WadyBrak szacunku dla klienta, nie oddzwaniają, nabijają klienta w butelkę, brak przejrzystej oferty na stronie internetowej, a przede wszystkim brak fachowej pomocy. Niekompetencja i jeszcze raz niekompetencja, nie spotkałam się jeszcze z takim bankiem jak ten.
strona 8 z 10
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Koluszek / 2016-01-11 21:42
Najgorszy bank EVER. -
-
~Kristoff / 2016-03-22 14:37
Deutsche Bank to zdecydowanie najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Mogę to powiedzieć w pełni obiektywnie po blisko trzy letnim okresie korzystania z ich usług. Fatalna obsługa klienta wręcz ignorancja. Wprowadzanie w błąd w zakresie oferty. Chore standardy obsługi wydluzajace procedury i utrudniające życie swoim klientom. Bank zachowuje się czasami jak organizacja której głównym i jedynym celem jest znalezienie sposobu na obciążenie klientów dodatkowymi opłatami. czekam tylko na szybsza spłatę zaciągniętego kredytu i żegnam Państwa ozieble. ZaletyBrakWadyŻe w ogóle istnieje coś takiego. Skandal!3 lata -
~Krzysztof / 2017-11-07 22:29
Bank nie wie co robi wysyłają listy na adres na który sobie nie życzę odnośnie czy jestem rezydentem.Konto zlikwidowałem dwa lata temu.Dzwonię na info linię a tam o niczym nie wiedzą!!!Bałagan totalny siedzą tam i dupy grzeją. I jeszcze problemy z reklamacją internetową co za cyrki piszę reklamację i po paru minutach wyświetla, że sesja wygasła?To jak mam co kolwiek napisać w ciągu 1 minuty? List A4? ZaletyKompletne dnoWadyCałokształt100 lat -
~Lu / 2014-07-03 14:34
Beznadzieja 3 miesiące temu złożyłem podanie o kredyt hipoteczny. poza podstawowym zestawem potrzebnych dokumentów, co chwilę musiałem dostarczać dowody na to że nie jestem złodziejem, kłamcą, wariatem i nie wiadomo czym. Za każdym razem przedłużało to proces przyznawania kredytu. Musiałem tłumaczyć się z takich absurdów, że nawet księgowa otwierała oczy przyznając że nigdy z czymś takim się nie spotkała. Koniec końców nie chcą mi przyznać kredytu w takiej wysokości jak chciałem, mimo że wartość hipoteki dwukrotnie przeznacza kwotę o którą się ubiegałem a papiery są czyste jak łza. Skrajne chamstwo i totalny brak szacunku do klienta. Nikomu nie polecam ubiegania się o kredyt w tym banku. Napotkacie beznadziejną barierę braku kompetencji i wyssanych z palca podejrzeń ze strony banku. ZaletybrakWadybrak szacunku, nadgorliwość, niekompetnecję- -
~m_pw / 2013-04-01 19:47
W systemie transakcyjnym db-net są od początku roku ciągłe awarie. Albo nie można się zalogować, albo po wpisaniu hasła jednorazowego wraca do strony logowania, albo strona logowania nie wyświetla się wcale. Dzwoniłem kilka razy i pani lub pan z infolinii poinformował mnie że niestety mają awarię. Tylko że te awarie są dosłownie co kilka dni. Moja cierpliwość jest już na wyczerpaniu. Dzisiaj (wiem, że są święta, ale to jedyny dzień dla mnie, w którym mam trochę wolnego czasu) chciałem wykonać kilka przelewów. I znowu nie działa. Po prostu tragedia. Odradzam wszystkim, można stracić nerwy. Za to co chwilę wydzwaniają na komórkę z "atrakcyjnymi" propozycjami jakichś kredytów i innego dziadostwa, pomimo że zastrzegłem przy zakładaniu konta, że nie chcę aby do mnie dzwoniono z takimi propozycjami. Nie pomagały prośby i groźby, musiałem numer z którego dzwoni bank dodać do black list w telefonie i dopiero wtedy zaznałem spokoju. Ten bank to przekleństwo, nie polecam nikomu, sam żałuję że mam tam konto i niedługo się wynoszę. ZaletyBrakWadyCiągłe awarie systemu transakcyjnego, nękanie telefonami z ofertąod 2009 -
~Maciej / 2017-01-26 06:08
Najgorsza instytucja finansowa w której posiadam produkty . Działa przeciwko klientowi o czym sie przekonać dopiero po zakupie produktu . Odradzam bank . Posiadam tam produkty inwestycyjne , konta , , kartę kredytowa i kredyt hipoteczny . Wszystko zamykam i ostrzegam was przed potencjalnym korzystaniem! ZaletyBrakWadyObsługa posprzedażowa, zapisy w umowach kredytu na niekrzoysc klienta, -
~man2010 / 2012-07-21 13:50
ten bank to jedno wielkie nieporozumienie. analitycy to nieodpowiedzialni ludzie podejmujacy odpowiedzialne decyzje. staralem sie o kredyt hipoteczny wszysko bylo wpozadku jest mozliwosc udzielania kredytu. padpisalem umowe przedstepna zaplacilem zaliczke pozalatwialem kupe paierkow by 5 dni przed finalen calej transakcji zakupu domu pan analityk powiadomil ze kredytu nie dostane. 20000 zl poszlo w bloto nie do odzyskania.nawet przepraszam nie uslyszalem za wprowadzenie w blad i moje straty 20000zl -
~Marek / 2014-12-22 20:17
Żenada totalna. ZaletyBrakWadyBraknie miejsca.NIE chce miec zadnych powiązań z tym bankiem/ -
-
~marekw / 2014-03-03 21:19
DB ma ciągłe problemy z księgowaniem transakcji nawet w ramach własnego systemu - przelew między rachunkami trwał ponad 4 godziny...za to zwrotny przelew waluty...leży, bo system transakcyjny db nie przerabia zleceń - KPINA BANK. Nie polecam!!! ZaletyBrakWadyProblemy z księgowaniem -
~mark / 2016-06-12 17:22
odrzucają wnioski na kredyt hipoteczny bez żadnego uzasadnienia-pracownik nie jest wstanie wytłumaczyć o co chodzi bo sam nie rozumie.To podobno stosowane tylko w naszym kraju bo u siebie nie mogli by się tak zachować!mam zdolność kredytową a oni żądają ode mnie jeszcze dodoATKOWYCH WEKSLI i podobne pierdoły, u siebie w życiu by tak się nie zachowali bo tam jest ochrona praw konsumenta! Zaletynie ma.totalny brak szacunku do klienta-dla nich to tylko tabelaryczny petent.Wadyj.wjuż zrezygnowałem i p..... -
~Matt / 2016-07-11 18:07
Mam konto maklerskie i rachunek bankowy. Tragedia!!! Przez błędy systemowe zablokowano internetowy dostęp konta maklerskiego. Próba odblokowania tylko przez telefon. weryfikacja nie przyjmuje kodu dostępu i procedura odblokowywania wstrzymana, więc proszę o zresetowanie kodu dostępu. Kod zresetowany, ale nie można wprowadzić nowego kodu. Kolejne resetowania nie przynoszą skutku. Od godziny i wiszę na telefonie i żadnego rezultatu. Byłem też w placówce - pomoc: dostałem komórkę do ręki i kazali dzwonić na infolinię. Wcześniej podobne problemy przy zmianie adresu korespondencyjnego. Organizacja - tragedia i totalny chaos. ZaletyJak działa, to działa ...WadyChaos, chaos i jeszcze raz chaos!!!Korzystam niecały rok. -
~Michał431123 / 2012-01-24 10:20
Deutsche Bank to najgorsze konto jakiem miałem. Po wypłacie środków albo przelewie internetowym bank ma 7dni na zaktualizowanie danych na koncie. Czyli np. zrobisz przelew lub wypłatę i musisz czekać zazwyczaj 2-3 dni aż dane na koncie będą zaktualizowane.
Konto niczym ze średniowiecza, nic nie jest zautomatyzowane, najprawdopodobniej wszystkie przelewy wklepują pracownicy banku dlatego wszystko aż tak długo trwa.
Kolejny minus brak możliwości powiadomień SMS, nieczytelny interfejs, historia rachunku aktualizuje się czasem dopiero po 4 dniach.
NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU
Ci co piszą, że DBbank jest ok. nie mieli chyba konta w innym banku. DB nie umywa się do Inteligo bądź ING. Wiec radze zaoszczędzić sobie nerwów związanych z korzystaniem z konta DB i założyć w innym banku.Zaletydarmowe wypłaty z bankomatówWadywszystko inne1 rok -
~monika saleh / 2012-05-29 12:22
Najgorszy bank gdzie miałam okazje współpracować. Obsluga tragiczna, brak podejścia do klienta, brak wspolpracy. Stanowczo nie poleca?x -
~Mw / 2018-08-14 08:25
Miesiące czekania na załatwienie sprawy w poczuciu totalnej bezsilności. - mam wrażenie, że pracownicy są zagubieni jakby każda czynność wykonywali pierwszy raz w życiu. Ostatnio Pani poradziła nam żebyśmy przyprowadzili sobie prawnika do załatwienia likwidacji konta €@„&??? -
~neo / 2017-12-05 17:35
to jest jakieś dno. Od 24.11.2017 są problemy z logowaniem do db easy net. Zmienili sobie stronę ze starej na nową. Kontakt zerowy, przedłużone oczekiwania na kontakt z konsultantem. Żadnego komunikatu na www. Po jakimś czasie kontakt udało się nawiązać ale infolinia nie potrafiła wskazać przyczyny awarii. Wskazywali na problemy informatyczne i że intensywnie nad nimi pracują ale nawet nie mają jakiegoś dającego się przekazać klientom komunikatu - pełna improwizacja. Jest 05.12 a awaria dalej nie usunięta. No jeśli to są intensywne prace... Jako, że nie ma dostępu do bankowości on - line - zasugerowali mi zlecenia przelewów prze telefon. Przelew płatny 3 PLN od sztuki. Jak na XXI wiek bomba. Oczekiwanie na połączenie 12 minut. Ponoć problem jest masowy....
