Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7641 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jania / 2023-03-28 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom obsługi klienta poniżej skali 1-5/ Bezczelność. 3 razy zamawiałam kuriera na określony dzień i godzinę, dając im szansę. Ani razu się kurier nie zjawił, żadnego wyjaśnienia dlaczego, zmieniano mi datę na kolejny dzień roboczy i nic to nie dawało. NIgdy nie dotarł po paczkę!
    Zaletybrak
    Wadyczas obsługi klienta
  • ~Bella / 2023-03-28 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję, że nie można wskazać zero gwiazdek.
    Brak szacunku dla klienta. Nie liczenie się z czasem innych osób.
    ZaletyBrak
  • ~Nieta / 2023-03-28 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jakość na każdym etapie realizacji zamówienia totalna porażka. Paczka ewidentnie okradziona i dodatkowo zaklejona firmowa taśmą dhl - proces reklamacyjny ponad 3 miesiące i niepełny zwrot należnej kwoty ( podanej do ubezpieczenia i udowodnionej w fakturach). Brak bezpośredniego kontaktu z Dz.reklamacji - jedynie przez formularz kontaktowy. Umywanie rąk na każdym etapie i obsługa na poziomie jak na korpo debili z infolinii przystało. Ciekawe czy niemiecka firma matka Deutsche POST ma świadomość jakie wały są odstawiane w polskim Oddziale. Napewno nie dzieje się tu wg zasady : Ordnung muss sein".
    ZaletyBrak
    WadyDhl wraz z ubezpieczycielem AIG działają ewidentnie na niekorzyść poszkodowanego Klienta. Działają wg zasady :Złodziej widzi w każdym złodzieja". Wstydziłabym się dla takich pracować.
  • ~Sylwia / 2023-03-28 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!!! Oddział Zgierz
    Był dziś Pan u mnie po paczki z góry stwierdził że ich nie zabierze bo nie mam miejsca nie rozumiem w takim razie po co przyjechał! Mało tego uderzył mnie drzwiami chcąc pokazać że na pace nie mam miejsca spotkanie z tym Panem zakończylo się rozcięciem policzka zero współczucia dla kobiety i nawet zadnego przepraszam
    WadyArogancki kurier
  • ~Tabrafix / 2023-03-28 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka że sklepu internetowego wróciła do nadawcy, choć nigdy nie dotarła do punktu odbioru. Firma DHL odpowiada "być może była awaria, proszę kontaktować się z nadawcą". Zero odpowiedzialności za nie wykonanie opłaconej usługi.
  • ~Komis / 2023-03-27 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie parkują na parkingu. W miejscach do tego wyznaczonych.Stawiają gdzie chcą. Zastawiają ludziom wyjazdy . A później chcą zapłaty za uszkodzenia za które są sami winni
  • ~Niezadowolony klient / 2023-03-27 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    PANI KURIER Z KALISZA NIE DOSTARCZA PACZKI!!!! Tragedia musze specjalnie jechać do miasta żeby samemu odebrać paczkę a przecież płaciłam za dostawę do domu!!!
  • ~Paulina / 2023-03-27 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa razy paczka została zwrócona do nadawcy.Brak kontaktu ze strony firmy. Nie ma możliwości osobistego odbioru z magazynu.NIE POLECAM
    ZaletyBrak zalety
  • ~Spz / 2023-03-27 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry jestem bardzo nie zadowolona z waszej usługi bo zawsze kurier jest pan starszy jest bardzo zmęczony i i odsyła paczki każdą paczkę która się zamawia nawet nie zadzwoni ani nie powiadomi Anię wyślę wiadomości ze będzie paczka nie wiem po co zatrudniacie starszych ludzi którzy się nie nadają się do pracy którzy są bardzo zmęczeni nawet odsyłają paczki nie wiem ja bym zwolniła takiego pracownika który się do tego się nie nadaje to już się darzą cały czas to nie jest już pierwszy raz pan już jest zmęczony proszę od iść emerture
    ZaletyZła obsługa nie można kurierowi wierzyć na slowo
    WadyBym zwolniła takiego pracownika który na każdym kroku czuje się zmęczony który zawsze ma to w du.ie
  • ~Nati / 2023-03-27 09:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Kurier obsługujący dziś miasto Koło. Suupre!!!Przemiła osoba, oby takich kurierów więcej!!!Pozdrawiam.
