Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7660 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2022-01-23 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier pozostawił, raczej porzucił moją paczkę w przedsionku budynku gdzie przechodzi wiele ludzi, nie poinformował mnie o tym że zostawił przesyłkę. Dopiero przypadkowa osoba zauważyła paczkę i podała mi do rąk własnych. Przesyłka mogła zaginąć i kto poniósłby wtedy odpowiedzialność. Dzwoniłam do kuriera, ale nie odbierał telefonu, nagrałam się na pocztę głosową, ale nie odpowiedział. Chciałam złożyć skargę e-mailem, ale nie ma takiej opcji. Próbowałam zadzwonić na infolinię, ale nie sposób się tam dodzwonić i porozmawiać z konsultantem.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady. Dramat
  • ~Katienca / 2022-01-23 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Dwa razy próbowałam wysłać przesyłkę z miejsca A do miejsca B, zaznaczyłam ze nie będę drukować etykiety, kurier dwa razy nie wziął paczki, bo „nie ma etykiety”. Trzeci raz już wydrukowałam etykietę, zapłaciłam extra za dostarczenie na drugi dzień, a paczki jak nie było tak nie ma (już trzeci dzień!!!) Wstyd. Nigdy już nie skorzystam z ich usług
  • ~Bartosz / 2022-01-22 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zamiast dostarczyć przesyłke pod adres nadawcy to z automatu zawozi do punktu pup... Jak bym chciał i mógł sobie sam odebrać to zamówił bym do paczkomatu za pół ceny!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Marcin / 2022-01-22 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta tragiczna, kurierzy tragiczni...
    Automat na infolinii nic nie wie...
    Żenada....
  • ~karolina / 2022-01-21 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma pod słońcem. Zamówiłam kuriera na konkretny dzień, otrzymałam potwierdzenie że w tym dniu o danej godzinie się pojawi- nie pojawił się W OGÓLE. Zero informacji o tym, że go nie będzie. To DHL nie da się dodzwonić - byłam kilkukrotnie rozłączana. Dodam, że pojawienie się kuriera tego dnia było dla mnie kluczowe , bo był to ostatni dzień na zwrot towaru. W konsekwencji po całym dniu siedzenia w domu i czekania na kuriera (!) musiałam o 20 jechać na pocztę i nadać paczkę.
    Co za brak szacunku do klienta!
  • ~Grazyna / 2022-01-21 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nierzetelna, klienta ma w serdecznym poważaniu. Przysyłaja dwa powiadomienia o dacie, przedziale czasowym dostarczenia przesyłki i numer kontaktowy do kuriera. Tylko że nic z tego, kurier nie przyjeżdża, telefonu nie odbiera, również od swojej infolinii. Nidgy wiecej kontaktu z ta firmą, zawsze przesyłki realizuję poprzez inne firmy. Nigdy nie było obsuwy! Nawet z Pocztą Polską.
    Zaletybrak
  • ~Grażyna / 2022-01-21 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje! Bandyci! Niech was szlag! Sram na wasze usługi międzynarodowe! Nie informujecie klientów o niczym! Naciągacie na wartości przesyłki! Złodzieje! NIENAWIDZĘ WASZEJ CHUJOWEJ FIRMY.
    ZaletyZero
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Michał / 2022-01-21 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgodnie z zasadami opisywanymi na stronie DHL, kurier zostawił paczkę w punkcie DHL Parcel i zostawił awizo po pierwszej nieudanej próbie jej dostarczenia. Kontaktowałem się z kurierem telefonicznie i poinformowałem go o mojej nieobecności w dniu dzisiejszym, aby w dniu kolejnym dokonał drugiej próby dostarczenia paczki zgodnie z zasadami DHL opisanymi na ich oficjalnej stronie:

    "Jeśli nie odbierzesz przesyłki osobiście, kolejnego dnia roboczego kurier będzie próbował po raz drugi doręczyć Ci przesyłkę. Gdy po raz kolejny kurier Cię nie zastanie, zostawi Ci awizo."

    Otóż kurier poinformował mnie, że te zasady nie obowiązują i nie zamierza dokonać drugiej próby dostarczenia przesyłki. Co gorsze Doradca ds. Obsługi Interwencji Krajowych, w odpowiedzi na interwencję napisała:
    "W szczycie paczkowym kurier po 1 awizacji może zostawić przesyłkę w pobliskim punkcie partnerskim
    Przesyłka będzie oczekiwała przez 7 dni na odbiór z punku."

    Rozumiem, że szczyt paczkowy, o którym pisze przedstawiciel DHL to okres świąteczny ale nie druga połowa stycznia, Poza tym na oficjalnej stronie nie ma zapisów o "szczycie paczkowym".
    Zaletybrak
    Wadynie ma możliwości dodzwonienia się poprzez infolinię do konsultanta DHL Parcel
    nieuprzejmy kurier, nieznający zasad dostarczania przesyłek opisanych na stronie DHL
    brak kompetentnych pracowników w biurze obsługi klienta
  • ~Teatrzyk / 2022-01-21 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Teściowa zamówiła paczkę do Żabki. Okazało się, że paczka była uszkodzona przez co Żabka jej nie przyjęła. Paczka wróciła na ulicę Bierutowską we Wrocławiu, więc (zgodnie z tym co powiedzieli mi na infolinii) poprosiłem teściową o upoważnienie żebym mógł ją odebrać. Na miejscu uznali że po upoważnienie napisałem sobie sam i mi paczki nie wydali Poprosiłem o napisanie pisemnej odmowy wydania paczki, a sprawa trafi do sądu
    ZaletyBrak
    WadyNie otrzymałem paczki. Straciłem czas i pieniądze
  • ~GoracyGustavo / 2022-01-21 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Z Niemiec do polski 3/4dni
    Z Warszawy do Warszawy 5 i dalej jedzie. Żart.
    ZaletyBrak
    WadyCała firma to jedna wielka wada na rynku polsqi, rynku zagranicznym i międzygalaktycznym
  • ~Andrzej / 2022-01-21 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują twierdząc że nie ma nikogo w domu kurier nie odbiera telefonu reklamacja w firmie też nie przynosi rezultatu dno będę uważał aby nie korzystać z usług tej firmy
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~rybka1320@wp.pl / 2022-01-21 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL kpi z klienta. Nadalem paczkę przez ich stronę internetową, wybierając opcję dostawy następnego dnia roboczego. Wybierając punkt nadania wyskoczyła mi domyślnie pobliską żabka, więc skorzystałem bo czemu nie. Przesyłka nadana w poniedziałek po 16 więc domyśliłem się że pewnie odbiorą we wtorek ale w środę na pewno dostarczą. Oczywiście tak się nie stało, dostarczyli w czwartek. Jeszcze Pani na infolinii uparcie twierdzi że niemożliwe jest żebym mógł wybrać opcję dostawy następnego dnia roboczego..... Płacisz za coś czego nie dostaniesz. Reklamacja olana totalnie bo nie widnieje usługa dostawy następnego dnia roboczego - mimo że na fakturze widać rozpiskę!!!
    ZaletyBrak
    WadyNajgorszy kurier w Polsce.
    InPost czy DPD biją ich na głowę.
  • ~ssss / 2022-01-21 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki nie są doręczane, a kurier wyrzuca wszystkie w sklepie bo mu się nie chce doręczać. Odradzam
  • ~Noah / 2022-01-21 09:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Przy próbie zmiany terminu dostarczenia przesyłki schody, których nie da się przejść. Wszystko każą robić przez stronę i czekać na emaile zwrotne. Przez 2 dni Zero maili. 10 min przed dostarczeniem jest sms, choć prosiliśmy o kontakt od kuriera lub do kuriera wcześniej. Tym.samym nie mamy jak.odebrac przesyłki, na którą czekamy 9 miesięcy.
    WadyKompletny brak kontaktu z kompetentną osobą, która przeprowadzi przez proces zmiany terminu fostawy o 1 dzień. Nikt nic nie wie.
