strona 72 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
-
~Kamil / 2019-08-30 10:46
Młody kierowca DHL że świdwina jest nie miły i nie dowozi paczek na miejsce ciągle ma z tym problemy pyta się klientów czy nie dadzą rady przyjechać po paczkę 20km gdzie wcześniejsi kurierzy dowozili paczki na podany adres w zamówieniu -
-
~kaniak / 2019-09-25 18:30
Kurier odznacza że był pod domem i nikogo nie było oczewiście byli wszyscy mamy psa który szczeka jak oszalały jak ktoś podjedzie a nie szczekał a ja czekam napalony na nowy telefon i nikt nie przyjeżdża oczewiście nie polecam za telefon dałem dosyć dużo pieniędzy (5000zł) i nic nie przyjeżdża Zaletynie ma zaletWadywszystko to wady -
~Karolina / 2020-05-27 11:39
Beznadzieja,kierowca spóźnia się nie wiadomo ile. To jest zniewaga klienta. ZaletyNie maWadyWszystko -
~karolina 88 / 2020-04-26 12:10
jedyna firma kurierska, ktora nie wykonuje telefonow do klientow ponadto nawet nie docieraja pod wskazany adres tylko odrazu wystawiaja awizo w systemie ze nie zastal nikogo w domu co jest nie prawda!! kolejny raz ta firma zawodzi..nie dosc ze przesylki nie sa najtanszej ceny to jeszcze placi sie za nia do domu a czlowiek wraz musi sie sam fatygowac do magazynu, w ktorym tez nie gorszy pierdzielnik...szukaja przesylki do godziny czasu bo a moze jest u nas a moze jeszcze kurier ja wozi...wolne zarty ten dhl...jakis czas temu sam kurier sie przyznal po awanturze ze nie byl bo nie wiedzial gdzie ten adres jest wiec wystawil awizo...z zadn firma tak nie mam ktora by nie byla to kurier dzwoni i sie dogaduje nawet poczta polska nie mam mnie to sie umawiamy na dana godzine i miejsce zeby obu stronom bylo wygodnie a tu kurierzy robia co chca i nie ponosza odpowiedzialnosci... Zaletyzalet brak -
~Kasia / 2021-09-17 19:37
Błędne informacje na stronie internetowej- informują, że w punktach typu żabka można nadać paczki do gabarytu 120x60x60cm i wagi 31 kg. Otóż nie można. Przy skanowaniu etykiety z paczki wyskakuje błąd, którego obsługa żabek nie jest w stanie odczytać i wyjaśnić, dlaczego nie można nadać paczki. Dopiero trzecia z kolei rozmowa telefoniczna z konsultantami DHL wyjaśniły, że paczki w rozm. XL mogą być nadawane tylko w sortowniach poza miastem (np. dla Krakowa trzeba jechać do Niepołomic). Dodam że przy drukowaniu etykiety elegancko można wybrać żabkę jako punkt nadania, mając już określone gabaryty paczki i wszystko poprawnie przechodzi. W mailu z etykietą widnieje również jasny komunikat "Nadaj paczkę w najbliższym punkcie DHL Parcel". Dopiero w punkcie wyskoczy nam błąd. Finalnie obskoczyłam trzy razy z paczką tam i z powrotem do punktu, pozostając bez informacji dlaczego żabka nie może nadać paczki, przez godzinę gadałam z robotem na linii obsługi DHL, potem z trzema konsultantami, aż w końcu wysłałam paczkę pocztą. Nie polecam. -
~Kasjslai / 2021-01-12 14:31
Nie widziałam gorszej firmy kurierskiej a może w ogóle żadnej tak okropnej firmy. Kurier dostał przesyłkę która po dwóch minutach oddał na magazyn mijają kolejne dni i przesyłka z RTV sobie leży I brak kontaktu do kogoś kto miałby informacje co się tam dzieje -
~kasztan / 2022-06-17 15:20
Dostałam wiadomość ze paczka nie została doręczona a ja czekam w domu na nią.Dostałam wiadomość ze nie została doręczona. Dostawca nawet nie raczy telefonu odebrać. Masakra! -
~Kat / 2020-01-27 15:45
Kurierzy gdy nie ma nikogo w domu rzucają paczki przez płot gdzie na posesji jest duży pies chętny do zabawy "nowa zabawka" gratulacje pomysłowości. 0 wcześniejszej informacji o dostawie -
-
~Katarzyna / 2019-05-10 10:44
Jedyna firma kurierska w Polsce, z którą mam wieczne problemy z komunikacją.
Przekierowałam paczkę na inny adres, jednak system prawdopodobnie nie zadział i kolejnego dnia otrzymałam informację, że kurier awizował przesyłkę pod wcześniejszym adresem. Zmieniła więc adres raz jeszcze, miało przyjść potwierdzenie na e-mail - nie przyszło, jednak po "śledzeniu" trasy paczki sprawdziłam, że adres został zmieniony, choć nie jest napisane na jaki, więc liczę na to że znowu czegoś nie pochrzanili!
Z drugą paczką, która jest w drodze w tym samym czasie jeszcze gorzej, ponieważ nie otrzymałam żadnej informacji o planowanym dniu doręczenia, a po sprawdzeniu status przesyłki (dzięki potwierdzeniu wysłania przesyłki przez nadawcę)okazało się, że paczka również była awizowana dzień wcześniej, jednak o tym już nikt nie raczył poinformować, ani mailowo, ani telefonicznie.
