
~rozczarowany klient / 2019-02-14 16:08
Tragediaaaa !!!! Czwarty dzień oczekiwałam na przybycie kuriera po paczkę, nie doczekałam się. Brak konkretnej pomocy konsultanta dzwoniąc na infolinię. Lekceważące podejście do klienta. Na pewno nie skorzystam więcej z usług DHL. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Rozia / 2021-09-03 21:22
Dostawa poniżek krytyki. Paczka kilka dni z rzędu miała status w doręczeniu i nagle wracała do centrum sortowania. Nie polecam -
~Różal / 2019-10-29 13:41
Paczka dotarła może i szybko, ale na drugi koniec miasta, kurier nawet nie był pod moim blokiem. Zadzwonił 13:10 na 2 sekundy, po czym od razu sprawdziłem stan przesyłki, że paczka jest do odebrania na drugim końcu miasta, mimo, że próbowałem się dodzwonić do razu po połączeniu kuriera, on nie odbierał. ZaletybrakWadypaczka nie dotarła na podany adres -
~Ruda / 2022-12-17 08:10
Zamówiłam kuriera DHL, żeby przyjechał po odbiór paczki, którą chciałam wysłać. Po 29 minutach czekania na infolinii dowiedziałam się, że kurier nie przyjechał z powodów warunków atmosferycznych, o czym nikt mnie nie powiadomił. Drugiego dnia walki o wysłanie paczki po 15 minutach czekania na infolinii dowiedziałam się, że wczorajszy kurier przełożył odbiór przesyłki, a następnie oddał zlecenie innemu kurierowi, więc znów nikt nie przyjechał. Zgłosiłam interwencję poprzez infolinię. Kuriera dalej nie było. Rozwiązałam umowę i złożyłam nową. Znów kurier nie przyjechał w wyznaczonym terminie, więc po 15 minutach czekania na infolinii trafiłam na świetnego pracownika, który pomógł mi złożyć skargę, skuteczną interwencję, po której dostałam maila z przeprosinami. W międzyczasie okazało się, że pracownicy, którzy planują trasę kuriera nie uwzględnili mojego adresu w planie pracownika. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię z samego rana, po około 10 minutach dodzwoniłam się i pracownica przyłączyła mnie na rozmowę z kurierem (czyli da się). Kurier powiedział, że będzie, ale nie wie o której i jeszcze zadzwoni. Zadzwoniłam po kilku godzinach znów na infolinię, żeby upewnić się czy kuruer ponownie nie przekazał zlecenia komuś innemu. Na szczęście tego nie zrobił, 15 minut przed przyjazdem zadzwonił i powiedział, że niedługo będzie i faktycznie się zjawił, zabrał paczkę, odjechał. Teraz zostało mi modlić się o bezproblemowe dostarczenie paczki do odbiorcy. Zalety- jeden kompetentny pracownik, który pomógł mi rozwiązać problem
- kurier, który faktycznie zadzwonił przed przyjazdemWady- długie czekanie na infolinii
- pomimo wyrażania zgody na komunikację mailową podczas pierwszej interwencji nie dostałam żadnej wiadomości
- pierwsza interwencja była nieskuteczna
- pracownicy planujący trasę kuriera nie uwzględnili w niej mojego adresu
- brak informacji od firmy o przesunięciu czy przełożeniu zlecenia na inny dzień
- kurier nie pojawia się w wyznaczonym terminie bez uprzedniej interwencji -
~Rysiek / 2021-12-20 15:54
w moim przekonaniu najgorsza firma kurierska. Nie informują o przesyłce a kontakt z nimi jest bardzo ograniczony. Chcąc zmienić miejsce dostarczenia ciągły komunikat że "coś się nie powiodło" Jednym słowem masakra. ZaletybrakWadybrak kontaktu z kurierem i całą resztą. -
~Seba / 2019-12-03 19:18
Powiem krótko - dwie paczki wysłane przez różnych sprzedających w tym samym czasie. Jedna przez DHL a druga Inpost. DHL przetrzymal paczkę na sortowni i to Inpost dostarczył paczkę prędzej do paczkomatu. Słabo!!! -
~Sebastian / 2020-01-22 13:19
Przesyłka była w bardzo złym sianie po długim czasie oczekiwań na nią -
-
~Sebastian Drożyński / 2023-06-07 09:05
Uwaga na przekierowania do DHL POP jak ich punkt z którym mają umowę odmówi przyjęcia w tym wypadku Żabka to traktują to jako odmowę przyjęcia! Odsyłają paczkę... Nigdy więcej DHL -
~Seweryn / 2022-11-15 14:23
Tragedia paczka zamówiona z RTV euro AGD
Paczka zamiast zostać dostarczona na właściwy adres, została umieszczona 100 metrów dalej pod drzwiami i podpisana przez kuriera że paczka została odebrana. Po kontakcie z kurierem, stwierdził że gdy wpisywał adres to mu ten adres wyszedł. -
~Shit / 2022-12-09 14:03
Najgorsza firma kurierska.
Kurier 5 dni nie odbiera paczki po codziennej reklamacji a na koniec w ostatni dzien łaskawie podjeżdza i mimo opłaconej rtykiety nie odbiera. J***bac ta firme. Nigdy wiecej nie skorzystamZaletyZeroWadyGowno a nie firma -
~Siaja / 2019-11-21 17:08
Rzekomo kurier nikogo nie zastał w domu a mąż cały dzień w domu i przesyłka nie dotarła, dopiero po moim telefonie paczka została wysłana. Nie polecam WadyBrak kontaktu z kurierem
strona 80 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »