Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7654 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ANITA / 2020-12-17 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie zjawia sie, zaznacza ze nie zastał w domu klienta. Awizo brak, informacji brak. Po telefonie do dhl okazało soe że paczke mam odebrac w magazynie dhl 60km dalej... Wystawiłam skargę, informacja ze sprawa w toku. Po dwóch dniach dzwonię i dowiaduje sie ze odmowa a w aplikacji najwyraźniej zapomnieli zaznaczyć... Porażka... Najgorsi przewoźnicy. Nigdy więcej dhl
  • ~Anita / 2023-10-10 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na świecie. Kurier pracuje do 10 rano i ma wyrąbane ze ktoś jest wnpracy. Facet dzwoni i mówi żeby mu kasę na pobranie powiesić na płycie (300zł) i przerzuci paczkę przez bramkę. Jaja. Kogo wy tam zatrudniacie? Sebix ma w nosie swoją pracę a interwencję przez infolinię i formularz to kpina. Nic nie dały. Paczka wrocila do Nadawcy. TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA OD TEJ FORMY JESLI CHCECIE SWOJE PRZESYŁKI.
    ZaletyBrak
    WadyTa firma nie powinna istnieć.
  • ~Anita S. / 2019-09-09 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Cczekam na przesyłke. W czwartek 05-09-2019 dostałam SMS , ze między 11:30-15:30 nastąpi dostawa przesyłki. Cały dzień byłam w domu (specjalnie wzięłąm urlop). Następnego dnia dowiedziałam się, że przesyłka zostanie dostarczona w poniedziałek!! W poniedziałek dowiedziałam się, że niby kurier się ze mną kontaktował- nie prawda. Pani z infolinii, poinformowała mnie, że nie może się skontaktować z kurierem i zebym zadzwoniła za 20 min. Skontaktowanie się z Państwem to jakiś koszmar. Dowiedziałam się, że kurier jednak nie zdążył dzis (ponidziałek) i spróbuję dostarczyć moją przesyłkę jutro (wtorek).
    ZaletyBrak
    WadyObsługa w całości, nieterminowość, wprowadzanie klienta w błąd.
  • ~Anitla / 2021-09-08 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier od 3 dni mówi ze nie było go w moim mieście i codziennie mówi ze jutro będę sprawdzając status przesyłki widoczne jest ze przesyłka została odmówiona 3 razy ,przychodzi mail ze przesyłka zostanie doręczona dziś po czym nie została dostarczona wiec postanowiłam zadzwonić do sklepu h&m zapytać kiedy mogę spodziewać się tej przesyłki lecz on także powiedział ze powinna zostać dostarczona dziś

    ps. czekam na nią już ponad tydzień
    Zaletybrak
    Wadydługi czas
  • ~anja.2000 / 2020-02-08 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę do punktu odbioru w żabce,paczka została rzekomo dostarczona jednak PINU brak!! Po kontakcie z infolinia otrzymałam informacje,że rozwiązanie problemu potrwa około 2-3 godzin,ja czekam już 3 DZIEŃ i nic. Nie polecam!!!! Zaczęłam zamawiać do punktów odbioru,ponieważ kurierzy lecieli sobie w kulki i zostawiali awizo mimo tego,że czekałam cały dzień w domu na paczkę lub zmieniali termin dostawy,lecz teraz nawet z odbiorem paczek w punkcie jest problem.
  • ~Anka / 2020-09-10 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Kurier nie przyjeżdża w wyznaczonym dniu po odbiór paczki, w umowach wolnych godzinach. Czy umawiając się na termin np do dentysty, idą państwo dzień później ???
    Na infolinii po odlsuchaniu stosu nagranych sekretarek Pani podała głupie tłumaczenie że kurier był blisko ale zjechał na magazyn. Brak kontaktu z kurierem. W innych firmach podany jest nr telefonu i można się skontaktować z przewoźnikiem.
  • ~Anka / 2020-12-09 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak rzetelności to nic, najgorsze że okłamują. Nie doręczają przesyłki, a wpisują, że była odmowa przyjęcia, nikogo nie zastano. Przesyłka miała być na drugi dzień, a minął 6 i nadal jej nie ma. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadyrobią ludzi w balona, wpisują nieprawdziwe uzasadnienia niedoręczenia przersyłki
  • ~Anka / 2021-06-22 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Opłacasz paczkę dodatkowo, aby otrzymać ją na sobotę na prezent a okazuje się, że kurier kliknął sobie, ze nie zastał nikogo w domu a na infolinii mówią, że kuriera w ogóle nie było pod tym adresem bo spieszył się już na centralę, jeszcze obsługa klienta podpowiada, ze to wina sklepu i żeby tam zglaszac reklamację. Paczka doszła w poniedziałek cała zdewastowana, Żal podarować jako prezent.
