Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 196 opinii

1.92 / 5

  • Prostota obsługi
    1.76
  • Oferta
    2.25
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nana / 2014-07-10 12:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Od jakiegoś czasu posiadam kredyt w tym banku i szczerze mówiąc jestem przerażona...i to nie na żarty. Cały proces trwał kilka miesięcy, strasznie się wlekli ze wszystkim, unikali kontaktu mailowego i telefonicznego ale tłumaczyła sobie że to musi trwać. Najgorsze były błędy jakie popełniali pracownicy - wszystko działo się za zgodą kierownika placówki w Krakowie przy placu Szczepańskim. Przez jeden z takich błędów nie byłam wstanie podpisać pierwszej umowy, DB uznał moją reklamację - rekompensując mi ją jakimś śmiesznym podarunkiem. To że uznali reklamację przyznając mi rację i informacje które uzyskałam od pracownika tamtej placówki (zadzwoniła do mnie Pani i opowiedziała o ilości błędów i zaniedbań jakich się dopuszczają pracownicy - zrobiła to bo ją sumienie tknęło - dodam tylko że nie znam tej kobiety i nigdy jej nawet na oczy nie widziałam!!!) uświadomiło mi że oszukują ludzi na każdym kroku. To naprawdę przerażające. Proceder dotyczy najwyższych szczebli- tak było w moim przypadku. Ja na początku myślałam że miałam po prostu pecha i trafiłam na pracownika, który nie ma bladego pojęcia o tym co robi- nie umiał się nawet wysłowić i mylił podstawowe pojęcia. Sama skończyłam ekonomię i całkiem nieźle się orientuje w tematyce bankowości tzn. bardzo dużo się nauczyłam wytykając błędy i nieudolność nawet samemu kierownikowi ów placówki! Daleka jestem od koloryzowania i oczerniania kogokolwiek bo to nie o to chodzi. Chciałam po prostu dostać kredyt na dobrych warunkach a teraz wychodzą nowe tematy i problemów ciąg dalszy. PRZESTRZEGAM - NAPRAWDĘ JESTEM PRZERAŻONA.
    ZaletyBrak
    WadyNieudolność pracowników
  • ~Lu / 2014-07-03 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja 3 miesiące temu złożyłem podanie o kredyt hipoteczny. poza podstawowym zestawem potrzebnych dokumentów, co chwilę musiałem dostarczać dowody na to że nie jestem złodziejem, kłamcą, wariatem i nie wiadomo czym. Za każdym razem przedłużało to proces przyznawania kredytu. Musiałem tłumaczyć się z takich absurdów, że nawet księgowa otwierała oczy przyznając że nigdy z czymś takim się nie spotkała. Koniec końców nie chcą mi przyznać kredytu w takiej wysokości jak chciałem, mimo że wartość hipoteki dwukrotnie przeznacza kwotę o którą się ubiegałem a papiery są czyste jak łza. Skrajne chamstwo i totalny brak szacunku do klienta. Nikomu nie polecam ubiegania się o kredyt w tym banku. Napotkacie beznadziejną barierę braku kompetencji i wyssanych z palca podejrzeń ze strony banku.
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku, nadgorliwość, niekompetnecję
    -
  • ~Paddy / 2014-06-09 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten pożal sie Boze bank spamuje moj telefon sms-ami reklamowymi majacymi mnie zachecic do wzieca tam kredytu.
    Wlasnie koresponduje z GIODO celem ukrócenia tego procederu.
    Niekompetencja, ignorancja, bezczelnosc.
    Musialbym byc chory na umysle, zeby byc ich klientem.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, ignorancja, bezczelnosc
  • ~krk / 2014-05-24 18:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra, db net ni działa od kilku dniu. Pracownicy banku w Toruniu nawet nie wiedza ze system nie działa.
    Zaletybrak
    Wadyprowizje bardzo wysokie za wpływy EUR dodatkowo opłaty za rachunek
    3lata
  • ~Xsina / 2014-05-13 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Założenie konta firmowego trwało ponad miesiąc!!! Po aktywacji przez telefon portal easy NET nie działa w ogóle!!! Masakra. Od miesiąca w filii banku leży notarialnie potwierdzone pełnomocnictwo, o którym jak się okazuje centrala nigdy nie słyszała. Tym samym pracownik nigdy nie może dogadać się z bankiem. TOTALNA PORAŻKA i żenada. Ciekawa jestem czy "deutsche Ordnung" o tym wie
    Wadyjakiś żart na całej linii
  • ~michal / 2014-05-10 18:37
    Ocena: 1.67 / 5
    system nie działa mi od czwartku, to jest nie do pomyślenia. Ile będą to naprawiać? Chyba nie ma co czekać, tylko zmienic bank. Brak informacji ze strony banku. Gdzie tu profesjonalizm?
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    4 lata
  • ~asc / 2014-05-09 11:54
    Ocena: 3.00 / 5
    A ja dołożę informację, że przynajmniej od 7.05 (wtedy próbowałem się zalogować) nie działa system dbeasy dla klientów indywidualnych, zatem nie można się zalogować, nie wspominając o wykonaniu przelewu, brak jest też informacji kiedy zadziała. Oczywiście można zadzwonić i złozyc dyspozycję tel - teoretycznie za darmo, ale za połaczenie zapłacisz i to słono. Sam bank informuje, że niestety trzeba być cierpliwym ze względu na ilość petentów.
    1 rok
  • ~Paweł K. / 2014-05-08 15:32
    Ocena: 2.00 / 5
    żenada, masakra, dno!!!!
    zerowe opłaty sa spowodowane zerowymi umiejętnościami ich informatyków. Serwis internetowy jest kilka do kilkunastu razy w roku nieczynny. Kilka razy zdarzyły się awarie akurat w dniach płatności ZUS lub VAT. WIECZNE problemy z działaniem serwisu na przeglądarkach innych niz eksplorer! KOSZMAR!!!! obsługa nie wie kiedy naprawią kolejną awarie
    NIE POLECAM, ODRADZAM!
    ja już nie daję rady, co chwilę nerwy, nerwy, nerwy... już założyłem firmowe konto w innym banku a tu REZYGNUJĘ!!!!
    Zaletynie znajduję...
    Wadyawarie najczęściej ze wszystkich banków, nie potrafią skutecznie napisać systemu, który działa bezawaryjnie pod wszystkimi przeglądarkami
    kilkanaście miesięcy
  • ~CentrumBW / 2014-05-07 19:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Dałem się skusić atrakcyjną finansowo ofertą prowadzenia konta firmowego. Niestety dzisiaj bank "zafundował" nam kolejną awarię systemu dostępu do konta przez internet. Na stronie banku ukazała się jedynie lakoniczna informacja, że że w chwili obecnej system db easyNET nie jest dostępny. Nawet słowa o tym = kiedy będziemy mogli mieć na powrót mieć dostęp do naszych pieniędzy.ZGROZA i komplety brak wyobraźni i profesjonalizmu ! Wierzyc się również nie chce, że tak duży bank nie posiada na naszym rynku aplikacji na Androida.
    ZaletyNiskie opłaty
    WadyJak w opinii
    Ok. 4 m-ce
  • ~Paweł B. / 2014-04-13 22:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Dla mnie bank to porażka :( Mam u nich kartę kredytową. Ostatnio podwyższałem limit - zwiększyli mi go, ale gratis zablokowali kartę. Reklamacja trawa już ponad miesiąc - bo to wielki problem wydać nową kartę.
    Na żadne pisma nie ma odpowiedzi.
    Zresztą powyższenie limitu cudem się udało - bo z reguły by coś takiego w DB zrobić trzeba wpierw zamknąć kartę i wystąpić o nową!!
    Wg mnie to raczej chiński bank - bo za Chiny nie wiadomo o co w niej chodzi.
    Zaletycash back
    Wadynikt nic nie wie, nic się nie da załatwić - ani telefonicznie ani w oddziale....
    4 lata
  • ~marekw / 2014-03-03 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    DB ma ciągłe problemy z księgowaniem transakcji nawet w ramach własnego systemu - przelew między rachunkami trwał ponad 4 godziny...za to zwrotny przelew waluty...leży, bo system transakcyjny db nie przerabia zleceń - KPINA BANK. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z księgowaniem
  • ~marikas2 / 2014-02-28 15:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Wydałem wczoraj wieczorem dyspozycje przelewów na inne konta. Zgodnie z sesjami elixir powinienem pięniądze mieć max o godzinie 10.00. Jest już godzina 15 i niestety przelewy nie dotarły nawet w drugiej sesji. Bank przetrzymuje pieniądze / przelewy.
  • ~Dworka / 2014-01-31 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dramatyczny. Wziełam u nich kredyt hipoteczny i bardzo tego żałuję. W terminie wypłaty każdej transzy do dewelopera okazywało się Deutsche Bankowi brakuje jakiegoś świstaka, który przy poprezdniej transzy był dostarczony. Jedna wielka masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWYŁĄCZNIE WADY
    JESZCZE 20 LAT JESTEM Z NIMI ZWIAZANA
  • ~wolny / 2014-01-08 15:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank do bani. Wszystkie dyspozycje dotyczące zamykania rachunków i kart złożone w oddziale trzeba było dodatkowo egzekwować dzwoniąc na infolinię, bo towarzystwo nie jest w stanie wykonać tak prostej operacji w ciągu 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Bank niby niemiecki, ale czekaj ruski miesiąc na reakcję.
    ZaletyDobrze wyćwiczone uśmiechy przy zdobywaniu klienta.
    WadyBrak możliwości wykonywania operacji na rachunkach w ramach banku w dni wolne i robocze po 18:00.
    10 lat
  • ~magnat / 2013-12-31 18:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Deutsche Bank PBC S.A. - jedno wielkie dno. Albo i gorzej. Wziąłem z żoną kredyt w DB - na początku wszystko pięknie, miła obsługa, sympatycznie - super. Biorąc kredyt musieliśmy też otworzyć konto - koszt 25zł miesięcznie. W zamian bezpłatne wypłaty z bankomatów, przelewy etc. Pierwszy zgrzyt nastąpił przy przekazaniu kart. Okazało się że w kopercie z kartą żony jest karta na dane kogoś innego. Szybko dokonaliśmy wpisu do KW i z kompletem pojechałem do banku złożyć odpisy. Dobrze, że poprosiłem o potwierdzenie wpływu. Po ROKU towarzystwo przysłało mi monit, że nie złożyłem KW. Lekko zdziwiony pojechałem do banku, a tu że to moja wina bo nie złożyłem. Napisałem reklamację, dołączyłem potwierdzenie wpływu. Na odpowiedź czekałem 4 miesiące - reklamacja uznana, ale nawet słowa przepraszam. Zaraz za to dostałem kolejne wezwanie, że nie zapłaciłem ubezpieczenia - okazało się że w terminie wymówiłem i zawarłem inne, z cesją na bank, przesłałem kolorowe kserokopie etc - wyjaśnienie zajęło 2 miesiące. Dziś dostałem wezwanie ostrzegawcze - rzekomo nie udostępniłem lokalu po zakończeniu remontu. Problem polega na tym, że druczek złożyłem, zdjęcia przesłałem mailem (mam na szczęście potwierdzenie) + przyjechał dodatkowo klient z banku robić zdjęcia. Mimo że mamy sylwestra siadam pisać kolejną reklamację. Oczywiście po każdej akcji okazywało się, że podnosili mi koszt kredytu, a potem walka o zwrot nadpłaty. Jednym słowem dramat.
    ZaletyMili przy pozyskiwaniu klienta.