  • ~Ola / 2023-03-25 13:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Kontakt z infolinią tragiczny - Pani jest niemiła, ma agresywny ton, wyłącza się w trakcie rozmowy bez wskazania konkretnego rozwiązania problemu.
    WadyDługi okres czekania na połączenie
  • ~OB / 2023-03-24 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam opinie innych, kurier twierdzi, że nie zastał nikogo w domu, dopiero po pytaniu dlaczego monitoring go nie zarejestrował, przyznaje, że go nie było. Paczkę zostawia w innej miejscowości, co oznacza, że nie chciało mu się do mojej dojechać. Pracownicy DHL po złożeniu reklamacji odpowiadają, że "nie mogą nic zrobić". Przekierowanie paczki nie działa, bo system nie wyświetla strony, więc odbiorca nie ma żadnej możliwości obrony, przed de facto, kryminalnymi działaniami kuriera (niewykonanie opłaconej usługi, fałszowanie oficjalnych raportów o doręczeniu). Zarząd, sądząc po opiniach jest tego świadomy i akceptuje całkowity brak etyki zawodowej kurierów i działu obsługi klienta.
  • ~Izabela / 2023-03-24 22:29
    Ocena: 1.33 / 5
    We czwartek dostajesz informację o treści : "Przesyłka dotarła do regionu odbiorcy i w kolejnym kroku zostanie przetransportowana do bazy doręczeń".
    Po czym następuje kolejna przesłana w piątek brzmiąca, że : "Przesyłka jest przygotowana do załadunku na samochód dostawczy..."
    A wieczorem śpiewka z czwartku, że dopiero dotarła do strefy doręczeń.
    Kuźwa, chyba przez Holandię i Francję idzie ????
  • ~Lena / 2023-03-24 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak jest w innych oddziałach ale w Wałbrzychu kurierzy robią co chcą .W dniu 24,03,2023 dostałam SMS że w godz 12-14 przyjedzie kurier .Koło godz-15 tej zadzwonił kurier ,zapytał czy może przyjechać z paczką odpowiedziałam .proszę i tyle go widziałam koło godz 16- tej postanowiłam zerknąć co dzieje się z moją przesyłką i przeżyłam szok bo tam jest napisane że odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki .Dzwoniłam do kierowcy wielokrotnie ale już nie odebrał telefonu tylko go wyłączał .Najgorsze jest to że nie tylko ja mam taki problem bo zapytań do właściciela w podobnej sprawie jest wiele i nikt nic z tym nie robi .
    Zaletybrak
    WadyOkłamywanie odbiorców przez kurierów ,nie dotrzymywanie terminów, kompletny brak komunikacji z DHL w Wałbrzychu i wiele innych
  • ~Topek / 2023-03-24 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL to najgorsza firma kurierska na świecie. Działają jak poczta polska tyle że poczcie sie nie dziwię bo to państwówka i nikt tam nie musi się starać bo jedyną motywacją do pracy w tej instytucji jest to ze można sie opieprzać. Dziwię się że ktokolwiek chce jeszcze z nimi współpracować. Jak zamawiam coś przez internet i widzę że dostarczy to DHL to robi mi się niedobrze. Rzadko kiedy udaje im się dostarczyć paczkę w wyznaczonym terminie, często nie dociera w wyznaczonym dniu. Kurier w DHL ma problem z wyjeciem paczki z samochodu. Dla przykładu według kuriera DPD mogę ustawiać zegarek bo zawsze jest rano o tej samej porze, kiedy nie ma nikogo w domu to dzwoni i zawsze można się z nim dogadać, dostaje też w smsie numer do kuriera dzieki czemu zawsze mogę się z nim skontaktować. Fedex, GLS, inpost- beż problemu. Paczkomaty to zbawienie
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, beznadziejny kontakt, nigdy o czasie
  • ~Ziiyo / 2023-03-24 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostajesz maila we wtorek, że paczka (za granicę) dotrze w piątek, a kiedy nastaje piątek i paczka nie dociera, obdzwaniasz pół Europy, żeby dowiedzieć się, że wiadomość, którą dostajesz odnośnie dotarcia przesyłki jest "czasem opcjonalnym czyli tzw. plus, minus.
