strona 32 z 382
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~Paweł / 2022-04-15 10:33
Kurier nie wypełnij swojego obowiązku. Mimo opłacania wniesienia paczek kurier ich nie wniósł na drugie piętro. -
-
~Paweł / 2023-02-03 12:34
Paczka owszem przyszła o czasie i niezniszczona, natomiast zachowanie kuriera, to kabaret. Chciałem przy nim sprawdzić zawartość przesyłki, czy niczego nie brakuje, tak jak zresztą zaleca sklep a on, że paczka jest niezniszczona i do widzenia, po kolejnej prośbie, żeby poczekał, ten prostak zasugerował mi, że jestem niebezpieczny bo trzymam w ręku nożyk do otwierania przesyłek i wyszedł... Kogo wy tam zatrudniacie, nie ma normalnych ludzi do rozwożenia przesyłek? Zaletyprzesyłka niezniszczona o czasieWadycała reszta, chamstwo, prostactwo -
~Paweł G / 2023-02-27 11:58
Myślę, że należało by popracować nad kulturą osobistą kurierów Często mam wrażenie że PAN Kurier robi mi Łaskę że przywozi mi przesyłkę do domu jest niesympatyczny nierzetelny i nie trzyma się wyznaczonych godzin. Poście na łatwiznę i najchętniej to klient sam sobie odbierał przesyłkę Na prawdę będę omijał firmę dużym łukiem chyba że nie będę miał wyboru ZaletyNie dostrzegam na tle innych usługodawcówWadySpóźnienie i brak kultury żeby nie powiedzieć chamstwo -
~Piotr / 2019-07-04 08:24
Przesyłka nieodebrana, brak kontaktu z firmą, kurierem. Tragedia nie polecam dla mnie to żenada i ignorancja klienta gdyby nie fakt że przesyłkę zleca firma Philips i jestem zmuszony skorzystać z firmy DHL już dawno bym zrezygnował Osobiście nigdy z niej nie skorzystam. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu, ignorancja klienta. -
~Przemek / 2022-12-21 18:17
Kurier nie zadzwonił, a oznaczył paczkę jako:
"próba doręczenia zakończona niepowodzeniem. Przesyłka oczekuje na kolejny cykl doręczenia"
Nie odbieta telefonu, nie odpisuje na wiadomości. -
~PS / 2021-11-17 10:04
Powiem tak, kurier poniżej krytyki, paczkę odbierała moja mama, starsza osoba, wiec z czystym sumieniem uciekł przed sprawdzeniem paczki, krzycząc ze nie ma takiego prawa żeby on musiał czekać i sprawdzać paczkę, a jeśli będzie uszkodzona to mogę zdjęcia porobić i wysłać do nich mailem. Zadzwoniłam do niego natychmiast, to też zaczął wykrzykiwać, że nie mam takiego prawa po czym rozłączył się. KPINA, kłamie i wprowadza w błąd, tak naprawdę narażając klienta na koszty. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką amatorszczyzną w świadczeniu usług, unikać jak ognia kurierów z firmy DHL!!!! ZaletybrakWadybrak kultury, oszukiwanie i narażanie na straty -
~Quo18 / 2021-04-30 12:01
Kurier wydał mi źle pieniądze, a zanim zdążyłam je przeliczyć po prostu uciekł mi sprzed drzwi -
~Rafał / 2021-01-20 10:10
Niekompetentny dostawca, cały czas ktoś jest w domu, a tu przychodzi mail, że paczka jest w punkcie odbioru, ponieważ kurier "nie zastał" nikogo w domu. Zaletyraczej nicWadystosunek do klienta, ewidentne kłamstwo -
-
~Rafał Kurek / 2023-05-12 10:06
Firma dhl powinna zniknąć z rynku.Kurierzy opryskliwi .Niszczą przesyłki a uzyskanie odszkodowania jest możliwe tylko drogą sądową.Nigdy nie skorzystam z tej firmy i wszystkim odradzam kożystanie. ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe. -
~Renata / 2019-03-24 22:41
Chamowaty kurier. Jakbg pracował za karę. Masakra. Cham i prostak. -
~Robert / 2024-09-25 07:35
Leki rzucone pod drzwi w deszczowy dzień, nawet nie poczekał czy ktoś wyjdzie, skandaliczne. ZaletyŻadnychWadyForma doręczenia a raczej jej brak -
~rzetelny klient / 2019-08-13 22:38
Zamówiłem towar, dostawcą miał być niechlubny DHL. W poniedziałek rano sprawdzam status: 10km w punkcie dali przed chwilą kurierowi do nadania, ok, fajnie, będzie dzisiaj pomyślałem ! O 16 sprawdzam status okazało się że przesyłka została odebrana przez (moje nazwisko) w mieście oddalonym o 10km haha, Później dodali info na stronie że nie zapłaciłem za paczkę ! Czyli wychodzi na to że odebrałem paczkę i nie zapłaciłem tylko wyrwałem kurierowi paczkę siłą, podpisałem i to jeszcze w innym mieście. Biedny chłop, powinni to zgłosić na policje 1!! Prawda jest taka że kurier podpisał się za mnie, napisał że nie zapłaciłem i odebrałem i to ja powinienem zgłosić przestępstwo, no ale na szczęście dla niego nie jestem aż taki surowy.
Złożyłem zażalenie do sklepu gdzie zamawiałem towar niech wiedzą z kim współpracują.
Teraz będę wiedział żeby nie transportować czegoś przez DHL, zresztą to już 3 raz jak robią ze mnie śmiecia, czwartego razu nie będzie.
SKANDAL !!!!!!!!!!!!!!Zaletyzalety ?Wadyzdecydowanie wady ! -
~Saba / 2020-03-25 20:11
Wszystko rozumiem koronawirus ale żeby zostawić paczkę dwa metry od drzwi i nie skontaktować się z klientem to już szczyt .
Ją też pracuje w sklepie i nie obsługuje klienta przy drzwiach nie poleca firma okropna -
~Sara / 2021-11-19 14:49
minęłam się z kurierem, nie mógł poczekać, stwierdził że skończył prace i wraca do domu -
~Słusznie Zbulwersowany / 2020-07-24 17:26
Kontakt z DHL?
Nie ma czegoś takiego!!!! infolinia jest automatyczna i wolna, po wciśnięciu kilku cyferek i numeru paczki dopiero masz mozliwosc rozmowy z konsultantem przy czym rozmowa zostaje przerwana albo pojawia sie sygnał „zajęty”. Próbowałem 6 razy w ważnej dla Mnie sprawie i za każdym razem ten sam scenariusz. 6x5minut wstepnej rozmowy daje około 30 minut bezefektywnego czekania na linii... inpost to jest przyszłość, nie żadne DHL.WadySame wady porownujac z innymi dostaecami -
~Sonia / 2023-11-09 14:22
Kurier bardzo opryskliwy,twierdzi,że zabieram jego czas.Nie skorzystam więcej z usług DHL Zalety Brak -
-
~Stefan / 2019-09-03 18:52
Bardzo szybko dostarczona. I w zasadzie na tym kończą się pozytywy.
Kurierzy wielokrotnie nie doręczają przesyłek pod wskazany adres tylko do punktu odbioru. Pani w punkcie powiedziała, że klienci bardzo często mówią, że specjalnie czekali w domu, a kurier nie dostarczył pod adres. System wysyła maile w losowym czasie. Do mnie przyszły informacje, że złożyłem dyspozycję przekierowania po 4 godzinach od odebrania przesyłki z punktu.ZaletySzybko, z górnego Śląska na Pomorze w ciągu jednej dobyWadyLeniwi kurierzy, błędy informacyjne, obsługa reklamacji to fikcja -
~Sylwia / 2022-11-28 11:46
Porazka z płatnością karta zmiana na gorsze. Nie czyta karty dopiero za 3cim razem.masakra -
~Teresa / 2024-02-25 18:21
Kurier nie dojeżdża pod adres wskazany, tylko bez uprzedzenia i zostawienia awizo zostawia przesyłkę w punkcie. Przesyłka za pobraniem jest po to by nie odbierać jej w drugim końcu miasta.Po to płacę koszta dodatkowe.Wysyla SMS o zostawieniu przesyłki, a na tel ma odpowiedź że musiałam mieć słuchawki i nie słyszałam jak dzwonił do drzwi. Porażka ZaletyBrakWadyBrak taktu -
~Tomasz / 2021-11-25 11:09
Krótko:
Sytuacja nr 1 - Przy nadawaniu zamówiłem usługę z gwarancją dostawy następnego dnia. Paczka dotarła do celu po 4 dniach.
Sytuacja nr 2 - Wysyłają mi w poniedziałek maila, że dostawa następnego dnia. Paczka dotarła w piątek.
Czas dostawy ŻENADA!!!!!
strona 32 z 382
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »