Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7640 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2021-12-15 18:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam.!!! Trzy razy zamawialam kuriera do domu,wybierałam opcje z konkretnym przedziałem czasowym. Raz był pół godziny przed czasem, a drugim razem 2,5h przed czasem. Jeszcze wielkie pretensje,że nie ma czasu,że musi sam znosić paczki ( w domu było tylko dwoje dzieci) nigdy więcej DHL ..
    ZaletyBrak
    WadyChamskie zachowanie kuriera, czas oczekiwania.
  • ~N123 / 2023-10-13 10:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Od kilku lat zamawiam rzeczy na allegro i z żadną Firmą kurierska nie było takich problemów. Dostaje smsa, że przesyłka zostanie dostarczona w dany dzień i wszyscy z otwartą brama czekają w domu na przesyłkę po czym przesyłka nie dociera. Sprawdzam status przesyłki a kurier wpisuje sobie, że nikogo nie zastał w domu a dodatkowo podobno zgłosił sobie, że jest zły adres. Adres jest poprawny bo jest na stałe wpisany w aplikacji Allego. Wszyscy inni kurierzy z innych Firm trafiają bez problemu. Nie polecam
  • ~Naśka / 2023-05-12 16:00
    Ocena: 2.67 / 5
    NIE POLECAM

    kurierzy chamscy i pyskaci jeden nawet psa mi uderzył bo na niego szczekał az zaczął skamleć
    ( tylko szczekał, nie ugryzł )

    groził mi że jak psów nie wezme
    ( były ok. 3 metry od niego)
    to je uderzy
    ( i tak to zrobił )

    paczki były z szkłem a i tak je rzucil
    ( tak, była naklejka uwaga szkło )
    ZaletyŻadne
    WadyCała firma
  • ~Nietak / 2023-10-28 13:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Paczka wysłana we wtorek 24 października utknęła w sortowni w Poznaniu, podobno jakaś awaria w największej sortowni w Polsce, nie wiem nawet kiedy teraz zostanie dostarczona.
    Ciekawy jestem ilu z was jeszcze dotknął ten problem, piszcie w komentarzach.
  • ~Niezadowolona klientka / 2019-08-26 19:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Moja opinia dotyczy pracowników, dokładnie starszej Pani z czarnymi włosami, która rozwozi paczki w gminie Mircze (powiat Hrubieszowski). Pani jest bardzo nieuprzejma, niecierpliwa oraz nieprofesjonalna. Nie potrafi poczekać chwili tylko do skutku dzwoni dzwonkiem do drzwi, ostatnio Pani nie miała 50 groszy aby mi wydać (nie jest to duża suma ale nie chodzi o to, chodzi mi o niekompetentne zachowanie) Pani zamiast zaproponować rozwiązanie tej sytuacji po prostu powiedziała „nie mam wydać” odwróciła się i odeszła bez słowa... takie zachowanie jest śmieszne i nie wiem jak takie osoby mogą pracować z innymi ludźmi.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalni pracownicy
  • ~Niezadowolony klient / 2021-04-25 22:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Planowana dostawa następnego dnia.
    . siedzę w domu cały dzień czekając za kurierem a on przejechał koło mojego domu zawrócił i odjechał za jakiś czas dodając SMS nieudane doręczenie nie było nikogo w domu...