    Za całą sytuację zwrocili mi az 20zl. Nie polecam.
    ZaletyŻadne
    WadyKurier kłamca
    Opłacona przesyłka nie na czas
    Na infolinii kłamca
    Rekompensata - 20zl
    Zniszczona paczka
  • ~Anka / 2021-12-17 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku.
    W moim przypadku przesyłka nie doręczona bez na podania przyczyny. Podobno było brak możliwości doręczenia na wskazany adres, którym był punkt odbioru, do którego zawsze zamawiam przesyłki. Po dwóch rozmowach z konsultantem, interwencji i wskazaniu nowego adresu dostawy, paczka nadal nie została doręczona. W śledzeniu przesyłki cały czas ( pięć dni) przesyłka widniała w statusie jako przebywająca w sortowni we Wrocławiu. Po tym czasie otrzymałam wiadomość, że interwencja została zamknięta a przesyłka zwrócona do nadawcy i z nim mam się kontaktować w sprawie ponownej wysyłki. Na paczkę się nie doczekałam, miał być to prezent świąteczny, odpowiednio wcześniej zamówiony by dotarł na czas. Teraz już chyba nie dotrze.
    Usługa nie została wykonana. Nie wiem czy przesyłka została przekazana kurierowi, czy kurier próbował ją doręczyć do punktu odbioru itd.
    Szczerze odradzam korzystanie z usług DHL, firma nierzetelna, nie liczy się z klientami (zarówno nadawcami jak i odbiorcami).
  • ~Anka / 2022-02-23 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier Swinoujscie w ogóle nie dostarcza paczek bezczelny gbur na którego są skargi a firma nic z tym
    Nie robi wysyła sobie awizo skandal
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Anka / 2022-08-17 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier podobno dwa razy próbował dostarczyć przesyłkę, jednak za żadnym nie poinformowano mnie o tym. Dostałam maila, ze drugie dostarczenie się nie powiodło i mam odebrać przesyłkę w punkcie oddalonym o 20 km. Po kontakcie telefonicznym, usłyszałam, ze nie mieli mojego maila (jednak mieli maila, żeby wysłać maila o koniecznym odbiorze osobistym). Prośba o ponowne doręczenie została odrzucona, ponieważ „już próbowali”. Najgorszy kurier!
    WadySą tylko wady!
  • ~Anka / 2022-10-12 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełnie nie polecam, kurierzy oszukują, kłamią. Umawiają się na godziny, a później nie odbierają. A status przesyłki,,nie zastał odbiorcy w domu"".
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady.
  • ~Anka / 2022-10-13 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu. Kurierzy robią co chcą, a przełożeni nie reagują.
    ZaletyBrak
    Wady- brak profesjonalizmu
    - kurierzy kłamią
  • ~Anka / 2023-12-30 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak chęci pomocy w bardziej zawikłanej sprawie. Odsyłanie paczki do nadawcy bez kontaktu z odbiorcą.
  • ~Ann / 2019-04-26 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier podobno nikogo nie zastał w domu podczas próby dostarczenia przesyłki. Guzik prawda...Siedziałam i czekałam przez cały dzień. Próba skontaktowania się z kurierem telefonicznie spaliła na panewce, choć próbowałam przez kilka godzin :(
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ann / 2020-02-13 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL= TOTALNA PORAŻKA. Tylko dla klientów o mega i zamawiających towar ze stali lub metalu,który nie zazma uszczerbku podczas gdy kurier będzie się na nim wyżywal . 12.02.2020 zadzwonił do mnie kurier że ma dla mnie przesyłkę . Powiedziałam,że jestem w domu i czekam. Na to usłyszałam, że cytuję " za dużo zamowilam " i on nie będzie tego wnosił. Jak chcę towar to mam sama go sobie wnieść albo skombinowac do tego ludzi . Wszystko powiedziane w formie rozkazu i tonem nieznoszacym sprzeciwu.
    Byłam zszokowana. Poprosiłam,żeby w tej sprawie skontaktowal się jego przełożony. Kazal mi dzwonic na infolinie .Zadzwoniłam do sklepu, z którego zamówiłam towar i przedstawiłam sytuację pytając zdziwiona dlaczego powierzają przesyłki firmie , która nie jest w stanie ich doręczyć.
    Sklep zainterweniowal i po ok 10 min.kurier bez problemu był stanie wnieść towar . Wyszłam na klatkę do niego, obok mnie byl mnie był pies asystujący, siedział obok mnie , nie podchodzil go kutiera , nie pokazywal zębów, nie warczal nie doczekał, tylko siedział. Kurier zamiast " dzień dobry " zaczął wrzeszczeć na mnie , że mam zabierać psa. Odparlam, że jest to odpowiedź na jego agresywne zachowanie w rozmowie telef.,niestety nie wiem, czego mogę się po nim spodziewać.Zachowanie kuriera było tak karygodne , agresywne i bezczelne , zaczął mnie obrażać i wydawać polecenia. Ja nie bylam w stanie dluzej czegoś takiego znosić , podziękowałam i weszłam do mieszkania. Ponownie interweniowalam w sklepie oraz w DHL. Odbiór przesyłki miał nastąpić nast.dnia. W związku z tym,ze kurier mial być ten sam , poprosił , żeby wstrzymał się od komentarzy, czy za mało, czy za dużo zamówiłam oraz od agresji. Nast.dnia na powitanie usłyszałam od niego:" Nic się pani nie nauczyła ". Zaczął zdejmować paczki. sie, że jedna jest rozerwana . Zamiast całą być owinięta folią , dół ma kompletnie rozerwany. Na moje pytanie o to, usłyszałam, że " chyba sklep tak dał ". Zadzwoniłem do sklepu z pytaniem. Sklep oczywiście zaprzeczył. Z Panią ze sklepu ustalilłysmy , ze zrobię zdjęcia, jak rozerwana przesyłka wygląda i jeśli po otwarciu stwierdzić uszkodzenia opakowań( karma sucha dla psa) bam powiadomić o tym sklep . Zaczęłam robić zdjęcia paczki. kurier zaczął krzyczeć na całą klatkę schodową , ze nie mam prawa , zasłaniać sobą tę paczkę A nawet grozić mi policją. Stwierdził nie pytając o zdanie, że odmawiam przyjęcia paczek. Zaczął w moim odczuciu wyladowywac na nich złość Kopac i rzucać nimi ( stąd domyślam się , skąd wzięło sie rozerwane opakowanie). Byłam w totalnym szoku . Po pierwsze nie powiedziałam że odmawiam - kurier zdecydował za mnie, po drugie takim potraktowanie prawie że juz mojej własności , mojego towaru i to na moich oczach (SIC!)
    Ostrzegam wszystkich przed tą firmą kurierską , no i klientów ZOOART , którym może się trafić taką pokopane przez kuriera opakowanie z drogą karmą .
    WadyZszargane nerwy i czas klienta narazonego na agresję i bezczelne zachowanie kuriera który kopię i rzuca jego towarem .
  • ~Ann / 2020-04-15 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę zrozumieć co to za kurier najgorszy jaki na Polskim rynku istnieje myślałam że jednorazowo zdążyło mi się być niezadowolona no ale kurierzy DHL nagminnie twierdzą że byli pod moimi drzwiami A tak naprawdę nigdy ich nie było... kłamią z automatu dostaje informacje iż próba dostarczenia zakończyła się niepowodzeniem co jest bzdura bo jestem wciąż w domu... BRAK SŁÓW!!!!
  • ~Ann / 2021-05-24 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał odebrać paczki w określonym terminie. zero kontaktu i ustanowienia nowego terminu. kontakt z biurem obsługi klienta to porażka, nie ma poczekalni tylko za każdym razem rozpoczynasz proces od nowa. Gdy zależy Ci na czasie wybierz inną firmę.
    Zaletyw tej sytuacji nie dostrzegam
    Wadybrak kontaktu
  • ~Ann / 2022-06-28 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier GDANSK 882 787 138. powinienes stracic prace w trybie natychmiastowym.
    kurier nie odbiera telefonu przez caly dzien
  • ~Ann / 2023-03-07 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki notorycznie nie są dostarczane, a kurier zaznacza nieudaną próbę doręczenia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976