Jeżeli daje 1, to tylko dlatego, że niżej nie można!
Oferta? Tragiczna. Zero rozwoju sieci. Drogie konta w porównaniu z innymi bankami, a do tego jedynie bankomaty Euronetu bez prowizji. Szkoda tylko, że te są w wielu lokalizacjach wypierane przez inne sieci.
Obsługa klienta? tia... damy ci teleserwis, ale g***o ci to da, bo i tak wszystko załatwiaj w oddziale, w którym obsługa jest zielona jak trawka na wiosnę i pracuje tylko w godzinach 9:30 - 16:30 (w zasadzie to bank jest czynny od 9 do 17, ale nigdy o tych porach nie było nikogo przy "okienku")... Do tego wieczne kolejki - ale co się dziwić, skoro te osoby nawet przepisać bezbłędnie paru wyrazów nie potrafią? Poza tym - obsługa reklamacji - mało tego ze się ciągnie miesiącami, to jeszcze bezczelnie potrafią twierdzić, ze 9 miesięcy na rejestracje polecenia zapłaty jest okresem zgodnym z regulaminem i reklamacja tegoż faktu jest bezzasadna(!).
Prostota obsługi? Była. Ale jak był stary serwis transakcyjny. Czyli około rok temu. Obecny jest tylko przebajerzony i niefunkcjonalny.
PS: i zapomniałam - w sobotnie popołudnia niezwykle często lubi przestawać działać autoryzacja kart płatniczych :)Zaletyjeżeli są jakieś, to nie odczułam
Wady- brak możliwości zmiany jakichkolwiek paramterow przez serwis internetowy
~ 3 lata i ani dnia więcej