strona 104 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- nastepna »
-
~Viktoriia / 2022-12-07 14:04
Masakra, ja ciągle z DHl mam jakiś problem, nigdy nie umieją zapisać poprawny adres -
-
~Danka / 2022-12-07 10:58
Najgorsza firma transportowa na rynku, przesyłka nie dostarczona w terminie, błędne informacje od konsultanta, zamierzam unikać wszystkich sklepów gdzie dostawa jest przez dhl -
~maria / 2022-12-07 10:57
5 grudnia czekałam na Kuriera. Gdy nie dotarł na czas wykonałam telefon na podany w mailu zapowiadającym dostawę numer do Kuriera. Kurier zakomunikował, że nie ma czasu ze mną rozmawiać. Złożyłam reklamację z prośbą o informację kiedy otrzymam zamówioną przesyłkę. 6 grudnia rano poinformowano mnie, że dostawa będzie 7 grudnia.
Wchodząc na link śledzenie przesyłek odczytałam sprzeczną informację , że odmówiłam przyjęcia przesyłki i wraca ona do nadawcy. Poinformowałam o tym infolinię , ponownie kontaktowałam się z infolinią wieczorem i uzyskałam informację, że przesyłka będzie dostarczana 7 grudnia.
Dzisiaj 7 grudnia kolejna informacja ,że jednak przesyłka wraca do nadawcy.
I teraz mam sobie reklamować przesyłkę u nadawcy.WadyTragedia, niegrzeczny kurier, niegrzeczna Pani z infolinii, brak chęci do załatwienia sprawy a można było to naprawić -
~mariusz / 2022-12-07 09:50
Kurier przez dwa dni nie umiał zlokalizować dzwonka do drzwi i na podstawie zamknietego domu stwierdził że nikogo nie ma poczym odeslał przesyłke do nadawcy ZaletyBrakWadyWszystko -
~Michał / 2022-12-07 05:56
Brak kontaktu z kurierem nie przestrzegają godziny dostawy podawanej w sms i e-mailu. Brak realnej możliwości przekierowania. -
~Robert / 2022-12-06 19:59
Ostatnio zabrano kurierom terminale nie można zapłacić kartą lipa straszna nie odebrałem już kilka paczek bo kto dziś trzyma gotówkę w domu -
~Kz / 2022-12-06 17:07
Paczka za dodatkowa opłata miała być dostarczona w dniu 3 grudnia (sobota), kurier nie odbierał telefonu ani nie odpisywał na SMS, po śledzeniu paczki zostało sprawdzone ze przesyłka zostanie opóźniona do następnego dnia roboczego. Telefon na infolinie informacja, że kurierowi zepsuł się samochód. W poniedziałek 5 grudnia zadzwoniła do mnie Pani z infolinii ze przesyłka zostanie doręczona dziś, powiedziałam ze w godzinach dostawy nikt nie będzie przebywał pod podanym adresem, adres dostawy został zmieniony i przesyłka miała dotrzeć na inny adres 6 grudnia, znowu po śledzeniu paczki dowiedziałam się ze przesyłka zostanie opóźniona, na infolinii nie wiedza w czym problem, po dodzwonieniu się do kuriera on nie dostał wg paczki dla mnie do doręczenia (chociaż status przesyłki był w doręczeniu). Kolejny telefon na infolinie nie wprowadzili zmian adresu rzekomo, chociaż wczoraj po godzinie 16 dzwoniłam upewnić się ze adres jest poprawy i ze paczka będzie dostarczona na następny dzień pod wskazany inny adres. Pani na infolinii dodała jeszcze ze kurier o godzinie 13 dostał paczkę i podobno zawozi się na adres wskazany jako pierwszy - jednak chyba nie jest to możliwe gdyż po 12 widniała już informacja ze przesyłki nie udało się dostarczyć. Żadnej informacji co się dzieje z paczka, kolejny telefon po godzinie 16, paczka będzie dostarczona jutro, żadnego SMS emaila nic kiedy będzie dostarczona i na jaki adres. Kpina! Zgłosiłam problem do nadawca paczki mam nadzieje ze już nie będą korzystać z ich usług. A najlepsze, ze ja nadal muszę zapłacić za przesyłkę dodatkowo bo przecież ona przyjdzie do mnie w weekend xd ZaletyŻadnych -
~Włodek / 2022-12-06 16:40
Witam. Beznadziejna firma, zlikwidowali punkt przed świętami, nie da się dodzwonić po jakąś informację, kurier nawet nie zadzwoni - zapracowany. Trzeba wybierać paczkomaty lub inną firmę kurierską, szkoda płacić za kuriera a potem i tak latać po mieście za paczką.Kiedyś ta firma była fajna a teraz wygląda jakby była w likwidacji. -
-
~4w6tetyg / 2022-12-06 15:32
Ich system działania to jest jawna kpina, ta firma nie powinna nawet istnieć. Dopłacone do przesyłki ,że ma być następnego dnia i faktycznie kurier przyjechał ale bez przesyłki została na magazynie, a informacja w systemie próba doręczenia nieudana. -
~Dominik / 2022-12-06 13:55
Jaja sobie robią, siedzi się w domu cały dzień a i tak trzeba odebrać paczkę w punkcie :) -
~bolo / 2022-12-06 13:42
specialnie płacisz wiecej za paczke by szybciej zostala doreczona, po czym dostajesz sms ze bedzie opoznienie -
~Kamila / 2022-12-06 12:45
Dziwię się, że takie firmy kurierskie nadal funkcjonują. Kurier w ogóle nie pojawił się przesyłką, napisał, że odmówiłam przyjęcia.... poprzednią przesyłkę zostawił pod drzwiami na klatce schodowej a była warta pond 5 tys złotych, to jakiś absurd -
~Tati / 2022-12-06 12:01
Dramat!!!
