Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7654 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~artur / 2022-12-22 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nigdy nie zostawia paczki pod wskazanym adresem tylko gdzieś na mieście. Najgorsza z możliwych firm. Zawsze jest problem z dostawą.
  • ~Artur / 2023-02-15 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    jednym słowem DRAMAT!!! Kuriera nie było u mnie, a paczka podobno niedostarczona z uwagi na brak adresata pod wskazanym adresem :)
    Zaletybrak
    Wadypozostawianie przesyłek w altanach śmietnikowych lub niedostarczanie ich w ogóle
  • ~Artur / 2023-02-15 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamliwi kurierzy. Brak kontaktu. Dramat. Byłem cały dzień w domu a kurier zaznaczył że nie mógł dostarczyć paczki z powodu braku odbiorcy. Nie poinformował gdzie mogę odebrać paczkę. Z infolinią brak kontaktu bo automat nie odnajduje numeru przesyłki. DRAMAT. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyNie wywiazywanie się z umowy. Oszustwo
  • ~Artur / 2023-08-07 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka zamówiona przed weekendem w czwartek (chodzi o przesyłkę paletowa). Czas dostawy 2 dni. W poniedziałek jest 2 dzień a przesyłki nadal nie ma. Na śledzeniu jest ,że wydana do doręczenia. Koszt dostawy to już kosmos. 500zł. Za taką kasę powinni dostarczyć w sobotę a nawet w niedzielę.
    ZaletyBrak
    WadyKoszt dostawy.
    Opóźnienie w dostarczeniu.
  • ~Artur / 2023-08-10 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL -to porażka nie firma. Zamówiona przesyłka z PL do DK. Po śledzeniu przesyłki wynika że została zutylizowana po czym po mailu do dhp.dk.zostaję poinformowany że przesyłka została przekazana formie Bring. Na moje pytanie dlaczego zutylizowana,dlaczego przekazana bez zgody nadawcy i odbiorcy - odpowiedź,, proszę kierować pytania do Bring. A tam zero odpowiedzi. Na moich kilka maili do DHL.parcel.pl też zero odezwu. Paczka wysłana - opłacona i zutylizowana. Dlaczego ? Z jakiej przyczyny? DHL ma to w wielkiej D..ie. Najdorsza firma kurierska jak może być. Omijajcie szerokim łukiem.
    Zresztą ilość gwiazdek i opinii mówi sama za siebie.......... Porażka
    ZaletyZero. Zero gwiazdek się nie da wystawić......
    WadyWywalone na klientów. Za co te opłaty????
    Zero kontaktu, zero zwrotu. Po co ubezpieczenia paczek?
  • ~Artur / 2023-09-06 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka powinna być dostarczona 05.09.23. Nie była. Otrzymałem info, że zostanie dostarczona 06.09.23. Nie była. Otrzymałem ponownie informację, że zostanie dostarczona 07.09.23. Jestem ciekaw czy dostarczą. Jeśli to jest standard DHL to nie wróżę firmie wielkich sukcesów. W dobie mediów społecznościowych opinie o firmie rozchodzą się bardzo szybko.
    WadyNIETERMINOWOŚĆ!
  • ~Artur / 2023-12-01 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia,paczka leży dwa dni na magazynie w Kaliszu, a kurier nie raczył jej wziąć do doręczenia.Minęło już 72h od odebrnia od Nadawcy, a paczka błądzi między miastami.
  • ~Artur / 2025-01-16 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ma w poważaniu klientów. Wiedzac ze nikogo nie zastana pod adresem w danych godzinach i tak próbują dostarczyć towar odbijają sie od drzwi..... Godziny dostarczenia nie zgadzają sie z tymi w których sie pojawiaja.... Totalna porażka. Nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyFirma dhl to wada
  • ~Artur Ar / 2023-12-11 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    To są oszuści
    Nie polecam
    Nie dostarczają przesyłek Nie dzwonią kurier blokuję własny telefon
  • ~Artur Napiórkowski / 2023-12-19 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM

    Poprostu dramat.
    Przewoźnik po jednej nieudanej próbie doręczenia do paczkomatu badał przesyłkę spowrotem do nadawcy.

    Cyrk na kołach. Firma DHL to cień firmy z poprzednich lat. Nieudolna i mało profesjonalna instytucja.

    Jak dla ocena poniżej zera.


    NIE POLECAM
    ZaletyBrak zalet.
    WadyBrak kontaktu z kurierem i Brak kontaktu po złożeniu reklamacji.
  • ~arturzw / 2020-05-11 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Cenicie sobie terminowość, dokładność i bezpieczeństwo? Przy nadawaniu przesyłek krajowych zależy Wam na naprawdę sprawdzonej firmie kurierskiej? Mogę z całego serca odradzić Wam korzystanie z usług firmy DHL, bo część mojego serca zarezerwowana na firmy kurierskie aktualnie krwawi i stało się całkowicie czarne - martwica, jak nic. Gdzieś na początku marca udało mi się sprzedać (i płakałem jak to robiłem) moją klawiaturę sterującą AKAI 49. Pełen smutku opakowałem ją dokładnie, żeby bezpiecznie dotarła do Wrocławia, gdzie miała przyczynić się do powstawania kolejnych przebojów, a że kwarantanna, to potencjał duży. Kurier przyjechał, odebrał no i od tego momentu zaczynają się schody. Zadzwonił do mnie nabywca i mówi: „Panie Arturze, coś nie halo. Pod tym listem przewozowym nie ma żadnej przesyłki, bo status mówi: Oczekuje na odbiór u nadawcy. Dzwonię na infolinię, no i uprzejma Pani po przekierowaniu do odpowiedniego działu mówi: A no nie ma. Przesyłka zaginęła. Zgłoszona interwencja, kolejne wylane łzy. Nabywca był na tyle wyrozumiały, że zgodził się wstrzymać z anulowaniem zamówienia. Dział interwencji DHL odpowiadał na moje wiadomości średnio raz na tydzień, a później niestety przestał. Po blisko 2 tygodniach od ostatniej odpowiedzi okazało się, że Pani zajmująca się moim zgłoszeniem poszła na urlop i nikomu nie przekazała. Przeprosiliśmy się i znów machina ruszyła. No ale znów – klawiatury nie ma, szukają. Zaraz minie miesiąc, a po miesiącu można uznać klawiaturę za zaginioną i domagać się zwrotu kasy za produkt. No ale, kilka dni przed datą dzwoni telefon – JEST, znalazła się! Będzie u Pana jutro. „Jutro” jednak jej nie było. „W poniedziałek będzie”. No i była. Karton otwarty, zaklejona byle jak, a w środku to już nie wiadomo. Kurier zaraz uciekł, ale powiedział – „Panie, dzwoń jakby coś było nie tak”. Podłączyłem, działa. Ale patrzę, na kartonie mam kwiatki! Takie ładne, od wilgoci. Do tego widzę, że zanim do mnie wróciła, to w ten wyznaczony dzień trafiła do kogoś jeszcze innego, kilka bloków dalej, no ale wtedy DHL już się zorientował i szybko zawrócił paczkę do magazynu wydawczego. Dzwonię do kuriera i oczywiście słyszę, że mam złożyć reklamację. No to składam reklamację. Procedują i po ponad tygodniu dostaję odpowiedź, że: Halo, a protokół szkody, to gdzie? My nie możemy dalej zastanawiać się nad reklamacją, bo nie ma. Ale przyślemy kuriera i sobie Pan z nim spisze. Kurier przyjeżdża o czasie, w wyznaczonym dniu – ten sam który źle nadał przesyłkę. NO ALE! Zapomniał protokołu, to przyjedzie jutro – tylko się zdzwonimy o której będzie. Nazajutrz telefon, że jednak dzisiaj to zarobiony jest, więc w piątek będzie. Myślę ok, dam mu jeszcze szansę. W piątek przyjeżdża. Protokół w drżącej ręce, uśmiech na twarzy, kilka kropel potu na czole. No i pytanie: „Jaka była zadeklarowana wartość przesyłki?”, odpowiadam: „Coś koło 1000 zł, dokładnie nie pamiętam”. AAAA, to teraz takie nowe rozporządzenie wprowadzili, że przy poniżej 2000 tys zł, to klient sam sobie musi wypełnić i skan wysłać. Tłumaczy mi jak to zrobić, daje dwa egzemplarze i dodaje, że on jeszcze sam nie wie jak to działa, bo nowość i żebym zadzwonił na Infolinię . Biorę te dwa egzemplarze, kładę na biurku z zamiarem zmierzenia się z tym wyzwaniem po weekendzie. Dzisiaj patrzę, a tam co jest wymagane? Podpis kuriera. Dzwonię na Infolinię i dowiaduję się, że ten sam kurier, który zgubił moją przesyłkę, źle dostarczył ją po zgubie, później zapominał protokołu szkody, teraz oszukał mnie wciskając jakąś bajeczkę, żeby nie musieć sporządzać protokołu szkody. SUPER! A najlepsze jest to, że oczywiście żeby teraz rozwiązać sytuację z protokołem szkody, muszę zgłosić REKLAMACJĘ DO PROTOKOŁU SZKODY, który dotyczy reklamacji w związku ze zgubioną przesyłką – tylko na jaki numer listu przewozowego? Pierwotny, ten źle nadany, ten źle nadany przy zwrocie, czy ten dotyczący poprawnie zwróconej paczki? No na szczęście to udało się ustalić. Na ten ostatni. Drogi czytelniku, jeżeli dotarłeś do tego momentu, to wiedz, że ten cały wywód można zawrzeć w jednym zdaniu: Zapomnij o DHL aka Paczki w dobrej cenie (pewnie zmiana nazwy FP też nie bez powodu. Głupio tylko, że niezadowolonym klientom wciskają remarketing i sami się wyszukują. No ale, żeby napisać recenzję na tablicy... to już inna historia. EDIT: oznaczanie profilu też nie działa, pewnie zbyt dużo było podobnych oznaczeń) i skorzystaj z usług kogoś innego, kogoś kto szanuje Twój czas i bezpieczeństwo Twojej przesyłki. Dziękuję.
    ZaletyZERO
    WadyMNÓSTWO
  • ~Arwk / 2022-03-02 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna gówno firma... Wczoraj otrzymuje wiadomość że shipment dojedzie dzisiaj rano, ale mogę przełożyć na wieczór. Tak robię- wybieram opcję dostawy wieczorem. I co widzę dzis rano? Że paczka dojdzie między 10 a 12... ja jestem w pracy i wybrała inna opcje dostawy (Inn czas) proszę w związku z tym o przesłanie mojej paczki o 50km dalej w wyznaczonym czasie
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~AS / 2021-09-28 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To kuriozum a nie firma kurierska, godziny dostawy tylko do 15:00, trzeba zwalniać się z pracy by odebrać przesyłkę.
    Zdecydowanie odradzam kontakt z tą firmą.
    Zaletybarak
    Wadygodziny przejazdu kuriera
  • ~Asaaa / 2021-01-05 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra kto tam wogole pracuje same .. matoły paczka wysłana 28 grudnia dotarła 5 stycznia reklamacje zgłoszenia nic nie dawały z dnia na dzień dawali ze albo brak odbiorcy w domu godzina 24 taki wpis późnej rano brak adresu i złe zaadresowana i tak w kulko tam to mało rozgarnięci pracują nie polecam nie nie nie
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~asasasas / 2022-07-25 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostaje sms od kuriera, że będzie w godz 10-12. Typ dzwoni o 16, kiedy już mnie nie było. Do tego zamiast zostawić paczkę w punkcie odbioru, to wafel zawiózł ją do centrali oddalonej o niemal 40km, w której to mam ją niby odebrać. Te kuriery do pięt nie dorastają Inpostowi i ich paczkomatom. Po cholerę zrobili punkty odbioru, skoro te tępuny kurierskie odwożą paczki do sortowni?????

    Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba czekać kilkanaście minut po to, aby dowiedzieć się, że pani nic nie może i że sam muszę skargę złożyć w innym miejscu.

    ODRADZAM korzystać z tych firm kurierskich. Polecam zamawiać przez paczkomaty, żabki itp albo pocztę polską. Tam ma człowiek pewność, że nawet podczas nieobecności spokojnie odbierze paczkę nieopodal domu/firmy.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~asd / 2020-02-05 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejna firma, kurier wiecznie 'się spieszy' więc nigdy nie wykazuje zaangażowania by dostarczyć paczkę do rąk własnych tylko zostawia ją byle gdzie, w systemie są brednie typu 'nikogo nie zastałem', paczka jest zostawiona w innym miejscu niż wynika z zapisu w systemie, następnego dnia odsyłają paczkę do centrali, kurier znowu ją przywozi i znowu zostawia w tym samym miejscu bo 'nikogo nie zastałem', ŻENADA I KOMPROMITACJA
    ZaletyBRAK
    WadyZA DUŻO BY WYPISYWAĆ
  • ~Asd / 2021-09-22 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Paczki docierają uszkodzone, przekierowanie paczek nie działa. Ustaliłem odbiór paczki w punkcie, a informacja i tak jest o tym ze zostanie doręczona. Nie wiem jakim cudem ta firma wciąż istnieje.
  • ~Asia / 2019-08-14 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie reagują na reklamacje, czekasz cały dzień na paczkę i dostajesz SMS ze nikogo nie było w domu... wielokrotnie przerabiałam. Jak widzę ze cos idzie DHLem to wiem ze jest duża szansa ze mi tego nie dostarcza. Najgorsza firma kurierska.
    ZaletyBrak
    WadyLiczne
  • ~Asia / 2019-12-06 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam kazdemu, kurierzy nie przyvhodza, brak inforamcji. Nigdy nie dzownia .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Asia / 2020-08-12 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś totalna porażka!!! Obsługa klienta??? Wolne żarty. Z automatem rozmawiać nie będę. Potrzebowałam natychmiastowej pomocy, bo etykieta nie była poprawna z ich winy. Oczywiście z nikim nie można porozmawiac. NIE POLECAM!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976