DHL wybieram tylko wtedy, kiedy nie mam wyboru innego przewoźnika. Trzeci raz byłam zmuszona wybrać tego kuriera,i trzeci raz wystąpił problem. Za pierwszym razem pani kurier nie była łaskawa odebrać telefonu, więc napisałam smsa z info, że niestety w godzinach które mi napisała w wiadomości (13:30-14:00)nie będzie nikogo pod wskazanym adresem i jakby mogła być 15 minut później.... dzwoni do mnie o 13:35 że nikogo nie ma co ona ma teraz zrobić... To ja jestem kurierem czy ona?
Druga sytuacja: rok temu zmieniono nam nazwę ulicy, w adresie dostawy wpisałam już nową nazwę obowiązującą prawnie. Kurier chyba nie ogarną, bo sąsiad z bloku obok dostał paczkę a ja przez dwa dni otrzymywałam informacje że nikogo nie było w domu, chociaż zawsze ktoś był...
I teraz 3 sytuacja, aktualna: w piątek miala zostać dostarczona paczka do punktu odbioru w żabce. Rano dostaje wiadomość, że z przyczyn TECHNICZNYCH i niezależnych od nich, moja paczka tego dnia nie zostanie dostarczona i że dostarcza ja w następnym najbliższym dniu roboczym, po czym po południu w śledzeniu paczki pojawia się informacja że nie było nikogo pod wskazanym adresem. Niby jak, skoro dostawa była do sklepu czynnego od 6 do 23? I że paczka zostanie dostarczona w następnym dniu roboczym do punktu odbioru... Totalna porażka..
ZaletyBrak
WadyWszytko
~Klient / 2023-06-23 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga!, firma stosuje nieuczciwe praktyki. Paczkę otworzyłam,nagrywałam ją przy kurierze, informując go o moim zamiarze. Niestety, produkt okazał się całkiem zniszczony w środku. Po rozpakowaniu kurier nie spisał protokołu szkód (twierdził, że nie posiadał go przy sobie, a jest to jego obowiązek), potwierdził, że widzi stan zniszczenia zawartości (sfotografował stan paczki i jej zawartość). W mojej obecności kontaktował się z przełożonym, który zapewnił mnie, że nie będą tworzyć żadnych problemów z odszkodowaniem. Posiadam nagrany filmik nawet z minuty przed oficjalnym odbiorem oraz zdjęcia, które przedstawiają sytuację z dostawy. Bezpośrednio po pożegnaniu kuriera skontaktowałam się również z infolinią DHL (ponoć rozmowy są nagrywane), opisując całą sytuację. Pomimo tych działań, firma odmówiła mi w reklamacji, twierdząc, że ich kurier zgłosił, że nie zgłosiłam żadnych zastrzeżeń w dniu odbioru paczki, co jest toralnym zatajaniem prawdy przez pracowników firmy DHL. Najgorsze, że pracownicy zachowują się jak mafia i każdy dział, kryje inny.
~Romek / 2023-06-23 17:56
Ocena: 1.67 / 5
Kurier ( obcokrajowiec ) zostawia paczki w każdej możliwej żabce bo nie chce mu się wchodzić po schodach .
ZaletyBrak zalet
WadyReklamacja tombakowe żart łączy ciagle z błotem
~natalia / 2023-06-23 12:51
Ocena: 1.00 / 5
paczka nie dostarczona. kurier kłamie, że nikogo nie zastał w domu...
Zaletybrak
~tom / 2023-06-22 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Kilka moich paczek od 4 dni leży w punkcie odbioru, który ma awarię internetu. DHL każe czekać, aż naprawią. Może za tydzień, może za miesiąc, nie wiadomo. Moje prośby o przewiezienie paczki do innego punktu, nie przynoszą żadnego efektu. DHL tworzy jakieś interwencje, a konsultantki mówią, że "skalują" paczkę, co podobno ma pomóc. Żenada.
Zaletybrak
WadyDHL
~Lubin / 2023-06-22 14:36
Ocena: 3.67 / 5
Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Był pod moimi oknami, ale zaniósł tylko jedną przesyłkę do sąsiada na parterze. Do mnie na piętro to już za wysoko. Pojechał do punktu odbioru, do Żabki i tam zostawił. Dostałem smsa, że mnie nie było w domu. Unikajcie tego DHL!!!
ZaletyBrak
WadyDHL
~Zośka / 2023-06-22 10:36
Ocena: 2.00 / 5
Infolinia niekompetentna. Zadzwoniłam z pytaniem czy dojdzie do mnie paczka na drugi dzień. Po podaniu odpowiednich danych Pani na infolinii po sprawdzeniu statusu powiedziała, że nie ma szans na doręczenie paczki w następnym dniu.
Pączka jednak doszła.
To po co ta infolinia? Żeby była i żeby wprowadzać ludzi w błąd?
Bez sensu.
ZaletyMili kurierzy.
~Niki / 2023-06-21 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Masakra. Wysyłam paczkę za pobraniem i przez trzy dni kurier nie podejmuje jej z pop. Dlaczego? Bo cholera nie wie o jej istnieniu. System nie mówi mu ile ma paczek do odebrania a w pop mają wy...ane czy coś kurierowi wydadzą czy nie. No cóż, żabka, ważniejsi żule w kolejce po piwo. Interwencja w DHL nie pomaga bo nie mają popołudniowej zmiany na kasowanie tego typu fackupow. Firma dno i tyle w temacie
~Stygus / 2023-06-21 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Człowiek bierze wolne w pracy żeby paczkę odebrać która się już 1.5 tygodnia spóźnia i oni piszą że mnie nie było w domu dno i żenada serdecznie odradzam.
WadyTragiczna obsługa
~Krzychu / 2023-06-21 17:43
Ocena: 4.67 / 5
Witam. Pierwszy raz skorzystałem z DHL-u i taka niespodzianka: paczka dostarczona w terminie pod same drzwi. Kontakt przejrzysty a kurier z kulturą. A UPS dwa tygodnie wcześniej mnie oszukał i musiałem po paczkę zasuwać dwa osiedla dalej.
Oby tak dalej...
ZaletyTerminowo, pod adres
~Agata / 2023-06-21 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Chyba jeszcze nigdy nie dostarczono mi paczki od DHL mimo tego że kilkukrotnie zamawiając cały dzień na nią czekałam a koniec końców i tak dostałam sms-a z odbiorem osobistym w punkcie.
WadyNie chce im się roznosić paczek, zawsze zawożą do punktu odbioru, brak kontaktu, nie odbierają
~Pablo / 2023-06-20 13:59
Ocena: 2.00 / 5
Czekam na paczkę cały dzień dostałem SMS że paczka będzie około godziny 10-12 a jest 14 spóźnia się już 2 godizny. Dramat
WadySpóźnianie się
~Piotr / 2023-06-20 13:37
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jak taka firma może funkcjonować. Infolinia to jakaś kpina a ta automatyczna sekretarka do wymiany po 15 minutach nadal nie można się było połączyć. Konsultant się rozłącza kiedy chce nie słucha co się do niego mówi, przedstawia nieudolną "regułkę" ze skryptu. System źle zaczytuje dane przesyłek. Obsługa nie jest w stanie odpowiedzieć nawet na proste pytania. Co chwile zmieniają zdanie. Kurier miał pracować od 9 okazało się ze jednak pracuje od 10 po czym zaproponowałem odbiór paczki na drugi dzień w godzinach 10 - 12 to powiedziano że kurier do godziny 10 pracuje WTF
ZaletyBRAK
~Tomasz / 2023-06-19 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Brak przyjazdu w deklarowanych godzinach, potem brak kontaktu z kurierem. Nieprawdziwe wpisy do systemu, że rzekomo doręczenie nie powiodło się. Brak kontaktu z infolinią i nie działający system formularzy do zgłoszenia reklamacji. Dramat. Nigdy więcej ani jako nadawca, ani odbiorca mam nadzieję. Sami wspierają konkurencję.
~rafi / 2023-06-19 12:58
Ocena: 3.00 / 5
Jakość spadła drastycznie. Zlikwidowano punkt obsługi klienta gdzie można było nadać lub odebrać przesyłkę. Mój rejon obsługuje już kolejny pracownik z Ukrainy. Nie rozumie praktycznie słowa po polsku, nie wie gdzie jest, i jakie nazwy ulic ma w swoim rejonie. Tak wygląda obsługa...po bandzie.
ZaletyTerminowość.
WadyJakość obsługi
~dhl tragedia / 2023-06-17 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma i najbardziej niekompetentni pracownicy. To jakaś kpina a nie firma kurierska.
ZaletyBrak
WadyWolni, leniwi, nie wiedzą co robić
~Baśka / 2023-06-17 06:38
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 16.06.23 w godz. 14-16 miałam dostać paczkę. Kurier nie dotarł. Zadzwoniłam na infolinię gdyż nr do kuriera który podali nie odpowiadał. Na infolini dowiedziałam się że o 16.10 kurier anulował dostarczenie paczki bo nie miał czasu jej dostarczyć i zwrócił paczkę na magazyn. Co śmieszne, paczka na magazynie była już przed 17.00 w Poznaniu a ja mieszkam 100km od Poznania. To do jasnej cholery o której ten kurier skończył dostarczanie paczek? Weekend zaczął o 15.00. Nie polecam DHL to dziadostwo.
~Piotr / 2023-06-16 16:38
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 14.06.2023 w godzinach 15:00-17:00 kurier miał odebrać ode mnie przesyłkę. Kurier się nie pojawił, nie dostałem też żadnej wiadomości. W dniu 15.06.2023 samodzielnie dodzwoniłem się na infolinię przy czym dowiedziałem się że kurier anulował odbiór z dnia 14.06.2023 i planuje odebranie paczki w dniu 15.06.2023 w godzinach 15-17 o czym nie zostałem poinformowany przez firmę. W dniu 15.06.2023 15-17 paczka nadal nie została odebrana. Jednak nie zostałem poinformowany o próbie odebrania przesyłki. W dniu 15.06 zgłosiłem kolejny termin odbioru: 16.06.2023 w godzinach 15:30-16. Oczywiście, kurier się nie zjawił, w związku z czym zadzwoniłem na infolinię. Od pani dowiedziałem się że w dniu 15.06 kurier był przed 14, w dniu 16.06 po godzinie 13. Kurier nie dzwoni do klienta czy jest w domu. Po co umożliwiają wybór godzin odbioru, skoro i tak przyjeżdżają o której chcą? Zero kontaktu z klientem.
ZaletyBrak
WadyRealizacja odbiorów
~k1 / 2023-06-16 13:15
Ocena: 2.33 / 5
Dno kurier nie dostarczył przesyłki tylko od razu zostawił w punkcie do odebrania zero
~Szymon / 2023-06-16 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Dostałem w środę maila, że przesyłka zostanie dostarczona w czwartek. W piątek wciąż jej nie ma, a na stronie jest informacja, że będzie dostarczona w kolejnym dniu roboczym, czyli w przyszłym tygodniu. Zadzwniłem, na infolinię i powiedziano mi, że w magazynie tak ustawili doręczenie i nie wiedzą dla czego i nic z tym zrobić nie mogą, a jak chcę to mogę zrobić zgłoszenie na interwenci dhl, ale terminu dostarczenia przesyłki i tak to nie zmieni. Spróbowałem zrobić takie zgłoszenie, ale system mi go nie przepuścił. Zdecydowanie nie polecam DHL. Ostatnio mojej żonie też odwlekali dostarczaie paczek ie podając przyczyny.