strona 8 z 10
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~KSCM / 2013-06-02 13:21
UWAGA! OD 22 LIPCA 2013 DB WPROWADZA OPŁATY ZA OBSŁUGĘ KARTY W WYSOKOŚCI 5 ZŁ. JEŻELI DOKONANO W MIESIĄCU TRANSAKCJE BEZGOTÓWKOWE NA MIN 200 ZŁ WTEDY OPŁATA WYNOSI 1 ZŁ. WPROWADZA SIĘ TAKŻE OPŁATĘ ZA SPRAWDZENIE SALDA RACHUNKU - KAŻDORAZOWO 5 ZŁ. W OFERCIE BANKU DLA NOWYCH KLIENTÓW NIE MA NIC NA TEMAT TYCH ZMIAN. -
-
~PDB / 2013-05-20 17:58
https://www.facebook.com/pages/Pom%C3%B3%C5%BCmy-Deutsche-Bank/658616687487099 -
~robbinhood / 2013-04-10 23:21
Przelew wykonany w piatek docieral na rachunek oszczednosciowy dopiero w poniedzialek. co sie dzialo z pieniedzmi przez 3 dni w obrebie jednego banku? parodia. na szczescie nie bylo problemow z rezygnacja z konta Zaletydarmowe, tania karta debetowaWadybrak natychmiastowych przelewow w obrebie banku1,5 roku -
~anty db bank / 2013-04-01 20:35
Proponuję składać reklamację. Sam osobiscie złożyłem reklamacje bo przez tydzień nie działał db net, zero informacji na stronie, konsultanci na infolinii też nie wiedzieli kiedy sie skończy awaria. Zglosilem swoje niezadowolenie i zwrocono mi 25 zl (rachunek db life z uwagi na kredyt) proponuję zasypac ten bank reklamacjami moze w końcu jak zaczną dokładać do interesu Pan Prezes weźmie sie za robotę. ZaletyżadnaWadytotalna porażka24 miesiące -
~m_pw / 2013-04-01 19:47
W systemie transakcyjnym db-net są od początku roku ciągłe awarie. Albo nie można się zalogować, albo po wpisaniu hasła jednorazowego wraca do strony logowania, albo strona logowania nie wyświetla się wcale. Dzwoniłem kilka razy i pani lub pan z infolinii poinformował mnie że niestety mają awarię. Tylko że te awarie są dosłownie co kilka dni. Moja cierpliwość jest już na wyczerpaniu. Dzisiaj (wiem, że są święta, ale to jedyny dzień dla mnie, w którym mam trochę wolnego czasu) chciałem wykonać kilka przelewów. I znowu nie działa. Po prostu tragedia. Odradzam wszystkim, można stracić nerwy. Za to co chwilę wydzwaniają na komórkę z "atrakcyjnymi" propozycjami jakichś kredytów i innego dziadostwa, pomimo że zastrzegłem przy zakładaniu konta, że nie chcę aby do mnie dzwoniono z takimi propozycjami. Nie pomagały prośby i groźby, musiałem numer z którego dzwoni bank dodać do black list w telefonie i dopiero wtedy zaznałem spokoju. Ten bank to przekleństwo, nie polecam nikomu, sam żałuję że mam tam konto i niedługo się wynoszę. ZaletyBrakWadyCiągłe awarie systemu transakcyjnego, nękanie telefonami z ofertąod 2009 -
~Łukasz - prawnik / 2013-03-27 15:24
Szybkość załatwienia formalności z uruchomieniem kredytu woła o pomstę do nieba. Już po skompletowaniu dokumentów, zakończeniu negocjacji, - tego czasu już nie liczę - bank jeszcze przez dwa tygodnie "mielił" wszystko, choć miało to trwać 6 dni robocze, aby w końcu dokonać wypłaty środków. Bank ma czas na wszystko, opóźnienia, czy długie czas oczekiwania na załatwienie czegokolwiek, jest tłumaczone centralizacją decyzji. Dotyczy to także wystawienia zaświadczenie dla notariusza, celem zgłoszenia wniosku o wpis hipoteki (tydzień, a po wykłóceniu się , czas oczekiwania na dokument skrócił mi się o 2 dni). Co z tego, że bank przelał środki deweloperowi, skoro do tego czasu i potem, podnosi mi się ciśnienie. Odradzam taki bank. Piękne słówka, ale jak przychodzi co do czego, to tylko nerwy. -
~klient DB / 2013-03-17 20:01
Oceńcie sami, po czterech miesiącach mam kilka upomnień za niezapłacone rachunki i zablokowany telefon. Płatność odhaczona jako zrealizowana, konto zmniejszone o zleconą kwotę, tylko nic nie poszło. Zaletyznany BankWadyŻe jeszcze istniejeod listopada 2012 -
~młody / 2013-03-09 16:38