    ZaletyBrak
    WadyBez komentarza
  • ~Nikodem / 2021-02-16 15:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzień dobry, nie polecam zamawiać przez DHL. Paczek nie przesyłają pod wskazany adres.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko
  • ~Nikola / 2020-12-12 13:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Przesyłka z Niemiec szła równy tydzień. Niestety firma DHL nie ma w zwyczaju powiadamiać, że przesyłka jest już w Polsce i np. następnego dnia można spodziewać się doręczenia. Kurier DHL przy pierwszej próbie doręczenia (a możliwe są tylko dwie) mnie nie zastał, czego dowiedziałam się tylko i wyłącznie ze śledzenia przesyłki, ani kurier, ani ktokolwiek z DHL nie raczył mnie poinformować czy to przez sms, czy to mailowo. Następnego dnia, gdy już wiedziałam, że mam spodziewać się próby doręczenia, 'warowałam' w domu cały dzień oczekując na dostawę. Niestety ok. godziny 15 dowiedziałam się przez śledź przesyłkę, że kurier znowu mnie nie zastał, co było po prostu bezczelnym kłamstwem, i że przesyłkę mam sobie sama odebrać w miejscowości położonej ok. 30 km ode mnie. Jestem ze Śląska, żeby rozwiązać tę sprawę, musiałam dzwonić na infolinię do Łodzi, 3 razy, wydać na to płatne połączenie 20 zł (niby nic, ale wina była po stronie firmy DHL, więc dlaczego to ja mam ponosić dodatkowe koszty?), dopiero po złożeniu skargi przez internet przydzielono mi kolejny termin dostawy na następny dzień. Przy spotkaniu kurier dalej upierał się, że był dzień wcześniej i że nie działa mi domofon (co jest kolejnym bezczelnym kłamstwem, bo po 1. sprawdziłam go tego ferelnego dnia, i działał, a po 2. kurier użył tego domofonu 5 minut wcześniej :D i wszystko działało poprawnie)... Po moim doświadczeniu i opiniach innych osób widzę, że firma DHL najwyraźniej nakazuje swoim pracownikom olewanie paczek i kłamanie, że byli, bo jeden nierzetelny kurier może się zdarzyć, ale skoro taką metodę przyjęło sobie wielu kurierów z wielu różnych miast, to jest to raczej oficjalna praktyka firmy DHL. Ogólnie radzę na te firmę uważać, zamawiać od nich paczki tylko jeżeli ma się możliwość siedzieć cały dzień w domu i wyczekiwać, kontaktu/powiadomień nie ma i nie ma jak się dowiedzieć co kiedy i jak, firma zachowuje się, jakby były czasy bez internetu i telefonów. Cofnięta o conajmniej 50 lat.
    ZaletyPrzesyłka z Niemiec w tydzień; pomocni ludzi z obsługi klienta na infolinii; szybkie rozwiązanie sprawy po zgłoszeniu skargi
    WadyBrak powiadomień o stanie przesyłki; brak kontaktu z kurierem; kurier kłamie że próbował dostarczyć przesyłkę; oszukiwanie klientów; konieczność interwencji przez infolinię; strata czasu i pieniędzy; stres i nerwy;
  • ~Olioli00 / 2021-06-18 15:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier nie zastał mnie w domu za pierwszym razem i nie zadzwonił. Dzisiaj był niby drugi raz lecz byłam cały dzień w domu i czekałam i nikogo nie było w wiadomości napisał że nie zastał osoby upoważnionej do odbioru więc możliwe że pomylił poprostu bloki :) W wiadomości podano numer innego kuriera i nie wiem co dalej z moją paczką.. Moim zdaniem kurier powinien dzwonić:)
    Wady- dostarczenie paczki
  • ~omega / 2020-04-01 15:32
    Ocena: 2.67 / 5
    DHL żeruje na ofiarach koronawirusa. WSTYD. Mam firmę bez dochodu a przez przeterminowane fakturę chcą mi zablokować konto
  • ~Paulina / 2021-10-21 14:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Pomimo że byłam w domu to paczka zostawiona w punkcie odbioru.Rzekomo kurier nie zastał adresata a nawet nie zadzwonił, tylko od razu powiadomienie o zostawieniu paczki gdzie indziej. Tragedia! Zresztą nie pierwszy raz. Nie trzymają się godzin dostarczania paczek, podali 14-16 a był przed 12.
  • ~Przemek / 2020-03-20 19:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki do domu, przesyłka do odebrania w punkcie, kurier DPD w tym samym czasie dostarczył przesyłkę.
    WadyNie dostarcza przesyłki do domu
  • ~R / 2023-12-08 20:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Dno i metr mułu. Na paczkę w domu czekała osoba niepełnosprawna to kurier - debil zostawił paczkę w punkcie odbioru bez żadnego kontaktu.
