strona 129 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- nastepna »
-
~Beata / 2022-09-20 16:34
Najgorsza firma kurierska. Przesyłka niedostarczona, w systemie informacja, że o północy odbiorca odmówił odbioru !!! Po złożeniu reklamacji żadnej reakcji prócz info, że rozpatrują sprawę. Numer do kuriera - nieprawidłowy, bo nie obsługuje tego rejonu. Jednym słowem "bajzel na kółkach". Niestety, to już po raz kolejny towar nie został dostarczony przez tą firmę i wrócił do nadawcy. -
-
~Beata / 2022-12-08 10:08
Po co dostarczać paczki prywatnym klientom w godzinach ich pracy, dlaczego kurierzy nie pracują wieczorami. Rozumiem, że super jest pracować do godziny 16:00, ale należy dostosować godziny usługi do potrzeb klienta, inaczej mija się usługa z celem. Proszę sobie wyobrazić markety pracujące do 16:00. Jeśli podejmujecie się i oferuje dostarczanie paczek do dostarczajcie, bo do tej pory to tylko zawracacie gitarę a nie dostarczacie. Trudno żeby ludzie brali urlopy i czekali na wasze dostarczenie. ZaletyBrakWadyKurierzy nie sympatyczni, dostarczają na odwal, czasami nawet nie informują gdzie zostawił przesyłkę. Dopiero od sąsiada dowiaduję się o pozostawionej u niego przesyłce. -
~Beata / 2022-12-08 12:09
Najgorsza z możliwych firma kurierska.
Podobno nigdy mnie nie ma w domu,bo przesyłki zawsze trafiają do punktów... Na dziwnym trafem zawsze od rana jestem w ten dzień w domu... Nie pozdrawiam kuriera z Lubawy...ZaletyBrakWadyChyba wymieniłam... -
~Beata / 2022-12-08 18:42
To najgorsza firma kurierska . Moja przesylka mimo licznych rozmowach z infolinią i upewnieniu się kilkanaście razy , że adres dostawy został zmieniony, została odesłana do nadawcy ,, ponieważ nie zostało to zmienione w systemie . W związku z tym kurier nie dostał informacji , że adres dostawy został zmieniony. Po tym również kontaktowałam się z infolinią i obiecywano mi , że dostanę przesyłkę na pewno . Po ponad tygodniu barowania się z niekompetentnymi pracownikami infolinię przesyłka została odesłana . Pani stwierdziła tylko , że jest jej bardzo przykro mnie przeprasza ale dalej muszę radzić sobie sama . Narobili bałaganu a klient ma po nich sprzątać , skandal ZaletyŻadnych zaletWadyWszystko na nie . Nie solidni, niekompetentni , nie szanują klienta -
~Beata / 2023-02-24 12:46
Kurierzy tragedia ! Nigdy nie mają wydać, nie przyjeżdżają na czas! ZaletyŻadneWadyDużo by pisać. Nie są na czas lub wcale nie przyjeżdżają pisząc smsa że nikogo w domu nie ma,nigdy nie ma wydać, tragedia!!! -
~Beata / 2023-08-24 19:09
Nie polecam. Kurier nie dostarczył przesyłki do adresata nawet nie poinformował telefonicznie o przesyłce. Paczka wróciła do nadawcy. -
~Beata / 2023-11-03 07:20
Najgorsza firma kurierska jaka tylko jest na rynku. Zastanawiam się po co jeszcze ktoś wysyła paczki z tym przewoźnikiem. Od 2 dni czekam na przesyłkę która krąży gdzieś po Polsce bo nie mogą się ogarnąć. WadySame wady -
~Beata / 2023-11-09 10:29
Paczka nie została doręczona, nie mogą jej zlokalizować przez 5 dni. Pewnie zagubili i nie chcą się przyznać. Kpina!! -
-
~Beata / 2024-02-23 18:40
Paczka spóźniona o 2 dni, w środę miała być dostawa była w piątek, ale codziennie sms z informacją że to już dziś. Nie polecam firmy kurierskiej DHL i to się powtórzyło już trzeci raz. Wady-opóźniona dostawa -
~Beata / 2025-04-17 12:54
Nie polecam firmy. Paczka przekierowana do innego, odległego paczkomatu, zero pomocy na prośbę o powrót do pierwotnie wybranego, bo z tamtego nie mam jak odebrać. Naraża to na dodatkowe koszty (zamówienie taksówki) i zmarnowany czas ZaletybrakWadybrak woli współpracy, utrudniony kontakt -
~Beata K. / 2021-02-02 19:23
SKANDAL! Firma DHL to jedno wielkie nieporozumienie, wszystkim odradzam korzystanie z usług tejże firmy. To nic, że kurier nie dostarczył mojej paczki w terminie. DHL w rażący i niedopuszczalny sposób zaniedbało ochronę moich danych osobowych. Istota dotyczy tego, że moja paczka wraz ze wszystkimi danymi została zgubiona na środku ulicy! Przez cały dzień (a na pewno do godziny 18:00) moja paczka z moim danymi osobowymi leżała na ulicy. Paczka została znaleziona przez przypadkową osobę (na całe szczęście uczciwą), która skontaktowała się ze mną i powiedziała o całej sytuacji. Dzwoniłam wczoraj na infolinię DHL, aby złożyć skargę, zrobiłam to zarówno telefonicznie jak i mailowo wypełniając stosowny formularz. Dziś dzwonił do mnie Pan z DHL z przeprosinami za zaistniałą sytuację, raczył mnie poinformować, że z przeprosinami będzie do mnie dzwonił jeszcze kurier (czego oczywiście nie zrobił). Na moje pytanie, co dalej zamierzają z tą sprawą zrobić usłyszałam, że nic, ponieważ „paczka jest u mnie”. Skandal! To się w głowie nie mieści, żeby tak podejść do sprawy, nie chodzi o samą paczkę chodzi o naruszenie moich danych osobowych. Nie zamierzam tej sprawy tak zostawić – zgłoszę wszystko do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jeśli ktoś z Państwa doświadczył podobnych przykrości i zaniedbań ze strony DHL to proszę o kontakt (mail: polkownik@vp.pl) – możemy złożyć pozew zbiorowy. Zaletybrak -
~BeataB / 2024-05-10 15:55
To co oni wyprawiają to jest totalna kpina z ludzi!!!! Już druga paczka wraca do nadawcy bo rzekomo były dwa nieudane doręczenia, a to dziwne bo paczki były zamawiane do paczkomatu. Dzisiaj kolejna ich wpadka. Właśnie wróciłam wkur...na spod paczkomatu bo dostałam wiadomość, że paczka jest do odebrania, ale pin się nie zgadza i nie mogę odebrać. Pewnie znowu napiszą ,że była nieudana próba dostarczenia i następną paczkę mi odeślą. Dodzwonić się do nich nie można bo przez półtorej godziny wisiałam na linii i wysłuchiwałam durnej muzyczki doprowadzającej do szału, bo rzekomo cały ten czas wszyscy konsultanci byli zajęci rozmową, co oczywiście jest wierutnym kłamstwem i kpieniem sobie z ludzi. To firma uduś i powinna być rozwiązana... ZaletyżadnychWadysame wady, nie dostarczają przesyłek na czas, zamiast do paczkomatu przyjeżdżdzają do domu(dobrze,ze akurat byłam bo się nawet tego nie spodziewałam), nie informują ,że przesyłka jest w paczkomacie albo, ze będzie dostarczona w danym dniu. W aplikacji muszę sprawdzać a i tak jeśli jest wiadomość że jest w paczkomacie do odebrania to pokopany jest pin i nie można odebrać a potem kłamliwie piszą ,ze podjęto dwie nieudane próby doręczenia-hyba to z automatu idzie bo żadnych prób nigdy nie ma -
~Becia Opolskie / 2020-11-12 20:28
W sobotę mama wysłała mi paczkę z Niemiec. We wtorek 10.11.20 rzekomo był u mnie kurier, ale nikogo nie zastał w domu. Dziwne ponieważ mam malutkie dziecko w domu i nigdzie nie wychodzę. Dzisiaj 12.11 zobaczyłam tylko tył busa jak odjeżdżał. Kurier nie wyszedł z samochodu,a nawet nie trąbił pod domem. 200m dalej widziałam jak zrobił to samo. Pół dnia nie mogłam się dodzwonić do dhl. Jak już w końcu tak się stało,kazali mi zaczekać. Po czym Pani powiedziała że kurier nie widział dzwonka. I niby jutro ma być paczka u mnie. Zobaczymy
Ale ogółem to beznadzieja totalna. -
~Becia Opolskie / 2020-11-13 12:45
Tak jak pisałam niżej. Nikt się nie pojawił. Muszę jechać sama prawie 50 km do punktu. Ostatni raz coś przez tą firmę. Co za gowno!!! Po kilku telefonach mam dość! NIE POLECAM TEJ ZJEBANEJ FIRMY!!! ZaletyZERO ZALETWadyNie jestem w stanie wymienić wszystkich wad! Ale jest tego pełno! -
~Bejb / 2022-12-14 18:16
Dramat i żenada.
Kurier zostawia paczki gdzie chce, blokuje połączenia przychodzące żeby nie móc się do niego dodzwonić.
Człowiek siedzi i czeka a Dhl ma to wiadomo gdzie.Dzwoniąc na infolinie obiecują ,ze kurier się w ciągu godziny skontaktuje i na tym się kończy. To samo jest ze złożona reklamacja. Nie odpowiadająca na Nią mimo obietnic telefonicznych , ze skargę rozpatrzą w ciągu 3 godzin.
Najgorsza firma kurierska.ZaletyŻadnychWadyJak w opisie -
~Bell / 2021-04-09 20:57
No cyrk . I mnie również dotknęło to szczęście.
Paczka obiegła połowę Polski ,gdzie w końcu utknęła gdzieś w Gluchowie.
Zgłosiłam fakt ,ale nikt się nie zainteresował poza elektronicznym automatycznym komunikatem .
Z drugiej strony fajnie być kurierem lub osoba sortujaca .
Można sobie wziąć pakuneczek ,jaki się podoba i ....cisza
Osoby z infolini raczej mało zainteresowane .
W sumie już się pożegnałam z paczka i pieniędzmi.
Nie wiem tylko jak przestrzec innych , bo mało kto czyta tego typu opinie . Ja wcześniej nie czytałam, ale zamawialam w innych firmach ...do dziś.
Przestrzegam !!!!!!ZaletyŻadnychWadyCałokształt -
-
~Bell / 2023-10-26 14:26
Chciałam opisać swoje doświadczenia z ta firma ,ale widzę, że już wszystko zostało opisane we wcześniejszych negatywnych opiniach.
Kurierzy dramat , dział reklamacji kpiną, kłamliwe uwagi ,
Dziwię się, że firmy zawierają z nimi kontrakty .
Podobno inne firmy kurierskie też mają swoje wady ,ale nie tyle co DHL.
Co ciekawe z innymi nigdy problemów nie było, tylko z DHL.
No ,ale co zrobić. Trzeba jej unikać. Niestety często jest tylko ta jedna opcja .
ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~Bella / 2021-01-12 11:29
Najgorsza firma kurierska, kłamliwe informacje wpisywane przez kuriera w system. "brak terminala" tylko po to by naciąganac odbiorcę na kasę (bo nie ma jak wydać). Nikt nad nimi nie panuje, a BOK to zbędny dział,nic nie wiedzą i w niczym nie pomogą. ZaletyBrakWadySame -
~Bella / 2023-03-28 16:03
Bardzo żałuję, że nie można wskazać zero gwiazdek.
Brak szacunku dla klienta. Nie liczenie się z czasem innych osób.ZaletyBrak -
~Bellatrix1975 / 2019-12-04 11:00
Cztery dni z rzedu, kurier nie potrafil odebrac trzydziestu przesylek. Skutek? 100 km podróz do najbliższej sortowni DHL, stracony czas ,nerwy i pieniadze.Niezadowoleni kupujący. Absolutny brak kontaktu, rzetelnych informacji. Szczerze nie polecam!!!!!
strona 129 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- nastepna »