    Bez komentarza.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Justyna / 2023-03-24 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Cały dzień czekałam za kurierem i nie przyjechał tylko zostawił paczkę w żabce oddalonej o kilka kilometrów (mimo, ze w odległości kilkunastu metrów od domu sa 2 żabki) Dzwoniłam 4 razy do kuriera i oczywiście nie odbierał. Po zgłoszeniu reklamacji dział dostałam odpowiedz z działu obsługi ze adres dostawy był nie pełny bo nie bylio numeru mieszkania. Jest to domek jednorodzinny i przy wejsciu jest dzwonek. Nigdy więcej tej firmy
  • ~Iwo / 2023-03-24 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy razy czekałem na przesyłkę, w dwóch przypadkach rzeczywista godzina dostarczenia była o wiele późniejsza niż podana w parugodzinnym przedziale określonym przez firmę. W dodatku nie nastąpiła aktualizacja tego czasu ze strony DHL. Musiałem sam się dowiadywać u kuriera o przesunięciu czasowym. W jednym przypadku w ogóle nie podano mi przedziału czasowego w związku z tym nie było mnie w domu a przesyłka nie została dostarczona. Dzisiaj skontaktowałam się z kurierem nie potrafił mi podać żadnych wiarygodnych informacji co do czasu dostarczenia i rozłączył się podczas rozmowy w środku zdania. Ale brak kultury! Beznadziejne usługi!
  • ~Klient / 2023-03-23 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Powinni zniknąć z rynku. Zamówiłam kuriera na 17.03 między 13-17.... kuriera nie ma. Dzwonie w poniedziałek na infolinię dodzwonić się nie można więc piszę na chacie..Pani informuje mnie ze maja opóźnienie i że kurier przyjedzie dzis o 17 ...czekam... nie ma ...sprawdzam numer zlecenia okazuje się,że nie było nikogo w fomu( na kuriera czekam od piątku). Weszłam na stronę chciałam złożyć reklamację No ale jie można bo sprawa zamknięta, zamówiłam następnego kuriera i dodałam notatke dla niego że codziennie jestem w domu ...dzwoni pani ...chyba z centrali że kurier przyjedzie dzis o 17. Godzina 22.53 kuriera dalej nie ma ...A jutro się dowiem że nie było nikogo w domu(mieszkam z teściami,którzy są na emeryturze i codziennie są w domu a od tygodnia kurier nie może nikogo zastać)
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka porażka
  • ~Odbiorca / 2023-03-23 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymac sie z daleka od tej firmy Kurier nie kontaktuje sie z klientem i podrzuca paczki do odleglych punktow - otrzymujesz sms brak mozliwosci dostarczenia przesylki Po zlozeniu reklamacji Pani mi odpisuje zeby skorzystac z pomocy znajomych skoro nie mam samochodu zeby podjechac po przesylke do odleglej Żabki Zamiast pogonic leniwego kuriera polecono mi pogonic znajomych Tak sie traktuje klienta
    ZaletyBrak
    WadyZa kurs do punktu musialam dodatkowo zaplacic osobie trzeciej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12511
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7998
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7641
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4109
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964