Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7641 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~D. / 2021-05-17 14:11
    Ocena: 1.33 / 5
    I'm avoiding this delivery service as fire. But unfortunately, some shops use only DHL with no other options.
    Ordering smth with DHL means I have to go to the nearest Zabka on foot to grab the parcel. DPD or Poczta Polska deliver to doors, whereas DHL claims the receiver is not at home, not even trying to reach the address.
    Zaletyno
    WadyNot delivering under the address.
  • ~Damian / 2023-07-04 16:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Notoryczny brak odbiorów przesyłek - informacja z infolinii : kuier stwierdził brak przygotowanych paczek. Ciekawe jak skoro w ogóle nie podjechał. Oczywiście wystawiają fakturę za kurs. Jak masz dokumenty do zwrotu to teżich nie dostaniesz bo kurier twierdzi że klient mu nie dał. NIe polecam!!
    ZaletyBRAK
    WadyNiekompetencja kuierów, notoryczne kłamstwa, kompletne ignorowanie reklamacji
  • ~Dana / 2019-05-21 19:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka nie została dostarczona we wskazany punkt odbioru. Żadnej informacji o losach paczki. Po tygodniu od wysyłki informacja o paczce oczekującej w punkcie odbioru poza miastem. Po zapytaniu okazuje się, że wskazany przeze mnie punkt był w remoncie. Dlaczego zatem nie zostałam o tym poinformowana? Dlaczego w ogóle była możliwość wskazania tego punktu do odbioru przesyłki?
    WadyBrak wystarczających informacji o przesyłce.
  • ~Daniel / 2021-10-08 17:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy kurier.
    Paczka wysłana ze Szwajcarii do PL. Brak polskiego numeru do trackowania paczki. Międzynarodowy numer nie odnajdywany przez polski system DHL.
    Tracking information na stronie niemieckiej totalnie wprowadzający w błąd.
    Zero informacji o próbie dostarczenia. Zero awizo. Zero telefonu.
    Brak możliwości kontaktu telefonicznego, ze względu na brak polskiego numeru paczki.
    Jak to możliwe, że ta firma w ogóle funkcjonuje??
    ZaletyBrak
  • ~Daniel / 2023-04-13 14:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Do tego chamscy kurierzy. Brak organizacji i ignorancja! Czas oczekiwania i jakość usługi mw 3 x gorszy niż inne tego typu firmy
    ZaletyBrak
    WadyCzas oczekiwania, obsługa kurierska
  • ~danuta / 2019-12-17 06:43
    Ocena: 1.33 / 5
    To najgorszy dostawca,z jakim mialam do czynienia juz kilka razy.[zamawiam czesto w internecie]Nieterminowe dostawy,niezgodnosc terminu dostawy z informacja w internecie utrudnipny i niekompetentny kontakt z konsultantem.NIE POLECAM!
    WadyJ/w.
  • ~Darek / 2020-08-04 22:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma DHL nie uznała mojej reklamacji, złożyłem ją po 12 dniach od dnia doręczenia bo dopiero wtedy została otworzona paczka a był to piekarnik. Paczka na zewnątrz nie miała oznak uszkodzenia a po rozpakowaniu cały narożnik był uszkodzony. DHL rozpatruje takie reklamacje w terminie do 7 dni od dnia doręczenia, co jest niezgodne z prawem, gdyż wszędzie jest 14 dni. Uszkodzili paczkę i nie uznali reklamacji. Powinni przysłać kuriera, który dostarczał paczkę, aby sporządził protokół szkody, niestety tego nie zrobili, bo uznali, że nie zggłosiłem tego w terminie 7 dni. Firma DHL jest nierzetelna i nieuczciwa, z pewnością tego nie zostawię i pójdę z tym do sądu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dbałości o Klienta
  • ~Dawid / 2020-04-30 17:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie rzecz biorąc kiedyś (około 4 lat temu) ta firma dostawcza była jedną z lepszych, trzeba to przyznać, jednak w przeciągu tych ostatnich 4 lat miałem już, niestety nieprzyjemność korzystania z ich usług. Sprawa wygląda prosto, zamówiłem u nich usługę dostawy pewnego artykułu, przyszedł, nie mogę powiedzieć, że nie lecz późnieniem i w stanie krytycznym. Oczywiście później sprawa była rozpatrywana przez kilka kolejnych miesięcy. Jednym słowem dramat.
    Później korzystałem z ich usług (niechętnie bo nie miałem innego wyboru) - paczki przychodziły, nawet w dobrym stanie, lecz z opóźnieniem.
    Z kolei dzisiaj dnia 30.04.2020 r. kurier miał odebrać ode paczkę zwrotną. Jego czas był wyznaczony w godzinach 10.00 - 16.00 (domyślnie, niczego nie zarzucam, że nie wyrobił się w czasie bo nie na tym mi zależało, lecz po prostu na tym żeby przynajmniej odebrał ode mnie tą paczkę. Poza tym po co jest ta opcja wyznaczenia odpowiednich dla klienta godzin odbioru paczki skoro i tak nigdy się do tego nie stosują? Bez sensu.)
    Dzwoniłem do DHL PARCEL, do punktu obsługi klienta, aby zapytać czy dzisiaj kurier na pewno odbierze ode mnie paczkę, oczywiście kurier nie odebrał telefonu od konsultanta DHL, ale to nic wielkiego. Dostałem informację od pani konsultant, że kurier w moim terenie pojawia się w godzinach 14.00 - 16.00. Ja pomimo obiecanej mi wiadomości zwrotnej z informacją co i jak - oczywiście jej też nie dostałem.
    O godzinie 17 skontaktowałem się ponownie z działem obsługi klienta, aby dowiedzieć się w końcu na czym stoje. Nie ukrywam, że zależało mi na odbiorze tej paczki, ponieważ jeśli jej w tym dniu nie odbierze to dopiero mogę oczekiwać odbioru po majówce - dokładnie 04.05.2020 r. (gdy w ogóle kurier raczy do mnie po nią przybyć).
    Konsultant z działu DHL próbował się skontaktować z kurierem, który miał przybyć do mnie po paczkę - oczywiście po raz kolejny nie odebrał telefonu od pani Konsultant.

    Jednym słowem dramat, serdecznie nie polecam korzystać z usług firmy DHL.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadyNie wywiązywanie się z określonych terminów, mydlenie oczu ludziom, ceny zupełnie nie adekwatne do jakości pełnienia danych usług i wiele innych wad.
  • ~Dawid / 2023-12-11 19:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka nie dotarła, przepadł urlop, a do reklamacji się nie poczuwają.... już nigdy przez nich nic nie zamówię.
    ZaletyBrak
  • ~DEO / 2021-11-25 13:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie punktualne, niby można zmienić datę, ale jednak nie zawsze. Dostawa miała być między 10.15 a 12.15, no ale pan kurier nie wyrobi się do 13.20... Żenada, najgorszy kurier, od zawsze problemy.
    ZaletyBrak!
    WadyOpóźnienia, słaba dostawa i godziny
  • ~dhlsucks / 2021-12-01 13:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier miał przyjechać w danym dniu. Na śledzeniu przesyłki o 7 była informacja że paczką będzie tego dnia dostarczona. Zaplanowałem dzień pod przyjazd kuriera po czym o 10 status zmienił się na dostawe w następnym dniu roboczym. Gwarantowany czas dostawy 24h- hahaha takie bajki to możecie dzieciom wciskać. Po dodzwonieniu się na infolinie i zapytanie o opóźnienie miła pani rzuciła słuchawką. Zdecydowanie nie polecam są lepsze opcje na rynku. Omijać z daleka
    Zaletybrak
    Wadyniedotrzymywanie terminów dostawy, żenująca obsługa klienta
  • ~Di / 2019-04-30 12:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Czekam od rana na paczke i pani z info mowi ze kurier bedzie o 16. Dno i wodorosty bo na trackingu jest 8-12 a nie 16.
  • ~Dmytro / 2022-08-02 21:10
    Ocena: 1.33 / 5
    2.08.22 przyjechał kurier z przesyłką (komoda) i powiedział że wnosić nie będzie, bo dla niego za ciężko, i że dziewczyna musi poradzić sobie sama. Taki cwaniaczek .
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
  • ~Doctor / 2020-09-04 19:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Złożone zlecenie na stronie, zgodnie z sugestiami systemu + sugestia kuriera, jak ma być spakowane by następnego dnia On sam mógł podjechać i zabrać przesyłkę + spakowane wg wskazówek i ... w kolejny dzień kurier nie odbiera przesyłki, ponieważ jest twierdzi że jest ponadwymiarowa (bez jakiegokolwiek mierzenia) i nie podchodzi pod pakiet.
    Przy zgłoszeniu braku odbioru, Pani bardzo przeprasza, ale "widocznie nie mógł inaczej".
    Żenada
    WadySTRACONY CZAS I NERWY
  • ~Domi / 2019-05-16 15:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka nie była dostarczona w terminie. Śledząc paczkę był wystawiany status, że nikogo nie było pod podanym adresem. A kurier nawet się nie pojawił. Dzwoniąc na infolinię pani nawet nie chciała wysłuchać tego do klient ma do powiedzenia. To nie pierwsza taka sytuacja. Ostatni raz korzystam z DHL..