Po rozmowie z konsultantem okazuje się, że za informację telefoniczną od kuriera trzeba również "zapłacić", wiec skoro nadawca nie zapłacił to kurier nie dzwoni. Coraz lepiej.
Pomijam fakt, że zdarzało się również awizowanie przesyłek, pomimo czekania cały dzień na paczkę!
Najgorsze doświadczenia "przesyłkowe" mam niestety z tą firmą i to niezmiennie od kilku lat.
-
~Katarzyna / 2019-12-31 12:38
Nie rozumiem w jakim celu firma kurierska wymaga podania numeru telefonu skoro kurier go nie może użyć, a klient nie może skorzystać z numeru do kuriera, celem komunikacji. Kurier rzekomo podejmuje próbę doręczenia paczki i po 5 minutach, po skontaktowaniu się z działem obsługi, ten znajduje się już w innej miejscowości oddalonej o 20 km od tej, w której klienta czeka na paczkę. Dziwne. -
~Katka / 2021-12-27 09:02
Otrzymałam sms od dhl że kurier doręczy paczkę w godz 10.45 - 12.45
Dzwonię do kuriera z prośbą o to by był u mnie po 12 bo wcześniej mnie nie będzie. A kurier do mnie z pretensjami że po 12 to on chce być w domu i zająć się rodziną. Rozumiem potrzeby kuriera ale nie każdy rano jest w domu. I po co ten sms, że kurier w tych godzinach doręczy przesyłkę ?
I na marginesie, przesyłka wg informacji miała być u mnie w piątek. Jest poniedziałek. Tak że proszę nam klientom nie robić łaski, bo płacimy za przesyłki.ZaletyBrakWadyPrzesyłki dochodzą z opóźnirniem. Nieuprzejma obsługa. Zniszczone opakowania przesyłek. -
~Kbjty / 2021-01-06 20:24
Paczka zagraniczna Holandia: karton uszkodzony, wręcz zniszczony, ponadto kurier zostawił paczkę pod drzwiami nie dzwoniąc na numer telefonu pytając o zgodę. Pomijam czas dostawy 2 tygodnie ! -
~Kinga / 2022-10-25 13:57
Mimo, ze zmieniłam adres doręczenia paczki , nie przyszła na nowy adres -
~Klara / 2019-09-03 17:29
Cały dzień spędziłam w domu, więc nie było możliwości, by kurier mnie nie zastał. Po wiadomości o dostarczeniu paczki dzisiaj, przyszła następna z informacją, że paczka znajduje się w punkcie odbioru, gdyż kurier nie zastał nikogo pod wskazanym w zamówieniu adresem. WadyNiedostarczanie paczek pod wskazany adres, brak możliwości kontaktu z kurierem -
~Klaudia.p / 2023-11-07 16:26
Kurier dramat. Zaniżył całościowa ocenę. Nie polecam. Brak zrozumienia i brwi chęci dogadania się z nim. WadyKurier -
~klient / 2019-12-04 22:31
Cały dzień jestem w domu i czekam na kuriera. Późnym popołudniem dostaję sms, że kurier nie zastał nikogo w miejscu doręczenia. DHL zatrudnia kłamców, którzy nie wyrabiają się z pracą. Nie obchodzi mnie czy ich tam jest za mało, czy nie. Bierzecie kasę za usługę to się z niej wywiązujcie naciągacze. ODRADZAM korzystanie usług z firmy kurierskiej DHL! ZaletyDHL omijać szerokim łukiemWadyZatrudnianie kłamców -
-
~Klient / 2019-12-30 17:46
Odradzam korzystanie z dhl brak słów trgedia kurierzy to jakieś bydło prostactwo i dno społeczne ZaletyBrakWadyOdbiór przesyłek patologia -
~Klient / 2023-02-17 15:31
Nie polecam korzystania z DHL. Kurier w statucie wpisuje, że nie zastał odbiorcy pod wskazanym adresem, co jest nieprawdą. Kurier nie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Sytuacja powtarza się kilkukrotnie. Pod wskazanym adresem nigdy nie zjawił się. Byłam w domu w czasie oczekiwania na przesyłkę. Nie wiem czy tak jest w całym Białymstoku czy tylko w dzielnicy Nowe miasto. ZaletyBrakWadyNie wywiązują się że zleceń. Omijać szerokim łukiem!!! Reklamacje nic nie zmieniają. Paczka nadal nie dotarła. -
~Klient / 2023-11-15 14:24
Dzisiaj miała byc dostarczona paczka 9:45-11:45 byłam w domu specjalnie nigdzie nie wychodząc
O 13:00 wyszłam z domu (dosłownie na 10min)
A godzina 14:20 SMS że paczka zostawiona w Żabka
Zero kontaktu żeby człowiek zadzwonił że był i nikogo nie zastał czy coś (choć to nie możliwe chyba że był o 13stej bo w godzinach kiedy miał być jak pisałam wyżej byłam w domu )WadyZero kontaktu z odbiorcą nigdy w ramach czasowych -
~Klient byly / 2020-08-06 21:05
Całkowicie nieodpowiedzialny dostawca ktory klientów ma za nic.
Informacja w e mailu o odbiorze przesyłki fikcyjna a towar w danym dniu nie dociera. Brak możliwości kontaktu telefonicznego a że strony dostawcy nie ma co liczyć na telefon.
Z daleka od usług tej pirmy.ZaletyZadneWadyNiesolidność. Nieterminowość i brak informacji o zmianie terminu dostawy.
strona 72 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »