Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7740 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2022-08-30 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkę która nadałam do Holandii nigdy nie dotarła tylko wróciła do mnie po ok 3- tygodniach. Pomimo że kurier nie zadzwonił i nie zostawił awizo odbiorcy próbują zwalić odpowiedzialność na klienta. Nawet nie próbowali wyjaśnić sytuacji dla nich paczka nie została odebrana ale jak może być odebrane coś o czym nie mamy pojęcia że jest? I pytanie skąd odebrać? Na zadane przeze mnie pytania dostałam odpowiedź że dla nich sprawa jest zamknięta beż słowa tłumaczenia.
  • ~Julia / 2022-08-30 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto. Po prostu. Tyle nerwów ile straciłam na skontaktowanie się z działem obsługi klienta, tyle czasu zmarnowałam. Nigdy więcej nie skorzystam z usług DHL.
  • ~Basia / 2022-08-30 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny problem z przekierowaniem paczki do punktu odbioru. Nie zamierzam brać urlopu żeby móc odebrać przesyłkę w środku dnia. Zero powiadomień o zmianie statusu paczki. Niestety sklep internetowy narzucił DHL jako jedyną opcję dostawy. Powinni zmienic firmę kurierską bo z tego powodu więcej u nich zakupów nie zrobię. Nie polecam!
    ZaletyBrak
  • ~Dorota / 2022-08-29 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka na całej linii. Nie chcę się rozpisywać bo aż szkoda słów na takie traktowanie klientów.
    ZaletyMiła obsługa ale nie kompetentna.
    WadyKurier, który nie dostarcza przesyłki. Umawia się i nie przyjeżdża.nie odbiera telefonu. Brak możliwości dodzwonienia się do siedziby. System reklamacji.
  • ~Aa / 2022-08-29 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam wysłać paczkę za granice.
    Wzięłam opcje, ze nadam ja w pobliskim punkcie odbioru bez etykiety gdyż nie mam jak jej wydrukować.
    Było jasno napisane, ze nadanie bez etykiety - daje do zrozumienia ze kurier powinien być przygotowany na to żeby mieć etykietę ponieważ zaznaczyłam opcje ze ja jej nie drukuje :)
    Gdy miał odebrać kurier ta paczkę to dowiaduje się, że paczki nie zabrał ponieważ nie było etykiety. Gdzie jest tutaj dogadanie? Jeżeli macie takie opcje to fajnie gdyby tak było naprawdę.
    Do tego nie dostałam żadnej informacji od kuriera gdzie ma moje dane w systemie ze paczka nie została zabrana tylko muszę się dowiadywać od osób trzecich.
    Nie polecam, nie skorzystam ponownie.
    WadyBrak dogadania
  • ~Optymail / 2022-08-29 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier DHL rejon Przeźmierowo kłamie że nikogo nie zastał , brama do firmy jak szeroko otwarta , nie pofatyguje się wejść na teren i zapytać . Postoi 15 sekund i jedzie dalej . Właściciel tej firmy transportowej tak samo kłamie jak jego kierowca . Moja opinia to -5 !!!!! .
    Zalety-5
    Wady+5
  • ~Brak / 2022-08-29 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby dało się dać ocenę na minusie. Jak mogę potwierdzić odbiór paczki która została porzucona na wjeździe na posesje bez sprawdzenia czy jest ktoś w domu? A gdybym nie wyszła i ktoś by ją ukradł kto za to odpowiada?
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczenie paczki do rąk właściciela bez żadnego kontaktu
  • ~Aniol / 2022-08-27 02:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier jeżdżący po Grodzisku Wlkp za pana Marcina jest wulgarny, chamski, ordynarny, agresywny ,a kobiety nagabuje
    WadyBrak kultury , wychowania , wyglądu
  • ~Oszukana przez dhl / 2022-08-26 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usługa kurierska. Dhl opinia na ich temat poniżej 0. Totalne dno! Nigdy wiecej nie skorzystam z ich usługi. Powinni zniknąć z rynku natychmiast. Kurierzy beznadzieini. Paczkę dał nie wiadomo gdzie i jak do niego zadzwoniłam to kazał mi po sąsiadach szukać bo twierdzi że położył na schodach jakiegoś domu. Gdy ponownie do kuriera dzwonie żeby do końca wyjaśnić sytuację to odrzuca połączenie. Nigdy więcej DHL!!!! Będę omijała ich szerokim łukiem.
    ZaletyŻadnych!!
    WadyTotalne dno!!
  • ~Tragedia / 2022-08-26 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorzej niż bardzo źle. Kurier nawet nie próbował dostarczyć paczki, po zgłoszeniu interwencji usłyszałam że mogę sobie ja sama odebrać 30km od miejsca zamówienia.
  • ~KA / 2022-08-26 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed korzystaniem z usług DHL. Przesyłka bez mojej wiedzy została przekierowana jako zwrot, kurier nie podjął próby doręczenia ani nie pozostawił jej w punkcie odbioru. Nie zamierzał mi również nic wyjaśnić tej sytuacji, kazał jedynie dzwonić na infolinię. Tam również nie uzyskałam odp,zostałam przekierowana na portal interwencji. Minęło już 16 dni od mojego zgłoszenia i nadal nie otrzymałam żadnych wyjaśnień. Pisałam kilkakrotnie w tej sprawie, ale zero odzewu z ich strony. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej niby "firmy kurierskiej" i będę wszystkich przed nią przestrzegać. Rozumiem, że takie sytuacje mogą się wydarzyć, ale wszystko wymaga poważnego potraktowania klienta i wyjaśnienia sytuacji. W tym wypadku zachowali się bardzo nieprofesjonalnie. Szkoda nerwów, omijajcie tę formę szerokim łukiem!
