Proponuję składać reklamację. Sam osobiscie złożyłem reklamacje bo przez tydzień nie działał db net, zero informacji na stronie, konsultanci na infolinii też nie wiedzieli kiedy sie skończy awaria. Zglosilem swoje niezadowolenie i zwrocono mi 25 zl (rachunek db life z uwagi na kredyt) proponuję zasypac ten bank reklamacjami moze w końcu jak zaczną dokładać do interesu Pan Prezes weźmie sie za robotę.
Zaletyżadna
Wadytotalna porażka
24 miesiące
~Beata / 2012-06-22 00:16
Gratuluje Pani Aleksandro jest Pani szczęściarą. Ja zostałam dzisiaj poinformowana, że awaria systemu trwa nadal do odwołania. Nie wiem czy się śmiać czy płakać ... piąty tydzień mija ... W innym banku jestem informowana na bieżąco na jakim etapie jest rozpatrywanie mojego wniosku ... w DB tylko o awariach ... Radzę wszystkim, którzy starają się o kredyt w dB żeby jednocześnie złożyli wnioski do innych banków.... A może analityk poszedł na urlop ... może banku nie stać na zatrudnienie dwóch analityków ?
Zaletyuczą cierpliwości
Wadynerwówka
nie mam, ale okupię go swoim zdrowiem
~Bogusław / 2017-07-20 14:12
jedna wielka masakra, fatalny serwis internetowy, brak możliwości wyświetlenia całej historii konta tylko ostatnie 3 transakcje bank przetrzymuje pieniądze, utrudniony dostęp do własnych pieniędzy, na zaksięgowanie przelewu między kontami własnymi w banku DB czekałem wiele godzin, miałem dostać na koncie oszczędnościowym 2,55% bank tak wymanipulował interpretacją terminów że wyszło po 3 miesiącach niewiele ponad połowę. na połączenie z konsultantem w dn 19.07.2017 czekałem dwukrotnie po ok 20 minut .Mam konto w banku MB niech tam DB nauczy się jak należy obsługiwać klijenta. Nigdy więcej DB. Jeżeli szanujecie własny czas omijajcie DB z daleka.
Zaletybrak
Wadysame wady
3 miesiące konto oszczędnościowe
~czesiek / 2012-09-01 23:26
Nie jestem zadowolony. Mam zablokowany dostęp do konta czyli moich pieniędzy bo "karta zdrapka" straciła ważność i nie aktywował Pan kolejnej, chwilowo nie mam dostępu do tej karty, a procedura przejścia na sms-y będzie trwała co najmniej 2 dni robocze. Żenada
~Esti / 2012-02-05 16:50
Tragedia! Nie wiem czy to polityka banku, czy pani z obsługi klienta, ale szybkość wypłat transz kredytu jest fatalna. Bałagan w dokumentach- muszę kilka razy jeździć do banku, bo wysłali mi nie ten dokument do wypełnienia. Kredyt mam w euro i od dyspozycji wypłaty transzy do przelewu mija tydzień do półtora miesiąca. Mam nieodparte wrażenie, że czekają na dogodny kurs. Wymyślane są błahe wymówki, albo pani nie odbiera telefonu,nie oddzwania, nie odpisuje na maile. Przy wizycie w banku pani chowa się po kątach i każe koleżankom mówić, że jej nie ma. Planujemy zmienić bank, ze względu na poziom nerwów jaki w nas wyzwala. Jednym zdaniem: chroniczny bałagan i przedłużanie wszystkiego.
Zaletynie zauważyłam
~klient / 2016-10-22 21:04
Obsługa klienta na naprawdę wysokim poziomie, nie można nic zarzucić. Pani obsługująca nasz kredyt hipoteczny jest bardzo pomocna. Ale od pozytywnej decyzji kredytowej do podpisania umowy czekałem 6 tygodni bo ciągle coś brakowało. Jak już udało mi się do podpisania umowy dotrwać to okazało się, że nie dostałem do podpisania dyspozycji wypłaty kredytu przez co muszę czekać jeszcze dodatkowy tydzień albo dłużej (sic!) i jeszcze raz pędzić do oddziału we Wrocławiu. Słabiutko jak na początek, zobaczymy co będzie dalej.
~KSCM / 2013-06-02 13:21
UWAGA! OD 22 LIPCA 2013 DB WPROWADZA OPŁATY ZA OBSŁUGĘ KARTY W WYSOKOŚCI 5 ZŁ. JEŻELI DOKONANO W MIESIĄCU TRANSAKCJE BEZGOTÓWKOWE NA MIN 200 ZŁ WTEDY OPŁATA WYNOSI 1 ZŁ. WPROWADZA SIĘ TAKŻE OPŁATĘ ZA SPRAWDZENIE SALDA RACHUNKU - KAŻDORAZOWO 5 ZŁ. W OFERCIE BANKU DLA NOWYCH KLIENTÓW NIE MA NIC NA TEMAT TYCH ZMIAN.
~lukasz / 2013-06-10 21:08
ustanowienie zabezpieczenie kredytów postaci cesji polisy ubezp. 3 czerwca zloxylem dokumenty w banku. Dzisiaj (10.06) otrzymalem listami poleconymi (piecioma!) wezwanie do ustanowienia zabezpiczenia w postsci cesji z polis. Bogaty ten bank:-)
Zaletyfajna nazwa
Wadyprawie wszystko
4 lata
~mewa / 2016-03-31 14:39
Nie znajdzie się w tej opinii słowo o zaletach. Przed podpisaniem umowy kredytu firmowego same superlatywy. Wysokość raty kredytowej bardzo atrakcyjna. i to na tyle. Wszystko się zmieniło gdy otrzymałam wgląd na raty kredytu w bankowości internetowej. Wszystko inaczej niż wcześniejsze ustalenia. Złożyłam reklamację. Po miesiącu otrzymałam informację, że raty zmienią się po drugiej wyższej racie. Owszem zmieniły się ale w dalszym ciągu na wyższe. Poza tym stwierdzono, że symulacja rat kredytu jest orientacyjna i może się różnić, i że mogę rozwiązać umowę ponosząc opłatę za wcześniejszą spłatę kredytu czyli 4%. W życiu nikt tak mnie nie oszukał. Teraz mam jeszcze podwyższoną marżę bo przesłałam wyciąg zamknięcia konta w innym banku zamiast przesłać kartkę z Banku, gdzie napiszą to samo- konto zostało zamknięte.Brak jakiejkolwiek dobrej woli, jak Bank sprzed 20 lat.
ZaletyNie ma
WadyWerbowanie klientów fałszywą ofertą, doszukiwanie się błędów by podnieść marżę
3 miesiące
~michał / 2016-08-29 12:55
najgorszy bank z którym miałem do czynienia.
bardzo trudny kontakt jeżeli chodzi o karty
chamska obsługa. !!!!
maile podane na stronie DB nie są aktywne !!!
Zaletyczy w ogóle są !!!!
Wadyna każdym kroku i w każdym oddziale bardzo duże
o 6 lat za długo
~Nika 0 / 2017-08-02 22:33
Beznadziejny bank. Pięć dni czekam na decyzję w sprawie kredytu, a wstępna decyzja już dawno była ok. 2 tygodnie temu. Zgłoszenie było internetowe zapewniajac o prowizji 0 zł po dostarczeniu dokumentów okazało się że prowizję pobierają. Opisuję sytuację w Banku w Gdyni ptzy ul. 10-go Lutego....
Nie polecam. Beznadzieja.
ZaletyZero zalet
WadySame wady
~stokrotka / 2017-03-27 17:19
Chciałam pomóc założyć w tym banku konto starszej osobie. Obsłużono nas na stojąco, obcesowo. Pan stwierdził, że trzeba się umówić, bo wszyscy są zajęci. W banku kręcili się inni pracownicy nikogo nie obsługujący. Nalegałam na przyjęcie ze względu na starszą osobę, z problemami chodzenia. Pan raczył zapytać kolegę, który kończył zakładać konto klientom, czy nas przyjmie, ale mimo prawie godziny do zamknięcia oddziału pan ów przecząco pokiwał głową. Po co więc oddział czynny jest do 17 skoro po 16 klienci nie obchodzą już pracowników.
Zaletynie widzę
Wadybrak szacunku dla klienta - obsługa na stojąco
~ted. / 2016-01-19 10:01
Tragedia, poziom obsługi tragiczny. Za wszystko trzeba płacić, za każdą czynność. Nawet zawiązanie umowy z klientem dla tego banku jest problemem i w moim przypadku trwa tydzień.
Zaletybrak
~Waldek / 2016-03-18 15:16
Z punktu widzenia zwykłego posiadacza ROR-u, bank okazał się bezużyteczny. Jestem z nimi 3 lata. Z mojej strony wpływa wynagrodzenie, bank oferuje usługę bankowości internetowej i kartę debetową. Funkcjonowało to normalnie, ani dobrze, ani źle - usługi tego typu nie są niczym nadzwyczajnym od lat. Problem zaczął się, kiedy pojawiła się potrzeba "zejścia na minus". Zaproponowano mi 2 opcje - karta kredytowa lub kredyt odnawialny. Wybrałem kartę. Bank w procesie weryfikacji nie przyznał mi jednak karty, z niezrozumiałych dla mnie przyczyn. Co miesiąc wchodzi na konto pensja ponad 7 tys. zł (mam umowę o pracę na czas nieokreślony), plus okazjonalnie dodatkowe kwoty. Nikt nie raczył mi wyjaśnić o co chodzi, poprosić o dodatkowe dokumenty.
Cóż nie będę się napraszał. Co to za bank, który służy wyłącznie do wpłacania pieniędzy?
Zaletybrak
WadyOgólny bezsens.
3 lata.
~zdzich / 2017-04-04 20:45
do czasu kiedy kiedy byl sam DB było w miare OK teraz w DB Polska SA wszystko jest w plecy nie wiem chyba kazdy ciagnie w swqoja strone zycze im niech to jak najszybciej naprawia bo straca klijentów