Nie polecam DB-NET,myślałem że w niemieckim banku będzie wszystko oki ale zawiodłem się. Jest problem z doładowaniem telefonu przez stronę operatora, szczególnie w wekendy, święta i dni wolne, to samo z przelewami-NIEWYPAŁ, PORAŻKA, podali jakieś godziny graniczne i myślą że sprawa załatwiona, to ma chodzić na okrągło 24 na dobę.System mnie co chwilę wylogowuje nie można się nawet chwili zastanowić bo od razu wywala, strona konta skomplikowana, trudno się połapać ciężko wydrukować dokument, jak sie loguję na swoje konto to aż mnie telepie z nerwów. Jak zakładałem to konto 10.2011 r mieli 2-gie urodziny, proponowali drobny prezent za wpłacenie 1500 zł na 2 tyg. więc ile juz zarobili na obrocie tej forsy ? Chętnych było b. dużo bo to była wtedy najlepsza oferta. Zaletypodobno darmowa wypłata ze wszystkich bankomatów w Polsce, ale w całej Polsce nie sprawdzałemWady1 zaleta j.w. reszta to same wady1,5 roku, 1500 wpłaty na 2 tyg -
-
~poszkodowany / 2013-03-08 12:33
odradzam!! przeklinam!! potępiam!! ostrzegam!! ZaletybrakWadywszystkie o jakich tylko świat słyszał!!za drogo -
~Kinia T / 2013-02-21 13:52
Robią sobie żarty z klienta. Jeśli bankomat nie wypłacił CI pieniędzy to poczekasz na nie do 90 dni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zaletybrak opłatWadySłaba obsługa klienta2 -
~tom / 2013-02-13 10:27
Jeśli chcesz osiwieć - złóż wniosek o kredyt hipoteczny w DB. Straciłem 2 miesiące na użeranie się z tym bankiem, mimo że mam zdolność kredytową kilkukrotnie wyższą od wnioskowanego kredytu. Analitycy DB to biurokraci z klapkami na oczach, którzy potrafią rozwodzić się nad zupełnie absurdalnymi sprawami zamiast skupić się nad tak podstawowymi sprawami jak konstrukcja umowy kredytowej. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!! Zaletypotencjalnie niska marżaWadybiurokracja i niekompetencja -
~felis / 2013-02-11 14:44
Witam
Bank byłby godny polecenia gdyby nie ich system bankowości internetowej. Częste przestoje serwisu. Zdarza się, że przelew wewnętrzny, a nawet miedzy własnymi rachunkami zlecony w piątek około 18.00 jest realizowany dopiero w poniedziałek około 15.00!!! I miałem tak już kilka razy.
Dlatego nie POLECAM nikomu, komu zależny na szybkich płatnościach internetowych. Szybkich co ja piszę, szybko to oni tego nie robią nawet gdy ich system jest w "szczytowej formie".ZaletyO z za prowadzenie kontaWadyczęste awarie systemu, nie realizowanie przelewów nawet w ramach banku i własnego konta w dni wolne, słaby kontakt3 lata, 0 zł -
~ww58dębniki / 2013-01-05 00:33
nawet nie pytajcie jakich mają analityków. przetestowałem przy hipotecznym i próbie uzyskania (proponowanego przez DB!) kredytu gotówkowego. tak durnych pytań nie słyszałem. zdecydowanie odradzam - równiez ze wzgledu na koszty - drogie i nieprzydatne ubezpieczenia, assistance i takie tam.
pozdrawiamZaletykorzystne oprocentowanie hipotecznego w euroWadydodatkowe obowiązkowe produkty (crosselling)3 lata -
~Mimi / 2013-01-03 20:55
Nie polecam. Polityka Banku polega na tym, iż najważniejsi są nie klienci ale ich pieniądze. Ciągle mam jakieś problemy z tym bankiem.
Dzisiaj chciałam odblokować konto (zablokowane przez bank) poświęciłam 5 godzin i 25 zł w połączeniach telefonicznych (około 50 połączeń). Nic nie załatwiłam. W banku powiedzieli że mam dzwonić na infolinię otwartą przez 24h - nie dodzwoniłam się (nikt nie odbiera). Nie mogę zrobić przelewów za rachunki. Pewnie jutro też się nie dodzwonię a w banku odeślą znowu na infolinię.ZaletyKiedyś pierwszy bank z możliwością wypłat ze wszystkich bankomatów bez prowizji.WadyCiągłe problemy z załatwianiem najprostrzych sprawkilka lat -
~dragon82 / 2012-11-27 14:57
Nie polecam tego banku nawet wrogom !!!!
Mają swoje wew przepisy które w żaden sposób nie stosują się do przepisów prawa!!!1
Raz zrobili sobie po miesiącu przelew sami z siebie bo przed miesiącem nie było kwoty na koncie teraz zablokowali konto na zlecenie komornika nie uznając nawet kwoty wolnej od potrąceń tzn moge podobno wypłacić ale w banku bo kartą nie wiadomo dlaczego nie co więcej nawet teraz w db net figuruje że mam 0 a pani na info twierdzi że mam na koncie ale oni mają takie wew przepisy żenadaZaletyżadneWadycałokształt -
~wkur....ony / 2012-11-11 19:03
Nie mogę dokonać przelewu przez Internet.
Wszystko jest ok, cały proces przebiega poprawnie i bez błędu, ale kwota nie jest zdejmowana z rachunku. Przelew nie jest realizowany. Napisałem komunikat do banku o problemie. Brak odpowiedzi.
DB zawsze miało olewczy stosunek do klientów.
Wiedza że mają najkorzystniejszą ofertę więc już niczym się nie przejmują.ZaletyNajkorzystniejsza oferta konta osobistegoWadyObsługa ma w dupie klienta6 lat -
-
~Karolina / 2012-11-04 22:15
Zacznę może od tego, że w chwili obecnej serwis internetowy po prostu NIE DZIAŁA. Mam trochę płatności do wykonania, więc jest to lekka porażka. Przelewy trwają niesamowicie długo, nawet pomiędzy dwoma rachunkami tej samej osoby! Wyciągam kasę z oszczędnościowego na ROR, kasa znika, ale na RORze się nie pojawia do następnej sesji. Kretynizm! W drugą stronę wygląda tak samo, jak również przy spłacaniu karty kredytowej. Czy bank przetrzymuje te pieniądze i operuje nimi w międzyczasie?? Jeśli tak, to bardzo nieładna praktyka.
Wystąpiły również komplikacje z moim kredytem w początkowej fazie. Doradca, z którym zawierałam umowę, odszedł z pracy. Jego następca, z którym kontaktowałam się w sprawie podbicia dokumentów nt 100% wykończenia mieszkania, również zniknął. Dokumentów nie przekazał. Dostałam bardzo nieprzyjemne pismo o złamaniu warunków umowy kredytowej, bo nie została dotrzymana formalność z ich strony. Passion to perform? Jakoś słabo.ZaletyNARESZCIE zlikwidowali karty-zdrapki na rzecz haseł SMSowych.WadyTragicznie mało sesji eliksirowych albo w nieużytecznych godzinach. Bankowość internetowa trwa okropnie długo!Kredyt hipoteczny, 2 lata. W pakiecie obowiązkowe konto osobiste i karta kredytowa. -
~niezadowolony / 2012-11-02 00:08
Nie polecam. Zleciłem zamknięcie kont dbNet na początku września. Mamy już listopad. Konta nadal nie są zamknięte. Infolinia odsyła mnie od oddziału, oddział odsyła mnie na infolinię. Niczego nie mogą zrobić, niczego nie wiedzą. Kiedy się nie przyjdzie do oddziału to albo człowieka, który przyjmował zlecenie nie ma, albo jest na urlopie, albo ma dyżur w innym banku.
Nie polecam. Dobrze, że poznałem pracę banku przy tak błahej sprawie. A zastanawiałem się nad wzięciem kredytu na 200 tyś. Nawet nie chcę myśleć jak by wyglądało załatwianie formalności.
Dziękuję opatrzności.Zaletyjak jest dobrze to jest dobrze. a jak coś trzeba załatwić to nikt nic nie wieWadyBałagan, nikt nic nie wie.2 lata. konto dbnet -
~Emma / 2012-10-30 15:52
Wszystkim ODRADZAM!!!! Bałagan, brak komeptencji i poszanowania czasu klienta. Przyszlismy na spotkanie na umówioną godzinę - czekaliśmuy prawie 1,5 godziny!!!! Choć jeszcze pełni wyrozumiałaości, jak to są zapracowani ludzie. Przy załatwieniu kredytu hipotecznego w banku ciągle ginęły nasze dokumenty! Analityk trzyktonie zmieniał decyzję odnośnie tego co ma byc w operacie szacunkowym - rzeczoznawca poprawiał operat trzy razy, dwukrotnie wypełniał te same ankiety - po zginęły!!! Doradczyni nie odbierała telefonów, nie oddzwaniała - totalna zlewka klienta. Więc i bank nalezy olać! ZaletyżadnychWadysame -
~czesiek / 2012-09-01 23:26
Nie jestem zadowolony. Mam zablokowany dostęp do konta czyli moich pieniędzy bo "karta zdrapka" straciła ważność i nie aktywował Pan kolejnej, chwilowo nie mam dostępu do tej karty, a procedura przejścia na sms-y będzie trwała co najmniej 2 dni robocze. Żenada
strona 8 z 10
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »