strona 6 z 392
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Bea / 2025-08-06 08:00Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu, dziwne zapisy w aplikacji, kłamstwa, że telefon do kuriera jest dostępny.
Sama tej firmy nue wybrałam, ale na nią trafiłam. Broń Boże kolejny raz. -
-
~Krzysztof / 2025-08-06 00:02Ocena: 1.00 / 5
Dhlecomerc zero kontaktu,tylko e-mail i rozmowa z sekretarką.Nie dają powiadomienia że bedzie przesyłka więc trzeba brać tydzień urlopu i się dostosować do wielmożnej firmy.Przed dwa smsy do przekierowania przesyłki do dhl box .Przesyłki o różnych numerach przy jednym zamówieniu.Pewnie sezon urlopowy i robią klientów w konia.Bylem w domu a sms przyszedł że kurier byl. ZaletyZero,zalecam unikaćWadyTotalny brak kontaktu.Prosze zadzwonić i sprawdzic -
~Bartlomiej / 2025-08-05 23:14Ocena: 1.33 / 5
Żendada Paczka 29405592966 , 29285474854 zamowione 28 07. Przesylka nieodebrana do 4 08. Nigdy wiecej tej firemki krzak.Nie polecam. ZaletyBrakWadyJak wyzej -
~Bartlomiej / 2025-08-05 23:07Ocena: 1.00 / 5
Żendada Paczka 29405592966 , 29285474854 zamowione 28 07. Przesylka nieodebrana do 4 08. Nigdy wiecej tej firemki krzak.Nie polecam. ZaletyBrakWadyJak wyzej -
~Bronisława / 2025-08-05 21:51Ocena: 1.00 / 5
Przesylka nie dotarla a firma uważa że wszystko w porządku Wadybeznadieja -
~Wiktor / 2025-08-03 16:26Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam przesyłka która była nadana po dostarczeniu przez firmę DHL połamaną , żadnego zwrotu reklamacji ani nic tylko odrzucenia wniosków nie polecam serdecznie ZaletyDawniej byłoWadyPo tym incydencie nie polecam -
~Ryszard / 2025-08-02 07:55Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Kurier poinformował, że próbował dostarczyć paczkę ale bezskutecznie do Żabki. Paczkę skierowano do zwrotu nadawcy. Ograniczony, utrudniony kontakt z infolinią. Nakazują szybki kontakt nie dając dobrych warunków kontaktu. Chory układ logistyczny DHL - ŻABKA.
STANOWCZO ODRADZAMZaletybrakWadyna całej linii -
~Kamil / 2025-07-30 19:00Ocena: 1.00 / 5
ODRADZAM ! korzystania z usług tej "profesjonalnej" firmy. Przesyłka nadana 22.07, z niewiadomych przyczyn leżała 2 dni na magazynie po czym wróciła do nadawcy. Nadana ponownie 25.07 i do dziś- 30.07 godz. 19:40 nie dotarła do odbiorcy, niewiadomo gdzie obecnie się znajduje.. korzystajcie z innych, naprawdę profesjonalnych firm kurierskich bo niestety DHL się do nich nie zalicza.. ZaletyBRAK!WadyWszystko -
-
~Michal / 2025-07-30 12:55Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej dhl.Paczka opóźniona pobite butelki wewnątrz rozerwane opakowanie.OSTRXEGAM.wszyscy tylko nie DHL. -
~Elżbieta / 2025-07-30 12:07Ocena: 1.00 / 5
DHL jest najgorszą firmą przewozową z jaką miałam do tej pory kontakt. Przesyłka nie dotarła do mnie wróciła do nadawcy. Od DHL otrzymałam maila, że nie ma kwoty pobrania i jest przekazana do automatu. Przesyłka była w pełni opłacona z góry. Jestem starszą osobą, która nie wychodzi z domu więc nie mogłam jej odebrać. Interwencja u konsultanta nic nie pomogła zostałam potraktowana bardzo obcesowo. Nikomu nie polecam tej firmy.
Nie daję żadnej gwiazdki bo dla mnie czas dostawy - wielkie 0, obsługa i reklamacje - wielkie 0 -
~Jo / 2025-07-29 20:06Ocena: 2.67 / 5
Kolejny 5!) raz paczka trafia do odległego od mojego miejsca zamieszkania paczkomatu. Pani na infolinii twierdzi,że tam sobie zażyczyłam (!)
Jestem po operacji utrudniającej poruszanie się i chyba wiem, gdzie zamawiałam paczkę.Sama sobie chciałam zrobić na złość
Długi czas oczekiwania Paczki w sortowni leżakują po kilku oka dni.Infolinia działa tylko do 15:00 w sobotę, potem aż do poniedziałku zero możliwości kontaktu.
Porażka.Wiecej nie zamawiam tam zadnej usługi i innym nie polecam.
-
~Renata / 2025-07-28 11:42Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie zrealizował dostawy pod wskazany adres, tylko porzucił paczkę w żabce bo tak mu było wygodniej. Jak już łaskawie odebrał telefon, to stwierdził, że mogę złożyć skargę, nie obchodzi go to, on nie będzie jeździł. Czekałam na jełopa od rana. ZERO POMOCY z BOK, generalnie wszyscy wszystko mają w dupie. ZaletybrakWadychamstwo -
~Andrzej / 2025-07-25 21:04Ocena: 1.00 / 5
13 przesyłek z rzędu dostarczonych nieprawidłowo (12 do automatu i 13 odesłana) 18 kłamstw kuriera o mojej nieobecności a ostatnia nawet o odmowie przyjęcia przesyłki, zero pomocy na infolinii i przez formularze - reklamacja odrzucona … z powodu tego że kurier nie dostarczył przesyłki!! Zdobyłem zrzeczenie się roszczeń do reklamacji nadawcy i nic - zero reakcji. Złożone zawiadomienia do UKE, UOKiK i rzecznika konsumenta ZaletyBrakWadySame wady -
~Monika / 2025-07-25 16:08Ocena: 1.33 / 5
Bardzo długi czas dostawy. kurierzy przetrzymują paczki nawet przed dwa trzy dni, wpisując w system fałszywe informacje typu, ze nie zastano odbiorcy w domu. Kolejnego dnia kolejna proba doreczneia i znowu przetrzymywanie i niedostarczanie paczki oraz kolejne kłamstwa wpisane w system o rzekomym niezastaniu odbiorcy w domu . Najgorsza firma kurierska w Polsce . Lekcewazace podchodzenie do klienta. Kurierzy to czesto młodzi chłocy pracujace jakby za kare oraz majacy olewajacy stosunek do swojej pracy i klientów. Czesto paczki są uszkodzone( nie dziwne z uwagi na tyle dni rzucanią ją na samochod i do magazynu po kilka razy w te i we wte ...) ZaletyŻadnych -
~Ana / 2025-07-24 10:39Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości jakiegokolwiek konstruktywnego kontaktu - Pani na infolinii nic nie wie, nie pomoże, rozłączanie rozmów w trakcie. Trzeba wysłuchać masy zbędnych komunikatów żeby połączyć się z konsultantem.
DRAMAT!!! nie polecamZaletyNie widzę żadnychWadyKontakt z firmą -
~ItakI / 2025-07-22 18:29Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, jeśli macie do wyboru InPost nawet się nie zastanawiajcie, poziom obsługi klienta/kontaktu z infolinią poniżej 0 (żeby skontaktować się z jakimkolwiek człowiekiem z obsługi trzeba jakieś szyfry wpisywać podczas rozmowy z automatem) doręczenie paczki opóźnione o 3 dni z niewiadomo jakiej przyczyny, po uzyskaniu numeru do kuriera oczywiście od automatu kurier nie odbiera nawet jak ktoś z obsługi próbował się z nim skontaktować też miał na to wylane i nie odbierał. Z całego serca odradzam i radzę omijać szerokim łukiem tą firmę. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z człowiekiem z obsługi
Brak kontaktu z kurierem
Opóźnianie paczek bez powodu i bez informacji
Brak fizycznego działu obsługi klienta -
-
~Kathi / 2025-07-22 18:05Ocena: 1.00 / 5
Żałuję,że wcześniej nie przejrzałam opinii - z całą pewnością nie wybrałabym DHL. Jestem wkurzona i rozgoryczona. Poziom obsługi klienta 0.
Brak kontaktu z kimkolwiek, ustalenia poczynione podczas wyboru dostawy i tak nie zostaną dotrzymane, dostawa potrwa dłużej niż 1 dzień roboczy a przesyłka i tak nie zostanie dostarczona pod wskazany adres, jeśli młody, wysportowany i wytatuowany człowiek uzna, że nie ma ochoty jej nosić...ZaletyBrakWadyBrak szacunku do klienta, skandaliczny poziom obsługi, nietrzymanie się ustaleń, brak kontaktu z kimkolwiek -
~Damian / 2025-07-22 07:54Ocena: 1.67 / 5
Dzwonienie do klienta podczas dostarczania przesyłki tylko w opcji, po likwidacji biur szkoda zdrowia na współpracę z tą firmą ... ZaletySą inne lepsze firmy -
~Piotr / 2025-07-19 21:47Ocena: 1.00 / 5
Zamiast do domu dostałem przesyłkę do paczkomatu. Cały dzień czekania na kuriera tylko po to by wieczorem biegać na miasto w poszukiwaniu paczki. I najlepsze zero kontaktu tylo sms i korespondencja na pocztę. Dodatkowo dostałem 3 dni by ją sobie samodzielnie wziąć.
Ciekawe ilu tam wariatów pracuje. Jeden mądry by ją dostarczył na adres tylko tyle -
~Edyta / 2025-07-19 18:11Ocena: 1.00 / 5
Firma niedotrzymała terminu dostarczenia przesyłki. Po trzech dniach opóźnienia w godzinach porannych rozpoczęłam interwencję argumentując konieczność dostarczenia materiałów w dniu interwencji ze względu na umówione prace remontowe. DHL w tym dniu nie zareagował i okazało się też, że nie mogę odebrać przesyłki samodzielnie z oddziału i na swój koszt!!! Przesyłka dotarła w następnym dniu ze względu na interwencję. Nie wiem ile czasu bym na nią czekała gdybym nie wzięła sprawy w swoje ręce. Ponadto złożona reklamacja została oddalona - jakby zupełnie nic się nie stało i DHL nie musi ponieść żadnych konsekwencji. Mam nadzieję, że UOKiK będzie miał przełożenie na standardy obsługi klienta w DHL.
strona 6 z 392
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