  • ~KKK / 2022-01-20 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę w domu i nic. Dzwonie do kuriera (kilka razy) - nie odbiera, a potem dostaję sms, że kurier nie zastał mnie w domu (chociaż byłam) i mam sobie sama odebrać paczkę z punktu. Dno!!!!
    ZaletyBrak.
    WadyUsługa nie jest warta ceny!!!
  • ~Aga / 2022-01-20 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, ta firma nie powinna istnieć! Zamówiłam kuriera i zapłaciłam online za dostawę następnego dnia. Zamówiłam odbiór między 9.00-11.00. Dostałam maila z potwierdzeniem, godziny odbioru były zmienione na 11.00-16.00, dostarczenie w ciągu dwóch dni. Zadzwoniłam na infolinie, Pani powiedziała mi ze owszem, widzi że była opłata za dodatkową usługę ale usługi w systemie nie widzi i jedyne co może zrobić to anulować zamówienie ale nie dostanę maila ani żadnej wiadomości zwrotnej ze zamówienie było anulowane i ‚rozmowa z nią wystarczy’… zamówiłam kuriera ponownie, tym razem bez dodatkowej opcji szybkiego dostarczenia. Znajoma, od której miała być odebrana przesyłka czekała w domu od 9.00 do 16.00 - nikt się nie pojawił. Okazało się że kurier wpisał do systemu że o 15.50 nikogo nie zastal i ‚zlecenie zostało anulowane’. Pieniądze przepadły. Jedynym rozwiązaniem które zaproponowała pani na infolinii to ponowna opłata zamówienia i nadzieja, że tym razem kurier się pojawi! Nigdy więcej!!!!!
  • ~Marta / 2022-01-20 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    To jak działa dhl wola o pomstę do nieba. Paczka nie dostarczona od początku grudnia. Nikt nie chce tego wyjaśnij nie odpowiadają na maile na infolinię szkoda dzwonić. Paczki nie ma i nikt nie poczuwa się do odpowiedzialność.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~hania / 2022-01-20 15:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Często nie udaje się kurierowi dojechać (częste wypadki, korki, awarie...).
    Kontakt z centralą ZEROWY. Nie można nawet złożyć reklamacji, bo kurier zostawi paczkę pod drzwiami i nawet nie przyjedzie spisać protokołu szkody. NIGDY ponownie nie skorzystam z ich usług!
  • ~Joanna / 2022-01-20 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkałam się z gorszą obsługą. Sprzeczne informacje, brak możliwości przekierowania paczki do punktu odbioru, gdy raz kurier nie zostanie cię w domu. Można odebrać w Łyskach tylko. Kurierzy ciągle się zmieniają, więc nie wiadomo kto obecnie ma przesyłkę. Infolinia bardzo nieuprzejma, jak się nie wymusi informacji, to sami nie powiedzą.
    Zaletyhahaha
    Wady- brak elastyczności odbioru
    - nieuprzejma obsługa
    - chaos
  • ~Edyta K. / 2022-01-20 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka na całej lini. Zamawiałam kuriera do domu przez infolinię i zostałam poinformowana, że kurier przyjedzie po paczkę między 12.00 a 16.00. Taką samą informację dostałam mejlem, który potwierdzał zamówienie.Na drugi dzień czekałam na kuriera w umówionych godzinach, nie pojawił się.Po sprawdzeniu monitoringu, okazało się, że był o godzinie 10.00. Po kolejnym kontakcie z infolinią pan, który odebrał połączenie, poinformował mnie, że kurier jeździ tak, jak go prowadzi system, a godziny nie są wiążące i powinnam czekać cały dzień, a kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta.Usługa była opłacona z góry, czekam teraz na zwrot pieniędzy. to jest drugi raz, kiedy DHL nie wywiązał się z podjętej usługi. Trzeciego razu z tą firmą już nie będzie i tak samo odradzam każdemu.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważące podejście do klienta, nie wywiązywanie się z wykonania usługi w godzinach, w których zostało to ustalone.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12559
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7660
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2986