    ZaletyBrak
  • ~Dominika / 2021-04-15 21:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka składająca się z dwóch paczek miała przyjść przedwczoraj, przyszła tylko paczka 1/2. Zamówienie za ponad stówkę opłacone, w systemie widnieje, że przesyłka została doręczona i wszystko super, a ja siedzę z podkładką pod mysz, bez myszy. Zadzwoniłam na infolinię, zgłosiłam interwencję i zostałam poinformowana, że kiedy kurier rano odjechał, paczka 2/2 nie była jeszcze wypakowana i że nie powinien mi w ogóle wydać tej 1/2 (no cóż, wydał). Okej, rozumiem-błędy się zdarzają. Pomijam już fakt, że kurierowi otworzył mój współlokator, a kurier nie zapytał nawet, czy tu mieszkam. Druga paczka miała zostać dowieziona wczoraj, ale cisza. Dziś rano znów dzwonię na infolinię, dostaję informację, że paczka wczoraj została wypakowana, ale jeszcze nie była oklejona i dopiero dziś została wydana kurierowi. I teraz najlepsze-dziś dalej cisza XD Nawet widziałam busa DHL na prostopadłej uliczce i myślałam, że lada moment dostanę paczkę. A tu kurier nagle się ulotnił. Tak więc dzwonię na infolinię TRZECI RAZ, kiedy paczka śmiga sobie gdzieś po Poznaniu i konsultant mi mówi, że kurier nie odbiera, ale przekaże informację do oddziału, żeby się ze mną skontaktował. Ok, dopiero teraz jest najlepsze. Bus DHL podjechał pod mój dom, kurier żwawym krokiem zmierza w moją stronę. Wiedząc, że domofon jest zepsuty, zeszłam od razu na dół, żeby chłopak nie musiał szukać do mnie numeru i dzwonić. No i otwieram drzwi na dole, a on już dawno w odwrocie XD Złapałam pana kuriera jak już wsiadł do samochodu i udało mi się odzyskać paczkę. Powiedziałam, że rozumiem, że gdybym nie zeszła, to bym nie dostała dziś paczki, co zostało potwierdzone. No tak, przecież jutro domofon pewnie by już działał, bo za ciężko zadzwonić. Tym bardziej, kiedy ma się takie polecenie z oddziału (o ile doszło ono w ogóle do skutku). Nigdy nie spotkałam się z tak nieogarniętą firmą kurierską. Zamówiłam przesyłkę na konkretny dzień, bo bardzo jej potrzebowałam, a ważniejsza z paczek przyszła dwa dni później, po moich trzech telefonach i lataniu w deszczu za kurierem. Nawet żadnego "przepraszamy" ze strony DHL. Dwie gwiazdki za całkiem miłą obsługę na infolinii, szkoda, że nieskuteczną. Serdecznie nie polecam.
    ZaletyPrzyjemna obsługa infolinii
    WadyCała reszta
  • ~Dorota / 2019-09-11 13:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Generalnie oczekują ze odbiorca będzie czekał na nich w domu , brak tel do kuriera nie daje możliwości ustalenia o której będzie kurier. Panie w obsłudze klienta bardzo niesympatyczne. Nigdy DHL
    ZaletyBrak
  • ~Dorota / 2024-03-21 15:23
    Ocena: 1.33 / 5
    NA allgergo informacja, że dostawa będzie we wtorek. W czwartek paczka jeszcze nie wydana do doręczenia. Nie wiadomo kiedy dotrze, termin w systemie przesuwany z dnia na dzień.
  • ~E / 2022-07-04 12:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka niby na czas, jednak zamiast otrzymać do domu to kurier rzekomo miał nieudaną próbę doręczenia. W domu byłam od 10, paczka przyszła ok. 11:30 i została dostarczona do punktu żabki. Nie było żadnej próby kontaktu ze strony kuriera, mimo że miał mój numer to nie otrzymałam ani SMSa ani żadnego połączenia. Opłata za dostarczenie paczki do domu, a i tak trzeba się samemu pofatygować. W takim wypadku kwota za usługę powinna być niższa, bo oszczędzacie na paliwie ;)
    ZaletySzybka dostawa
    WadyNiewywiązanie się z dostawy do domu
  • ~ebig / 2021-03-18 07:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Czekałam na paczkę, która miała zostać dostarczona pod wskazany adres między 14 a 16tą. Cały czas przebywałam w domu. Około godziny 15tej dostałam smsa, że moja przesyłka znajduje się w punkcie DHL po nieudanej próbie doręczenia i mam sobie ją sama odebrać!!! Przejrzałam monitoring wokół mojego domu i stwierdziłam że kuriera w ogólne nie było pod moim domem!! Dzwoniłam na infolinię 3 razy. Dwukrotnie moją rozmowę przerywano i rozłączano. Za trzecim razem udało mi się połączyć z kurierem. Powiedział , że on już jest w drodze do Lublina i nie będzie się wracał a paczkę mam sobie sama odebrać!! Aroganci kłamca stwierdził, że pewnie domofon albo dzwonek mi nie działa i dlatego go nie słyszałam.
    Podsumowując, zamówiłam paczkę, zapłaciłam za przesyłkę kurierską a i tak musiałam sama ją sobie odebrać.
    ZaletyBRAK
    Wadynieterminowość
    oszukiwanie klienta
    chamskie zachowanie kuriera
    obsługa klienta rozłączyła rozmowę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12511
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7998
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7641
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4109
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4084
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4555
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964