Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7654 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Uki / 2022-09-02 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Rano dostałem informację, że dzisiaj paczka (paleta 200kg) zostanie dostarczona w godzinach 11-13. Wysłałem wiadomość, że dzisiaj będę w domu dopiero po 15. Kurier miał tą informację gdzieś, ale gorsze jest to, że dzwonie do nich w celu uzyskania informacji o następnej dostawie. Tam niemiła pani nie wie kiedy będzie następna dostawa bo dopiero kurier jak dostanie listę to mnie poinformuje. Teraz przez dwa dni robocze chyba muszę mieć urlop i będę czekał za przesyłką.
    Burdel tam mają i niemiłych pracowników do kontaktu z klientem.
    Na przyszłość proponuję korzystać z DPD, u nich nigdy problemów nie było.
    WadyBrak pomocy w rozwiązaniu problemu, niemiła obsługa
  • ~E. / 2022-09-02 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś rano otrzymuje SMS - a z kodem odbioru , że w godzinach 11.30-13.30 zostanie dostarczona do mnie paczka , czekam cierpliwie na dostawę , koło godziny 13.30 sprawdzam jej status i co się okazuje paczka rzekomo dostarczona tylko nie do Wrocławia a Bydgoszczy , dzwonię do kuriera pytam, jak , gdzie i komu dostarczona , bo u mnie nikt nie był.Próbuję wyjaśnić sprawę , kurier nie orientuje się dlaczego poinformowano mnie o dostarczeniu.Istny bajzel , straciłam dwie godziny i nawet nie usłyszałam słowa przepraszam .
    WadyBrak kompetencji i bałagan .Nie polecam.
  • ~A / 2022-09-02 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie przywiózł paczki pod wskazany adresy, tylko zawiózł do punktu ŻABKA. Informacja na maila, nikogo nie było w domu, a tak się składa, że cały czas jest ktoś obecny. Kurier DPD z inną paczka nie maił problemu z doręczeniem w tym samym dniu.
    Telefon kuriera wskazany w sms-ie: skrzynka przepełniona.
    Złożenie reklamacji online, bo tylko tak można, to jakiś żart, system odrzuca i kieruje do punktu odbioru.
    FIRMA, KONTAKT, USŁUGA - DRAMAT!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZ PRZESYŁKAMI ROBIĄ CO CHCĄ, KIEDY CHCĄ I GDZIE CHCĄ
  • ~greg / 2022-09-02 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka od 30.08.2022 jest w magazynie w Łodzi dostawa miała być 31-08, do dziś nadal jest na magazynie. infolinia i pracownicy na niej zatrudnieni są całkowicie zbędni ponieważ nic nie mogą zapewnić.
    ZaletyBrak
    WadyW opisie powyżej
  • ~Aleksandra / 2022-09-01 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie DHL nie mozna nawet złożyć reklamacji ponieważ system odrazu je odrzuca " wystąpił błąd formularza " co to za firma ??
    Nie otrzymałam zwrotu za zaginiona paczke od 5 msc i jeszcze nie mogę złożyć reklamacji. Dodzwonić się na infolinię to granicy z cudem. Pozostaje mi tylko ROPK Stanowczo nie polecam tej firmy kurierskiej.
  • ~Lucy / 2022-09-01 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka wysłana z Niemiec do Polski została zamieniona przez DHL Parcel. Na kartonie, w Austrii, po drodze, w miejscu redystrybucji naklejono na moją paczkę inny adres i zamieniono z paczką adresowaną w drugą część Polski.
    Najpierw infolinia nie odpowiadała, po czym po kilkudziesięciu próbach udało się porozmawiać z konsultantem, który słabo opisał procedurę interwencji. Nie było w zakładce procedury ZAMIANA PACZEK.
    Po długich bojach z drugim odbiorcą synchronicznie złożyłyśmy internetową interwencję. Już byłyśmy zadowolone, bo przyszło potwierdzenie rejestracji. Niestety obie, jako odbiorcy zamienionych paczek, jesteśmy traktowane jako osoby trzecie, którym nie przysługuje INTERWENCJA! Tłumaczą to tym, że skoro na specyfikacji nie ma konkretnych osób, to nie mamy praw. A przecież w firmie DHL Parcel doszło do zamiany naszych tożsamości.
    Jedynym wyjściem jest prywatne dogadanie się, wysyłka i obciążenie firmy za straty.. Ręce opadają!
    Nie polecam wysyłki paczek przez DHL!
    Zaletybrak
    WadyTrudności w kontakcie telefonicznym, zamiana paczek, niemożliwość dochodzenia swoich praw
  • ~wzw75 / 2022-09-01 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa razy byłam w sytuacji gdzie zamówiłam towar z zalando, i paczka nie przyszła. Dwa razy odesłali paczkę do nadawcy. Za pierwszym razem niby nie mogli jej dostarczyć, a teraz stwierdzili ze paczka jest uszkodzona. Miesiąc czekałam na paczkę sama musiałam dzwonić i się prosić o informacje. Śmiech na sali!!! To był mój ostatni raz gdy cokolwiek zamówiłam tym kurierem.
  • ~Xxx / 2022-09-01 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Od zawsze mam problem z tą firmą kurierską. Pan kurier na pytanie w jakich godzinach mniej więcej się zjawi odpowiedział „ nie wiem może za 2h a może za 5h” ostatecznie paczki w tym dniu nie dostałam. Na drugi dzień zadzwoniłam z pytaniem w jakich godzinach mogę się pana spodziewać jako odpowiedz dostałam „ nie wiem czy pani przywozić tą paczkę bo jest rozwalona i coś w niej pękło to może pani odmówić przyjęcia bo jest cała zalana. To przywozić czy nie ?”