  • ~Mario / 2022-08-26 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka doszła po ośmiu dniach mimo interwencji. Nigdy więcej dhl
  • ~Mik / 2022-08-25 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda składać reklamacje. Dział obsługi klienta to fikcja. Niestety mamy bum w e-handlu dlatego kurierzy i obsługa klienta nie szanują ludzi. Ale te wszystkie opinie w internecie nie znikną.
  • ~Izolda / 2022-08-25 17:20
    Ocena: 1.67 / 5
    DHL niestety dla mnie to porażka. Dziś kurier telefonicznie poinformował mnie,że przywiezie mi paczkę. Była to paczka pobraniowa 35 zł. Powiedziałam Panu, że synowi zostawiłam 50 zł. Ten wyskoczył na mnie z ryjem i kazał czytać regulamin, gdyż nie ma obowiązku mieć drobnych. Ok pojechałam do domu i naszykowałam drobne. Wiecie,że ten rudy ch...nie przyjął ode mnie pieniędzy bo stwierdził, że za drobne. Zgłosiłam reklamację to po ponownej dostawie wpisał,że nikogo nie zastał. Ja się pytam kto tam pracuje...PORAŻKA !!!
  • ~KladeLageNaDHL / 2022-08-25 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka . Kurier nie umie korzystać z nawigacji ... lepiej mu wbić do systemy ze błędny adres i wyrąbane. Pomimo wysłania trzech interwencji w tym jednej przez nadawcę, paczka i tak wróciła do osoby która ja nadała ... dramat , nie polecam
    ZaletyŻadnych
    Podnoszą ciśnienie lepiej niż kawa
    WadySzkoda gadać...
  • ~Sara / 2022-08-25 10:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka miała być dzisiaj, a po chwili data zmieniona na jutro. Jest tak za każdym razem zamawiania. Niestety Media powinno zmienić firmę kurierska, bo w takim tempie przestaniemy zamawiać. Gdyby to była jednorazowa sytuacja, a zdarza się przy każdym zamówionym sprzęcie u nas, rodziny i znajomych. Nie jest to w porządku. Dzisiaj czekaliśmy na prezent urodzinowy. Przykre
    ZaletyŻadnych
  • ~jacek / 2022-08-24 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    DZIADY,DZIADOSTWO,PATAŁACHY. KONTAKT UTRUDNIONY. PACZKA KRĄŻY PO POLSCE . NIGDY WIĘCEJ.
  • ~Marzena / 2022-08-23 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usługa, czekam na kuriera od 10 do 18 i nie przyjechał na umówiony dzień . Żadnego telefonu, żadnego przepraszam. Usługi do bani. NIGDY WIĘCEJ !!!!!!!
  • ~Paulina / 2022-08-23 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, brak słów, komplikują życie ludziom.
    Tyle czasu walczę z infolinia dhl i próbuje się skontaktować z kurierem. Strona dhl komunikuje ze moja paczka znajduje się w miejscu “umówionym z kurierem” gdzie nikt się nie komunikował ze mną, ani E-maila, ani smsa, nic… Dzwonie na infolinie walczę z robotami żeby się dowiedzieć gdzie mam ustalony punkt odbioru, roboty z infolinii nic nie wiedza poza tym ze paczka czeka w „ ustalonym wspólnie przez kuriera i odbiorcę miejscu” po jakimś czasie roboty z infolinii pozwoliły na łączność z konsultantem który jest człowiekiem i z kolei konsultant dhl twierdzi ze paczka jest cały czas u kuriera a nie czeka w żadnym punkcie i nie ma go ustalonego ( co się akurat zgadzało) przekazują numer telefonu do kuriera. On z kolei nie odbiera i nie odpisuje. Po całym dniu nerwów stresów i wiszenia na telefonie wracam na infolinie z bezradnością i bezsilnością to automatyczny robot z iinfolinii mnie informuje że kurier nie zastał nikogo w miejscu odbioru i paczka czeka na odbiór w punkcie dhl. Jaja sobie robicie z ludzi? Ani E-maila ani telefonu. Gdyby nie to ze sama zaczęłam się niepokoić o paczkę która już powinna być to bym się nie dowiedziała ze od kilku dni mi „ rzekomo” próbują dostarczyć paczkę.
    Wstyd, żenada i bezczelność a te infolinie całe to droga przez mękę żeby połączyć się z kimś kto odpowie Ci na jakiekolwiek pytanie.
  • ~Alessias / 2022-08-23 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to niesmaczna parodia firmy kurierskiej. Po zamówieniu przesyłki z Niemiec, kurier awizował przesyłkę (w domu przez cały czas była obecna osoba oczekująca jej) i ustawił odbiór osobisty w punkcie - 70 km od mojego miejsca zamieszkania, na który mam 7 dni. Po trzykrotnej próbie rozwiązania problemu (telefonicznie oraz przez formularz reklamacyjny) usłyszałem tylko informację - "Nic nie można zrobić, proszę odebrać paczkę w punkcie, punktu też nie można zmienić, bo to przesyłka zagraniczna". Mam nadzieję, że ta opinia uchroni choć jedną osobę przed podobną sytuacją.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12713
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8101
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7740
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4133
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2452
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4771
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090