Najgorsza firma kurerska!
Otrzymałam mail że paczka będzię dostarczona do POP DHL( do Żabki) w dniu 25/01 . Dzisiaj 26/01 sprawdzam status przesyłki i jest napisane że w dniu 25/01 Odbiorcy nie było w domu w momencie doręczenia przesyłki. Kurde, to jest sklep który pracuję od 06:00 do 23:00 , nie jest możliwe że nikogo tam nie było.
Zadzwoniłam dziś na infolinię udało mi się skontaktować z kurierem i tłumaczy się że jemu paczka nie weszła do systemu i musiał tak zaznaczyć.
Zaletybrak
Wadywszystko mają w du**e
~P / 2024-01-25 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Notoryczne odnotowywanie, nieudanej proby doreczenia podczas gdy zawsze jest ktoś w domu. Na kamerach widać, że kurier stoi przed bramą, ale nie dzwoni ani domofonem ani na telefon. Trzeba sie domyslac czy przywiózł paczkę czy akurat zrobił sobie przerwę. Obsługa klienta niewydolna , oczywiście tlumaczenie, ze kurier nie zastal nikogo w domu.
ZaletyBrak
WadyBrak próby podjęcia kontaktu: domofonem/ telefonicznie
~słaby_dhl / 2024-01-25 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Kolejna paczka jedzie już tydzień. Infolinia kłamie. Może dziś może jutro. Gonić ich i te ich usługi. NIE POLECAM
Zaletybrak
Wadywszystko
~Luiza / 2024-01-24 13:04
Ocena: 1.00 / 5
Kurier miał odebrać paczkę, ale nie potrafił zadzwonić domofonem, odjechał. Dzwoniłam na infolinię, z prośbą o numer tel do kuriera, otrzymałam informację że „kierowcę nie wyraził zgody na podanie numeru telefonu” ???? a usługa nie obejmuje telefonu od kuriera. Ciekawe ile trzeba dopłacić, żeby zadzwonił domofonem
~BOŻENA / 2024-01-24 11:45
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia nie polecam tej firmy. Nie da się nawet skomentować. Nie otrzymałam PIT , żeby odebrać paczkę, czekałam ok 7 dni aż kurier odbierze za pomocą PIN-u i dostarczy mi na adres domowy , czekałam kolejne 7 dni kurier się nie pojawił. Zawiózł do magazynu , żeby wróciła do nadawcy. PORAŻKA. Dzwoniłam milion razy do DHL za każdym razem mówią coś innego .Nie załatwiają skarg. WOLNA AMERYKANKA. KURIER DZIAŁA NA WŁASNĄ RĘKĘ, CO INNEGO MÓWI CO INNEGO ROBI . ŻENADA.
GORZEJ NIŻ NA BIAŁORUSI !!!!!!!
Zaletyżadne
Wadynie sposób wymienić
~Krzysztof / 2024-01-24 05:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy. Paczka idzie już 2 tygodnie i dalej nie ma. Jest tragedia!!!
~Monika / 2024-01-23 18:38
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze nie polecam!
W dniu dzisiejszym zamówiłam kuriera, aby wysłać przesyłkę, którą jutro koniecznie musiałam zapłacić.
W związku z tym, że nie byłam pewna zamówienia online, zadzwoniłam i prosiłam o jak najszybsze odebrania przesyłki. Pani poinformowała mnie, że skoro zamówiłam przed 13 to przesyłka będzie na jutro do 12. Za taką przesyłkę dodatkowo miałam zapłacić. Zgodziłam się na wszystko, ponieważ bardzo mi zależało, aby przesyłka na drugi dzień dotarła.
Niestety do godz 17.00 nie zjawił się kurier. Kiedy zadzwoniłam na biuro obsługi, dowiedziałam się, że dyspozytor stwierdził, że kurier nie da rady odebrać w dniu dzisiejszym przesyłki i przełożyć to na dzień następny. Pani nie potrafiła mi wytłumaczyć, dlaczego nikt mnie nie powiadomił, że kurier nie przyjedzie i oczywiście co za tym idzie, przesyłka w dniu jutrzejszym nie będzie dostarczona.
Dla mnie to skandaliczna sytuacja ze strony firmy kurierskiej. Na pewno nigdy już nie skorzystam z usług tej firmy.
Zaletybrak
Wadylekceważenie klienta
bak odebrania przesyłki na czas
brak podjęcia się czynności, do której się zobowiązano
~milimoi / 2024-01-23 12:44
Ocena: 2.67 / 5
Najgorsza firma kurierska. Kurierzy tej firmy w ogóle nie dzwonią do odbiorców paczek. Firma wprowadza w błąd i firmując, że w razie nieobecności odbiorcy paczka zostanie pozostawiona do odbioru w punkcie POP (taki punkt znajduje się 300 m od mego adresu), po czym kurier oczywiście nie zostawia tam paczki, lecz samowolnie, bez konsultacji ze mną decyduje, że podejmie próbę doręczenia w dniu kolejnym.
Bardzo nie polecam.
Z kurierami np. DPD można się dogadać co do miejsca pozostawienia paczki, czy też przede wszystkim dzwonią gdy mają do nas przesyłkę - standardy nieosiągalne dla DHLu.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z kuruerem
~Klient nasz pan / 2024-01-22 17:06
Ocena: 1.00 / 5
Dziękuję d(***)l,paczka za 200zl kosztuje mnie teraz około 1tys.szanowna szlachta nie umie zadzwonić do klienta, zarówno domofonem jak i telefonem.ale dhlu,dla was wezmę 4 dzień wolny,co tam dniówka.
ZaletyCo?
WadyWszystko!!!!
~Bezradny / 2024-01-22 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca niby firma,3 tygodnie kurier dostarcza paczkę i nie może,że niby mnie nie ma w domu,3 razy wolne brałem a te dzbany nie potrafią z odbiorcą się porozumieć.osluga kłamie o paczce,kurier ma w dupie.
ZaletyBrak
WadyIstnienie dhl
~Sam / 2024-01-22 14:20
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam dostałem informację że dzisiaj będzie moja paczka więc czekałem cały dzień w domu jednak po upływie godziny w której miała byś mi doręczona zadzwoniłem do kuriera. Ten twierdził jednak że rzekomo był w domu ale nikt nie otworzył i że on nie ma już czasu dostarczyć mi tej paczki ponieważ niby jest już poza miastem po mimo moich tłumaczeń że to jest ważna część do samochodu i potrzebuje jej jak najszybciej olał to. Po skontaktowaniu się z infolinia DHL mój problem też został zignorowany i jeszcze na odchodne zostało mi powiedziane że "jeśli nie ma nas w domu to kurier DHL nie ma obowiązku dzwonić na telefon" pomijam fakt iż byłem w domu ale po co im w tedy numer telefonu skoro nie zamierzają dzwonić? Dla mnie to po prostu jakaś kpina i nie zamierzam już nigdy więcej korzystać z ich usług
ZaletyBrak
WadyBrak pomocy od infolinii i planie kompletnie mojego problemu
~Senn / 2024-01-22 13:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostarczają paczek do domu, pozostawiają w punkcie odbioru. Robię zakupy przez internet i tylko problem jest z DHL , nieraz nie mam możliwości wyboru kuriera.
Zaletyżadne tylko problemy
WadyNie dostarczają przesyłek
~Wlodek / 2024-01-22 11:00
Ocena: 2.00 / 5
Korzystając z firmy DHL liczcie się z tym że przesyłka nie dotrze do miejsca docelowego.
~Wlodek / 2024-01-22 10:55
Ocena: 2.33 / 5
Niestety nie polecam firmy.Skorzystalem ostatni raz i ku przestrodze pisze opinie. Zakupiłem produkt i z racji, że nie spełniał moich oczekiwań natychmiast chciałem zwrócić do sprzedającego co oczywiście jest możliwe. A więc nadalem paczkę zwrotną przez firmę GlobKurier.pl i DHL niestety przesylka nie dotarla do sprzedajacego. Przesylke od kuriera odebrała osobą nieznaną. W efekcie tego po kilku miesiącach przepychanek zostałem z ratami na trzy lata ( produkt był wart 3000 zl) do zapłacenia A z ich strony otrzymalam tylko 500 zł.Powod brak jakiegoś ubezpieczenia porażka. A gdzie jest towar , ktory nadalem wart 3000 zl moze kurier sobie przywlaczyl?.
~P_W / 2024-01-22 09:35
Ocena: 1.00 / 5
Ja miałem taki przypadek:
Pomyliłem numer telefonu, o zorientowaniu się o pomyłce zgłosiłem w biurze obsługi taki fakt.
Biuro obsługi wysłało informację do obsługująego magazynu o ponowieniu przesyłki, niestety nie poprawili błędnego numeru więc przesyłka nie dotarła, ponowiłem moją prośbę w biurze obsługi, biuro obsługi poinformowało mnie o przekazaniu przesyłki do ponownej próby dostarczenia lecz w dniu kiedy mieli dostarczyć ponownie, podczas śledzenia przesyłki zobaczyłm że przesyłka została zwrócona do nadawcy.
Dzwonię po raz trzeci do obsługi, pytaćo stan rzeczy a Pani mnie informuje że nie wie dlaczego magazyn tak zrobił.
Brak mozliwosci polaczenia sie z kurierem pomimo przekazanej informacji że mogę uzyskaćtelefon do kuriera
Brak informacji od kuriera ze dostarcza przesylki
Dla mnie DHL ma
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z kurierem
Sprzeczna informacja od obsługi klienta w stosunku do stanu faktycznego statusu przesyłki
~Marieta / 2024-01-22 00:22
Ocena: 1.00 / 5
19 styczeń 2024 r, Status przesyłki dostarczenie do punktu miedzy 11-14. Później, że przesyłka opóźniona, później że próba dostarczenia, następnie dostarczenie w następnym dniu roboczym, następnie odmowa odbioru przez punkt i w końcu przesyłka nieodebrana i wraca do nadawcy. Paczka zagraniczna. Zamiast przekierować na inny punkt, i kontakt ze mną w celu umówienia zmian, to po prostu olanie klienta i zwrot do nadawcy. Skontaktowałam się z punktem pop, który miał odebrać paczkę, okazało się, że DHL wiedział iż punkt zostanie zamknięty z dniem 19 stycznia 2024 roku, i zamiast przekierować ją na inny punkt wysłał do zamkniętego punku, a potem zwraca do nadawcy bez kontaktu z odbiorcą. Zero kontaktu w tej sprawie z kimkolwiek, infolinia zero pomocy.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Gruby83 / 2024-01-20 08:59
Ocena: 2.67 / 5
Brak mozliwosci polaczenia sie z kurierem
Brak informacji od kuriera ze dostarcza przesylke
Olewczy stosunek do klijenta
ZaletyBrak
WadyOlewcze podejscie do pracy kurira
~Paula / 2024-01-19 22:08
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa tragiczna, kurier mimo zapewnień, że pojawi się w danym dniu i godzinie, wyłącza telefon i nie odbiera. Od 3 dni ten sam problem a kurier wymiguje się od odpowiedzialności, status paczki na aplikacji to odebranie i opłacone a dzwoniąc na infolinie można się dowiedzieć, że paczka nie wyjechała z magazynu. Pan na infolinie
tylko przeprasza i nie jest w stanie rozwiązać, żadnego problemu. Porażka! Brak szacunku do klienta’!
ZaletyBRAK!
WadyWSZYSTKO ZWIĄZANE Z FIRMĄ DHL
~Wojtek / 2024-01-19 09:03
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia.
Ukradli moje 7 przesyłek. W systemie widnieją jako odebrane a oni twierdzą, że odesłali je do nadawcy, oczywiście błędnie bez nawet próby dostarczenia do punktu odbioru. Przesyłki były z AliExpress i również tam widnieją jako odebrane co wiąże się z brakiem możliwości reklamacji. A DHL twierdzi, że nie wie dlaczego błędnie odesłali przesyłki, przepraszają i nie mogą nic zrobić.
Zaletybrak
WadyBrak szacunku dla klientów
~***** DHL / 2024-01-18 18:59
Ocena: 1.00 / 5
Dramat w trzech aktach lipa brak kontaktu i go linia nie pomocną