    WadyNie szanują paczek
  • ~Iga / 2022-09-01 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam..zamówiłam dziecku plecak..I czeka od wtorku aż łaskawie kurier po nią ryszy tylek masakra jakas odradzam jeśli ktoś robi zakupy na eobuwie to nie brać kuriera DHL.. żałuję że nie wzięłam na paczkomat in post:/
  • ~Podzamcze / 2022-09-01 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Najgorsza firma kurierska w Wałbrzychu. Szczególnie dzielnica podzamcze, kurier który nie dzwoni i nie chce wnieść paczki do starszej osoby.
    ZaletyBrak
    WadyWypisane wyzej
  • ~Nkz / 2022-08-31 18:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Przyjechał do mnie kurier godzine spóźnienia i do tego paczka otwarta i pudełko od butow wyglądało jakby bylo rzucane. Nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyIstnienie
  • ~kimino / 2022-08-31 12:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka krąży już z klika dni w sortowni. Nie poinformowano mnie, że została uszkodzona i musi być ponownie przeskanowana i skierowana w obieg. Kurier nieuprzejmy, wiecznie mu się spieszy, na pytania odpowiada "Internet". Kurier rozdaje paczki, nie pytając nawet o kod weryfikacyjny PIN. Dziwne, że klient nie podpisuje protokołu odbioru. Jednym słowem- pośpiech, chaos i niezorganizowanie- to ma być firma pochodzenia niemieckiego???? Już nigdy nie będę korzystał z usług tej firmy. Najgorsza firma kurierska w Polsce.
  • ~Marek / 2022-08-30 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dhl to najgorza z firm kurierskich.
    Należy unikać jak ognna
  • ~Cgh / 2022-08-30 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na przesyłkę drugi tydzień. Wczoraj po sprawdzeniu statusu wyświetliła się informacja, że będzie dzisiaj. Sprawdzam dzisiaj ponownie: ODBIORCA ODMÓWIŁ PRZYJĘCIA PRZESYŁKI!!
    Nikt od wczoraj nie opuszczał mieszkania. Wg regulaminu reklamacje są rozpatrzane do 10 dni! Oznacza to, że w tym czasie może nastąpić zwrot do nadawcy. MASAKRA niech wlalą się na ryj.
  • ~Ewa / 2022-08-30 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkę która nadałam do Holandii nigdy nie dotarła tylko wróciła do mnie po ok 3- tygodniach. Pomimo że kurier nie zadzwonił i nie zostawił awizo odbiorcy próbują zwalić odpowiedzialność na klienta. Nawet nie próbowali wyjaśnić sytuacji dla nich paczka nie została odebrana ale jak może być odebrane coś o czym nie mamy pojęcia że jest? I pytanie skąd odebrać? Na zadane przeze mnie pytania dostałam odpowiedź że dla nich sprawa jest zamknięta beż słowa tłumaczenia.
  • ~Julia / 2022-08-30 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto. Po prostu. Tyle nerwów ile straciłam na skontaktowanie się z działem obsługi klienta, tyle czasu zmarnowałam. Nigdy więcej nie skorzystam z usług DHL.
  • ~Basia / 2022-08-30 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczny problem z przekierowaniem paczki do punktu odbioru. Nie zamierzam brać urlopu żeby móc odebrać przesyłkę w środku dnia. Zero powiadomień o zmianie statusu paczki. Niestety sklep internetowy narzucił DHL jako jedyną opcję dostawy. Powinni zmienic firmę kurierską bo z tego powodu więcej u nich zakupów nie zrobię. Nie polecam!
    ZaletyBrak
  • ~Dorota / 2022-08-29 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka na całej linii. Nie chcę się rozpisywać bo aż szkoda słów na takie traktowanie klientów.
    ZaletyMiła obsługa ale nie kompetentna.
    WadyKurier, który nie dostarcza przesyłki. Umawia się i nie przyjeżdża.nie odbiera telefonu. Brak możliwości dodzwonienia się do siedziby. System reklamacji.
  • ~Aa / 2022-08-29 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam wysłać paczkę za granice.
    Wzięłam opcje, ze nadam ja w pobliskim punkcie odbioru bez etykiety gdyż nie mam jak jej wydrukować.
    Było jasno napisane, ze nadanie bez etykiety - daje do zrozumienia ze kurier powinien być przygotowany na to żeby mieć etykietę ponieważ zaznaczyłam opcje ze ja jej nie drukuje :)
    Gdy miał odebrać kurier ta paczkę to dowiaduje się, że paczki nie zabrał ponieważ nie było etykiety. Gdzie jest tutaj dogadanie? Jeżeli macie takie opcje to fajnie gdyby tak było naprawdę.
    Do tego nie dostałam żadnej informacji od kuriera gdzie ma moje dane w systemie ze paczka nie została zabrana tylko muszę się dowiadywać od osób trzecich.
    Nie polecam, nie skorzystam ponownie.
    WadyBrak dogadania
  • ~Optymail / 2022-08-29 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier DHL rejon Przeźmierowo kłamie że nikogo nie zastał , brama do firmy jak szeroko otwarta , nie pofatyguje się wejść na teren i zapytać . Postoi 15 sekund i jedzie dalej . Właściciel tej firmy transportowej tak samo kłamie jak jego kierowca . Moja opinia to -5 !!!!! .
    Zalety-5
    Wady+5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976