Prosiłem w zamówieniu o dostarczenie przesyłki na adres sklepu Żabka, aby móc odebrać tę przesyłkę w dowolnym, wybranym przez siebie czasie. Postępując w ten sposób myślałem, że będzie to wygodne zarówno dla mnie jak i dla kuriera. W ten sposób ja otrzymam przesyłkę a kurier będzie miał satysfakcję, że dobrze wywiązał się z zadania i klient jest zadowolony. Niestety kurier nie zostawił przesyłki w Żabce a ja otrzymałem informację, że nie było mnie w czasie pobytu kuriera pod wskazanym adresem, tzn. pod adresem sklepu Żabka i przesyłka jest do odbioru w centrum dystrybucyjnym w dniu następnym lub też mogę zmienić adres doręczenia. Próba interwencji w biurze obsługi klienta okazała się totalną porażką, ponieważ pani nawet nie próbowała pomóc w rozwiązaniu problemu. Ja prosiłem tylko o to aby ta pani skontaktowała się z kurierem i poprosiła go o to aby do mnie zadzwonił, lub też żaby podała mi numer jego telefonu to ja przedzwonię do niego to ustalimy gdzie go mogę "złapać" aby odebrać od niego przesyłkę. Efekt zerowy, ponieważ pani stwierdziła że regulamin na to nie pozwala. Nigdy już nie skorzystam z usług firmy DHL Zaletyabsolutny brak
Wadyobsługa na poziomie zerowym, co powoduje że na takim samym poziomie traktuję czas dostawy - kurier nie dotarł do mnie na czas, a cena / jakość - firma powinna zapłacić mi odszkodowanie za nerwy i stracony czas na zajmowanie się tą usługą