Pierwsza odpowiedź mailowa na złożone zapytanie do banku o przyczyny po 3 dniach pomimo, że autoresponder miał informację, że odpowiedzą w ciągu 8 godzin roboczych.ZaletyDB nie ma wad.WadyDB ma same wady -
~niezadowolony / 2012-11-02 00:08
Nie polecam. Zleciłem zamknięcie kont dbNet na początku września. Mamy już listopad. Konta nadal nie są zamknięte. Infolinia odsyła mnie od oddziału, oddział odsyła mnie na infolinię. Niczego nie mogą zrobić, niczego nie wiedzą. Kiedy się nie przyjdzie do oddziału to albo człowieka, który przyjmował zlecenie nie ma, albo jest na urlopie, albo ma dyżur w innym banku.
Nie polecam. Dobrze, że poznałem pracę banku przy tak błahej sprawie. A zastanawiałem się nad wzięciem kredytu na 200 tyś. Nawet nie chcę myśleć jak by wyglądało załatwianie formalności.
Dziękuję opatrzności.Zaletyjak jest dobrze to jest dobrze. a jak coś trzeba załatwić to nikt nic nie wieWadyBałagan, nikt nic nie wie.2 lata. konto dbnet -
-
~Nigdy Więcej DB / 2016-12-06 14:24
trochę z innej beczki. Zapłaciłem za buty Bata karta DB w zakupie internetowym. W międzyczasie zlikwidowałem konto, bo znieśli darmowe bankomaty za granicą. Bata reklamację uznała błyskawicznie. Ponieważ płatność była przez Pej Ju, zapytałem co z moimi pieniędzmi? Pani Z Pej Ju, też raczej taka nastawiona do klienta kantem odpowiedziała zwróciliśmy na konto karty, z której była płatność. Mówię, że nie ma już tej karty. Ona na to: NO NIE WIEM NIECH PAN IDZIE DO DB. Oczywiście nie poszedłem, bo oddziału już nie ma. Wysłałem e-maila. Oddzwonił Pan z DB, który powiedział, że pieniądze się odbiły od DB ponieważ nie ma konta i kart, więc powinienem ich szukać w Pej Ju. W Pej Ju powiedzieli, że pieniędzy nie ma. Przeszedłem więc na drugi krąg i ponowiłem korespondencję. Otrzymałem odpowiedź e-mailową od Młodszego Specjalisty z DB. Odpowiedź była w .pdf. DB poinformował mnie, że próbował się ze mną skontaktować, ale numer ma już inna osoba ( w międzyczasie zmieniłem też nr telefonu). Poprosili mnie o nr rachunku na który maja przelać pieniądze. Bank odpuścił, bo nie mógł się dodzwonić, ale jaja jak mawia klasyczka gatunku. Ciekawe czy ws. opóźnienia w spłacie kredytu tez kontraktują się tylko via tel. i odpuszczają jak odbierze ktoś inny? Pod listem podpisały się kolejne "spesjalystky" o przepraszam Główna Specjalistka i Specjalistka. Tak więc DB w Departamencie Zarządzania Jakością ma 3 biur.. Młodszego Specjalistę, Specjalistę i Głównego Specjalistę, które chyba z nudów odpychają klientów. Gratuluję i nie polecam. ZaletyNie umrzesz z nudów!!!WadyWeź folder dowolnego banku zamień tak na nie, nie na tak i masz WADY.A z pięć lat miałem konto i wróciłem do Inteligo -
~Olga / 2022-07-07 18:05
Skarga dotyczy rozmowy telefonicznej z nr 795 551 535 14:57 07.07.2022 na mój numer osobisty - Radosław Kalisz.
Kontakt ze strony konsultanta Radosław Kalisz - który używał technik manipulacyjno-zastraszających, zwrotów typu
"mogę Pani dać"
"Bank może Pani dać"
"jeśli nie to traktujemy to jako odmowę terminu spłaty kredytu"
"możemy dać tylko 7 dni"
Celowo wprowadza w błąd i nie odpowiada na pytania aby zastraszać, odpowiada nie na temat, agresywno-pasywny ton, manipulacyjne wygrażanie, manipulacyjne konsekwencje, przeinacza słowa klienta, trzeba go kilkakrotnie prosić aby powtórzył to co Klient "ja" powiedziałam bo manipuluje i kłamie.
OBRZYDLIWE do granic wytrzymałości. -
~Oszukana / 2014-10-28 17:42
Nie polecam,totalny bałagan,brak kontaktu z doradcami. -
~Paddy / 2014-06-09 21:36
Ten pożal sie Boze bank spamuje moj telefon sms-ami reklamowymi majacymi mnie zachecic do wzieca tam kredytu.
Wlasnie koresponduje z GIODO celem ukrócenia tego procederu.
Niekompetencja, ignorancja, bezczelnosc.
Musialbym byc chory na umysle, zeby byc ich klientem.ZaletybrakWadyniekompetencja, ignorancja, bezczelnosc
strona 8 z 10
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »