Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7642 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient byly / 2020-08-06 21:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Całkowicie nieodpowiedzialny dostawca ktory klientów ma za nic.
    Informacja w e mailu o odbiorze przesyłki fikcyjna a towar w danym dniu nie dociera. Brak możliwości kontaktu telefonicznego a że strony dostawcy nie ma co liczyć na telefon.
    Z daleka od usług tej pirmy.
    ZaletyZadne
    WadyNiesolidność. Nieterminowość i brak informacji o zmianie terminu dostawy.
  • ~kmls / 2021-12-14 10:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza możliwa firma do podpisania umowy. po podpisaniu mają Cb w d*** i nie przyjeżdzają po paczki tłumacząc brakiem miejsca
  • ~Kokujini / 2020-02-07 14:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Ehhh... Masakra,od tygodnia czekam na przesyłkę i nic. Wyskakuje mi że przesyłka stoi w miejscu od 2 dni. To jest gruba przesada... Szczerze nie polecam...
  • ~Kondrad / 2022-02-06 02:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma tragedia. Kurier przywiózł sprzęt elektroniczny za ponad 4000 tys przerzucił przez furtkę i zostawił bez żadnego kontaktu telefonicznego że dostarczył przesyłkę. W tym dniu padał śnieg z deszczem dobrze że ktoś zauważył że coś leży na placu bo po paru godzinach sprzęt byłby co najwyżej do naprawy. Także nie polecam tego syfu DHL !!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Krzysiek / 2021-08-20 10:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Żarty po prostu. Gwarancja dostawy na kolejny dzień roboczy to jakaś farsa. Co mi po gwarancji jak paczka czekała dzień roboczy na odebranie przez kuriera w ogóle. Infolinia to farsa proszą o podanie numeru przesyłki a później jest info ze przesylki nie idnaleziono wiec juz dalej nie da sie polaczyc z konsultantem. A na linku ze sledzenia dziala. Nigdy wiecej.
    WadyTa usluga w ogole
  • ~Krzysztof / 2022-11-24 10:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Duże opóźnienie w dostawie międzynarodowej. Fatalny kontakt z biurem obsługi, nie da się połączyć z żywym konsultantem mimo wielu prób, automatyczny asystent nie rozpoznaje poprawnie dyktowanego numeru przesyłki.
    Zaletybrak zalet
  • ~Krzysztof / 2023-09-28 12:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Dostarczenie przesyłki to jakaś poreżka.Paczka krąży po kraju i nietylko ale do adresata niemoderowany trafićporażka
    Wadybrak słów
  • ~Krzysztofa / 2019-04-15 13:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nawet nie próbował dostarczyć mi paczki,a dostałam powiadomienie że muszę paczkę odebrać 100km od mojego domu! Obsługa infolini fatalna,słyszałam tylko że wszystko załatwią I paczka będzie na drugi dzień. Mówili tak mi codziennie przez tydzień! Pisanie reklamacji nic nie dało. Paczkę mimo obiecanek że będzie to została zwrócona do nadawcy. Nie polecam nikomu tej firmy kurierskiej
    ZaletyBrak
  • ~Krzysztofkc / 2022-12-16 10:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tej firmy
    Strasznie droga (palety), chamska obsługa
    Trudno się dodzwonić żeby ustalić godzinę odbioru
    Przenoszę się do schenkera
  • ~Ktosik / 2020-02-21 07:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Czekałem cały dzień na przesyłkę, bo rano otrzymałem maila, że została przekazana kurierowi do doręczenia. Wieczorem sprawdzając status przesyłki przeczytałem, że wróciła na sortownię i zostanie doręczona do mnie w terminie przeze mnie ustalonym... Tylko nikt się ze mną nie kontaktował i nie ustalał terminu.
    ZaletyNie dostrzegam
    WadyBrak kontaktu do kuriera.
    Kurier dostarcza paczki jak jest mu po drodze.
  • ~Ktoś / 2021-12-22 16:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka została dostarczona bardzo późno, pomimo dopłacenia do dostarczenia ekspresowego.
  • ~Kuliła / 2021-01-14 14:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak numeru do kuriera, zamiast przywieźć paczkę pod adres to odrazu do punktu :) i za co się płaci
  • ~Kwakakak / 2021-01-15 10:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam paczka lezy od 3 dni na magazynie, nikt w firmie nie wie czemu tak się dzieje ani czemu paczka nie jest przekazywana do wydania
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Leon / 2019-01-07 11:53
    Ocena: 1.33 / 5
    dostawa opóźniona o 2 dni. na stronie śledzenia wpis o dostarczeniu z datą o dzień wcześniej niż w rzeczywistości. kurier dostarczył w sobotę, bez wcześniejszego powiadomienia o godzinie dostawy. kurier nie chciał podpisu przy odbiorze. pewnie dlatego żeby mógł wpisać inną wcześniejszą datę dostawy.
  • ~Lesław / 2022-09-26 08:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Opłacona przesyłka nie dotarła, wymiana zdań z automatem, brak możliwościo złozenai reklamacji, albo krótko mówiac: pogadaj sobie ze ścianą.

    Po interwnecji w zwiazku z niedostarczeniem przez niemal 3 tygodnie przesyłki, skorzystaniem z opcji dostepnej na stronie DHL celem skłonienia fiormy do dostarczenia przesyłki, otrzymuję emailem komunukat: „zajmujemy się już Twoją sprawą. Proszę czekaj na kontakt z naszej strony. Skontaktujemy się tak szybko, jak to możliwe", a następnego dnia -
    kolejny: "Państwa dyspozycja została przekazana do realizacji", po czym nastepny: "Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami Twoje zgłoszenie nr .... dotycząca przesyłki .... zostało zakończone".
    To jest kpina, zautomatyzowano sobie w DHL pracę, i gdy klient wnioskuje o dostarczenie przesyłki, wbrew jego wnioskowi DHJL zwraca ją do nadawcy i twierdzi bezpodstawnie, że miało to miejsce "zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami". Jako odbiorca przesylki takich ustaleń dotyczących zwrotu do nadawcy adresowanej do mnie przesyłki z DHL nie czyniłem.
    Czy ktoś w ogóle powyższego rodzaju korespondencję, poza automatem, czyta?

    Smaczku sprawie dodaje okoliczność, że o terminie dostarczenia przesyłki w ogóle nie zostałem poinformowany ani e-mailowo, ani sms, ani telefonicznie przez anonimowego pracownika DHL mającego w zakresie obowiązków dostarczenie opłaconej przeze mnie przesyłki. Przez niechlujstwo i nonszalancję DHL naraża klientów na wydatkowanie ponownie srodków finansowych na koszty przesyłki, nie mówiąc o prowadzeniu korespondencji z nadawcą przesyłki, czy automatem w DHL, i przeznaczeniu na to czasu.

    Ponieważ korzystam z usług DHL jako odbiorca przesyłek od ponad 2 lat, a więc nie mam na to wpływu, od pewnego czasu, zauważyłem, że w ogóle nie otrzymuję powiadomienia e-mailem czy sms o przesyłce. Do tej pory jednak przynajmniej pracownik DHL informował telefonicznie o tym, że właśnie dostarcza przesyłkę (stoi u drzwi); gdy więc mnie nie było pod adresem, na który miała być dostarczona przysyłka, wskazywałem mu adres któregoś z moich sąsiadów, u którego można było zostawić przesyłkę.

    Ponadto zwrócić nalezy uwagę, że formularz reklamacji jest beznadziejnie skonstruowany, uwzględnia tylko opcje: „pochwała/skarga”, „ustalenie losów przesyłki” i „protokół szkodowy”. Co więcej, nawet wysłanie tego rodzaju skargi, jak sie okazuje, jest wyczynem, albowiem po wciśnięciu "wyślij" pojawia się komunikat "Wystąpił błąd formularza".


    Ne ma to jak dobre samopoczucie, a najlepiej to odizolować sie od klienta; przynajmniej nie będzie reklamacji

  • ~Leszek / 2021-03-26 12:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Rewelacja - paczka świąteczna nadana do Francji wróciła do mnie - nadawcy bez jakiegokolwiek wytłumaczenia ze strony firmy. Polecam DHL na przyszłość dla wszystkich !!!
  • ~Leszek66 / 2019-12-12 21:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Pozdrowienie dla DHL z Kielc. Tutaj kurier tylko dla niepracujących emerytów. Dostawa możliwa tylko rano, przekierowanie najpierw błędne potem kurier nie dotarł. Jutro spróbuję odebrać w punkcie. Ogólnie firma porażka nie dla ludzi. Bok to fikcja przez którą większość ludzi się nie przebije. Ostatni raz mam do czynienia z tą firmą nawet inpost wypada dużo lepiej
    ZaletyBrak
    WadyŻe jeszcze istnieją, powinni usługi tylko dla firm świadczyć tam sa mechanizmy żeby egzekwować staranną pracę.
  • ~Lewcia1403 / 2022-05-09 17:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Kilka dni temu zamówiłam ubrania przez internet. Jedyną opcją dostawy był DHL. Zostałam zmuszona do przekierowania paczki na inny adres ze względu na to, że nie byłam pewna czy będzie ktoś w domu, aby odebrać przesyłkę. Przekierowałam. Kilka dni później kurier przyjechał na pierwszy adres, nie na ten przekierowany. Akurat byłam wtedy w domu więc teoretycznie byłam w stanie odebrać zamówienie. Zadzwonił domofon, więc wstałam. Po pięciu sekundach przestał dzwonić, dlatego nie zdążyłam nawet otworzyć. Dodam jeszcze, że przewidywany czas dostawy był do bodajże do godziny 14:45. Gdy kurier się zjawił była godzina 17.00. Nie polecam.
    Wady-wysyłka dostarczana kilka godzin później od czasu przewidywanego
    -kurierowi nie zależy na tym, aby dostarczyć paczkę tylko, żeby „odhaczyć”, że próbował
    -pomylone adresy
  • ~LIZ / 2019-06-19 11:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Kolejny raz korzystam z usług tej firmy I mam bardziej ze ostatni.
    Obsługa I poziom kultury kuriera poniżej jakiegokolwiek standardu.
    Firma powinna zwracac wieksza uwage na poziom obslugi, poniewaz co raz wiecej osob rezygnuje z zakupow jesli obsluguje wysyłki DHL
  • ~Loczek / 2022-02-24 09:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Czas przesyłki masakra czekam i czekam a ona cały czas w tym samym miejscu
    ZaletyNic
    WadyDuzo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12512
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7998
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7642
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4109
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4084
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4558
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4442
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2965