    WadyNiekompetentni, chaotyczni, gubią dokumenty, na każdą rozmowę z nimi trzeba mieć "podkładkę"
    3 lata
  • ~regieowner / 2013-12-17 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa karty kredytowej
    Bardzo wolno aktualizujące się informacje o transakcjach kartą. Trzeba czekać ponad wyznaczony dzień rozliczenia karty aby dowiedzieć się ile trzeba banku spławić. Jednego dnia jest 1 tys zł potem nagle zostają aktualizowane wszystkie transakcje i trzeba już spłacić o 1500 zł więcej !! Tragedia!!
  • ~chautz / 2013-11-29 16:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Konto dbnet. Przestarzały i nieprzejrzysty system bankowości internetowej; zwykła wypłata z bankomatu jest odnotowana dopiero po dwóch dniach na rachunku (w międzyczasie ujęta jest w blokadach), do tego dochodzi archaiczny system przelewów oczekujących. Aby sprawdzić faktyczny stan rach. trzeba klikać, sumować, odejmować. Dla wytrwałych.
    Zaletybezprowizyjna wypłata ze wszystkich bankomatów
    Wady- archaiczny system bankowości internetowej, brak wpłatomatów, brak opcji karty zbliżeniowej
    5 miesięcy
  • ~Łukasz / 2013-10-19 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Klientem banku jestem od maja. Wzięliśmy kredyt hipoteczny, w pakiecie konto, karta kredytowa etc. Do tej pory przerabiałem konta i inne usługi w BGZ,ING, Inteligo oraz PKO BP.
    DB to najgorszy z banków. Długi czas oczekiwania na przelew, brak rzetelnej informacji (przykłady - brak informacji o opłacie za sprawdzenie salda konta w bankomacie, brak informacji o kosztach ubezpieczeń KK - sympatyczny Pan na infolinii powiedział cytuje - kolega zapomniał powiedzieć). Sytuacja z dziś - zarówno z karty żony jak i mojej nie możemy wypłacić pieniedzy z żadnego bankomatu - na koncie są oczywiście pieniądze. Pani z infolini mówi, że ona rozumie naszą sytuację, ale mamy awarię i nic nie może na to poradzić. Sobota - oddziały zamknięte, dziecku trzeba zrealizować recepte, przelew na konto zaskórniak w innym banku wejdzie dopiero w poniedziałek. XIX wiek, zero profesjonalizmu. O problemach z informacją na temat kredytu hipotecznego zmilcze z litości. Pani w oddziele mówi ( z nieskrywaną dumą w głosie), że oni nie rozmawiają z tymi co zarabiają 1 tys zł, tylko że Ci co zarabiaja więcej przy tym poziomie obsługi nie beda rozmawiać z DB
    Zaletywszystkie bankowamty bez opłat, świetna oferta kredytów hipotecznych
    Wadycała reszta
    pół roku
  • ~Gosia / 2013-07-03 14:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety ale przelewy bardzo pozno ksiegują, przetrzymuja pieniadze.
    przelewy wykonane po godzinie 12 dochodzą dopiero nastepnego dnia ok 15....codziennie mam przelewy i jest to irytujące...Niema przelewow ekspresowych jak w innych bankach... mysle nad zmiana banku...
    Zaletyhmmm ciezko stwierdzic wiecej minusow
    Wadyprzetrzymywanie pieniedzy, brak szybkich przeklewow ekspresowych
    6 miesiecy
  • ~lukasz / 2013-06-10 21:08
    ustanowienie zabezpieczenie kredytów postaci cesji polisy ubezp.
    3 czerwca zloxylem dokumenty w banku. Dzisiaj (10.06) otrzymalem listami poleconymi (piecioma!) wezwanie do ustanowienia zabezpiczenia w postsci cesji z polis. Bogaty ten bank:-)
    Zaletyfajna nazwa
    Wadyprawie wszystko
    4 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1514
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1202
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 963
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 852
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 821
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4420
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907