Ogólnie rzecz biorąc kiedyś (około 4 lat temu) ta firma dostawcza była jedną z lepszych, trzeba to przyznać, jednak w przeciągu tych ostatnich 4 lat miałem już, niestety nieprzyjemność korzystania z ich usług. Sprawa wygląda prosto, zamówiłem u nich usługę dostawy pewnego artykułu, przyszedł, nie mogę powiedzieć, że nie lecz późnieniem i w stanie krytycznym. Oczywiście później sprawa była rozpatrywana przez kilka kolejnych miesięcy. Jednym słowem dramat.
Później korzystałem z ich usług (niechętnie bo nie miałem innego wyboru) - paczki przychodziły, nawet w dobrym stanie, lecz z opóźnieniem.
Z kolei dzisiaj dnia 30.04.2020 r. kurier miał odebrać ode paczkę zwrotną. Jego czas był wyznaczony w godzinach 10.00 - 16.00 (domyślnie, niczego nie zarzucam, że nie wyrobił się w czasie bo nie na tym mi zależało, lecz po prostu na tym żeby przynajmniej odebrał ode mnie tą paczkę. Poza tym po co jest ta opcja wyznaczenia odpowiednich dla klienta godzin odbioru paczki skoro i tak nigdy się do tego nie stosują? Bez sensu.)
Dzwoniłem do DHL PARCEL, do punktu obsługi klienta, aby zapytać czy dzisiaj kurier na pewno odbierze ode mnie paczkę, oczywiście kurier nie odebrał telefonu od konsultanta DHL, ale to nic wielkiego. Dostałem informację od pani konsultant, że kurier w moim terenie pojawia się w godzinach 14.00 - 16.00. Ja pomimo obiecanej mi wiadomości zwrotnej z informacją co i jak - oczywiście jej też nie dostałem.
O godzinie 17 skontaktowałem się ponownie z działem obsługi klienta, aby dowiedzieć się w końcu na czym stoje. Nie ukrywam, że zależało mi na odbiorze tej paczki, ponieważ jeśli jej w tym dniu nie odbierze to dopiero mogę oczekiwać odbioru po majówce - dokładnie 04.05.2020 r. (gdy w ogóle kurier raczy do mnie po nią przybyć).
Konsultant z działu DHL próbował się skontaktować z kurierem, który miał przybyć do mnie po paczkę - oczywiście po raz kolejny nie odebrał telefonu od pani Konsultant.
Jednym słowem dramat, serdecznie nie polecam korzystać z usług firmy DHL. ZaletyNie ma żadnych zalet.
WadyNie wywiązywanie się z określonych terminów, mydlenie oczu ludziom, ceny zupełnie nie adekwatne do jakości pełnienia danych usług i wiele innych wad.