    Najgorsza firma kurierska jaka istnieje.
    Nie polecam.
    WadyDno.
  • ~Rafał / 2024-01-13 20:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Siedziałem cały dzień w domu, czekając na przesyłkę, po czym dostałem wiadomość, że mam ją odebrać osobiście z punktu odbioru, bo kurier mnie nie zastał w domu......
    Zaletyszybkość transportu
    WadyBrak kontaktu z kurierem, który nie raczy dostarczyć przesyłki, tylko od razu zanosi ją do punktu odbioru.Brak możliwości zgłoszenia tego typu zachowań.
  • ~Robert / 2021-03-17 12:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier to jakiś przymuł. Mówię żeby cofną pod garaż bo widzę snieg i paleciakiem nie przejedzie ale ten cofał nie będzie. Skończyło się na tym że staną paleciakiem w śniegu na środku podwórka śniegiem wali po silniku a ten ma w dupie a ja 20min sam chowałen silnik do garażu. Ja spokojny człowiek jestem ale każdy ma granice spokoju. A było tylko jak mówiłem cofnąć pod garaż podwórko duże ciasno nie jest.... Pozdrawiam kuriera który wiózł silnik do Chochołowa.
  • ~Roman / 2021-05-11 18:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Najgorsza z firm kurierskich nawet gorszy od poczty. Nie ma żadnego kontaktu z kurierem posiadającym przesyłkę dopóki on nie zadzwoni i łaskawie poinformuje, że nikogo nie zastał. Co to za metody? Mam nadzieję, że niedługo nie wytrzymacie konkurencji. Czy jest ktoś co to zmieni?
    WadyBrak kontaktu z kurierem posiadającym przesyłkę.
  • ~Santi / 2020-12-30 09:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier przywiózł paczkę adresowaną imiennie do firmy w której pracuję i pozwolił odebrać przesyłkę osobie która nie była do tego upoważniona. Gdy dowiedziałem się że paczka została odebrana i poszedłem ją sprawdzić okazało się że przesyłka jest uszkodzona (TV). Przy próbie reklamowania otrzymałem wiadomość że przesyłka była dostarczona do odbiorcy(a nie była) i reklamacja będzie oddalona bo nie było przeciwwskazań przy odbiorze. Jak próbowałem się odwołać tłumacząc że przesyłkę odebrał ktoś kto nie powinien a ja nie miałem możliwości sprawdzenia przesyłki firma DHL przesłała mi praktycznie taką samą odpowiedź co za pierwszym razem nawet nie odnosząc się do argumentów jakie podałem. Nie polecam korzystać z usług tej firmy bo w razie problemów nikt wam nie pomoże i zostaniecie z uszkodzoną przesyłką.
    ZaletyCzas dostawy
    WadyObsługa klienta na najniższym możliwym poziomie. Brak zainteresowania problemem klienta
  • ~SquadGame / 2020-12-30 10:59
    Ocena: 2.67 / 5
    DHL to najgorsza firma kurierska, która istnieje. Zero kontaktu z centrum obsługi klienta, nie można się w żaden sposób skontaktować z kurierem ani samym DHL. Kurier nawet nie raczy podjechać pod dom i zadzwonić do drzwi tylko od razu jedzie do punktu POP i trzeba jechać kilka kilometrów do żabki :) Nie polecam i odradzam
    ZaletyCzas dostawy
    WadyWszystko pozostałe
  • ~Tuptuś / 2020-01-10 13:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak informacji w POK o zamowionej i oplaconej przesyłce. Wybierać pocztę!
    ZaletyProfesjonalne podejście do sprawy, przyznanie sie do winy,
    WadyBłędne rozsyłanie paczek do odbiorców, czekanie za pieniędzmi nie wiadomo ile
  • ~Urażony klient / 2021-05-18 13:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier był bardzo niemiły i miał pretensje do odbiorcy. Rozumiem że można mieć zły dzień ale jednak jakaś etyka zawodowa chyba obowiązuje.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12505
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4082
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960