strona 150 z 387
- « poprzednia
- 1 ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- nastepna »
-
~Ted / 2022-04-26 10:45
Nie polecam. Brak kontaktu z kurierem. Czekasz kolejne dni w domu na przesyłkę a i tak jej nie dostajesz. Widełki czasowe inne w sms, inne w mailu inne na stronie DHL. Kurier jest dla mnie - płacę za usługę dostarczenia przesyłki a nie ja dla kuriera. Zdecydowanie najgorsza firma kurierska w Polsce. Z żadną inną nie miałem takich problemów. -
-
~Onnaa / 2022-04-26 09:58
Wpisują jedna datę z dostawą, człowiek sobie wszystko planuje tak, aby być w domu, po czym rano sprawdza, A tu zmienili sobie datę dostawy. Inna sytuacja- czekam na paczkę cały dzień, nie dotarła, sprawdzam na stronie, A tam informacja że nikogo w domu nie było. Na infolinii oczywiście tłumaczenie, że kurier widocznie nie zdążył i następnego dnia ma być. I tak z każdą paczką. Z żadnym innym przewoźnikiem nie miałam żadnych problemów, tylko z dhl.. -
~Adam / 2022-04-25 19:08
Oszukują . Nie dostarczają przesyłek. Maja wszystko gdzies. Odradzam korzystać z usług tych kurierów ZaletyBrakWadyDużo -
~Adam / 2022-04-25 19:08
Oszukują . Nie dostarczają przesyłek. Maja wszystko gdzies. Odradzam korzystać z usług tych kurierów ZaletyBrakWadyDużo -
~Michal / 2022-04-25 18:46
Przesyłka zagraniczna nie dostarczona, zgubiona a gdy dzwonisz do dhl to automat jest z którym nie da się dogadać -
~Natalia / 2022-04-25 17:24
Zdecydowanie nie polecam. Codziennie informacje, że przesyłka zostanie dostarczona i przewidywane widełki czasowe do czego nie dochodzi. Brak kontaktu z kurierem. Czekasz kolejne dni w domu na przesyłkę a i tak jej nie dostajesz. ZaletyBrak -
~wkurwiony / 2022-04-25 17:06
Najgorsza obsługa klienta ever! Jedna gwiazdka to i tak za dużo. Skoro kurier ma dostarczyć paczkę między 10-12, to niech nie oczekuje, że o godz. 14:30 nadal ktoś będzie na niego czekać. Ludzie mają swoje obowiązki i zajęcia, a nie czas żeby cały dzień siedzieć w domu i czekać łaskawie na kuriera. Ponadto ani na stronie, ani na infolinii nie da się zmienić terminu dostawy paczki i nowej daty doręczenia skoro już raz została wydana kurierowi... ŻENADA ZaletyNICWadyWSZYSTKO - never again -
~MONIKA / 2022-04-25 15:30
Firma DHL to jakaś porażka. Kurier bezczelny małolat, wyzywający klienta pod jego domem! Bezkarny, bo w centrali na skargi nikt nie reaguje, a po złożeniu skargo e-meilem odpowiada system komputerowy! Podjeżdża kurier pod dom i nie poczeka aż klient wyjdzie z domu tylko odjeżdża po 5 sekundach! Umówiony na następny dzień po odbiór paczki, nie przyjeżdża wcale! Skandaliczne zachowanie. W żadnej innej firmie kurierskiej nie ma tyle problemów co w DHL! Omijajcie szerokim łukiem, bo same problemy i bardzo nierzetelna i niegrzeczna obsługa! ZaletyŻadnych!Wadykurier na poziomie pseudokibica z ustawki -
-
~Klaudia / 2022-04-25 11:36
Kurier podjechał pod dom nie wysiada z auta po dziesięciu sekundach odjeżdża. SMS nieudana próba dostarczenia przesyłki. Wszystko nagrane na kamerach. Podjeżdżają pod adres tylko po to żeby system GPS odnotował że był i premia za szybkość pracy jest. -
~Maria / 2022-04-25 09:38
Nie polecam , firma porażka.Nie chce się im dostarczyć przesyłki to piszą,że nie ma nikogo w domu.Wraca z powrotem na magazyn i dopiero po dwóch dniach jest wydawana z magazynu.
Firma nie interesuje się pracą kurierów.
Nie polecam -
~Elżbieta / 2022-04-22 14:04
Po raz kolejny kurier zostawia przesyłkę w Żabce, niestety wcale nie pobliskiej, tylko oddalonej o kilometr od mojego osiedla. Wcześniej przysłał mi SMS że próba dostarczenia była nieskuteczna bo pod podanym adresem nikogo nie było! - dodaję, że siedzę murem w domu, bo mam uraz kolana!
To drugi identyczny numer tej firmy; mogę jeszcze dodać, że mam lat 65+, oraz mieszkam na 4 piętrze bez windy; przypuszczam, że w ten sposób kurier ułatwia sobie pracę...ZaletyBrakWadySame wady! -
~Oszukany klient / 2022-04-22 12:40
Ubezpieczony na 1000 zł towar częściowo został uszkodzony podczas transportu, dwa razy składana reklamacja i oczywiście towar nie został uszkodzony podczas transportu.Wartość uszkodzonego towaru to 400 zł.Reklamacja zakończona na niekorzyść klienta rzecz jasna, cytuję:"Należy więc stwierdzić, iż do uszkodzenia reklamowanego towaru nie doszło podczas
wykonywania usługi przewozu na reklamowanym liście przewozowym.... Prosimy o
przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego wraz z wymaganą dokumentacją do Listu Przewozowego o
numerze..." Czyli kolejny raz złóż reklamację. MASAKRA I BIEDAKI!!!ZaletyBrakWadyDrogo, reklamacja to fikcja -
~Andrzej / 2022-04-22 08:47
Kurier nie przyjeżdża pod wskazany adres dzwoni wcześniej że będzie po czym wpisuje błędny adres. Pracownicy w biurze obiecują że paczka będzie następnego dnia po czym po uplywiw dwuch tygodni nadal przetrzymują paczkę u siebie -
~Barbara / 2022-04-21 17:18
Paczka została nadana do zwrotu z Zalando kurier odrzucił przyjazd po paczkę ponieważ był to czas przedświąteczny , zostałam poproszona o nadanie paczki jeszcze raz i co się wydarzyło ? Paczki nie można nadać ponieważ DHL ZABLOKOWŁ ODBIORY Z NASZEGO TERENU DO MAJA .Nie ma żadnej informacji na stronie DHL oraz na stronie ZALANDO WadyBrak informacji -
~Myrq / 2022-04-21 17:13
W dość krótkim czasie doręczono mi 2 przesyłki-obie zostały sponiewierane przez DHL. Niestety uszkodzenia (niewielkie ale fundamentalne) zauważyłem zbyt późno. ZaletyUszkodzili, a mogli wyrzucić.WadyBrutalność w transporcie/sortowaniu przesyłek skutkiem czego są uszkadzane mechanicznie. Wyglądało to na kopanie i skakanie po przesyłkach. -
~AGAT / 2022-04-21 15:41
ZOSTAWIANIE PACZKI W PRZYPADKOWYM MIEJSCU I NIEINFORMOWANIE O TYM!!!!!!!!!!!!! WadyZOSTAWIANIE PACZKI W PRZYPADKOWYM MIEJSCU I NIEINFORMOWANIE O TYM!!!!!!!!!!!!! -
-
~Katarzyna / 2022-04-20 21:36
Potwierdzam najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałam. Nie dotrzymują terminu, kurier niesłowny, lekcewarzący , nie odbiera telefonu bądź odrzuca połączenia, a sposób przewożenia przesyłek pozostawia wiele naprawde wiele do życzenia... ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALETWadyBrak profesjonalizmu. Chamstwo. Niesłownośc. Nieterminowość. Lekceważące podejście do klienta. Brak organizacji. Nieodpowiednie postępowanie przewożenie przesyłek itd.... można by bez końca -
~Marcin / 2022-04-20 17:50
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem doczynienia. Kurier wpisuje nieprawdę w protokole przesyłka leży na magazynie poczym wraca do nadawcy z pismem że odbiorca odmówił odebrania przesyłki na skargę że w protokole jest nieprawda konsultantka odpowiedziała że kurier coś musiał napisać żenada. -
~Sławek / 2022-04-20 14:55
Kurier nie telefonuje przed przyjazdem, wjeżdża na chodnik dewastując go bez powodu i łamiąc przepisy o ruchu drogowym, a na zwrócenie uwagi, niegrzecznie odwraca się i odchodzi mówiąc coś pod nosem. Brak kultury osobistej i nieprofesjonalna obsługa oraz łamanie podstawowych przepisów drogowych. Dzwoni do domu bez przerwy wszystkimi dostępnymi dzwonkami bez przerwy. Kompletna DEGRENGOLADA. ZaletyBrak wobec braku innych wymaganychWadyWyłącznie wady - brak kultury osobistej i przestrzegania przepisów drogowych -
~J / 2022-04-20 14:54
Dostawa do punktu odbioru- sklep Żabka. Z racji, niby, przepełnienia, Kurier bez pytania przekierował paczkę od innej Żabki, w innej miejscowości, gdzie nie mam możliwości odbioru. Szkoda, że sklep nie miał obsługi przez InPost, bo tam to chociaż maila wysyłają czy się zgadza człowiek o przekierowanie. ZaletyŻadne
strona 150 z 387
- « poprzednia
- 1 ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- nastepna »