strona 182 z 384
- « poprzednia
- 1 ...
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- nastepna »
-
~Kobieta / 2021-11-13 10:57
DHL OSZUKUJE KLIENTÓW,
12 listopada kurier W25030 nie odebrał opłaconej paczki,wcześniej nie zadzwonił do mnie, a konsultance na infolinii powiedział nieprawdę#paczkiDHL -
-
~Adi / 2021-11-13 06:21
Dostaje SMS że kurier będzie od 11:30-13:30 czekam nie ma go, wieczorem patrzę w śledzenie przesyłki że próbowano doręczyć przesyłkę o 15 i to dwa razy. A teraz że zwrot do nadawcy.
BRAWO -
~P / 2021-11-12 16:15
Cały dzień w domu nawet mu się nie chciało przyjechać i awizo wystawił debil ZaletyNie maWadyKierowcy -
~Sławek / 2021-11-12 15:54
Podaje termin ale go nie realizuje 3 krotnie zmienia termin dostawy. -
~J24 / 2021-11-12 15:52
Kurierzy nagminnie kłamią, że stawili się po odbiór przesyłki, ale przesyłki nie wydano - w rzeczywistości kuriera po odbiór przesyłki nie było. Kłamią pomimo dowodów w postaci monitoringu. ZaletybrakWadypełno -
~Adam / 2021-11-12 15:35
Kupiłem z kurierem tylko dlatego, że sklep nie miał opcji dostawy do paczkomatu (daruję sobie w przyszlości kontakt i ze sklepem i z firmą DHL. Dostałem maila, że kurier dostarczy między 10 a 13. Przyjechał około 15. Rzekomo numeru kontaktowego nie ma, raz zadzwonił i odjechał w siną dal.
Na mailu dostałem wiadomość od DHL że dane adresowe niepełne. Dzwonić na infolinię Był też numer do kuriera. Oczywiście nie odbiera. Dzwonię na party line. Cztery opcje, średzenie przesyłem, kontakt dla firm, itp. nic na temat kontaktu z konsultantem. Dobra, sprawdzam śledzenie, podaje robotowi po drugiej stronie numer paczki i dostaje informacje, którą mam na mailu - niepełne dane teleadresowe. No super, teraz to już wiem o co chodzi, jak dwa razy dostałem tą informację. Ale jest światełko w tunelu, po odsłuchaniu robota tym razem mam opcje powrotu do menu lub połączenia się z konsultantem. Nawet udało się połączyć i Pani po drugiej stronie zaoferowała, że z kurierem się połączy. Efekt ten sam co u mnie. Na stronie podałem im ten numer kontaktowy, co go niby brakowało i czekam.W miarę szybko po uzupełnieniu był drugi telefon, upewnili się, że adres fizyczny jest prawidłowy, poinformowali, że przekażą informacje i przesyłka będzie w poniedziałek. Nie polecam, jeśli zamawiacie coś na szybko, obsługa klienta i reklamacji jest sprawna jak się już połączycie, ale przebicie się przez automat do żywych ludzi niejednego wyprowadzi z równowagi. Mogę co najwyżej polecić wszystkim niezdecydowanym paczkomaty. Mniejsza szansa, że w transporcie obiją wam paczkę, kurier chcący obrobić jak najwięcej adresów wlepi z automatu awizo, czy że będziecie się siłowali z robotem na infolinii.Zalety- jak już na infolinii uda się połączyć z człowiekiem, to obsługa reklamacji jest szybkaWady- kurier przyjeżdża poza wyznaczonymi godzinami
- kurier nie dzwoni na numer kontaktowy
- ciężko przebić się przez infolinię -
~A. / 2021-11-12 14:32
Kurier nie dostarczył przesyłki mimo, iż pod podanym adresem był odbiorca. Mało tego awizował, co wydłuży mi czas dostawy. Po interwencji na infolinii kurier tłumaczył się, że nie ma paczki na samochodzie. To kolejny raz kiedy DHL dał ciała, wkurza mnie bezsilność wobec tej firmy! Wadybrak dbałości o termin doręczenia, nieliczenie się z klientem -
~Bartek / 2021-11-12 14:09
Moja przesyłka już od czterech dni tkwi w punkcie DHL w Częstochowie. Trzy razy była wydana kurierowi do doręczenia, jednak kurierowi chyba nie jest po drodze skoro kolejny raz termin dostawy mam przełożony o kolejny dzień. WadyNieterminowość, fatalna jakość usług, brak rzetelności. -
-
~ikgio / 2021-11-12 13:35
Nie rozumiem po co podają przedział godzin, w których paczka zostanie doręczona skoro nie wyrabiają się w nim. Dno. -
~Herman / 2021-11-12 13:12
Dziadowska firma chuje nie umia dostarczyć paczki pod wskazany adres kurier śmierdział alkoholem i się zataczał ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~zdumienie / 2021-11-12 08:51
panią Agnieszka Swierszcz powinna złożyć rezygnacje w trybie natychmiastowym. Poziom obsługi klienta, poziom kurierów tną zenujace. Może na Madagaskarze, albo w innym buszu Pani Agnieszka Świerszcz mogłaby być kimś, kto jest prezesem firmy, ale nie w kraju o europejskiej tradycji. Posazdic w jej miejsce konia, to przynajmniej byłoby wesoło, a efekt taki sam. ZaletybrakWadyPani Agnieszka Świerszcz to żenujący Prezes Zarządu -
~Ipip / 2021-11-12 07:35
Nieterminowe dostawy, brak informacji o odwołaniu wizyty w takim okresie, żeby zmienić miejsce odbioru, fatalna komunikacja z centralą, fatalna nawigacja strony internetowej, zdecydowanie odradzam... ZaletyNa tle konkurencji- brakWadyNieterminowe dostawy -
~Kamila Słupsk / 2021-11-10 22:35
Kurier zamiast dostarczyć przesyłkę pod wskazany adres, zaznaczył, że był, ale nikogo nie zastał i zostawił w punkcie do odbioru. Biorą kasę, za doręczenie pod adres, a lecą w CH***. Ściemniacze. Cała rodzina siedziała w domu tego dnia i nikogo nie było. Czekaliśmy na przesyłkę. ZaletyBrakWadyWszystko co związane z firmą. -
~Iwona / 2021-11-10 21:15
Nigdy w życiu dobrowolnie nie skorzystam z usług tej firmy. Omijam skley, w których jedyną opcją jest przesyłka DHL. Ta firma to kpina, przesyłki giną i nikt nie umie z tym zrobić porządku ! Porażka. ZaletyBrak -
~Ona / 2021-11-10 21:12
Kurier ukradł bluzę, która była zapłacona. Reklamacja to kpina, odpowiedziano mi, że kurier zostawił bluzę pod adresem, którego nie ma. Dhl ma w głębokim poważaniu, że pracują u nich złodzieje!!! ZaletyBrak -
~Marek / 2021-11-10 14:43
Dostawca był bardzo niegrzeczny zaczoł wydzierać się ze musi być gotówką, bo mu terminal coś niedziala, ustalałem ze płatność kartą. Wobec mnie był bardzo niegrzeczny i więcej nie będę brał z DHL bo już 2 raz coś takiego mi się zdarzyło. A jeszcze zostawił paczkę koło schodów -
-
~Wściekły / 2021-11-10 11:30
Nigdy więcej nie będę korzystał z tej beznadziejnej firmy -
~Wiktoria / 2021-11-09 16:34
DRAMAT! Kurier zaznacza, że nikogo nie zastal w domu, bez wcześniejszego kontaktu z odbiorcą. Późniejsze odrzucanie połączeń i lekceważenie moich wiadomości, zachowanie rodem z przedszkola. Po 5-ciu dniach przetrzymywania paczki i przekierowywania ją przez kuriera za kolejne dwa dni, musiałam sama po te przesyłkę podjechać i „ścigać” DHL. Ta firma to dno. -
~Tadeusz / 2021-11-09 15:01
pomimo podanego telefonu na przesyłce kurier nie zadzwonił że przyjeżdża ani nie zostawił awiza, zero zainteresowania,
najgorsza firma z jaką miałem do czynienia, nie polecam nikomu -
~Mmm / 2021-11-09 14:56
Rano otrzymałam SMS-a z informacją o dzisiejszej wizycie kuriera DHL, w jakim przedziale czasowym będzie oraz tel. kontaktowy do niego. Przed wskazanym w SMS-ie czasie zadzwoniłam na wskazany numer i zapytałam się kuriera kiedy będzie dokładnie. Ku mojemu zaskoczeniu powiedział, że już był a mnie nie zastał. W tle rozmowy słyszałam jakieś śmiechy. Zacytowałam mu zatem treść SMS-a od DHL wtedy obiecał, że jeszcze dziś dostarczy mi przesylke. Do tej pory nie dzwoni i nie odbiera tel. w tym również od pracownika biura obsługi klienta z DHL, z którym miałam przyjemność rozmawiać. W statusie zgłoszenia kurier również zaznaczył, że nie było mnie w domu... Na szczęście wszystkie dowody są na moją korzyść i zgłosiłam reklamację.
strona 182 z 384
- « poprzednia
- 1 ...
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- nastepna »