Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 196 opinii

1.92 / 5

  • Prostota obsługi
    1.76
  • Oferta
    2.25
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 10
  • / 2024-07-24 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. wieczne problemy. zero profesjonalizmu. mam tam umowę kredytowa niestety i każdego roku jest wielki problem z formularzem wysyłki dokumentów ubezpieczenia . system nie umie wysłać dokumentów. na infolinii jak zwykle odsyłane i niby tak wszystko proste.
    Zaletynie ma
  • / 2022-12-14 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Obsługa jest fatalna, w tym banku nie wiedzą co oznacza terminowość. Osoby pracujące tam mają wszystko gdzieś, nie odpisują na maile, kontakt telefoniczny jest utrudniony. Zdawkowo odpowiadają na pytania. Oferta banku jest przedstawiana na zasadzie - proszę sobie doczytać.
  • / 2022-07-07 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Skarga dotyczy rozmowy telefonicznej z nr 795 551 535 14:57 07.07.2022 na mój numer osobisty - Radosław Kalisz.

    Kontakt ze strony konsultanta Radosław Kalisz - który używał technik manipulacyjno-zastraszających, zwrotów typu
    "mogę Pani dać"
    "Bank może Pani dać"
    "jeśli nie to traktujemy to jako odmowę terminu spłaty kredytu"
    "możemy dać tylko 7 dni"

    Celowo wprowadza w błąd i nie odpowiada na pytania aby zastraszać, odpowiada nie na temat, agresywno-pasywny ton, manipulacyjne wygrażanie, manipulacyjne konsekwencje, przeinacza słowa klienta, trzeba go kilkakrotnie prosić aby powtórzył to co Klient "ja" powiedziałam bo manipuluje i kłamie.

    OBRZYDLIWE do granic wytrzymałości.
  • / 2022-07-06 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. Brak słów, szkoda czasu na dłuższe wypowiedzi.
    Zaletybrak
    Wady100%
  • / 2022-06-16 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani czy w niemczech , czy w polsce , czy na calym swiecie !!! Palichy precz od tych niemieckich zlodzieji !!!
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • / 2022-03-13 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Fremdes Blut und Leid - unser Wohlstand und Wohlergehen.

    Immer wieder derselbe Grundwert.
  • / 2022-03-11 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pro Rosyjski bank nie polecam zyski z ludzkiej krzywdy wspierają Putina
  • / 2022-02-11 08:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Konsultant banku dzwoni po godzienie 8:00 rano, dokładnie 8:18 - porażka. Wytłumaczenie, bo on juz pracuje. Niestety jesli chcecie dzwonic do Klienta, to dzwońcie w przyzwoitych porach po 9 tej. Na litosc boska co za nachalnośc!!
  • / 2022-01-31 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako, że mieszkam na zachodzie kraju i mam kontakt z sąsiadami, to wiem, że oni przez ww bank traktowani są lepiej, mają lepsze warunki i oferty. Nie mogę sobie tylko przypomnieć jak to się nazywa kiedy jeden kraj traktuje drugi z wyższością, będąc we własnym mniemaniu lepszą rasą. Trudno mi też sobie przypomnieć, który to kraj swojego czasu wprowadzał taką doktrynę na terenie Europy.
    "Szczęśliwy" posiadacz kredytu hipotecznego
    ZaletyNie ma
    WadyTylko i wyłącznie
  • / 2021-09-08 09:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno. Mimo że płacę ratę kredytu bez najmniejszych opóźnień potraktowano mnie jak kogoś kto wziął od nich pieniądze i uciekł gdzieś na Karaiby.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • / 2020-10-15 20:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 2009 jestem klientem Deutsche Bank ze względu na kredyt mieszkaniowy ale teraz to jakaś tragikomedia!!! Jak to jest możliwe,że klient nie może się skontaktować bezpośrednio z oddziałem banku żeby uzyskać wiarygodne informacje w sprawie swoich produktów w DB??? Dzwoniłam na numer infolinii podany jako DB w Poznaniu i odpowiadało mi, że ta infolinia już nie istnieje. Dzwoniłam 2 razy na infolinię w Warszawie ale połączenia z konsultantem się nie doczekałam. Dowiedziałam się jedynie z puszczanego nagrania, że aktualnie ze względu na covid, nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu w oddziale banku i sprawy trzeba załatwiać przez infolinię lub e-mailowo. To chyba jakiś żart!!! Od 30 lat jestem też klientem PKO BP i taka sytuacja jest niewyobrażalna...zawsze miła obsługa, udzielanie dokładnych wyjaśnień. W dobie covid PKO też obsługuje normalnie klientów, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego.Zdecydowanie PKO BP...nigdy więcej Deutsche Bank!!!
    Zaletyaktualnie nie widzę
    Wadyaktualnie same wady
  • / 2019-10-23 20:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem DB. Ten bank był tylko dobry 11 lat temu gdy pozyskiwał kredytobiorców w CHF. Jak się wtedy starali... Obecnie niemiecki bank osiągnął dno. Ucieka z Polski zagrożony pozwami od klientów.
    Nie ma już nawet biura, które z marszu można odwiedzić, by zostawić dokument czy uzyskać informację. Strona internetowa nie działa prawidłowo, bezczelne zachowania to norma. Ogrodzili się murem cynizmu.

    Mam nadzieję, że ich wymiar sprawiedliwości w końcu dopadnie.
    Zaletybez żartów, nie ma żadnych zalet
    WadyPrzerażający przykład oszustwa "białych kołnierzyków"
  • / 2018-11-13 09:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Bankrutujacy bank chyba. Calosc polskich kont sprzedal Santanderowi, przy czym sa bledy w migracji kont. Totalna porazka. Konta zaginely.
    Gowniany niemiechi szajs.
  • / 2018-09-14 08:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżeli ktoś zapytałby jaki bank bym mu poleciła , to na pewno byłby to DB w Tychach na Grota Roweckiego. Jestem ich stałym klientem już wiele lat i cenię ich właśnie za ich profesjonalizm, przemiłą obsługę.Nigdy nie jest tak żeby klient został pozostawiony sam sobie.Obsługa zawsze dba o zapewnienie swoim klientom komfortu w obsłudze łącznie z poczęstunkiem kawy, wody.Oczywiście wiedza o ich produktach jest ogromna i fachowa.
    Zaletyprofesjonalizm, wysoka kultura , dbałość o szczegóły w kontaktach z klientem, cierpliwość i uśmiech dla każdego
    Wadynie znajduję
  • / 2018-08-14 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiące czekania na załatwienie sprawy w poczuciu totalnej bezsilności. - mam wrażenie, że pracownicy są zagubieni jakby każda czynność wykonywali pierwszy raz w życiu. Ostatnio Pani poradziła nam żebyśmy przyprowadzili sobie prawnika do załatwienia likwidacji konta €@„&???
  • / 2018-07-18 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z obsługą (na odpowiedź na maila trzeba czekać parę dni o o ile nie tygodni). Ofertę muszę uznać za złą ponieważ nie dostałem wyjaśnień pewnych zapisów o co prosiłem BOK.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • / 2018-06-15 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Nieprzygotowane młode panie do obsługi klientów.Odszukanie w komputerze konta klienta zajmuje 25 minut,przy podanej przez klienta tzw.ściągawce z danymi.Dlaczego Bank zatrudnia niewyszkolone osoby.Przydałby się profesjonalny kurs.Dobrze by było aby Bank nauczył panie mówić "dzień dobry" i "dowidzenia".
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa
  • / 2018-05-01 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam złe doświadczenie z db ostrowiec .po wstępnej decyzji kredytowej a pieniędzy to długa droga czeka się tydzień,a i tak nie odpowiedzą tak lub nie..obsługa niemiła.nawet nie odbierają tel,,,straciłem tydzień urlopu i kupe nerwów a efekt zerowy.radze omijać szerokim łukiem,zero szacunku dla klijentów...gdzie indziej dostałem z tymi papierami. 21tys w pół godziny.
    WadyZła obsługa oszukiwanie klijenta z terminami
  • / 2017-12-20 15:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejny system intenetowy ! Wolno działa, nie czytelny, nic się nie da załawtić online. Masakra.
    Zaletybrak
    Wadybrak aplikacji online!!!!
    TRAGICZNY system online...
  • / 2017-12-05 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest jakieś dno. Od 24.11.2017 są problemy z logowaniem do db easy net. Zmienili sobie stronę ze starej na nową. Kontakt zerowy, przedłużone oczekiwania na kontakt z konsultantem. Żadnego komunikatu na www. Po jakimś czasie kontakt udało się nawiązać ale infolinia nie potrafiła wskazać przyczyny awarii. Wskazywali na problemy informatyczne i że intensywnie nad nimi pracują ale nawet nie mają jakiegoś dającego się przekazać klientom komunikatu - pełna improwizacja. Jest 05.12 a awaria dalej nie usunięta. No jeśli to są intensywne prace... Jako, że nie ma dostępu do bankowości on - line - zasugerowali mi zlecenia przelewów prze telefon. Przelew płatny 3 PLN od sztuki. Jak na XXI wiek bomba. Oczekiwanie na połączenie 12 minut. Ponoć problem jest masowy....
    Pierwsza odpowiedź mailowa na złożone zapytanie do banku o przyczyny po 3 dniach pomimo, że autoresponder miał informację, że odpowiedzą w ciągu 8 godzin roboczych.
    ZaletyDB nie ma wad.
    WadyDB ma same wady
strona 1 z 10

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1514
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1202
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 852
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 821
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4419
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907