Nie polecam!
Dział obsługi ma Cię gdzieś, nie rozwiązuje problemów klienta!!
kurier nie odbiera telefonu, nie informują o tym , że zostawił paczkę w Żabce! Przypadkiem, przez śledzenia dowiedziałam się o tym!Zaletynie ma -
~Daniel / 2022-12-06 11:49
Szybko sprawnie bez zastrzeżeń :) Paczka doszła na czas i w wyznaczonych godzinach :) -
~Daniel / 2022-12-06 11:49
Szybko sprawnie bez zastrzeżeń :) Paczka doszła na czas i w wyznaczonych godzinach :) -
~Ola / 2022-12-06 09:39
Czekaliśmy w wyznaczonym czasie w domu - kurier ani nie zadzwonił na domofon, ani nie skontaktował się telefonicznie. Otrzymałam informację, że przesyłki nie udało się dostarczyć i została umieszczona w jakimś punkcie - adresu brak. Byliśmy w domu - nikt nie próbował jej nawet dostarczyć. Funkcja śledzenia przesyłki nie znajduje paczki. Z biurek obsługi DHL nie da się skontaktować - za każdym razem, gdy wybieram odpowiednią opcję, rozłącza połączenie. Gdy próbuję złożyć reklamacje - nie ma takiej przesyłki. Gdy próbuję złożyć skargę - błąd strony. Generalnie przesyłka bardzo kosztowna nigdy nie dotarła, nie wiadomo gdzie jest i nie wiadomo jak ją odzyskać. Najgorsza firma pod słońcem - nie polecam. -
-
~Bd / 2022-12-06 00:08
Zagraniczna paczka idzie już tyle dni że jedzenie które było ,dawno na śmietnik można wyrzucic. Kurier stwierdził odbierając paczkę w Polsce,że nie ma potrzeby wpisywania jedzenia na listę zawartości paczki. I że generalnie jego nie obchodzi paczka ani to co tam jest ,on to tylko zawozi. Za taką cenę lepiej skorzystać z usług dpd . Nie polecam -
~Tomasz / 2022-12-05 21:51
Tragedia , czekam na rekalamcje 4 dni . Nie ma czasu napisać więcej -
~Darek / 2022-12-05 20:25
DHL bialystok to jest poprostu jakiś żart. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy, a jeśli będzie wysyłka przez ich usuge to nie kupuje. Po ponad tygodniu oczekiwania na paczkę Służbowa, dowiedziałem się od przełożonego że była próba dostarczenia. Nie było informacji o niej, oraz nie wiem co dalej z przesyłką. Oczywiście do biura dodzwonić się nie mogę, a straciłem 1,5 godziny. Reasumując, nie mam paczki, nie mam ŻADNEJ INFORMACJI i nie mogę nigdzie się dodzwonić. Zatrudniajcie normalnych ludzi albo nauczcie ich czym zajmuje się kurier. ZaletyTa firma nie ma żadnej zalety.WadySame i tylko wady. -
~Obsługa klienta / 2022-12-05 18:00
Biuro obsługi klienta DHL to jest porażka, totalnie brak nakierowania, na wszystko ma wpasc klient, dzownisz o pomoc a sam rozowizujesz problemy ZaletyZadnaWadyObsługa klienta
strona 104 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- nastepna »