Problemy z kontaktowaniem się z firmą. Lekceważenie klienta oraz zachowanie kuriera, który nie zadzwoni i rzuca paczkę na podwórko. Brak możliwości przekierowania przesyłki oraz do gadania się z kurierem.
Zdecydowanie nie polecam
ZaletySzybki czas dostawy
WadyNapisane wyżej
~Lidia / 2021-04-27 11:17
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłka miała być do odbioru w wybranym punkcie servicepoint. Dostałam maila z przeprosinami, ponieważ przesyłka nie mogła zostać umieszczona w wybranym przeze mnie punkcie. Zostałam poproszona o podanie adresu alternatywnego. Podałam z prośba o telefon od kuriera z informacją kiedy będzie na miejscu. Po kilku dniach na stronie sledzenia przesyłki informacja że klient odmówił przyjęcia paczki i zostanie zwrócona do nadawcy.
~Lidia / 2021-10-21 19:36
Ocena: 1.67 / 5
Dostarczyli towar zgnieciony, ale opakowanie postarali sie wyprostować aby przy odbiorze nie dopatrzyć się, że jest uszkodzona. Wartość zamówienia 280 zł i nadaje się do wyrzucenia. A firma nie uznaje reklamacji. Dla mnie dramat.
ZaletyBrak
~Lilianna / 2021-03-26 15:55
Ocena: 1.67 / 5
Najgorsza firma! Kurierska. Info o dostarczeniu w godz. 10:45 -12:45. Paczka po 2 krotnej interwencji dostarczona o 16:00. Caly dzień oczekiwania!!!!! Nie jest to odosobniony przypadek. Dotyczy Gdyni. Jak najdalej od DHL!
ZaletyBrak
WadyNiepunktualność, niesolidność, brsk kontsktu z kurierem, wyłączony telefom.
~lill / 2019-06-18 10:55
Ocena: 1.67 / 5
Fatalna firma odbiory nie są realizowane bo kurier ma to gdzieś a z doręczeniami jest jeszcze gorzej , przesyłki po wydaniu do doręczenia lądują odrazu w punkcie odbioru z adnotacją iż nikogo nie było chociaż dostawa do firmy gdzie zawsze ktoś jest w najgorszym wypadku ochrona
Zaletybrak
Wadyzbyt dużo aby wymienić
~LL / 2021-10-08 10:18
Ocena: 1.67 / 5
DHL to jakaś porażka.
Brak kontaktu z kurierem, kurier pomimo że ma nr telefonu nie kontaktuje się z obiorcą, na infolinii nic się nie dowiesz. Kurierowi chyba nie zależy na skutecznym dostarczeniu paczki (w przeciwieństwie do konkurencji która działa proaktywnie). Generalnie dno. Już nigdy nie skorzystam z DHL.
ZaletyBRAK!
WadyBrak kontaktu z Kurierem
~Lynx / 2022-07-28 19:38
Ocena: 1.67 / 5
Zamówiłem z allegro z dostawą na drugi dzień. Obiekt był mi bardzo potrzebny, więc przesortowałem na allegro po takiej dostępności. Obiekt został wysłany na czas, odebrany przez kuriera i przyszedł do sortowni w kielcach. Jednak tej sortowni nie opuścił i jego data doręczenia wydłużyła się o jeden dzień, co było niedopuszczalne z mojego punktu widzenia. Dlatego po wyszukaniu numeru telefony na google street view (jedyne dostępne źródło) zadzowniłem i pojechałem 50km po moją przesyłkę. Nie polecam!
ZaletyW miarę miła obsuga
WadyBrak dostawy w terminie
~M. M. / 2020-02-21 16:24
Ocena: 1.67 / 5
Po przekierowaniu przesyłki na inny adres (potwierdzone przez email od nich) otrzymałam info, że przesyłka dojedzie w dniu następnym. Następnego dnia, informacja potwierdzona sms plus wyznaczone godziny. Nie dotarła, wróciłam na magazyn. Zadzwoniłam, potwierdziłam adres. Ponieważ przesyłka była prezentem i zależało mi na terminie dostarczenia, zgłosiłam skargę. Oddzwoniono, zapewniono mnie, że dotrze kolejnego dnia. Nie dotarła. Wróciła na bazę ponieważ kurier pojechał pod wcześniejszy adres, NIE POFATYGOWAŁ się nawet by zadzwonić, mimo iż była już złożona na niego skarga. Porażka
~Magda / 2019-01-26 12:39
Ocena: 1.67 / 5
Miała przyjść do mnie sukienka,która potrzebowałam na piątkowa imprezę w czwartek,wieczorem napisali,ze będzie jednak w dniu jutrzejszym,czyli w dzień imprezy do 16:30. Zadzwoniłam o 17:30 żeby się dowiedzieć kiedy będzie,ponieważ potrzebowałam paczki na godzinę 20. Okazało się,ze kurier nie ma tej paczki i będzie w poniedziałek.. przyszła dzisiaj. Dzień po imprezie.
WadyBrak dostarczenia przesyłki na czas
Brak kontaktu z kurierem
~Magda / 2020-09-19 13:49
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłkę sklep nadał do mnie w czwartek, w piątek odebrał ją kurier i status wskazywał, że przesyłka jest w doręczeniu i będzie u mnie między 12 a 14.
Po 14 zaczęłam się niepokoić, ale czekałam. Nie otrzymałam żadnego połączenia od kuriera, nawet próby jeśli np. Nie mógłby znaleźć adresu.
Koło 15:30 status zmienił się na „kurier nie zastał odbiorcy w domu, następne doręczenie w ciągu następnych dwóch dni roboczych”.
Co najzabawniejsze przebywam w domu cały czas bo pracuję zdalnie.
Zadzwoniłam na infolinię, tam Pani powiedziała ze najprawdopodobniej przesyłka została zeskanowania ja kuriera który tego dnia nie jeździł po tym rejonie i nie mógł jej dostarczyć (co mnie to interesuje? Przesyłka w doręczeniu i powinna być doręczona).
Oczywiście złożyłam skargę na ich stronie, opisując sytuację. Pan z działu skarg/zgłoszeń oddzwonił do mnie ok. 16:46 i przeprosił za sytuację oraz przekazał paczkę do ponownego doręczenia, przekazał tez moją skargę - niestety jak przyznał, przesyłka i tak zostanie (mam nadzieje) doręczona w poniedziałek (o ile kurierowi będzie się chciało) bo była już taka godzina.
Reasumując, mocno odradzam tę niepoważną firmę, w szczególności do małych miejscowości.
Na + zasługuje tylko Pan który rozpatrywał moją skargę bo zrobił to co mógł.
ZaletyPracownik działu skarg który oddzwonił z wyjaśnieniem - jego podejście
WadyNiepoważne traktowanie klienta na infolinii oraz przez kuriera któremu najzwyczajniej nie chciało się dostarczyć paczki.
Brak numeru kontaktowego do kuriera podanego na stronie śledzenia przesyłki jak dzieje się w przypadku DPD
~Magda / 2021-05-20 02:28
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia... kurier nie raczy nawet zadzwonić, że dostarcza paczkę tylko zostawia ją na portierni. A gdyby nie było takowego miejsca to rzuciłby ją po prostu pod blokiem? Gdy wystawiłam złą opinię to raz zadzwonił i mimo, że byłam w mieszkaniu to wykłócał się "że on woli zostawić na portierni" i paczkę dostarczył z wielką łaską i niezadowoleniem. Przy kolejnej przesyłce nawet nie pofatygował się aby zadzwonić a zależało mi aby przy nim sprawdzić przesyłkę ponieważ było to podstawą do składania reklamacji firmie wysyłającej sprzęt. Nie wiem czy to wina firmy czy kuriera ale jeśli są skargi to powinni coś z tym zrobić a nie robi co mu się podoba mając klientów w nosie. Jak tylko mam możliwość to unikam tej firmy i to doradzam innym. Niestety nie zawsze jest wybór...
ZaletyAbsolutnie żadnych
WadyKurier
~Magdalena / 2020-02-21 05:30
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłka niedostarczona, mimo tego że czekałam dwa dni. Reklamacja przynęta, rozpatrzona i zakończona z tym samym skutkiem. Paczkę mam odebrać sama. Firma na najniższym poziomie, brak słów.
ZaletyBrak
WadyCała firma to jedna wielka wada
~Magdalena / 2023-10-04 15:28
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłki dostarczane nieterminowo, trzeba czekac calymi dniami.
Brak kontaktu z kurierem ,a jak juz sie uda dodzwonić to rozmowa jest lekceważącą.
Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyNieterminowosc i brak kontaktu z kurierem
~Magdalenamd / 2021-05-05 21:19
Ocena: 1.67 / 5
Kurier dhl notorycznie nie kontaktuje się z klientem, paczki oddawane są do nadawcy lub pop. Nie polecam korzystania z usług dhl zwłaszcza w Białymstoku
~MajaPi / 2022-08-22 16:42
Ocena: 1.67 / 5
Zamówiłam paczkę do punktu odbioru, w dniu dostarczenia paczki w statusie przesyłki pojawiła się informacja że punkt odbioru odmówił przyjęcia paczki i zostanie ona zwrócona do nadawcy. Obsługa klienta beznadziejna, nie udało się interweniować. Odradzam korzystanie z DHL.
Zaletybrak
Wadybeznadziejny kontakt z klientem
~Maku / 2021-01-26 09:55
Ocena: 1.67 / 5
No powiem szczerze że chyba się usługa rozwija. Paczka jest ,w miarę szybko, i nie uszkodzona. Problemem są za to samo dostawcy przed chwilą jeden doręczył paczkę stanął za samochodem i wysikał się na drogę wspólnoty. Może zaczną zatrudniać zwierzęta, dużej różnicy nie powinno być
WadyKierowca oddał mocz na prywatną drogę mieszkanców
~Malgo / 2019-06-22 08:17
Ocena: 1.67 / 5
nie polecam... nie dostarczaja paczek pod wskazany adres, kurier nie dzwoni i nawet nie probuje dostarczyc paczki tylko od razu zostawia ja w punkcie odbioru. Z internetu czlowiek sie dowiaduje ze "nie ma go w domu" i paczka jest do odbioru w żabce.... kolejny raz to samo, nawet nie probuja dzwonic do klienta... a na dodatek kurierzy mówia wprost ze nie oplaca sie im dzwonic do klienta i pytac czy jest w domu bo jak zostawia przesylke w punkcie odbioru to maja i szybko i zaliczone ze dostarczyli
Zaletyzadnych
Wadyobsługa
~Mała / 2022-10-31 18:58
Ocena: 1.67 / 5
Mimo opłacenia dostawy do rąk własnych paczka zostaje wrzucona do punktu odbioru.
Kurier klamie, że próbował doręczyć paczkę, jest po prostu zwykłym leniem. Po co płacić za paczki prawie 50 zł, skoro dhl i tak wrzuci paczkę do punktu odbioru? Totalna kpina i brak szacunku do klientów. Byleby sztuka się liczyła....
~Małgorzata / 2022-03-25 15:40
Ocena: 1.67 / 5
Jak kurier może byc tak ślepy rozerwana paczka i brak zawartosci wkłada do paczkomatu na dodatek zero kontaktu z firmą DHL zero rozmowy telefonicznej
~Mały / 2021-02-11 18:41
Ocena: 1.67 / 5
Już dwa razy w przeciągu miesiąca firma dhl potraktowała Mnie bardzo źle. Dziś otrzymałem informację że przesyłka została przekierowana do Żabki oddalonej od mojego miejsca zamieszkania o ok. 1km. Dzwoniłem na infolinię i poinformowałem że jestem inwalidą 1grupy i nie jestem w stanie obebrać paczki dlaczego tak zrobili. Otrzymałem informację że mam sobie poradzić bo kurier musi mi dostarczyć do domu. Nie polecam tej firmy