strona 154 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »
-
~HYDRA74 / 2022-03-10 09:12
Firma nie kompetentna bez poczucia jakichkolwiek odpowiedzialności wobec klienta. Kurierka ograniczona czasowo, gdyż tylko może być o 13tej, chyba nie powinna pracować w DHL, powinny być wyciągnięte jakiekolwiek konsekwencje.Jak to jest możliwe że ma przedział czasowy 15-17, a ona informuję ze była o 13tej, czy tylko jeden kurier jeździ w Szczecinie? Parę interwencji i skarg w ciągu tygodnia zostało złożonych i nic z tym nie można zrobić. Paczka waży 25kg. Powinna być dostarczona do serwisu od drzwi do drzwi,a mi mówią, żebym to ja im na rozdzielnię przywiezła. -
-
~Wrona / 2022-03-08 15:49
Firma nie kompetentna bez poczucia jakichkolwiek odpowiedzialności wobec klienta. Pracownicy ograniczeni umysłowo i bez wykształcenia odpowiedniego. Nie powinna istnieć na rynku to jest hańba i brak wyobraźni. Nigdy więcej DHL to jest żenada bez wyobraźni i jakiekolwiek minimalnej inteligencji Zalety????????????WadyBrakło byiejsca -
~Jebaćdhl / 2022-03-08 14:41
od czwartku (3.03.2022) czekam na paczkę, kurier 2 razy nie miał wydać 10 zł, miał mi przywieźć paczkę dzisiaj (8.03.2022) i nadal paczki nie mam nie polecam. ZaletyNiech kurier ma wydać 10 zł -
~Nick / 2022-03-08 12:36
18 lutego dhlem nadalismy paczkę, która do dnia dzisiejszego ma status, ze czeka na odbiór kuriera w punkcie nadania. Dzwonilismy dużo wcześniej na infolinię, kobieta okłamała nas, ze oddzowni za 2 godziny,nie oddzwoniła. Następnego dnia na infolinii kobieta okłamałą nas, zę jutro dostarcze paczkę. Złozyliśmy dawno temu reklamację i zigonorowali odpowiedź do dzisiaj. Sprawa trafi do sądu, będziemy żądać zwrotu za towar nadany w paczce,za koszta sądowe poniesione, zadośuczynienie i zwrot kosztów zastępstwa procesowego (czyli za adwokata). ZaletyżadneWadyignorowanie klienta,okłamywanie klienta,nieodebranie paczki z punktu nadania od 18 lutego,bylejakość -
~Członek... / 2022-03-07 21:41
Dno totalne dno niema z kim rozmawiać jakieś z upy infolinię zaginęła paczka kłamstwo na internecie od tygodnia doręczona w systemie pisze e-mail skaldam reklamację w tym systemie z ..upy dno dno dno strata czasu problemy podam ich na policję nie odpisują zero zainteresowania niech się tłumacza i szukają kto odebrał kto kłamie gdzie pojechała paczka itp .... ZaletyBrak unikać z daleka od tej firmyWadyTotalny brak zainteresowania klientem niema obsługi klienta to nie istnieje jacyś konsultanci itp dno..... -
~Kacper / 2022-03-04 21:12
Jakiś dekel nawet nie umnie przeczytać dobrze adresu nie sprawdzi nie napiszę nie zadzwoni a w dupie odrazu da na nie odebrana ZaletyBrak zalet totalne gównoWadyTotalne gówno -
~Gosia / 2022-03-04 10:39
DHL to tragedia. Nie można złożyć reklamacji. Odradzam korzystanie z usług tej firmy. Nie ma do kogo zadzwonić , bo rozmawia się na infolinii z botem. Czekam na paczkę już kilka śni a miała być na drugi dzień. Zależy mi na tym . Ale nic nie moge zrobić . To najgorsza firma kurierska jaka do mnie przyjeżdża. -
~monty / 2022-03-04 08:40
Nie dotrzymują terminów dostawy! Wyznaczyli mi termin dostawy, czekam na kuriera, w końcu dzwonię do nich a ta pinda z infolinii mówi mi że dostarczą ale w innym terminie, bo podobno im transport szwankuje. Cały dzień straciłem na czekanie na kuriera bo przesyłka delikatna i trzeba być obecnym przy odbiorze. Z innymi kurierami zero problemów, jest data doręczenia i dotrzymanie umowy. dhl nie polecam! Omijać oszustów z daleka! Nie kupować w sklepach z usługą tego przewoźnika!
