Wyjątkowe "olanie" tematu dostarczenia przesyłki. Podczas zamawiania towaru, podałam konkretnie i jasno gdzie ma zostać dostarczona przesyłka, w miejscu przeznaczonym na komentarz dla kuriera, wpisałam komentarz aby kurierowi oszczędzić czasu i zastanawiania się podczas doręczenia paczki, a ostatecznie dowiaduję się, że adres dostarczenia przesyłki "jest błędny" i muszę zmienić adres dostawy. To generuje kolejny okres oczekiwania i w sumie nie daje żadnej gwarancji, że paczka dotrze, skoro podany podczas zamawiania adres został uznany za błędny, to skąd wiem, że inny adres uznają za właściwy? Zero kontaktu ze strony kuriera. Dodam, że miałam okazję pracować w firmie, która korzystała z usług DHL i zrezygnowała i chyba prywatnie też więcej nie skorzystam. Zaletytrudno stwierdzić
WadyZero informacji smsowej/mailowej o rzekomym błędnym adresie, dopiero jak zaczęłam śledzić paczkę to dowiedziałam się, że adres wysyłki uznany został za błędny, nawet nie raczą poinformować sami z siebie, równie dobrze mogłabym sama pojechać i odebrać paczkę i pewnie zrobiłabym to sprawniej niż kurier.