ZaletyBrak
strona 135 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- nastepna »
-
~Bura / 2022-10-01 11:34
Ta firma kurierska to jest żenada!!! Nigdy więcej nie kupię nic w sklepie w którym ta firma będzie dostarczać towar. Wolę nie mieć niż użerać się z tym badziewiem. -
-
~Burtuk / 2022-01-18 12:15
Zerowa skuteczność.
Każdy pracownik infolinii inaczej interpretuje informacje.
Zmiany adresu doręczenia bez wiedzy nadawcy.
Dostarczanie trwa już 1,5 miesiąca.
Nieprzewidywalna jest ta firma .ZaletyBogata w wadyWadyDepresja dwubiegunowa -
~Business & Sales Trainer / 2019-12-31 14:08
Dramat ! Najbardziej skurwi@ła i szm@ciarska instytucja. Kłamią, nie dotrzymują terminów, są nierzetelni. Niniejsza opinia nie dotyczy kurierów lecz skuwi@łych procesów, łańcucha dostaw i pracowników infolinii. Tu nie ma opcji nawet na jedną gwiazdkę. Poziom mułu i dno. ZaletyBrak, próbowałem znaleźć jakiekolwiek lecz niestety nawet cienia szansy czy światełka w tunelu...WadyCustomer service, infolinia, kłamstwo, wprowadzanie w błąd -
~Była klientka z koszmarnymi doświadczen / 2019-02-07 12:17
TRAGEDIA!
Dostałam informację od DHL, że otrzymali elektroniczne dane przesyłki nr...a przesyłka nadal pozostaje w rękach nadawcy, podali też pin do zmiany terminu doręczenia przesyłki oraz informację o tym, że dostarczą ją w ciągu 1-3 dni roboczych. Termin ustaliłam sobie za 5 dni i wzięłam na tę datę urlop. Wyszłam z założenia, że skoro mogę to zrobić i podają niezbędne do tego dane to będzie Nam wygodniej, mnie i kurierowi. Wczoraj minął termin, który wyznaczłam i do tej pory na stronie śledzenia przesyłki wisiało info o tym, że termin doręczenia zmieniony na ten wybrany przeze mnie. Dziś piszę w tej sprawie do obsługi klienta DHL, a ten o odpowiedzi informuje mnie, że przesyłka o podanym numerze nie istniej! Wychodzi na to, że w dwóch mailach poinformowali mnie o nieistniejącym numerze nadania jakiejś przesyłki widmo, której nigdy nie dostali od nadawcy. Do tego w mailach piszą, że kurier przywozi paczki w godzinach 9.00-17.00, a tak faktycznie to jak łaskawy kurier zgodzi się na proponowanych telefonicznie termin to już jest powód do szczęścia. Pracuję do 15, a w domu jestem przed 16, i kiedy jednemu z nich zasugerowałam, że to dobra dla mnie godzina (przecież rozwozi paczki do 17), ten parsknął śmiechem i kpiąco odparł, że " o 16 to on też już jest w domu". Człowieku to Twoja praca!
Przestrzegam przed DHL i ich kurierami, nie warto szarpać sobie nerwów.Wadysame wady -
~Były klient / 2019-07-10 19:43
Cały dzień czekania - kurier się nie zjawia, na e-mail przychodzi info że kurier nie zastał odbiorcy, podejmie próbę doręczenia jutro... brak słów, budynek monitorowany kuriera nie było!!! WadyOszukują klientów -
~Były klient / 2019-12-20 13:32
Kpina.
Miesiąc czekam na info co się stało z moją paczką. Trzeba było zamówić nowe prezenty świąteczne, bo przestali odpowiadać na zapytania dot losów paczki.
Kurier nawet nie zadzwonił, wpisał w systemie, że paczka dostarczona plus jakieś fikcyjne nazwisko. Brak profesjonalizmu, jakość usług poniżej jakiejkolwiek krytyki.ZaletyBrakWadydhl -
~były klient / 2021-04-09 12:59
Oinia poniżej 0, nawet minus 6. Co to za syf, kto tam pracuje i dlaczego ?
Kurierzy poniżej dna, zamawiam co pewien czas ale oni nie potrafią doręczyć, ciągle godziny nie te i goń kuriera.
ostatnio mial dla mnie paczkę i czekałem cały dzień, widzialem z okna jak dostarczyl malutką paczkę do klatki obok a mnie olał.
SYF i SYF totalny, nigdy DHL, jak już to GLS. -
~Były klient / 2021-12-01 07:09
Nagminne oszukiwanie przy doręczeniach przesylek. Kurierzy oszukują klientów i firmę wbijając w urządzeniach próbę doręczenia bez pojawienia się w miejscu dostawy. Firma kompletnie z tym nic nie robi. Wybierajcie inne firmy bo DHL to kompletna porażka ZaletyBrakWadySame wady -
-
~Były klient / 2023-01-10 16:44
Nie polecam. Kurierzy kłamcy i wysyłają po odbiór do kilku żabek Zaletybrak -
~Były klient / 2023-02-16 12:35
Za każdym razem jest taka sama sytuacja po wyborze kuriera DHL. „Kurier nie zastał nikogo w domu wiec paczka ląduje w punkcie”. Za każdym razem jestem w domu, ponieważ pracuję do godz. 17 na Home office. Mieszkanie to kawalerka (1 pokój) więc najmniejsze puknięcie w drzwi jest słyszalne bardzo wyraźnie. Natomiast kurier nawet nie pofatyguje się żeby wejść do bramy - od razu jedzie do punktu. Korzystałam z wielu firm kurierskich i ta jest najgorsza jaką kiedykolwiek widziałam. Następnym razem jak będę kupować jakiś produkt, będę rezygnować ze sprzedawcy który ma w ofercie tylko wysyłkę przez dhl. Ta firma to kpina ;) Zalety-zatrudniają osoby niepełnosprawneWady-największą wadą jest to ze to chyba jedyna firma kurierska która właściwie nie donosi paczek czyli nie wykonuje swojej pracy. Dlaczego? Ponieważ kurierzy są tak leniwi/ograniczeni, ze nawet nie przyjeżdzają do domu tylko od razu jadą do punktu -
~Bynio / 2019-07-23 21:19
Najbardziej z..bana firma kurierska!!!Żadnych powiadomień o której będzie kurier! Za 1 razem czekałem do 16:00 (dłużej nie mogłem) kurier dojechał 16:20 (sprawdziłem na stronie). Podczas drugiej próby doręczenia czekałem cały dzień, gdzie kurier nie pojawił się w ogóle!!! Wyobrażacie sobie moje wkurzenie, gdzie specjalnie nie wychodziłem po zakupy żeby nie przegapić kuriera. Sprawdzam na stronie o 21:00 i okazuje się że mogę sobie odebrać przesyłkę u nich w oddziale. MASAKRA!!! Porażka na maxa!!! Odradzam!!! -
~bytom / 2023-01-04 15:52
Kuriera obsługującego rejon Bytom (Mickiewicza)można tylko określić jednym słowem TRAGEDIA,nie miły zero zainteresowania swoją pracą a najlepszym rozwiązaniem przekazać przesyłkę do punktu odbioru -
~BZ / 2019-12-23 14:43
Tragedia.
Pierwszego dnia kurier jakimś cudem nie zastał nikogo w domu, mimo że cały dzień ktoś był. Postanowiłem więc przekierować paczkę do punktu pickup, co zajęło cały dzień i zanulowało próbę dpstarczwnia w kolejnym dniu.
Zadzwoniłem więc na infolinię dowiedzieć sie kiedy paczka zostanie dostarczona. Konsultant zapewnił mnie że dostarczą ją w sobotę. Oczywiście się to nie stało, a weekendy infolinia jest nieczynna. W poniedziałek natomiast kurierowi NIE UDAŁO SIĘ ZOSTAWIĆ PACZKI W PUNKCIE PICKUP. Jedyne więc co mi zostało by uzyskać ją na czas to jechać po nią do ZĄBEK.
Takiego partactwa nie doświadczyłem jeszcze nigdy w życiu, o zupełnym braku kontaktu sms/telefon od strony kuriera/centrali nie wspomnę.ZaletyABSOLUTNY BRAKWadyWSZYSTKO -
~Bzik / 2023-07-20 22:49
Kurier podjął paczkę do doręczenia. Zdecydował za mnie, że nie doręczy paczki tylko przebije ją do odbioru w punkcie. Po raz kolejny musiałem szukać paczki w oddziale gdzie juz nie ma odbiorów paczek przez Klientów. Nie polecam tej firmy. Nie dbają o Klientów. ZaletyBRAKWadyBrak doręczenia paczki przez kuirera. -
~c7 / 2021-02-24 11:12
Najgorsza firma kurierska, stanowczo odradzam. Brak kontaktu z kurierem, a na infolinii automat porażka! Wadysame wady... -
~calipso / 2020-11-20 13:41
Zamówienie kuriera zostało zamówione wczoraj - dziś miał być między 9:00-11:00...zadzwoniła pani z obsługi, że godzina przyjazdu kuriera zmienia się do godz. 13:00 ...jest 13:40, żadnego telefonu, a kuriera jak nie było tak nie ma. Porażka -
-
~Całkowicie niezadowolony klient / 2019-11-28 07:25
Dostawa przesyłki przez kuriera tej firmy to porażka.Nie dostarczono na czas,przesyłkę musiałam osobiście odebrać w miejscowości oddalonej 25 km od miejsca zamieszkania, ponieważ miałam obawy, że zaginie.Wysyłają sms, że nieudane doręczenie z uwagi na nieobecność w domu, czyli kłamią.Ponadto osoby odbierające telefon na infolinii niezorientowane. Firma nie rzetelna, brak możliwości polecenia komu kolwiek.Będę omijać z daleka tą firmę. ZaletybrakWadywszystkie -
~canna / 2021-08-10 15:38
Przynosicie wstyd niemieckiemu właścicielowi firmy, szargacie jego dobre imię. Współpraca z wami to jedna wielka porażka, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. Zostawcie tę pracę innym firmom, które szanują swoich klientów. Oszustwa, chamstwo, kpiny i przede wszystkim niekompetencja na każdym szczeblu. Moja opinia nie jest efektem jednorazowego zdarzenia. To u was standard. Słowo "was" napisane jest celowo małą literą, bo też nie mam dla was szacunku. Zaletybrak zaletWadykłamstwa, nierzetelność, brak szacunku dla klientów, niekompetencja, chamstwo, lenistwo -
~Caracola / 2019-05-10 23:12
Brak dostawy do domu za zapłacona usługę do domu, kurierzy hurtowo zostawiają paczki w punkcie odbioru narażając klienta na dodatkowe koszty. Brak odpowiedzi na interwencje w tej sprawie. Odbiór paczek z domu przesuwany wedle uznania kuriera, bez poinformowania klienta. ZaletyBrakWadyMonopol w większości siecowek -
~Caroline / 2023-12-13 13:28
Dwa maile przez dwa dni jakoby nikogo w domu nie było. Zero telefonu o dostarczeniu przesyłki. Nie mieszkam sama więc cały czas jest ktoś w domu. Po dwóch "próbach" doręczenia paczka trafiła do punktu odbioru ZaletyBrakWadyBrak informacji o dostarczeniu przesyłki
strona 135 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- nastepna »