Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7641 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ann / 2023-11-16 01:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłam buty przez sklep który znajduje się we Włoszec,sklep ma nazwę Mintho ,przesyłka dostarczona była przez DHL Express ,niestety nie byle mojego rozmiaru więc odesłałam tą paczkę z powrotem do sklepu i zostałam poinformowana o że Paczka do nich dotarła pusta i nie dostałam zwrotu pieniędzy
    zostałam Oszukana ,jest tragedia, jestem załamana została poszkodowana i Oszukana przez tą firmę
    nie zwrócili mi pieniądze po prostu ktoś ukradł moje buty
    Żenada
    ZaletyNie ma
    WadyOszuści
  • ~Anna / 2019-05-16 11:36
    Ocena: 1.33 / 5
    niedostarczona przesylka w terminie, nikt przez 2 tyg. nie potrafi ustalic gdzie jest, "wyparowala"/zaginela, obsluga klienta jak I komunikacja wewnatrz firmy jak z PRL - nikt nic nie wie I szuka tygodniami, jak igly w stogu siana, bo nawet nie wie, gdzie szukac...
  • ~Anna / 2021-04-15 18:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie odebrał zleconej paczki w ustalonych godzinach, poszłam mu na rękę i się umówiłam na kolejny dzień.
    O czym on zapomniał, złożyłam reklamację i prośbę o zwrot kosztów tej przesyłki oraz nowej u nowego przewoźnika.
    Oczywiście kosztów nowej paczki przyspieszonej znacznie droższej nie zwrócili.
    Obsługa beznadziejna, kurier poinformował że zawsze przyjeżdża o 17 na nasze osiedle, a że zlecenie było opłacone i zamówione do 15 go nie interesuje.
    Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Paczka była bardzo ważna.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentna obsługa, chamski kurier.
  • ~Anna / 2021-05-31 16:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłam paczkę na prwzwnt we wtorek (tj. 25.05.21), nie dość, że zapłaciłam na zalando aby przesyłka byla ekspresowa to nie dostałam jej w tym samym tygodniu :). Koszulka bardzo fajna nie mam nic do zarzucenia ale najbardziej chodzi mi o kuriera, który zostawił paczkę na schodach przed blokiem ( nie dosc, ze poprosil o zejscie na dół to jeszcze rzucił paczkę pod nogi zamiast doręczyć do ręki mojej mamie, która paczkę podnosiła z ziemi). Czy to lenistwo wejść na górę i chamstwo zeby rzucić komuś pod nogi?)
  • ~Art / 2022-09-14 20:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma porażka. Dostałam rano wiadomość że paczkę dostarczą dzisiaj. Cały dzień siedzę w domu z mamą i siostrą. Nigdzie nie wychodzę, żeby nie przeoczyć kuriera bo paczka jest dla mnie pilna. Po południu dostaję wiadomość że przesyłka nr ....zostala przekazana do Punktu DHL POP po nieskutecznej próbie doręczenia pod wskazany adres.
    Kurier w ogóle do mnie nie przyjechał bo albo mu się nie chciało albo miał nie po drodze. Po prostu żenada, kasę za przesyłkę biorą a paczki nie dostarczają.
    ZaletyZero
    WadyDługo by wymieniać
  • ~As / 2021-06-24 12:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Koszmar kurier robi łaskę nie można się dodzwonić na infolinie powiedziano ze paczki przynoszą tylko w wyznaczonych godzinach i to ja mam się do nich dostosować bo tylko do godz 15 roznoszą jak bym wiedziała ze DHlL tak działa to bym nie nie zamawiała przesyłki oraz ta firmę koszmarna
    ZaletyNie ma
    WadyKoszmarna obsługa infolinia i całość koszmarna
  • ~Aśka / 2021-07-15 22:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz kolejny DHL przekręca adres mojego domu, po raz kolejny paczka do mnie nie dociera, w dupie mają równiez to że podaje numer telefonu w razie gdyby kurier chciał się skontaktować. Czy to takie trudne przypisać adres i numer tel? Żenada . Stanowczo odradzam korzystanie z usług tego przewoźnika. Inne firmy kurierskie nie robią takich wałów jak DHL
  • ~Barbara.P / 2024-01-13 08:45
    Ocena: 1.33 / 5
    obsługa i reklamacje tragedia.zmienili adres odbioru,niepoinformowali mnie otym fakcje i paczke zawrucili
  • ~Bardzo wkurzona / 2020-05-07 12:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie dostałam żadnej informacji kiedy dokladnie paczka zostanie dostarczona i nagle dostaje powiadomienie o nieudanej próbie dostarczenia i mam ją sobie teraz odebrac w jakiejs Żabce KPINA! Poza tym nie ma żadnego kontaktu z kurierem.
  • ~Bardzo zły klient / 2022-12-16 14:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma na rynku paczka utknęła na magazynie do poniedziałku a nadana była w środę resztę możecie sobie sami dopowiedzieć. Jakaś tragedia infolinia mało pomocna na dodatek brak możliwości osobistego odbioru paczki z sortowni - dramat
    WadyWszystko
  • ~Bardzo zły klient / 2022-12-16 14:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma na rynku paczka utknęła na magazynie do poniedziałku a nadana była w środę resztę możecie sobie sami dopowiedzieć. Jakaś tragedia infolinia mało pomocna na dodatek brak możliwości osobistego odbioru paczki z sortowni - dramat
    WadyWszystko
  • ~Bartłomiej / 2019-12-05 08:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier często nie dojeżdża. Potem musisz sam odebrać paczki. Nie można się niczego dowiedzieć na infolinii bo nikt nie odbier Telefonu - do kuriera też nie doświadczyć kontaktu . Dno logistyki
  • ~Bartosz Stemplewski / 2020-01-24 15:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem dostępny po 16:30 w domu o czym kurier zostal poinformowany przy jego pierwszej nieudanej probie doreczenia zaproponowal zostawienie paczki u nieznajomego sąsiada (zamowiony laptop. ktory musze sprawdzic osobiscie razem z kurierem) jako klient jestem zazenowany bo to nie pierwszy raz problem z DHL Opole! kurier na drugi dzien nie odbiera telefonu, zostawil paczke w centrali do odbioru osobistego. czy ja kur....łaaa płace za chodzenie na drugi koniec miasta po paczki ? od czego oni są, to sa uslugu kurierskie czy magazynowanie paczek z samoobslugią?
    Zaletyszybka logistyka paczek na magazyn
    Wadyolewanie klienta, trudny kontakt z infolinią, kurierzy dowożą tylko paczki wtedy kiedy im pasuje
  • ~Beata / 2019-11-14 11:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłam paczkę w e-obuwie 28 października. Otrzymałam od DHL informację, że przesyłka nie może być dostarczona do wybranego przeze mnie punktu. poproszono o wybranie innego. chciałam to zrobić, ale potrzebny był PIN do przekierowania przesyłki, którego nie wiedzieć czemu nie mogłam uzyskać. Po 2, słownie monitach na infolinii DHL-u uzyskałam informację 13 listopada, że przesyłka posiada 2 uszkodzenia: zewnętrzne i wewnętrzne i dlatego nie może być dostarczona ( informacja po 2 tygodniach ). Paczkę 13 listopada przekierowałam do nadawcy. Nadmieniam, że przesyłka została opłacona przelewem w dniu zamówienia na kwotę 700 zł. Moja ocena dla firmy DHL jedynka z wykrzyknikiem.
  • ~Beti / 2021-03-08 21:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu że to najgorsza firma kurierska.Kurier dziś nie dostarczył paczki bo.....kiedy do niego się dodzwoniłam powiedział że on nie wie gdzie to jest .Jakas masakra .Pan na infoliinii też mało uprzejmy,nigdy juz nie skorzystam z ich usług
  • ~bogdan / 2020-12-15 19:51
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE POLECAM !!! Działa jak za komuny poczta..przesyłka do mnie nadana z Bielska w piątek..dzis jest środa a na stronir komunikat że jest w gł.sortowni w Warszawie ..Szok. To samo z nadaniem..wczoraj wysłałem do Wrocławia a dziś wieczór pokazuje że jest w gł.sortowni w Warszawie.Unikać tego dziadostwa
  • ~Booohooo / 2019-07-30 08:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Transport zamówiony na godziny między 12 a 14. Prośba o kontakt telefoniczny z kurierem na godzinę przed dostarczeniem przesyłki. Po czym dzwoni kierowca o 18 z zapytaniem czy jestem w domu i że on jest na zastępstwie i nic nie wiedział o godzinach itp... Oczywiście był to piątek, kurier powiedział, że kolejna próba będzie w poniedziałek i przekaże wszystkie informacje kolejnej osobie, która będzie dostarczać paczkę. Oczywiście, nie przekazał, dostałam tylko będąc 0oza domem, że była próba dostarczenia paczki i teraz mogę ją sobie odebrać 30 km od miejsca zamieszkania! To jest chore. A dzwoniąc na nieszczesna infolinię to usłyszałam, że mogę przez internet dokonać reklamacji, bo on nie może tego zrobić, ale to i tak nie daje gwarancji, że mi przesyłkę jeszcze raz dostarcza. Chyba gorszej firmy kurierskiej nie ma... Nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Bullet / 2020-04-27 13:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości płatności kartą. Pretensja o brak gotówki oraz o to że biedny Pan nic nie zalatwi.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości płatności kartą
  • ~cieplyy / 2021-12-11 10:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Najzabawniejsze jest to, że jak kurier robi cie w chu** i zostawia paczkę w punkcie odbioru to DHL wysyła ankietę dotyczącą tylko obsługi przez punkt. W formularzu reklamacji nikt nie rozważa scenariusza że kurierowi nie chce się dostarczyć paczki. PP bije jakością obsługi dhl-a na głowę.
    Zaletybrak
    Wadykompletny brak poszanowania klienta.
  • ~CzekającaNaPaczkę / 2020-09-07 12:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak możliwości kontakt z kurierem
    Podane godziny 10-12 jednak kuriera ani widu ani słychu.
    Robią łaskę że muszą wejść na 3cie piętro(sory ale 2kg to nie jest niewiadomo jaki ciężar)
    Kurierzy opryskliwi. Dodam że kilka razy zdarzyło się że paczka przyszła rozerwana a rzeczy ze środka skradzione (nawet ktoś zeżarł ¾paczki ciastek i miał czelność zostawić puste opakowanie...prawie puste)
    Kontakt z centralą bardzo trudny.
    Nie raz zdarzało się że pomimo oczekwiania w domu dostawałam sms że kurier nikogo nie zastał. Jedna wielka kpina.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12511
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7998
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7641
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4109
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4554
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964