-
-
~hanna / 2022-03-04 03:11
nie polecam firma nie rzetelna kurier wysyła SMS o dostarczeniu przesyłki w okresie 12.30 -13.00 tj. w godzinach pracy po kontakcie tel. informuję kuriera , że mogę odebrać przesyłkę o 15.00 . kurier informuje o nieudanym doręczeniu, przez trzy kolejne dni czekam na przesyłkę o godzinie 15 jak poinformowałam wcześniej kuriera , że o tej godzinie mogę odebrać przesyłkę najwcześniej , niestety brak kontaktu, nie dostarczono przesyłki ponownie, będę reklamować przesyłkę w firmie która wysłała do mnie paczkę której nie mama możliwości odebrać . -
~klient / 2022-03-03 21:35
W lutym 2022 firma DHL dostarczyła uszkodzoną paczkę urodzinową dla 3 letniego dziecka. Cała jej zawartość była w całości rozpakowana ( klocki rozpakowane, niekompletne i częściowo złożone. Słodycze rozsypane, połamane i rozpakowane. Drobny prezent zawinięty w ozdobny papier rozdarty 9Pewnie szukano pieniędzy) a kartka z życzeniami pognieciona. Na zgłoszoną reklamację nawet nie odpowiedziano. Nie polecam tej firmy. ZaletybrakWadyopisane powyżej -
~Wkurwiony klienttt / 2022-03-03 14:54
Kurierzy lecą w przysłowiowego ch**a paczka po nieudanej próbie doręczenia trafiła do żabki fajnie by było gdyby ktoś w ogóle przyjechał i sprawdził czy ktoś jest nie polecam ostatni raz korzystam z usług -
~Agnieszka / 2022-03-03 11:27
Nie poleca dostaw przez firmę DHL pączki przychodzą rozwalone .uszkodzone a po złożeniu reklacji odpowiedź ich to to że towar w paczce był źle zabezpieczony to jest kpina moja ocena za dostawy jest na minusie Zaletywiecekagnieszka74@gmail.comWadywiecekagnieszka74@gmail.com -
~oliwia / 2022-03-02 21:49
zamówiłam buty 26.02 do żabki, buty miały dotrzeć max. do 01.03 a od dwóch dni widnieje informacja, „odbiorcy nie zastano pod wskazanym adresem”, czy to jest poważne? żenada, nie polecam ZaletybrakWadywięcej, niż się wydaje -
~Kinga / 2022-03-02 20:02
Brak kontaktu do kuriera, kurier ponieważ nie lubi wchodzić po schodach kolejny raz nie dostarczył paczki pisząc ze „klient odmówił odebrania przesyłki” - po prost kłamał. Na infolinie nie można się dodzwonić , a jak się w końcu uda, pracownicy nie są w stanie NIC zrobić , jak tylko skierować do formularza reklamacji www. Kontakt z Dhl to jest trauma na całe życie ZaletyBrakWadyWszystko -
~Arek / 2022-03-02 15:49
- brak kontaktu ze strony kuriera
- dzwonię cały czas, a kurier nie odbiera
- wiadomość sms bez numeru kuriera - uzyskałem z biura obsługi klienta
- biuro obsługi klienta nie może się dodzwonić do swojego pracownika
- widnieje na stronie, że kurier nikogo nie zastał w mieszkaniu, a byłem
- kolejna próba doręczenia na pojutrzeZaletyBRAKWadyWIĘCEJ NIŻ SIĘ SPODZIEWAŁEM -
~Ma / 2022-03-02 15:44
Brak kontaktu ze strony kuriera, brak numeru do kuriera, paczka zostawiona w punkcie ponad 20km dalej. Na infolinii dowiedziałam się, że kolejna próba doręczenia bedzie dopiero pojutrze... niepoważne podejście. Bardzo niepolecam. ZaletyNie zauważyłam -
-
~Joanna / 2022-03-02 15:37
Za każdym razem kiedy zamawiam paczkę na swój adres domowy, kurier zawozi paczkę do sąsiedniej wioski do sklepu moich rodziców zamiast przywozić do odbiorcy. Już się zdarzyło że paczka, która moja mama odebrała i za którą musiała zapłacić okazał się być jej prezentem urodzinowym. Za który musiała zapłacić bo kurierowi nie chciało się zawieźć na adres który ja podałam, żebym ja mogła zapłacić przy dostawie. Co to ma być?! Praca kuriera polega na zawiezieniu przesyłek na podany adres, a nie do członków rodziny którzy pracują gdzieś indziej. Czy to jest żart, ja się pytam? Już trzeci raz tak się zawiodłam na DHL. Nie przekierowywała paczki nigdzie, tylko kurierowi się nie chciało zrobić tych 20 kilometrów więcej i przywieźć paczkę na wskazany adres (a zwykle zamawiam za pobraniem więc to ja zwykle place kurierowi a nie żeby do mojej mamy jeździł i od niej brał kasę jak ona nawet nie wie kiedy ja coś zamawiam). Totalna porażka i zażenowanie w powiecie Tarnowskim, nie polecam DHL. -
~Kasia / 2022-03-02 15:25
Ktoś zamówił przesyłkę podając numer mojego ojca. Caly czas dostaje jakieś smsy od firmy DHL, rozmowa z infolinią nic nie dała. To mój ojciec musi do nich pisać bo ktoś się pomylił podając jego numer. Oni mają to w D**** ZaletyBrakWadyMultum -
~Jakub / 2022-03-02 13:18
Oszuści złodzieje naciągacze DHL to złodziejska mafia oszustów i naciągaczy ,doliczają celowo robiąc źle pomiary przesyłek dodatkowe opłaty ,wysłałem paletę 120/80/100 ,panowie z DHL zmierzyli 123/78/58 i naliczyli 160 zł dodatkowej opłaty myk polega na tym że wysłałem dokładnie 120/80/100,złodziejstwo i brak możliwości udowodnienia swojej racji ta firma wie że nie można się bronić tylko sądownie ,ale ok składam sprawę do sądu bo to nie pierwszy raz średnio co dwa miesiące doliczają opłatę bo jest nagle nie standard myślę że dużo ludzi jest oszukiwanych i naciąganych przez tą firmę złodziei ZaletyZłodziejeWadyZłodzieje -
~maria / 2022-03-02 12:10
brak numeru telefonu do kuriera, czekanie w nieskończoność na kuriera, pani na słuchawce, mętnie tłumaczy że taki regulamin. W żadnej innej firmie kurierskiej nie spotkałam się z takim lekceważeniem klienta Zaletybrak zaletWadyniepunktualność, brak kontaktu z kurierem
strona 154 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »